Buffetrestaurant de Koperen Hoogte

Lichtmisweg 51 8035 PL Zwolle Nederland Kaart

Over het restaurant Buffetrestaurant de Koperen Hoogte

Elke vrijdag, zaterdag en zondag van 17.00 uur tot 21.00 uur kun je gezellig, uitgebreid, all-in eten bij Buffetrestaurant De Koperen Hoogte in Zwolle. Een etentje voor twee, of met een groter gezelschap, gezellig samenzijn in familiekring, een avondje uit of een zakelijk succes sfeervol beklinken; ons all-in buffetrestaurant biedt je een sfeervolle en gastvrije ambiance met een uitgebreide
keuze aan heerlijke warme en koude gerechten. All-inclusief dagverse soep, saladebuffet, grillbuffet, warme en koude
lekkernijen & een overheerlijk dessertbuffet met Italiaanse ijssalon, consumpties frisdrank, bier, wijn en binnenlands gedistilleerd. Tarief voor 2,5 uur all-in €39,50 per persoon 65-plussers € 32,50 per persoon

Kindertarief:

Kinderen t/m 3 jaar eten gratis mee.
Kinderen 4 t/m 12 jaar € 12,50 per kind.
Kinderen 13 t/m 17 jaar € 17,50 per kind

Meer informatie over restaurant Buffetrestaurant de Koperen Hoogte

• Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen

Jouw recensie over het restaurant Buffetrestaurant de Koperen Hoogte

Anneke K.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Het personeel (zowel van de bediening als de keuken) was erg vriendelijk. Het eten was heerlijk en er was veel keuze qua gerechten. Ook was het personeel oplettend: lege borden en glazen waren zo weggehaald. Het keukenpersoneel vulde lege etenswaren snel aan.
Al met al een uitstekende ervaring gehad bij de Koperen Hoogte!
K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
lekker eten , geweldige ambiance. Kortom prima avond gehad.Je kijkt je ogen uit in de toren. Als klap op de vuurpijl nog aan het rad van avontuur kunnen draaien voor leuke prijsjes.
H.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Er was voor ons een speciale ronde tafel gereserveerd in een rustige ruimte, geweldig.
Echter moest ik zelf een van de bediende vragen, waar voor ons was gereserveerd? Geen gast heer of dame aanwezig voor ontvangst. De afsluiting was wel goed geregeld. Wij hebben zeer genoten van de goed verzorgde buffet.
R.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Heerlijk eten en zeer vriendelijke en behulpzame bediening. Voor volgende maal ook aan te bevelen bij vrienden en familie.
T.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Ik ben er al wel 10 keer geweest, met familie en vrienden het is altijd weer geweldig
In de bibliotheek vind ik de mooiste plek, lekker rustig fijne stoelen.
Voor minder mobiele mensen ook geen probleem er is een traplift en het personeel is zeer behulpzaam.
We komen zeker nog weer terug.
Ria H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Het lopen buffet (vis gedeelte) was goed, alleen vonden wij dat er bij het warme gedeelte spruitjes patat etc. weinig keuze was.
Anita M.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Heerlijk gegeten met de familie.
Ruime keuze en correcte bediening.
Niets dan lof en we komen zeker weer!
Sterker nog, de kinderen hebben de kerstbrunch alweer geboekt
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Op vrijdagavond gebruik gemaakt van de aanbieding voor 65+ tegen een aantrekkelijke prijs van € 25,00 p.p.
Ruime keus en lekker. 1 opmerking: het vlees was niet warm genoeg.
S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
De gerechten waren van smaak wel goed,sommige waren al wat afgekoeld.

Bij een eerder bezoek was kwaliteit van vlees hoger.De temperatuur van de gerechten ookhoger.

mvg.Klaas.
S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
was allemaal tip top, alleen 1 ding wat we niet zo fris vinden ....volgende keer graag een servet of zoiets over het stokbrood (dat is toch super gauw te verhelpen, haha)
Herman S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Het eten was grandioos. En een prachtige lokatie. Wij zijn ook nog boven geweest een geweldig uitzicht richting Zwolle en Meppel. Het is hier om aan te bevelen.
corry D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Zoals van ouds geweldig heerlijk gegeten ontvangst prima. Personeel vriendelijk en staan gelijk voor je klaar. Gunstige ligging en gratis parkeren
Apolonia .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Heerlijk gegeten, een goede sfeer, een goede bediening. In een woord prima. We komen zeker terug.

Dient aanbeveling. Verder weet ik niets.
Arie T.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Nadeel voor onze groepen waren de trappen die gelopen moesten worden voor het buffer omdat wij met onze groep (68 vrijwilligers van Museum Spakenburg) een aantal mensen waren die slecht te been waren.
O.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Wij vonden het eten goed en er waren veel verschillende gerechten waar je uit kon kiezen.
We komen zeker weer een keer terug.
JurNel P.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Wij hebben nu voor de 3de keer gebruik gemaakt van het buffetrestaurant. De ontvangst was goed en omdat er naast onze gereserveerde tafel een erg druk gezelschap aanwezig was en wij ons eigenlijk niet verstaanbaar konden maken, werden wij geattendeerd op een rustiger gelegen tafeltje. Goed geregeld. Personeel is erg voorkomend en vriendelijk. Prima en gevarieerde keuzemogelijkheden bij het buffet. Smakelijke en mooi opgediende gerechten. Kortom een fijne en relaxte sfeer. Wij komen zeker weer terug.
Hennie K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Wij hadden met 20 personen de bibliotheek besproken,sfeervol,alleen was de ruimte voor dit gezelschap aan de krappe kant.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
warm welkom door prima gastvrouw; vlotte en zeer vriendelijke bediening. In een ontspannen sfeer heerlijk gegeten aan een tafel die voor ons gezelschap al keurig klaar stond. goede kok
H.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Prachtig restaurant,vriendelijk personeel,de uitstalling van het eten was niet overal even duidelijk.Maar als je vraagt krijg je goede uitleg over b.v. soort vis of vlees.Meer kaartjes met aanduiding naam/product bij het uitgestalde aanbod ,zou prettig zijn.