Buiten Eten + Drinken

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Buiten Eten + Drinken

Joop V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Gezellig ingerichte, warme zaak met houten inrichting. Bediening is prettig, de gangen komen in rustig tempo door en er wordt gevraagd of je na de voorgerechten al het hoofdgerecht wenst of liever even wacht.
Wat met name beviel is de diversiteit en originaliteit van de kaart. Je kunt als vegetarier of visliefhebber uit de voeten hier. Weinig standaardgerechten, maar bv wel een salade van pickles en sprot, of schorseneren en houtduif, tabouleh met gegrilde halloumi en meer.
Prima wijnen, ook rume keus uit wijn per glas. Voor 2 personen drie gangen inclusief water en wijn betaalden wij ongeveer 90 euro, wat het meer dan waard was. Een terugkomadres!
Illja R.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk gegeten. 4 gangen. We waren met 5 personen. Goede bediening. Erg vriendelijk en charmant. De sfeer was erg goed. Zacht muziekje op de achtergrond.
Joke L.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Hebben genoten
Annette M.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Heerlijk gegeten, prettige ambiance.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
We hadden niet zoveel tijd ivm theaterbezoek. Op verzoek werd daar uitstekend rekening mee gehouden. We hebben het driegangenmenu mooi nog kunnen nemen, zonder dat het “proppen” werd. Het eten was erg goed. Mooie porties, goed opgemaakt en erg lekker. Super keuze, wij gaan zeker nog eens terug!
Anke V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Heerlijk eten. En fijne sfeer. Het was voor ons niet de eerste keer dat we hier kwamen en het eten was net als anders van prima kwaliteit. We moesten misschien iets langer wachten dan voorheen maar voor een avondje uit is dat nier erg.
André A.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Heerlijk gegeten, met name de wildjus. Personeel was erg vriendelijk. De ruimte was enigszins rumoerig. De aankleding van het restaurant was wat sumier. Al met al prima voor een gezellig avondje eten met je partner en/of familie.
vangemeren2 .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Heerlijke kerstdiner gehad, erg mooie en bijzondere gerechten, wij kunnen niet anders zeggen dan dat het een toprestaurant is. En zeker aan te bevelen.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Wij hebben ons jaarlijkse uitje bij Binnen Buiten doorgebracht als zakelijke familie! Het eten was absoluut heerlijk, lekker warm alles tegelijk op tafel. aanbieden van drank zou iets spontaner mogen maar we werden op onze wenken bediend. Temperatuur was ook prima en we hebben ongeveer 3,5 uur heerlijk getafeld.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Lekker gegeten!
Gerdien J.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Gezellige tafel bij de haard, het eten en de bediening was uitstekend! We komen graag nog een keer terug!
Ina M.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Ontzettend lekker gegeten hier, zeer onder de indruk! Voor een avondje uit in Gouda getipt over dit restaurant en zodoende een tafeltje gereserveerd. Keurige ontvangst, die tekenend was voor de service de rest van de avond; zeer correct, vriendelijk en zeer kundig. Zéér betaalbaar, forse porties en een mooi concept met 3 of 4 gangen waarbij het eventuele tussengerecht een gerecht is uit de fraaie lijst met originele voor- en tussengerechten (al blijft het lastig kiezen). De gerookte houtduif, geserveerd onder een stolpje met rook, was een van de vele hoogtepunten, net als de gans bij de charcuterie. Goed geadviseerd over de wijnen, karafje kraanwater erbij geen punt. De kweepeercrumble als dessert was ook alweer zo verschrikkelijk lekker. De inrichting is een mix tussen chic en eetcafe, origineel en zeker sfeervol. Als ze ooit nog eens gaan verbouwen misschien de toiletten eens opnieuw betegelen en een iets sterkere afzuiging in het restaurant zelf inbouwen. Toen we snel weg moesten werd daar praktisch in meegedacht, heel fijn. Wat een toptent, jammer dat hij zo ver weg voor ons zit!
joop S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Super gezellig en leuke bediening en prima eten zeker een aanrader !!
Bas L.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Geweldige smaken van de gerechten, vriendelijk en deskundig personeel. Mooie zaak, fijne stoelen. Wel iets te lang wachten
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Weer prima wezen eten. De nieuwe menukaart geeft weer genoeg goede keuzes. Het eten was perfect, bediening weer geweldig !
Alexander V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Weer heerlijk gegeten bij Buiten. We komen hier graag.
Een restaurant waar je een flinke fooi geeft, omdat het eten en de bediening top is! De steak met portsaus is een aanrader. Het nagerecht 'Een beetje van dit en een beetje van dat' doet vermoeden dat het een klein toetje is, maar het is een flink bord.
peter S.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Erg lekker gegeten, bediening was prettig en de rekening viel mee. Hier kom ik nog eens terug
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heel gezellig restaurant. Kaart met veel keuze.
Ellen L.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Topp
Angelique B.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Fijn en prettig restaurant met veel vegetarische gerechten! Heel lekker gegeten en we hadden een zeer prettige bediening!