Buffetrestaurant de Troubadour

Westeinde 142 7711 CR Nieuwleusen Nederland Kaart
31-529481910

Over restaurant Buffetrestaurant de Troubadour

Een buffet voor bourgondiërs

Bij De Troubadour worden gasten onthaald in een aangename omgeving waar ze heerlijk kunnen genieten van wat de keuken te bieden heeft. Namelijk een breed scala van de lekkerste koud en warme gerechten aangepast aan het seizoen. Kom proeven van het heerlijke buffet in een vriendelijke en muzikale ambiance!

Meer informatie over restaurant Buffetrestaurant de Troubadour

Maandag t/m Donderdag Gesloten
Vrijdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Mammavanmeisje .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Tsja......
Het concept is leuk maar o.a. qua sfeer is het niet ons restaurant. Hoog bruin café gehalte, bediening in vrijetijdskleding, bezoekers met name ouderen en families.
Aankleding sfeerloos (naar onze mening). Verlichting te fel en de muziek niet hoorbaar in het achterste gedeelte, waardoor het constante geroezemoes van stemmen overheerst.
Niet geschikt voor een romantisch etentje.
Je kunt eten van een buffet voor een vaste prijs. (excl. drinken). Alles wordt ruimhartig aangevuld.
De kwaliteit van de gerechtjes was wisselend. Zo hadden wij heerlijke warme peer met geitenkaas, een superlekkere mosterdsoep en goed gebakken biefstuk.
De spareribs echter vonden wij gewoon vies en sommige gerechtjes ogen nogal armoedig (fruitstukken uit blik, simpele mie, doormidden gesneden snoeptomaatjes....).
Het ijs is smaakvol maar wel 'simpel'. (Zou leuk opgesierd kunnen worden met sausjes, kletskoppen, wafeltjes oid).
Wel aardig dat je van het huis een plankje brood met boter krijgt. Het brood was echter zompig, niet lang genoeg gebakken.
De bediening haalt vlot de lege borden weg.

De toiletten kunnen frisser. Vol spinnewebben en veel vliegenpoepjes op de lamp.
Bkappert .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Het is daar altijd gezellig !!!! Eten is prima, je kan je eigen dingetje pakken wat je wilt. Personeel is netjes en aardig.
Rienties .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Ze kwamen regelmatig langs voor mijn vader die een dieet heeft .Ze gingen dan speciaal voor het hem klaar in de keuken en kwamen het brengen .Een super service (we zien het vaak anders) verder was het erg lekker allemaal
Grasland .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Troubadour erg een aanrader!
Genoten van de verschillende amuses heerlijk!
Het buffet wordt steeds bij gevuld met lekkere vlees -vissoorten.
En niet te vergeten de heerlijke ijssmaken!
Bediening vriendelijk, lege borden worden continu opgehaald.
Dewollewei .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
we hebben er prima vertoeft, er heerste een gezellige sfeer en het was goed eten en we zijn netjes bediend. geen klachten
JMarissen M.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Heerlijk restaurant dat alles in klein, tapas-achtig, formaat serveert in kleine pannetjes, potjes en glaasjes. Telkens weer vers in de keuken bereid en op het buffet gezet, zowel voor- als hoofdgerechten. Biefstuk en zalm zijn telkens spot-on gegaard...precies zoals het hoort. Alles wordt telkens weer vers aangevuld, je kunt gewoon onbeperkt met je bordje langs blijven lopen. Gezellige eigenaar staat achter de tap en zorgt voor een ongedwongen sfeer, zijn vrouw runt de keuken op fantastische manier (gezien de kwaliteit van het eten). Personeel vriendelijk en behulpzaam. De sfeer doet denken aan een bruin café, met veel muzikale attributen aan de muren waardoor het de naam troubadour waardig is. Reserveren is aan te bevelen. All-in formule waarbij allen de drankjes apart afgerekend moeten worden. Voor de bierliefhebber: redelijk groot assortiment speciaalbieren zoals bijvoorbeeld kwakbier met dito glas.
Vlinder45 .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Een heel ongedwongen sfeer,gezelllige locatie,heel vriendelijk personeel en heerlijke gerechten.
Het leuke is dat veel gerechten in kleine schaaltjes/potjes zitten,zodat je veel kunt proeven.
Ook de grotere gerechten waren heerlijk
Ook het ijsbuffet was klasse!
Kortom voor elk wat wils bij de Troubadour en van harte aanbevolen en we komen zeker nog eens terug.
Glandman1 .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
het was een gezellig en mooi decor om te zitten, een gemoedelijke sfeer en niet te groot, het eten was uitstekend, voldoende keuze wat ook steeds werd aangevuld in mooie kleine porties, de bediening was vriendelijk en attent, kortom zeker iets om nog eens terug te komen!!!
Thasims2 .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
top eigenaar, en super lekker eten.
lekker kleinschalig genieten van talloze kleine gerechtjes, tegen een goede prijs.
Aanrader!!!!
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Een restaurant waar je graag nog eens terug komt, niet voor niets is dit onze 4e keer en het blijft gezellig, lekker in een zeer vriendelijke sfeer
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Wat een zaligheid. Genoten van het overheerlijke buffet met haar diverse gerechten....En wat was de zalm heerlijk...Nu ik het opschrijf loopt het water weer uit mijn mond....Als je.het restaurant zo langs de grote weg ziet dachten we mwa wat gaat dit worden? Het blijkt een juweeltje te zijn onder de restaurants....Waar wij graag nog eens terugkomen...topklasse
Gezinusdelange1968 .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Zoals we gewend zijn van de Troubadour ...Gewoon heerlijk eten . Gezellige tent en vriendelijke bediening . Fam de Lange Ommen

Alienwobben .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Allemaal kleine gerechtjes, die heerlijk waren klaar gemaakt. Je kunt er dus gezellig en lekker eten. Voor herhaling vatbaar.
Chanfleurleon .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Gemoedelijke sfeer, gevarieerd buffet met o.a 3 soorten soep...div gerechtjes gepresenteerd in soort van amuse glaasjes...warm gedeelte en een keuze uit div. soorten schepijs.. Zeer goede bediening.. Kortom zeer geslaagd! @ bijkletsen met 4 vriendinnen
Mir-100 V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Sfeer in dit tentje is leuk en ontspannen. Gezellige ongedwongen bediening, Zorg ervoor dat je niet direct achter de deur reserveert want je want je waait weg (afhankelijk vd wind buiten). Het eten smaakte prima maar de aanvulling was niet altijd tijdig. Diverse soorten soep en hapjes vooraf waren prima. Biefstuk was lekker maar mijn man moest lang wachten voor ie een stukje te pakken had. Kip piri piri smaakte ook heerlijk maar duurde ook even voor ie beschikbaar was. IJs was goed van smaak met echte slagroom. Heerlijk. Miste alleen een (chocolade?)sausje om het af te maken..
M.kokken1 .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
We waren met ons vieren en vonden het er erg gezellig, de bediening was prima. Het concept, de manier waarop het buffet werd gerund was wel doordacht, kleine porties en steeds vers. Op deze manier wordt er een minimum aan voedsel verspild, alle lof hiervoor. Twee van ons zijn vegetarisch daar was de keuze wat mager voor, maar ze hebben toch ook lekker gegeten en dit keer wel wat vis gegeten.
Dank voor uw recensie. Over uw opmerking betreffende de keuze in vegetarische gerechten wil ik het volgende melden: op uw reservering bij IENS/SEATME is hierover geen opmerking geplaatst. Wij houden altijd rekening met vegetarische gasten mits het van te voren wordt doorgegeven. Als dit pas bij binnenkomst wordt gemeld, kunnen wij vooral tijdens grote drukte hier helaas minimaal rekening mee houden. Het spijt ons dat we niet geheel aan uw wensen hebben kunnen voldoen en hopen u op een ander moment weer te mogen verwelkomen.
Kleinekwiebus .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Over de kwaliteit zijn we tevreden, maar dat bij het afrekenen met de actiekaart werd een kindermenu gerekend als tweede persoon dit vonden we niet fair. We waren met 10 volwassenen en 4 kinderen. De buffetprijs voor een volwassene is 26.50 euro, en de prijs voor een kind is 1.50 per levensjaar. Er was 1 kind van 6 en 2 van 9 jaar en een van 12, maar die mag voor ons wel voor vol gerekend worden. Deze kinderen werden verrekend tegen een volwassenprijs. We mochten 4 kaarten inleveren, en moesten uiteindelijk voor 10 volwassenen betalen.Ook werd 25 cent per glas wijn meer gerekend dan op de kaart stond die op tafel lag. Dit alles bedierf aan het eind wel de leuke avond. Volgens hen mochten ze het laagst geprijsde menu wegstrepen, maar dit was een buffet met maar 1 prijs, en kinderprijzen naar leeftijd. We zijn wel heel benieuwd naar wat jullie hier van vinden. Kon dit volgens de regels of is dit een uitvinding van de Troubadour! Groeten familie Volkerink, Ommen.
Familie Volkerink, afgelopen zaterdag 21 november heb ik de voorwaarden van de AH/IENS actie reeds met u besproken. In deze voorwaarden staat letterlijk: "de korting heeft daarbij altijd betrekking op de laagst geprijsde gerechten", dit betekend dat van alle gebruikers van het AH-menu (buffet) het laagst geprijsde menu voor de actievoucher geldt. In uw geval betreft het hier vier kinderen die normaal aan ons buffet hebben deelgenomen. Het betreft hier duidelijke voorwaarden die niet zijn uitgevonden door de Troubadour.
Elsa E.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Heerlijk gegeten weer! Personeel en sfeer super kortom wij komen snel terug! Ook nu met de AH aktie geen andere gerechten maar dezelfde super kwaliteit!
Anjaahgvn .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Leuk restaurant! Lekker eten met genoeg keuze en zeer vriendelijke bediening! Een aanrader! Wij komen zeker nog eens terug
Inaotten189 .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Heel lekker,
De hele avond door werd er vers aangevuld.
Wij waren al bekend bij het restaurant maar het weet de kwaliteit goed te behouden.
Fijn dat het ijs (proeverij en schepijs) nu bij de 'all inclusive' inzit.
We gaan zeker weer!