Meer informatie over restaurant Buiten Eten + Drinken

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Lekker gegeten en was gezellig ondanks we de enige gasten waren deze avond.
marion N.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Prima gegeten
emmysmit .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het restaurant is heel gezellig ingericht. Een klein nadeel, er brandde een openhaard, de lucht hiervan zat de volgende dag nog in de kleding en de jassen.
AndreDaamen .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Leuke eetgelegenheid iets buiten het centrum van de oude binnenstad van Gouda. Rustige sfeer. Er wordt gewerkt met eerlijke ingrediënten van producenten uit het Groene Hart. Er staan heerlijke creatieve gerechten op het menu, waarbij opvalt dat naast mooie gerechten met vis, gevogelte en vlees, ook zorgvuldig aandacht besteed wordt aan vegetarisch koken. Heerlijke wijnen en bieren van de Limburgse familiebrouwerij Gulpener. Die ook dezelfde regionale filosofie hanteert.
Frank M.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Een prima avond gehad, met een zeer betaalbaar drie gangen menu. Ook de wijn is mild geprijsd. Hartelijke eigenaar, nette bediening en prima verzorgde gerechten. Zowel het voorgerecht van eend, het Ierse rundvlees en het kaasplankje waren een schot in de roos. Zeer voor herhaling vatbaar!
Patrick H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Ik eet hier meerdere malen per jaar en
blijft voortreffelijk. de kaart heeft altijd wel iets verrassends.
Sukade: rosé gebraden Noord-Amerikaanse Black Angus en langzaam gegaard Iers Weiderund met rozemarijnjus een echte aanrader.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Verrassende menukaart en met veel aandacht. Op verzoek gluten- en lactosevrij gegeten. Fijn dat dat ook kon. Wij waren erg tevreden. Prettige bediening!. Ietsjes koud en tochtig achterin de zaak. Al met al een aanrader
erik T.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Met zeven personen gegeten, het voorgerecht de carpaccio was veel te koud en in het midden bijna bevroren waardoor er geen smaak aan het vlees zat bij meerdere personen, het hoofdgerecht bij vier personen was veel te zout en de patat was ook veel te zout, zowel bij het voorgerecht als het hoofdgerecht aangegeven dat we het niet lekker vonden maar hier werd totaal niets mee gedaan, uiteindelijk werd er zelfsmet de rekening gevraagd wat we van het eten vonden weer aangegeven dat we niet tevreden waren
Vincent G.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Sfeervol restaurant. Goede bediening
Coralien B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Fijne bediening die onze jassen aannam, voldoende uitlegde over de mogelijkheden en de gerechten. Bij het wijnarrangement werd op een leuke manier uitgebreid over de wijnen verteld. Hele goede ervaring en zeker voor herhaling vatbaar!
Verbeterpuntjes: het toilet doet niet fris aan. Als je bij de voordeur zit heb je (bij koud weer) last van tocht als de deur opengaat, en zie je hoe de jassen worden aangenomen van gasten.
Lekkerman J.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Mijn hoge verwachtingen zijn geheel beantwoord. Een geweldig restaurant. De gerechten zijn stuk voor stuk apart en heerlijk. Alles komt uit de streek, van de wilde eend waar nog enkele stukjes hagel in zitten tot de malse moot Reeuwijkse snoekbaarsfilet in mooie beurre blanc saus. Vegetarisch kun je ook prima terecht, ik nam zelf als voorgerecht de boswandeling met bietenblad, eikenbladsla, kastanjes, aardpeer, schorseneer en paddenstoelen. Heerlijk fris en ontzettend lekker. Informele maar warme sfeer, door de echte brandende kaarsen en de open haard (die af en toe met een blok hout voor ons iets te enthousiast werd opgestookt). maar zeker ook door de aardige bediening. Naarmate het in de loop van de avond drukker werd nam de wachttijd wel wat toe, maar daar hadden wij begrip voor. 'Gewoon anders' klopt helemaal als motto van dit restaurant.
suzannemast .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Fijne sfeer, ruime opstelling van de tafels waardoor je in alle rust kunt dineren. Verlichting erg prettig en sfeervol. Vriendelijk personeel en deed alles in een relaxed prettig tempo, niet te gehaast. Eten was erg goed en gevarieerd aanbod op de kaart.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Prijs en kwaliteit absoluut niet in verhouding. De vegetarische proeverij was een rare verzameling die niet smaakvol is en teveel zetmeel bevat. Niet voor herhaling vatbaar. Rekening blijkt ook niet te kloppen.
Johan S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
heerlijk gegeten. Leuk concept, 3 of 4 gangendiner tegen vaste prijs (hele week) en je mag zelf kiezen uit de kaart. Mooie porties. Enige minpuntje is dat het leegruimen van opgehaalde borden gebeurt in het zicht van diverse restaurantgasten, in elk geval van degenen die richting uitgang kijken.
endymionparty .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Voor het eerst hier uit eten geweest en het was echt heeerlijk!
We hadden als voorgerecht de rundercarpaccio en gansfilet.
De rundercarpaccio was 1 van de lekkerste die we gegeten hebben.
Als hoofdgerecht wilde eend en hertenbiefstuk waarvan we ook genoten hebben.
Heerlijk mals vlees allemaal.
Alles is met zorg gemaakt zoals ook de toetjes.
We komen hier snel terug!
Marja R.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten. De sfeer was prima en we werden door Andre en medewerkers goed verzorgd.
Buiten blijft in Gouda een van mijn favoriete restaurants.
marion N.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Lekker gegeten, verrassende gerechten, professionele bediening, gastvrij, komen weer terug
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk gegeten, fantastisch bediend en geweldig nageborreld! Voor het eerst gegeten, maar we komen zeker terug. Top voor heerlijk diner in Gouda.
Mitchel E.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Gisteren voor wezen eten bij dit restaurant. heerlijk gegeten, goede bediening. Wanneer de borden op tafel komen wordt er netjes uitgelegd wat er op het bord ligt. Zeer te vrede over het eten. de smaak was heerlijk en de uitstraling zag er ook goed uit. alles bij elkaar was het echt een top avond voor niet al teveel geld.
Verschuur .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Met 7 vrienden heerlijk gegeten. Een ieder was zeer te spreken over het door hem gekozen voorgerecht. Bij het hoofdgerecht hoorde ik positieve verhalen over het boerderijhaantje en de diamanthaas. Zelf had ik de twee bereidingen van sucade, wat een genot! Ook het nagerecht een beetje van dit en dat viel in de smaak. En de kaasliefhebbers onder ons nipten tevreden aan hun heerlijke Port. Al met al genoten van het heerlijke eten en de gastvrijheid. Wij hebben een topavond gehad.