Buffetrestaurant De Schans

Meer informatie over restaurant Buffetrestaurant De Schans

Voordelig
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
We hebben hier goed gegeten en het fijn gehad. We waren hier voor de eerste keer, maar zeker niet voor de laatste keer. Zowel de buffetten als de versheid van de producten waren boven verwachting.
Hetty V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
We komen regelmatig bij de Schans eten
Maar ik vind dat je er goed en lekker kunt eten
En ze hebben zeer goed en leuk personeel, je word er goed geholpen
Paulina B.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Prima ontvangst én bediening, men nam er de tijd voor. Het gaf een erg welkome gevoel.
Het eten was lekker, de biefstuk was heerlijk mals en rozé.
De inrichting van het restaurant was sfeervol. We hadden een mooie plek met uitzicht op de open haard.
Hier gaan ze ons zeker terugzien.
Mariel K.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Gisteren Tapas gegeten bij De Schans, heerlijk.
Bediening was vlot en zeer vriendelijk, grote keuze uit de gerechtjes, waar je niet lang op hoeft te wachten. Kwaliteit van de producten is vers en goed.
Het is een all-in concept en je zat niet zonder drinken, wijn is van goede kwaliteit en wat ik ook top vind is dat er gewoon een karaf heerlijk koud water op tafel staat.
Dit restaurant raad ik iedereen aan om heerlijk een avondje te genieten.
Ik zeg: Ga zo door !!!!
Ik en mijn partner komen zeker terug.
Clayraw .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2016
Bediening was vlot, vriendelijk en enthousiast. Totaal geen opmerking daarover. Echter de snelheid van de keuken was dramatisch (minimaal 30min per tapas gang). Wanneer je het eten dan eindelijk krijgt, blijkt de kwaliteit van de producten ook nog eens ondermaats. Biefstuk meer rauw dan gebakken (en koud van binnen), "kaaskroket" wat eerder een kaassoufflé uit een kindermenu is, nacho's met onsmakelijk uitziend gehakt, onbeperkt drinken is slechts een aantal imitatie frisdranken en (hele) slechte wijn.

Onbeperkt tapas is een leuk concept, echter niet voor een buffetrestaurant waar alles gericht is op kwantiteit i.p.v. kwaliteit.
MLJJH .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Goed gegeten bij De Schans. Zeer uitgebreide keuze in zowel voor- hoofd- als nagerechten. Alles van goede kwaliteit en lekker. Vriendelijk en attent personeel. Een aanrader!
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
Super restaurant, goed eten, gezellig personeel, en niet duur maar wel op tijd reserveren anders heb je geen plaats. Toppie
Reyhana .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2014
Samen met onze twee jonge kinderen een bezoek gebracht aan de Schans. De bediening was erg vriendelijk, het eten goed verzorgd en het aanbod aan drinken was groot. De voorgerechten waren leuk opgemaakt, desserts zagen er goed uit en de keuze voor het hoofdgerecht was ruim. Het extra aanbod van gerechten buiten het buffet maakt het allemaal nog aangenamer om een hapje bij de Schans te eten. De kinderen vonden het eten lekker, ze vonden het leuk om zelf uit te kiezen of iets te pakken. De speelkamer is een prima ruimte waar de kinderen zich vermaken als de ouders eten. Het zoete extraatje bij de koffie maakte deze avond helemaal af.
Rico B.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2014
Het is een gezellig en leuk restaurant waar je lekker op je gemak kunt eten in de tijd die je zelf ervoor wilt nemen.
De bediening is altijd keurig netjes en beleefd en geven duidelijk antwoord als je iets vraagt en als ze niet meteen een antwoord hebben gaan ze het navragen en of regelen het voor je.
Ik ben er regelmatig te vinden samen met mijn vriendin en we genieten iedere keer weer van de sfeer het eten en drinken.
De koks luisteren goed naar wat je aangeeft als ze iets voor je bereiden en zorgen ervoor dat het lekker en goed is.
Bij binnenkomst kan het zijn dat men even moet wachten maar dat maken ze ook weer ruimschoots goed door de fijne bediening en service die ze geven.
Ook al is het druk en wachten er mensen voor een plek,ze nemen de tijd om alles uit te leggen en eventuele vragen te beantwoorden.
Ze geven ook netjes aan als er dingen zijn die maar tijdelijk verkrijgbaar zijn(zoals mosselen en asperges) en attenderen de gasten erop.
Nanda D.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2014
We hebben al meerdere keren gedineerd bij de Schans in Geffen, iedere keer was er wel weer een verrassend nieuw product op het menu, het pannetje mosselen was een voltreffer, maar ook de kreeft en kikkerbillen waren heel erg lekker en dan de keus van drinken, niet normaal meer... Eigenlijk de keus van alles, voorafjes, salades... groentes, toetjes en noem maar op... Alles wordt goed bijgevuld en de service van de werknemers is erg vriendelijk en service gericht... Ook met kinderen in alle leeftijden was het er prima uit te houden... Ze vonden het fantastisch om zelf ijs te tappen... We hebben er ook een personeelsuitje gehouden dat was ook een schot in de roos, geen klagende mensen over ik lust dat niet.... of er was niks lekkers voor mij, voor iedereen was er wel wat, voor de grote en kleine eter, voor de normale eter en voor de eter die eens wat aparts wil proberen... Ik zou zeggen ga zo door... En voor wie er nog nooit is geweest een echte aanrader, of je nu met 2 of 20 personen komt, het is geweldig...
Boden .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2014
Al een aantal keer mogen genieten van heerlijk eten bij Buffetrestaurant De Schans te Geffen. Ze hebben erg veel keuze, zo is er een heerlijke wok, mijn favoriet, twee grillplaten, heerlijke voorafjes en toetjes en nog veel meer. Er hangt een goede sfeer, het is niet heel groot waardoor je niet lang hoeft te wachten op je eten bij de wok of de grillplaat. Daarnaast wordt alles goed bijgevuld waardoor je eigenlijk nooit hoeft te wachten. Het is mijn lievelingsplek om te uit eten, misschien ook iets voor u?
Janita53 .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2013
Heerlijk gegeten met de familie. Alles wordt vers bereid; allerlei voorgerechten en vlees van de grill. Ook ruime keuze aan desserts. Fijn dat er een speelkamer voor de kids is, zodat zij kunnen spelen terwijl wij rustig natafelen.
EgbertV .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2013
Jaarlijks strijken we neer in Geffen bij de Schans.
We komen hier graag, afgelopen zaterdag dus weer geweest.
Het was druk, maar dit stoort niet omdat het geen hele grote toko is. Ook zit je niet te dicht op het buffet waardoor je een redelijk rustig plekje kunt nemen. bediening is hier altijd al aardig en attent geweest. Het eten is goed, ruime keuze en van goede kwaliteit. Het is geen sterren niveau, maar daar kom je ook niet voor in een buffet formule. Ps ben blij dat de koffie nu uit echte bonen komen! tot volgend jaar maar weer...