Buffetrestaurant de Koperen Hoogte

Lichtmisweg 51 8035 PL Zwolle Nederland Kaart

Over het restaurant Buffetrestaurant de Koperen Hoogte

Elke vrijdag, zaterdag en zondag van 17.00 uur tot 21.00 uur kun je gezellig, uitgebreid, all-in eten bij Buffetrestaurant De Koperen Hoogte in Zwolle. Een etentje voor twee, of met een groter gezelschap, gezellig samenzijn in familiekring, een avondje uit of een zakelijk succes sfeervol beklinken; ons all-in buffetrestaurant biedt je een sfeervolle en gastvrije ambiance met een uitgebreide keuze aan heerlijke warme en koude gerechten. All-inclusief dagverse soep, saladebuffet, grillbuffet, warme en koude lekkernijen & een overheerlijk dessertbuffet met Italiaanse ijssalon, consumpties frisdrank, bier, wijn en binnenlands gedistilleerd. Tarief voor 2,5 uur all-in €39,50 per persoon Kinderen 4 t/m 15 jaar per levensjaar €1,00 Kinderen t/m 3 jaar eten gratis mee 65-plussers € 32,50 per persoon

Meer informatie over restaurant Buffetrestaurant de Koperen Hoogte

Carmen E.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Prima buffet. Jammer dat er een half uur voor sluiting al werd opgeruimd en niet alles meer aanwezig was. De service was verder prima.
Misbrinky .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Super lekker gegeten voor goede prijs , veel vis , lekkere salades en goed gegrild vlees!
Zeer vriendelijke bediening ook voor kleine kinderen , we komen zeker terug!
Ook goede koffie ????????
J K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Keurige ontvangst, ruime keuze in gerechten zowel vis als vlees als ijs- en geweldig pudding dessert. Met bon uit krant een zeer prettige prijs.
P.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Alles goed verzorgd. De kok mag wellicht een wat gevarieerder en eigentijdser buffet samenstellen. Jammer dat je de wijn en andere dranken zelf moest inschenken. Dat laatste verwachtte ik niet bij dit restaurant.

Volgende keer a la carte in de draaiende top :)
F.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Een aanrader. We waren met 11 gasten, hadden een ruime ronde tafel gereserveerd. Alle ruimte om rond te lopen en van plaats te wisselen. Heerlijke gerechten, vriendelijk en behulpzame medewerkers.
R.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Gezellige avond gehad met prima eten en drinken in een fijne locatie. Heel goed personeel, die er alles aan deed om het ons naar de zin te maken. Aanbevolen voor een volgende keer. Kan dit aanbevelen bij toekomstige klanten.
L.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Prima gegeten, Service door het personeel uitstekend. Zeer klantvriendelijk.Klasse Daar kunnen een hoop restaurants een voorbeeld aan nemen
V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Met familie heerlijk gegeten , ruime keuze , goede biologische rode wijn , fijne avond , afgesloten met koffie en gebak , top!
F.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Samen met familie een hele leuke en gezellige avond gehad met erg lekker eten ,vooral de gebakken garnalen vielen bij ons goed in de smaak.
Wij komen zeker een keetje terug.

Gr Fam Flinkert
Sylvia R.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Heerlijk gegeten, nog een extra koelkastje met ice tea en andere bijzondere drankjes zou makkelijk zijn. Heerlijke nagerechten, ik miste alleen de chocolade ijs. Verder zeer uitgebreid en lekker! We komen weer.
Evert H.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
prima voor elkaar 21/2 uur was zo personeel erg vriendelijk na het eten even boven wezen kijken hier door de ober ook vriendelijk ontvangen komen zeker terug

Bedankt groeten E.Heinhuis
Rini S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
alleen jammer dat er niet alles al stond we waren er om 17.00 uur.
verder geen aanmerking.maar wel fijn om boven ook te kunnen zitten.
W.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Familie etentje met 11 personen, positief en gezellig. Vriendelijk bediening ook.
Alleen zou er iets meer aandacht moeten zijn voor het tijdig bijvullen van de (na)gerechten.
Iemand zou hier de supervisie over moeten hebben.....
L D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Gewoon prima mooie omgeving Goede bediening en Goede parkdeerplaats goed ontvangst en fijnne antorrage??????????????????????,,,,,
P.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Ierse steak was bar slecht. De hygiëne van de kok en het omgaan met het te braden vlees was treurig. 18.40 was de champignonsoep op en na diverse toezegging van personeel is het die avond niet weer aangevuld. Wij waren er voor de derde keer maar het niveau haalt het niet bij vorig jaar. Jammer want de lokatie en sfeer is uniek.
Wij komen even niet terug.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Geen mening
M S.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Het visbuffet was ook open, heerlijk gegeten. Ondanks de drukte toch goede service. We komen graag nog een keer weer. Een aanrader