Buiten Eten + Drinken

Meer informatie over restaurant Buiten Eten + Drinken

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Jeffrey E.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en een lekker sfeertje. Ik heb de sucade op die erg smakelijk was en ook het dessert met een beetje van alles is een groot succes!
m.heijden26 .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Mijn man had een 3-gangen menu. Ik had een hoofd- en nagerecht in dezelfde portie als het 3-gangen menu. Op de menu kaart staan alleen de prijzen van een 3-gangen en 4-gangen menu. Voor mijn hoofd-en nagerecht evenzoveel wordt gevraagd als een 3-gangen menu. Prijs-kwaliteit verhouding ZEER SLECHT. Absoluut geen aanrader.
M. V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
We hebben genoten van de Sucade en de vegetarische proeverij. Ook het nagerecht met een beetje van alles was erg lekker.
Martin L.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
We hebben op een zondagavond met zijn vijven een gezellige avond gehad. De gerechten waren stuk voor stuk goed. De bediening was allercharmantst, door een stagiaire die pas één week in dienst was.
Robhoudijk H.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Wederom zeer goed gegeten, in alle rust met vloeiende maatwerk bediening. Deze mensen hebben zichtbaar plezier in hun vak. Een aanrader. Met vriendelijke groet,
Tineke Larsen en Rob Houdijk
Bart B.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Verrassing voor vaderdag, gezellig uitbeten bin Buiten Eten&drinken. Heerlijk eten met dito wijn in een gezellige ambiance! Aanrader!
Bibi S.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Gisteravond hier gegeten na goede recensies op internet. Na drie kwartier wachten kregen we eindelijk de kaart. De wijn (een sauvignon blanc) koste €7. Dit vonden wij erg aan de prijs. Mijn man had een wit bier voor €4,50. Dit was wel biologisch bier alleen de keuze voor niet biologisch bier was er niet dus je zat vast aan de €4,50. Het voorgerecht, de mini lasagne had niks weg van lasagne. Het was meer wat groente op droog bladerdeeg. De carpaccio vooraf was wel prima. Als hoofdgerecht had ik de parelhoenders. Die was erg lekker. Mijn man had de sukade die was aan de droge kant. Als dessert had mijn man zoete lekkernijen met koffie. Het waren erg weinig zoete lekkernijen. Ik had de chocolade sinaasappel crème brulee. Dit was ook niet erg een succes.
Verder hebben we tussen de gerechten door erg lang moeten wachten. Borden bleven lang op tafel staan en het personeel heeft tijdens het eten ook geen 1 keer gevraagd of het eten lekker was. Het restaurant zat nauwelijks vol dus aan de drukte kan het niet gelegen hebben. Na het voorgerecht hebben ae elke keer zelf het personeel maar aangehouden. Dit was ook nog een hele uitdaging want het personeel liep niet vaak door het restaurant heen en ze keken ook niet om zich heen.
Al met al vonden we de prijs/kwaliteit niet in verhouding en we komen hier dan ook zeker niet meer terug.
Linda K.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Eten van prima kwaliteit. Voorgerecht (spekbokking) aan de zoute kant, maar dat kan persoonlijk zijn. Wat ik alleen echt jammer vond was dat alle hoofgerechten geserveerd werden met dezelfde garnering en een grote bak friet met mayonaise. Dat verwacht ik in een eetcafe, maar niet in een restaurant zoals dit. Ik heb de kwaliteit van het eten met een goed beoordeeld vanwege de kwaliteit van het vlees (kalfsentrecote en succade)- zeer mals en goed klaargemaakt. Saus daarentegen werd overheersd door te sterke kruiden (respectievelijk dragon en rozemarijn). En nogmaals, de eenheidsworst in garnering doet voor mij echt afbreuk...
Robhoudijk H.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Betrokken personeel en goede kwaliteit Ik kom terug
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Dit restaurant komen we vaker en kwaliteit van het eten is altijd super.
F M.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Super goed eten, heerlijke ontvangst en bediening, fijne sfeer: het was in één woord geweldig! Het was echt 100% genieten!
Ron N.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Het was fantastisch weer dus buiten eten bij Buiten was geen probleem. Er was keuze tussen een drie en viergangen menu. Wij kozen voor drie gangen. Vooraf een mandje brood. Heerlijk vers volkorenbrood met o.a. Boter en olijfolie. De geitenkaas als voorgerecht was heerlijk. Lauwwarm in een krokant bladerdeegjasje en mooi opgemaakt. Hoofdgerecht was de ribroast. Ik had hem al een paar keer voorbij zien gaan en deze zag er erg lekker uit. Een royaal stuk varkensvlees perfect van smaak. De bijbehorende groenten waren heerlijk knapperig en de rabarbercurry was uit de kunst. De als bijgerecht geserveerde aardappeltjes waren uitsteken. Als nagerecht koos ik een crème brulde met pistacheijs. Niet erg verrassend maar gewoon lekker. Tezamen met een heerlijke witte fles huiswijn was het een geslaagd etentje waarbij alles innemen rustig tempo werd bediend door enthousiaste jongelui. Een ontspannen avondje uit voor een redelijke prijs. Een aanrader
Nienke en gregor B.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Topavondje gehad. Prettige vriendelijke sfeer, lekker eten, net even anders, maar wel gewoon heerlijk.
Xander B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Het was weer lekker genieten (we komen hier vaker), vanwege het mooie weer hebben we buiten gezeten. Ik neem hier altijd de lekkere 2 bereidingen van sukade. waar het iersweiderrund een soprt van pull beef is (plak) . De kabeljouw is ook prima, als vooraf "rokante lasagne met Taleggio" en de "Pasta Fregula", die lekker was, zoals verwacht.

Hopelijk komt in het najaar weer de licht gerookte tonijn weer op de kaart (voorgerecht)
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Geweldig restaurant. Erg lekker gegeten en een enorm vriendelijke en persoonlijke benadering. Zeker een aanrader: ongeëvenaard!
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Leuke zaak....smakelijke gerechten.....vriendelijke service. Prima restaurant.
jaap198503 .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Vooraf had ik de geitenkaas: erg lekker. De warme geitenkaas was precies op de juiste temperatuur. De smaken zijn puur en goed op elkaar afgestemd. Mijn vrouw had de gemarineerde zalm. Die was lekker: de garnering paste er goed bij. Daarna hadden we beide de krokante lasagne als tussengerecht. Dat was een leuke, creatieve verrassing. Als hoofdgerecht had ik de lamsschenkel en mijn vrouw de parelhoender. Voor ons beiden gold dat we erg genoten van de zachte subtiele smaken van vlees, saus en aardappelpuree. Het vlees was heerlijk mals.
Het toetje vonden we okay.
De bediening was vriendelijk. We moesten op tijd weer weg omdat we naar het theater gingen, en daar werd goed rekening mee gehouden.
Met een viergangendiner, een paar wijntjes, wat water en en enkel glas frisdrank is een prijs van €45 pp naar ons idee mooi in verhouding.
John V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Heerlijk gegeten, niets op aan te merken, komen graag terug, waren met onze zoon bij U. Hart.groet Diny en John van Goudzwaard
Arina C.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Heerlijk eten.
Fijne bediening.
Ruimtelijk opgesteld.
Een plek om terug te komen!
Mirjam H.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Leuk restaurant dat al jaren meegaat in Gouda. Leek rustig toen we binnenkwamen maar al snel liep het vol. Prima keuken, niet al te verfijnd maar goede kaart. Aanrader!