Buiten Eten + Drinken

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Buiten Eten + Drinken

Anneke L.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Prima avond in gastvrij restaurant met goed personeel en topkwaliteit aan producten.
Ik was zelf een paar keer eerder geweest en 3 van de 4 vrienden riepen enthousiast dat ze zeker nog eens terug wilden komen met familie of vrienden.
Hannie B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
We hebben heerlijk gegeten. En er zat ruim tijd tussen de gangen. En het was niet lawaaiig, we hebben gezellig bij kunnen kletsen.
Paula K.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Heerlijk eten en zeer vriendelijke attente bediening.Echt een aanrader!
Hélène T.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Gunstig geprijsd en smaakvol 3 gangen keuzemenu (er is veel keuze!) met een uitstekende service in sfeervol restaurant. Omdat dit restaurant net iets buiten het centrum van Gouda ligt, zullen veel mensen dit restaurant over het hoofd zien.
Gert M.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
We komen al 14 jaar in dit restaurant en hebben ook deze keer weer lekker gegeten. Ook voor de toekomst dus een prima plek
Corina A.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Het eten is helemaal fantastisch, de ingrediënten zijn van heel goede kwaliteit, de gerechten heel bijzonder, de prijs-kwaliteit verhouding erg gunstig. Je krijgt heel kwalitatief eten voor wat je betaalt. Er zijn maar twee min punten. 1. Het is echt niet leuk ingericht, maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak, maar een oplossing op het restaurant een betere sfeer te geven is om meer licht bij de tafels te hebben. Het is nu best donker en met de (in mijn ogen) lelijke kleuren op de muur, niet echt leuk. 2. Het duurt ongelooflijk lang voordat je de gerechten krijgt. Het eten van een drie-gangen menu duurt ongeveer 4 uur en dat is altijd zo. Het duurt een uur voordat je het voorgerecht krijgt, dan heb je al echt honger. De service is echt goed, alleen is dit de manier waarop ze daar serveren. De kaart krijg je bijvoorbeeld na ongeveer 20 minuten, dat is echt lang.
Ellen P.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Heel relaxed en smaakvol gegeten
Personeel erg vriendelijk maar iets attenter had gemogen. Soms wat lang wachten
Karin H.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heerlijk gegeten, buiten op het terras, voor het dessert zijn we naar binnen gegaan. Het vriendelijke en correcte personeel vond het geen probleem. Erg gezellige avond gehad. We komen er zeker terug.
hansgon .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Hogere kwaliteit als verwacht, grote porties wat voor een grote eter als ik prettig is.Hogere kwaliteit als verwacht, grote porties wat voor een grote eter als ik prettig is.Hogere kwaliteit als verwacht, grote porties wat voor een grote eter als ik prettig is.
Wsoeriasantoso S.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Door het mooie weer op het terras gegeten; we hebben dus de naam van het restaurant eer aangedaan.
Kozen voor het driegangen diner. Werden ontvangen met gevarieerde amuses. Er wordt goed gekookt, maar er worden voor ons als liefhebbers weinig groentes geserveerd. Gemiddelde wijnen en lekker weizenbier.
Inrichting is redelijk basic, de bediening attent en vriendelijk.
Een meer dan gemiddelde zaak; we kunnen het aanraden!
Annemiek V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Gezellige avond met heerlijk eten, vriendelijke bediening Het was prachtig weer dus we zaten op het terras in de achtertuin. Mooie menu kaart met verrassende gerechten
Angelique B.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
We waren met 4 personen waarvan we de vegetarische gerechten het meest geslaagd vonden. Er was een persoon die het voorgerecht en de paling vond tegenvallen En daarom de prijs kwaliteit verhouding niet helemaal goed!
De bediening en de sfeer van het restaurant is heel goed
Andy G.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Kwaliteit van eten is zeer goed je kan merken dat het met passie is bereid. De bediening is vriendelijk ,kundig en alert. We hebben een heerlijke avond gehad.
A.M D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Verrassende kaart; origineel. Kwaliteit van het eten goed. Vriendelijke bediening en heerlijk zitten in de tuin! Aanrader!
Diana A.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Weinig bijzonder eten. Wel lekkere wijnen en goede bediening!
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Voor de zoveelste maal weer prima gegeten ! Prettige ontvangst, leuke menukaart, en snelle bediening, dus ik kom weer terug !
Daphne M.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Heerlijk zoals altijd.
Arja V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Inrichting beetje donker. Prettig personeel en alles heel verzorgd. We hebben super lekker gegeten.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Dit restaurant durf ik aan ieder aan te bevelen.
Hélène T.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
We hebben heerlijke, bijzonder smakelijke gerechten gegeten.
De bediening was prima.