Buiten Eten + Drinken

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Buiten Eten + Drinken

Bas L.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Geweldige smaken van de gerechten, vriendelijk en deskundig personeel. Mooie zaak, fijne stoelen. Wel iets te lang wachten
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Weer prima wezen eten. De nieuwe menukaart geeft weer genoeg goede keuzes. Het eten was perfect, bediening weer geweldig !
Alexander V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Weer heerlijk gegeten bij Buiten. We komen hier graag.
Een restaurant waar je een flinke fooi geeft, omdat het eten en de bediening top is! De steak met portsaus is een aanrader. Het nagerecht 'Een beetje van dit en een beetje van dat' doet vermoeden dat het een klein toetje is, maar het is een flink bord.
peter S.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Erg lekker gegeten, bediening was prettig en de rekening viel mee. Hier kom ik nog eens terug
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heel gezellig restaurant. Kaart met veel keuze.
Ellen L.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Topp
Angelique B.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Fijn en prettig restaurant met veel vegetarische gerechten! Heel lekker gegeten en we hadden een zeer prettige bediening!
Bart B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Gisteren mogen genieten van sneak preview van de nieuwe kaart... heerlijk! Bedankt weer! Sorry jongens dat we zo snel weg waren #moevanschoolkamp ????
Sander B.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Komen zeker weer is terug. 3 gangen menu voor 31 euro en keuze uit alle gerechten vd kaart is toch geweldig.
Marieke S.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Afgelopen zondag lekker gegeten bij Buiten. Als vegetariër is het nog wel eens een uitdaging om een plekje te vinden waar je ook lekkere vegetarische gerechten op de menukaart vindt. De keuze is niet groot (1 voorgerecht en 2 hoofdgerechten is best weinig, vandaar niet 5 sterren), maar wat er op staat is heel lekker, vooral het bietenpakketje. Ook de vleesgerechten zijn lekker begreep ik van mijn tafelgenoot en de kerstkaart met balsamicomascarpone is om je vingers bij af te likken. De bediening is vriendelijk en alert, precies zoals het hoort. Als er meer vegetarische gerechten op de kaart komen te staan komen we zeker er keer terug.
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Eten was redelijk, maar de bediening was traag en ongeïnteresseerd.
Ga niet snel terug.
Bert G.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Het was een geslaagde avond met lekkere hapjes en een goed diner , we hebben onder het genot ven eten en drinken onze zaken goed kunnen regelen , van harte aanbevolen !
Olivier V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Heerlijk gegeten in dit restaurant, kregen een mooi plekje op het leuke buitenterras. Service was erg goed, het wijnarrangement was erg lekker en er werden lekkere bijpassende wijnen bij de gerechten uitgekozen. Het hoofdgerecht de sukade was heerlijk, deze kan ik iedereen aanraden!
OscarW .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Het buitenterras was prettig, bediening goed, doordat er een grote groep zat moesten we af en toe de aandacht van de bediening vragen. vegetarische gerechten waren erg creatief en lekker. Goed betaalbaar.
vangemeren2 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Heerlijk gegeten in dit restaurant, zowel de bediening als het eten was super.
Alle gerechten erg mooi opgediend , gevarieerd, creatief en heerlijk.
Wat ons betreft helemaal niets op aan te merken.
Bediening was ook prima, rustig, netjes, vriendelijk.
Een restaurant waar we zeker nog een keer terug komen.
Roeland M.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Afgelopen zaterdagavond hebben wij uitstekend gegeten in dit restaurant met een vriendelijke, behulpzame bediening in een rustige setting.
Jeffrey E.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en een lekker sfeertje. Ik heb de sucade op die erg smakelijk was en ook het dessert met een beetje van alles is een groot succes!
M. V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
We hebben genoten van de Sucade en de vegetarische proeverij. Ook het nagerecht met een beetje van alles was erg lekker.
Martin L.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
We hebben op een zondagavond met zijn vijven een gezellige avond gehad. De gerechten waren stuk voor stuk goed. De bediening was allercharmantst, door een stagiaire die pas één week in dienst was.
Robhoudijk H.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Wederom zeer goed gegeten, in alle rust met vloeiende maatwerk bediening. Deze mensen hebben zichtbaar plezier in hun vak. Een aanrader. Met vriendelijke groet,
Tineke Larsen en Rob Houdijk