Buitengewoon Eten en Drinken

Sluiskant 25 2265 AB Leidschendam Nederland Kaart

Over het restaurant Buitengewoon Eten en Drinken

Aan de sluis, in het oude centrum van Leidschendam vind je een buitengewoon aangename plek om te eten en drinken. Restaurant Buitengewoon is knus en gastvrij, pure verwennerij. Een Hollandse lunch met wereldse accenten doet het goed op iedere dag van de week. ’s Avonds is het intiem genieten van een runderstoofpotje, wienerschnitzel, slibtong of een van de andere smakelijke gerechten. Sluit je dag feestelijk af met een heerlijk dessert of een speciale koffie.

Meer informatie over restaurant Buitengewoon Eten en Drinken

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag gesloten
Dinsdag en woensdag 10:00 - 16:30
Donderdag t/m zaterdag

Jouw recensie over het restaurant Buitengewoon Eten en Drinken

anna S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Goede prijs voor wat je kreeg
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
We hebben het menu genomen. Je krijgt echt waar voor je geld. Het was echt heerlijk. Ik zou het iedereen aanraden. Super
Remko J.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Super gezellig in een woonkamer eten.
En zeer goed eten. Genieten met een aantal lekkere biertjes en een wijntje.
En het belangrijkste niet duur. Eerlijk prijsje
Maria D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
we hebben het heerlijk gevonden het was reuze gezellig
De bediening was goed, goede sfeer, leuk opgediend
Al met al leuk om nog eens te gaan
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Beperkte kaart, maar voldoende keus. Door aanwezigheid van een grote groep konden we elkaar nauwelijks verstaan. Wel voor herhaling vatbaar op een rustige avond.
Ricardo M.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
De locatie, gerechten en prijs-kwaliteitsverhouding waren allen prima. Ik ben alleen flink teleurgesteld in de ontvangst (mogelijk door de eigenaar). Nadat wij gevraagd werden of wij via Iens gereserveerd hadden, kregen we het vriendelijke doch serieuze verzoek om dit voortaan via een ander reserveringsyssteem te doen, omdat het restaurant nu een bedrag aan Iens af moest staan. Even later ontdekte ik pas de ware aard van het restaurant.

Het beste restaurant mag zich hier toch wel even achter de oren krabben. Mede door de recensies op Iens, de vindbaarheid en het hele concept van Iens zijn wij uitgekomen bij zijn restaurant, één die we anders wellicht niet eens tegen zouden komen of zouden overwegen. Door gebruik te maken van Iens halen zij extra gasten binnen. Is een (kleine) bijdrage dan echt zoveel gevraagd? Doe dan gewoon niet mee.

Restaurant Buitengewoon sla ik dus voortaan over.
IRene S.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Behalve prettige ontvangst, lekker eten, is de lokatie uniek.
Met voorbij varende plezierboten, aan de sluis
wiskey .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Leuk restaurant, aldaar gegeten met mijn vrouw, vooraf uiensoep daarna heerlijke biefstuk met pepersaus,
als toetje ijs met slagroom.
Vriendelijke bediening, leuke locatie aan de sluis van Leidschendam.
Brenda B.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Goed eten voor een eerlijke prijs.
Zeer gastvrije bediening.
Pauline F.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Gezellig klein eetcafé restaurantje. We werden vriendelijk ontvangen.
Enige minpuntje was dat de soep en de mixed grill erg zout waren en er veel knoflook in zat. Mijn advies is om iets minder zout en knoflook te gebruiken zodat, mocht men dat willen, er eventueel zelf extra zout op het gerecht gedaan kan worden.
Miel M.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Een prettige eetgelegenheid. Vlotte bediening. Vooral erg geschikt voor kleinschalige happenings.
Ben P.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
goede kwaliteit eten....vriendelijke service....fijne bediening....echt feestelijk.
Tineke B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Gezellig restaurantje, huiskamersfeer, reserveren is aan te raden. Met mijn dochters een hapje gegeten, 3 gangenmenu prima prijs en het eten was Buitengewoon lekker, gestart met een amuse van de zaak heerlijk soepje, toast met gebakken champignons, biefstuk stroganoff, grote frieten, en een heerlijk nagerecht. Vriendelijk en enthousiast personeel mijn dochters en ik kunnen terugkijken op een heerlijk avondje buiten je eigen deur te gaan eten. Tineke Baggerman
Evert B.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Prima eten in een gemoedelijke sfeer, vriendelijke bediening, goede prijs/kwaliteit verhouding.
Leuke lokatie bij de sluisjes.
Eboroek .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Vanavond met z, n drieen heerlijk gegeten. Het feestmenu genomen, champignons op toast, biefstuk met garnalen, bief stroganof en mixed gril. Heerlijk mals vlees en voldoende sla en patat. Zeker 30 jaar geen stroganof meer gegeten, maar het was heerlijk!
Daniëlle H.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Prima gegeten, superviendelijke bediening. Geen culinaire hoogstandjes maar dat verwacht jevook niet voor deze prijs. Wij gingen overigens voor het 3-gangenmenu speciaal ter ere van het 5-jarig bestaan.
Maria D.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Was heel goed en gezellig het 3 gangen Menu was heerlijk en goed klaargemaakt
Ga echt nog een keertje met mijn dochters daar eten
Ilse Z.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Erg leuk restaurant! Het is wel wat klein maar dat maakt het juist intiem en knus. De bediening was erg vriendelijk en het eten van goede kwaliteit, al helemaal voor de prijs. Wij komen zeker snel weer terug!
L. H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Dit mini restaurantje zie je snel over het hoofd, er kunnen ca 25 personen eten. Gelukkig hadden wij gereserveerd want het restaurant was vol. Super geweldig gegeten, kon haast niet beter en dat voor een nette prijs. Twee voor- en twee hoofdgerechten incl. 3 drankjes voor € 50,-!! Enige minpuntje is dat het erg gehorig is. Maar wij komen zeker gauw weer terug. Complimenten nog aan de kok!!!
Diana K.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Na de deceptie bij Pannekoe hebben we Heerlijke sliptongetjes (buitengewoon lekker) gegeten met verse groenten en aardappelkroketten. Goed klaargemaakt. Heerlijk buiten gezeten.