Buiten Eten + Drinken

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Buiten Eten + Drinken

Peter V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Goed eten voor een betaalbaar bedrag
Miryam M.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Na verschillende reviews te hebben gelezen, toch keertje gereserveerd met 3 personen. Helaas was onze ervaring minder goed dan wat ik heb gelezen. Het brood zat weinig smaak aan en de dip was niet echt lekker. Een voorgerecht was prima, terwijl het andere wat flauw was. Deze laatste bevatte ook nog een haar trouwens. De hoofdgerechten waren niet slecht, maar ook niet bijzonder. Kip was klein beetje droog, vis was heel goed gebakken. Bij het nagerecht ging er ook iets niet helemaal goed in de keuken, de desserts waren door elkaar gehaald waardoor we zelf maar even de bolletjes ijs onderling hebben verwisseld. dessert met zomerfruit, was in laagjes gemaakt waarbij het zomerfruit meloen was. Bij zomerhit denk je toch meer aan aardbeien, frambozen en besjes ofzo. Ook gezegd dat het dessert geen succes was, volgens de ober hoorden er ook aardbeien in te zitten. Hij zou het navragen, maar helaas hoorden we niets terug. We kregen het gevoel dat ze liever niet hoorden hoe mensen het echt hebben ervaren, het eten. Dus maar niks met gezegd, betaald, geen fooi, en weggegaan. Helaas zullen wij hier niet meer gaan eten...
Machteld V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Fijn restaurant, relaxte sfeer, behulpzaam personeel. We komen hier vaker, dichtbij huis op loopafstand. Maar voor mensen buiten de stad ook prima te bereiken .
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
We hadden graag uit wat meer verschillende vleesgerechten willen kiezen, zoals bijvoorbeeld varkensvlees.
Verder hadden we graag meer groente erbij willen hebben.
Sybren G.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heerlijk gegeten bij Buiten (wel binnen gezien het weer). Zeer vriendelijk ontvangen. Het restaurant is ruim opgezet waardoor je niet het gevoel hebt dat iedereen je gesprekken kan horen. De gerechten worden constant mooi opgemaakt en smaken erg goed! De geserveerde wijnen en gebruikte ingrediënten waren allemaal van zeer goede kwaliteit en het tempo van de bediening was perfect. Dit restaurant is zeker een aanrader als je zin hebt om lekker (en gezellig) te eten!

Wij voelden ons erg welkom! Via deze weg dank aan de keuken en bediening!
De tafel van Ida D.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Alles klopte in dit restaurant! We waren het er allemaal over eens dat dit restaurant een aanrader is.
Cha S.
Ontvangst was hartelijk: het was koud buiten dus we namen plaats aan tafel bij een haardvuur dat extra werd opgestookt voor ons. Bediening was enthousiast en relaxt, met kennis van zaken. Hij vond het leuk om ons te adviseren. De koks hebben echt een mooie kaart samengesteld met prachtige streekproducten. We hebben enorm genoten, het was heerlijk allemaal.
Marcel en Marian D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heel gezellig en heel goed eten prijs qualiteitsverhouding is prima. Een goede ook.
Diny D.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Heel gezellig en lekker gegeten! Echt suoer. Ondanks de drukte een rustige sfeer. We komen graag terug
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Prima keus uit vegetarische gerechten.
Deze gerechten staan bovenaan de kaart en niet onderaan zoals je vaak ziet. Gezellige rustige zaak met erg vriendelijk personeel.

Echt een aanrader...!!
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
heerlijk gegeten, mooie gerechten, vriendelijke bediening, gezellige sfeer, echt een aanrader zullen zeker nog eens terug komen
Maria T.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Eten vonden we erg lekker. Wijnen waren duur per glas zeker voor wat er in geschonken werd kon best wat ruimer voor die prijs. Zijn ook duur vergeleken met de andere restaurants in de stad
Arie P.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Mooie gerechten en meedenkend personeel. Genoten!
Wilma F.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
We hebben op Valentijnsdag heerlijk gegeten in een prettige ambiance. We kregen een Kir Royal van het huis als welkomstdrankje! Leuke geste!
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Beste Iens,
De aanduidingen bij Wachttijd kloppen niet, deze zijn alleen negatief geformuleerd!. Daarbij moet goed toegevoegd worden. De wachttijd was nl goed, niet te lang en niet te kort. Redelijk. waarvoor ik nu gekozen heb, dekt de lading niet!

vrgr

Paul de Vries
Mick V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
We hebben heerlijk gegeten! Fijne bediening en niet te snel en niet te langzaam. Een aanrader als je gezellig en lekker wilt eten.
Edzard S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Prima gegeten. Goede prijs/kwaliteitverbouding en prima bediiening.
Wim E.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Vriendelijke bediening en lekker eten. Verrassende menukaart en mooi opgemaakte borden !
De wijn is echter veeeels te duur !
Huiswijn,die bovenaan staat is normale regulaire prijs die je ook elders betaald......maar een sav blanc e.a. kost tussen de 6 en 8 euro per glas.
Waar elders betaal je dat ?
andre S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Prettige ambiance , goede stoelen, ongedwongen sfeer. Afgelopen jaren hier vaker geweest, valt nooit tegen. Keuze uit 2 menu,s waarbij je eigenlijk a la carte eet.
F J M.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Een warme ontvangst, met cadeautjes die door onze kinderen waren gebracht. Prima adviezen voor combi eten en wijn. We kregen ruim de tijd om te genieten van de voortreffelijke gerechten. Een Echte Aanrader!
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Gezellig ingerichte, warme zaak met houten inrichting. Bediening is prettig, de gangen komen in rustig tempo door en er wordt gevraagd of je na de voorgerechten al het hoofdgerecht wenst of liever even wacht.
Wat met name beviel is de diversiteit en originaliteit van de kaart. Je kunt als vegetarier of visliefhebber uit de voeten hier. Weinig standaardgerechten, maar bv wel een salade van pickles en sprot, of schorseneren en houtduif, tabouleh met gegrilde halloumi en meer.
Prima wijnen, ook rume keus uit wijn per glas. Voor 2 personen drie gangen inclusief water en wijn betaalden wij ongeveer 90 euro, wat het meer dan waard was. Een terugkomadres!