Buiten

Zaterdag 10:00 - 18:00
Zondag Gesloten

Rick V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
Al meerdere malen gegeten en al snel één van onze favoriete adressen in Rotterdam geworden om te lunchen. Ze serveren er heerlijke dag-soepen, goed gevulde quiches en de zoete aardappel pasteitjes zijn overheerlijk! Verder ruime keuze qua fruitsapjes en smoothies. Enige wat nog ontbreekt is een lekker fris wijntje erbij. Maar wellicht voor in de toekomst.
Trudie V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Wat een leuke zaak is dit. Heel veel keus voor vegetariërs. En wat heb ik lekker gegeten. Twee boterhammen met makreelsalade. Maar wat voor brood, zo smaakvol brood met salade met de lekkerste olijven die ik ooit gegeten heb. Dit is een aanrader voor iedereen die daar in de buurt een broodje zoekt. Ook de soepen zijn allemaal vers en ze hadden keus uit 4. Je kan er ook halen om mee te nemen. Ik heb een salade geschept om mee te nemen en die was ook verrukkelijk. Mijn dochter heeft de eiersalade genomen ook duidelijk zelfgemaakt en heerlijk.
Wij komen snel weer terug.
Pascha1912 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Ik zie echt niet waar de zaak die sublieme commentaar verdiend heeft. Dat er een winkel is met goede producten heeft met een lunchroom niets te maken. Bediening is wel vriendelijk en vlot
De tafels zijn rommelig waardoor er eigenlijk plaats verloren gaat voor wie wil eten. We aten 2 verschillende broodjes en die waren zonder meer goed ,maar nergens om negens en tienen voor te geven
Als ik in buurt van de nieuwe binnenweg kom ik zou ik er nog wel binnenspringen maar een ommetje ? Denk ik niet
Grietje010 .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2014
Leuk lunchzaakje/ winkeltje waar je tegen een redelijke prijs ook streekproducten kunt kopen. De mensen die er werken zijn af en toe een beetje nors maar verder is alles prima. Het uitgebreide ontbijt is heerlijk om te nemen bij een luie zondagse brunch.
Campailla .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2014
Vriendelijk eigenaar, Buiten is het "place to be" voor een lekker broodje en lekker biologische drankje. Origineel en mooi modern ingericht ! Het is een winkeltje met heel veel inspirerende kookboeken perfect voor cadeau in de buurt van Nieuwe Binnenweg. Zeker een aanraden
Sabra I.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2014
Gelunched op basis van recensies hier omdat we in Rotterdam waren. Heerlijk, in een woord. Salade bar is echt een aanrader. Verder broodje met humus, spinata en aubergine. Heerlijke olijfolie en vijgen azijn op tafel. De winkel zelf verkoopt mooie producten waaronder het heerlijke brood van Menno. Aanrader, wij komen zeker terug.
Stang G.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2013
Binnen gegeten bij Buiten, hmm, allemaal even lekker in een heel fijn sfeertje, muziekje, Erik die wortel snijd voor de soep, taart van van de Taarttrut: peer met geitenkaas, lekker man. Aanrader.
Nouwens01 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2013
Wij komen hier regelmatig ontbijten. De menukaart is niet zo uitgebreid , maar de gerechten welke erop staan zijn stuk voor stuk overheerlijk. Het menu bestaat uit dag soepen , salade bar , broodgerechten, lasagna en verscheidene andere gerechten. De bediening is subliem en zeer attent. De ambiance van de zaak is zeer goed. Er is ook in de zomer een buiten terras. Tevens is er een overvloed aan biologische producten welke gekocht kunnen worden . Kortom , dit is een plek waar we met plezier komen