Meer informatie over restaurant Buiten Eten + Drinken

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
John V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Heerlijk gegeten, niets op aan te merken, komen graag terug, waren met onze zoon bij U. Hart.groet Diny en John van Goudzwaard
Arina C.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Heerlijk eten.
Fijne bediening.
Ruimtelijk opgesteld.
Een plek om terug te komen!
Mirjam H.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Leuk restaurant dat al jaren meegaat in Gouda. Leek rustig toen we binnenkwamen maar al snel liep het vol. Prima keuken, niet al te verfijnd maar goede kaart. Aanrader!
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Komen hier vaker, maar weer heerlijk gegeten! Mooie producten en hele prettige en gezellige bediening!
RonRotterdam .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Via google dit restaurant gevonden (we komen uit Rotterdam) en we zijn zeer tevreden !! Het is lang geleden dat we zo heerlijk gegeten hebben, en ook aparte gerechten....hier wordt met liefde gekookt ! Vriendelijke bediening en leuke sfeer! ( slechts 1 minpuntje waar het restaurant niets aan kan doen...parkeren is flink prijzig in Gouda, en s' avonds tussen 18u en 21u nog duurder...vreemd) ....maar....voor zo'n restaurant hebben we het graag over ! In 1 woord: geweldig ! wij komen graag weer terug !
Titia S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Prima keuze
Marlies D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
We hebben hier met vrienden gedineerd en het was erg lekker. Ik had de vegetarische proeverij en het is leuk te zien dat een restaurant eens iets anders durft te serveren, origineel en lekker! De vleesetende vrienden :-) hebben ook genoten.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Lekker gegeten en was gezellig ondanks we de enige gasten waren deze avond.
marion N.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Prima gegeten
emmysmit .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het restaurant is heel gezellig ingericht. Een klein nadeel, er brandde een openhaard, de lucht hiervan zat de volgende dag nog in de kleding en de jassen.
AndreDaamen .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Leuke eetgelegenheid iets buiten het centrum van de oude binnenstad van Gouda. Rustige sfeer. Er wordt gewerkt met eerlijke ingrediënten van producenten uit het Groene Hart. Er staan heerlijke creatieve gerechten op het menu, waarbij opvalt dat naast mooie gerechten met vis, gevogelte en vlees, ook zorgvuldig aandacht besteed wordt aan vegetarisch koken. Heerlijke wijnen en bieren van de Limburgse familiebrouwerij Gulpener. Die ook dezelfde regionale filosofie hanteert.
Frank M.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Een prima avond gehad, met een zeer betaalbaar drie gangen menu. Ook de wijn is mild geprijsd. Hartelijke eigenaar, nette bediening en prima verzorgde gerechten. Zowel het voorgerecht van eend, het Ierse rundvlees en het kaasplankje waren een schot in de roos. Zeer voor herhaling vatbaar!
Patrick H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Ik eet hier meerdere malen per jaar en
blijft voortreffelijk. de kaart heeft altijd wel iets verrassends.
Sukade: rosé gebraden Noord-Amerikaanse Black Angus en langzaam gegaard Iers Weiderund met rozemarijnjus een echte aanrader.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Verrassende menukaart en met veel aandacht. Op verzoek gluten- en lactosevrij gegeten. Fijn dat dat ook kon. Wij waren erg tevreden. Prettige bediening!. Ietsjes koud en tochtig achterin de zaak. Al met al een aanrader
erik T.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Met zeven personen gegeten, het voorgerecht de carpaccio was veel te koud en in het midden bijna bevroren waardoor er geen smaak aan het vlees zat bij meerdere personen, het hoofdgerecht bij vier personen was veel te zout en de patat was ook veel te zout, zowel bij het voorgerecht als het hoofdgerecht aangegeven dat we het niet lekker vonden maar hier werd totaal niets mee gedaan, uiteindelijk werd er zelfsmet de rekening gevraagd wat we van het eten vonden weer aangegeven dat we niet tevreden waren
Vincent G.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Sfeervol restaurant. Goede bediening
Coralien B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Fijne bediening die onze jassen aannam, voldoende uitlegde over de mogelijkheden en de gerechten. Bij het wijnarrangement werd op een leuke manier uitgebreid over de wijnen verteld. Hele goede ervaring en zeker voor herhaling vatbaar!
Verbeterpuntjes: het toilet doet niet fris aan. Als je bij de voordeur zit heb je (bij koud weer) last van tocht als de deur opengaat, en zie je hoe de jassen worden aangenomen van gasten.
Lekkerman J.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Mijn hoge verwachtingen zijn geheel beantwoord. Een geweldig restaurant. De gerechten zijn stuk voor stuk apart en heerlijk. Alles komt uit de streek, van de wilde eend waar nog enkele stukjes hagel in zitten tot de malse moot Reeuwijkse snoekbaarsfilet in mooie beurre blanc saus. Vegetarisch kun je ook prima terecht, ik nam zelf als voorgerecht de boswandeling met bietenblad, eikenbladsla, kastanjes, aardpeer, schorseneer en paddenstoelen. Heerlijk fris en ontzettend lekker. Informele maar warme sfeer, door de echte brandende kaarsen en de open haard (die af en toe met een blok hout voor ons iets te enthousiast werd opgestookt). maar zeker ook door de aardige bediening. Naarmate het in de loop van de avond drukker werd nam de wachttijd wel wat toe, maar daar hadden wij begrip voor. 'Gewoon anders' klopt helemaal als motto van dit restaurant.
suzannemast .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Fijne sfeer, ruime opstelling van de tafels waardoor je in alle rust kunt dineren. Verlichting erg prettig en sfeervol. Vriendelijk personeel en deed alles in een relaxed prettig tempo, niet te gehaast. Eten was erg goed en gevarieerd aanbod op de kaart.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Prijs en kwaliteit absoluut niet in verhouding. De vegetarische proeverij was een rare verzameling die niet smaakvol is en teveel zetmeel bevat. Niet voor herhaling vatbaar. Rekening blijkt ook niet te kloppen.