Buiten Eten + Drinken

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Buiten Eten + Drinken

Annemiek V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Gezellige avond met heerlijk eten, vriendelijke bediening Het was prachtig weer dus we zaten op het terras in de achtertuin. Mooie menu kaart met verrassende gerechten
Angelique B.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
We waren met 4 personen waarvan we de vegetarische gerechten het meest geslaagd vonden. Er was een persoon die het voorgerecht en de paling vond tegenvallen En daarom de prijs kwaliteit verhouding niet helemaal goed!
De bediening en de sfeer van het restaurant is heel goed
Andy G.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Kwaliteit van eten is zeer goed je kan merken dat het met passie is bereid. De bediening is vriendelijk ,kundig en alert. We hebben een heerlijke avond gehad.
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Verrassende kaart; origineel. Kwaliteit van het eten goed. Vriendelijke bediening en heerlijk zitten in de tuin! Aanrader!
Diana A.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Weinig bijzonder eten. Wel lekkere wijnen en goede bediening!
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Voor de zoveelste maal weer prima gegeten ! Prettige ontvangst, leuke menukaart, en snelle bediening, dus ik kom weer terug !
Daphne M.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Heerlijk zoals altijd.
Arja V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Inrichting beetje donker. Prettig personeel en alles heel verzorgd. We hebben super lekker gegeten.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Dit restaurant durf ik aan ieder aan te bevelen.
Hélène T.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
We hebben heerlijke, bijzonder smakelijke gerechten gegeten.
De bediening was prima.
Marieta V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Enorm lekker gegeten. Dit pareltje van een restaurant zit net buiten de drukte van het stadhuisplein.
Nancy K.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Weer heerlijk gegeten in dit top restaurant!!
elsemieke M.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Er werd uitstekend meegedacht met een zwangere en glutenvrije gast. Zo moeilijk om dan nog een goed restaurant te vinden maar hier is dat gelukt. Heerlijke amuse, uitstekende gerechten en goede service. Wat wil een mens nog meer?
P.j Van Den B.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Goed eten voor een betaalbaar bedrag
Miryam M.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Na verschillende reviews te hebben gelezen, toch keertje gereserveerd met 3 personen. Helaas was onze ervaring minder goed dan wat ik heb gelezen. Het brood zat weinig smaak aan en de dip was niet echt lekker. Een voorgerecht was prima, terwijl het andere wat flauw was. Deze laatste bevatte ook nog een haar trouwens. De hoofdgerechten waren niet slecht, maar ook niet bijzonder. Kip was klein beetje droog, vis was heel goed gebakken. Bij het nagerecht ging er ook iets niet helemaal goed in de keuken, de desserts waren door elkaar gehaald waardoor we zelf maar even de bolletjes ijs onderling hebben verwisseld. dessert met zomerfruit, was in laagjes gemaakt waarbij het zomerfruit meloen was. Bij zomerhit denk je toch meer aan aardbeien, frambozen en besjes ofzo. Ook gezegd dat het dessert geen succes was, volgens de ober hoorden er ook aardbeien in te zitten. Hij zou het navragen, maar helaas hoorden we niets terug. We kregen het gevoel dat ze liever niet hoorden hoe mensen het echt hebben ervaren, het eten. Dus maar niks met gezegd, betaald, geen fooi, en weggegaan. Helaas zullen wij hier niet meer gaan eten...
Machteld V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Fijn restaurant, relaxte sfeer, behulpzaam personeel. We komen hier vaker, dichtbij huis op loopafstand. Maar voor mensen buiten de stad ook prima te bereiken .
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
We hadden graag uit wat meer verschillende vleesgerechten willen kiezen, zoals bijvoorbeeld varkensvlees.
Verder hadden we graag meer groente erbij willen hebben.
Sybren G.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heerlijk gegeten bij Buiten (wel binnen gezien het weer). Zeer vriendelijk ontvangen. Het restaurant is ruim opgezet waardoor je niet het gevoel hebt dat iedereen je gesprekken kan horen. De gerechten worden constant mooi opgemaakt en smaken erg goed! De geserveerde wijnen en gebruikte ingrediënten waren allemaal van zeer goede kwaliteit en het tempo van de bediening was perfect. Dit restaurant is zeker een aanrader als je zin hebt om lekker (en gezellig) te eten!

Wij voelden ons erg welkom! Via deze weg dank aan de keuken en bediening!
De tafel van Ida D.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Alles klopte in dit restaurant! We waren het er allemaal over eens dat dit restaurant een aanrader is.
Cha S.
Ontvangst was hartelijk: het was koud buiten dus we namen plaats aan tafel bij een haardvuur dat extra werd opgestookt voor ons. Bediening was enthousiast en relaxt, met kennis van zaken. Hij vond het leuk om ons te adviseren. De koks hebben echt een mooie kaart samengesteld met prachtige streekproducten. We hebben enorm genoten, het was heerlijk allemaal.
Marcel en Marian D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heel gezellig en heel goed eten prijs qualiteitsverhouding is prima. Een goede ook.