Buitengewoon Holten

Meer informatie over restaurant Buitengewoon Holten

Maandag 11:00 - 17:00
Dinsdag 11:00 - 17:00
Zaterdag 11:00 - 17:00

Woensdag tot en met vrijdag gesloten in de winterperiode

• Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Selien M.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Laatst een weekendje weg geweest met mijn man op de Holterberg. Toen wij samen een stukje gingen wandelen kwamen we Buitengewoon Holten tegen.

Wij hebben hier koffie gedronken deze was echt perfect later zijn wij terug gekomen om iets te eten als lunch ook dit was weer super. Zeer vriendelijke personeel en het eten was van goede kwaliteit.

Zeker een aanrader
Lucas G.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Mooie plek om na een wandeling te lunchen, smaakte allemaal goed en de wachttijden waren ook kort. Ook nog is een mooi terras.
Jan-pieter18 .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Het eten bij Buitengewoon Holten was super! Mooi terras en een goede bediening en alles was netjes voor elkaar, dus bij elkaar goed gegeten.
Connie68 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2014
Slechte ervaring bij Buitengewoon Holten vanmiddag.... Hele lange wachttijden, 25 minuten voor 2 koffie, gebakje en broodje...... Onvriendelijke bediening (buiten het jongere meisje) en een minimaal toefje slagroom bij de appelgebak, waar ik 50 cent extra voor moest betalen. Toen ik terug ging naar binnen om er wat over te zeggen, werd mij verweten dat ik er waarschijnlijk al van gegeten had........ik was echt sprakeloos......en dat ben ik normaal nooit.....
Cees N.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2014
Ligt aan de rand van het Nationaal Park de Sallandse Heuvelrug en midden op de Holterberg. Grote vraag is het nu een veredelde snackbar, of een lunchroom.? Ik vind meer het eerste gezien de gerechten die gereserveerd worden. Mager belegde tosti met mozzarella, tomaat en pesto. Geen bijzondere smaak. Appeltaart was nog aan de koude kant, koffie wel goed.
Mooi terras en voor, of na de lunch kun je midgetgolfen, maar ook een stevige wandeling maken.