Meer informatie over restaurant Buiten Eten + Drinken

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Robhoudijk H.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
F M.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Super goed eten, heerlijke ontvangst en bediening, fijne sfeer: het was in één woord geweldig! Het was echt 100% genieten!
Ron N.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Het was fantastisch weer dus buiten eten bij Buiten was geen probleem. Er was keuze tussen een drie en viergangen menu. Wij kozen voor drie gangen. Vooraf een mandje brood. Heerlijk vers volkorenbrood met o.a. Boter en olijfolie. De geitenkaas als voorgerecht was heerlijk. Lauwwarm in een krokant bladerdeegjasje en mooi opgemaakt. Hoofdgerecht was de ribroast. Ik had hem al een paar keer voorbij zien gaan en deze zag er erg lekker uit. Een royaal stuk varkensvlees perfect van smaak. De bijbehorende groenten waren heerlijk knapperig en de rabarbercurry was uit de kunst. De als bijgerecht geserveerde aardappeltjes waren uitsteken. Als nagerecht koos ik een crème brulde met pistacheijs. Niet erg verrassend maar gewoon lekker. Tezamen met een heerlijke witte fles huiswijn was het een geslaagd etentje waarbij alles innemen rustig tempo werd bediend door enthousiaste jongelui. Een ontspannen avondje uit voor een redelijke prijs. Een aanrader
Nienke en gregor B.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Topavondje gehad. Prettige vriendelijke sfeer, lekker eten, net even anders, maar wel gewoon heerlijk.
Xander B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Het was weer lekker genieten (we komen hier vaker), vanwege het mooie weer hebben we buiten gezeten. Ik neem hier altijd de lekkere 2 bereidingen van sukade. waar het iersweiderrund een soprt van pull beef is (plak) . De kabeljouw is ook prima, als vooraf "rokante lasagne met Taleggio" en de "Pasta Fregula", die lekker was, zoals verwacht.

Hopelijk komt in het najaar weer de licht gerookte tonijn weer op de kaart (voorgerecht)
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Geweldig restaurant. Erg lekker gegeten en een enorm vriendelijke en persoonlijke benadering. Zeker een aanrader: ongeëvenaard!
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Leuke zaak....smakelijke gerechten.....vriendelijke service. Prima restaurant.
jaap198503 .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Vooraf had ik de geitenkaas: erg lekker. De warme geitenkaas was precies op de juiste temperatuur. De smaken zijn puur en goed op elkaar afgestemd. Mijn vrouw had de gemarineerde zalm. Die was lekker: de garnering paste er goed bij. Daarna hadden we beide de krokante lasagne als tussengerecht. Dat was een leuke, creatieve verrassing. Als hoofdgerecht had ik de lamsschenkel en mijn vrouw de parelhoender. Voor ons beiden gold dat we erg genoten van de zachte subtiele smaken van vlees, saus en aardappelpuree. Het vlees was heerlijk mals.
Het toetje vonden we okay.
De bediening was vriendelijk. We moesten op tijd weer weg omdat we naar het theater gingen, en daar werd goed rekening mee gehouden.
Met een viergangendiner, een paar wijntjes, wat water en en enkel glas frisdrank is een prijs van €45 pp naar ons idee mooi in verhouding.
John V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Heerlijk gegeten, niets op aan te merken, komen graag terug, waren met onze zoon bij U. Hart.groet Diny en John van Goudzwaard
Arina C.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Heerlijk eten.
Fijne bediening.
Ruimtelijk opgesteld.
Een plek om terug te komen!
Mirjam H.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Leuk restaurant dat al jaren meegaat in Gouda. Leek rustig toen we binnenkwamen maar al snel liep het vol. Prima keuken, niet al te verfijnd maar goede kaart. Aanrader!
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Komen hier vaker, maar weer heerlijk gegeten! Mooie producten en hele prettige en gezellige bediening!
RonRotterdam .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Via google dit restaurant gevonden (we komen uit Rotterdam) en we zijn zeer tevreden !! Het is lang geleden dat we zo heerlijk gegeten hebben, en ook aparte gerechten....hier wordt met liefde gekookt ! Vriendelijke bediening en leuke sfeer! ( slechts 1 minpuntje waar het restaurant niets aan kan doen...parkeren is flink prijzig in Gouda, en s' avonds tussen 18u en 21u nog duurder...vreemd) ....maar....voor zo'n restaurant hebben we het graag over ! In 1 woord: geweldig ! wij komen graag weer terug !
Titia S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Prima keuze
Marlies D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
We hebben hier met vrienden gedineerd en het was erg lekker. Ik had de vegetarische proeverij en het is leuk te zien dat een restaurant eens iets anders durft te serveren, origineel en lekker! De vleesetende vrienden :-) hebben ook genoten.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Lekker gegeten en was gezellig ondanks we de enige gasten waren deze avond.
marion N.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Prima gegeten
emmysmit .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het restaurant is heel gezellig ingericht. Een klein nadeel, er brandde een openhaard, de lucht hiervan zat de volgende dag nog in de kleding en de jassen.
AndreDaamen .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Leuke eetgelegenheid iets buiten het centrum van de oude binnenstad van Gouda. Rustige sfeer. Er wordt gewerkt met eerlijke ingrediënten van producenten uit het Groene Hart. Er staan heerlijke creatieve gerechten op het menu, waarbij opvalt dat naast mooie gerechten met vis, gevogelte en vlees, ook zorgvuldig aandacht besteed wordt aan vegetarisch koken. Heerlijke wijnen en bieren van de Limburgse familiebrouwerij Gulpener. Die ook dezelfde regionale filosofie hanteert.