Buffetrestaurant de Koperen Hoogte

Lichtmisweg 51 8035 PL Zwolle Nederland Kaart

Over het restaurant Buffetrestaurant de Koperen Hoogte

Elke vrijdag, zaterdag en zondag van 17.00 uur tot 21.00 uur kun je gezellig, uitgebreid, all-in eten bij Buffetrestaurant De Koperen Hoogte in Zwolle. Een etentje voor twee, of met een groter gezelschap, gezellig samenzijn in familiekring, een avondje uit of een zakelijk succes sfeervol beklinken; ons all-in buffetrestaurant biedt je een sfeervolle en gastvrije ambiance met een uitgebreide keuze aan heerlijke warme en koude gerechten. All-inclusief dagverse soep, saladebuffet, grillbuffet, warme en koude lekkernijen & een overheerlijk dessertbuffet met Italiaanse ijssalon, consumpties frisdrank, bier, wijn en binnenlands gedistilleerd. Tarief voor 2,5 uur all-in €39,50 per persoon Kinderen 4 t/m 15 jaar per levensjaar €1,00 Kinderen t/m 3 jaar eten gratis mee 65-plussers € 32,50 per persoon

Meer informatie over restaurant Buffetrestaurant de Koperen Hoogte

• Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen

Jouw recensie over het restaurant Buffetrestaurant de Koperen Hoogte

Hennie K.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel.
Op aanvraag wordt er apart vlees en vis gebakken en netjes aan tafel gebracht door de kok.
P.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Fijne avond gehad met mijn vrouw,lekker buffet met goede product . Mooie en gezellige omgeving en prima en vriendelijk personeel. Janny en Johan.
V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Evelien F.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Prettige ontvangst, lekker eten, genoeg keus, heerlijke malse biefstuk, aanrader is de Ierse steak, en het ilaliaanse ijsbuffet was ook prima
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Wat we hebben afgesproken was ook zo perfect geregeld
Prima in orde zeker een bezoek waard
Zal het zeker aan bevelen bij kennissen en vrienden
B.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Iwij hebben heerlijk gegeten van het all-in buffet ivm verjaardag
Ik ben vooral een visliefhebber.
Het speciale visrestaurant is niet altijd open . Gelukkig was er genoeg keuze o.a. Vis bij het buffet restaurant. ! Heerlijke toetjes, ijs etc.
beetje .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
We hadden een buffet.Heerlijk gegeten in een mooie omgeving. Eten was goed warm, en werd voor je gebakken. Wat me opviel was, dat zelfs het stokbrood steeds in de oven was geweest. Volop keus en ook heerlijke nagerechten. Wijn, bier, fris, was bij de prijs inbegrepen. Zeer vriendelijk personeel.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
heerlijk samen gegeten en gedronken . gezellige ruimte, geen wachttijden. fantastisch.Alleen jammer dat het 90 kilometer rijden is vanaf ons thuis
Kim T.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Te weinig keus. En teleurstellend uitzicht. Prijs kwaliteit verhouding slecht. Nee ga hier niet meer terug. Wel een aardige ober.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
We zijn afgelopen zondag bij jullie geweest voor een Buffet met ons gezin. Fam Voerman. Wij vonden alles heerlijk. Niks op aan te merken. Zag er goed verzorgt uit. En de prijs ja dat was natuurlijk helemaal te gek.
Korting Kleinzoon gratis. Dan ook nog even aan het rat draaien. Leuke kikker gescoord. Best grappig.
En personeel aan de balie bij de bar bij het buffet allemaal vriendelijk. Pluim. Groetjes van de hele familie
L.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Leuk etentje gehad met familie. Ze waren allemaal positief gestemd. Voor mij ook al de gunstige prijs(zomer-arrangement) Al met al zeker voor herhaling vatbaar.
Evi H.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Na wat je betaalt wil je ook eten. Dat was niet het geval. Het is was niet lekker, tot simpel aan toe. Ook wist je niet wat je op kon scheppen en moest je het vragen of maar gokken! Een no go voor ons, geen aanrader vooral niet voor 40 p.p.
Lambert M.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Goed, gezellig en voor herhaling vatbaar. Een aanrader voor de omgeving en wij komen zeker terug . Een min puntje in onze ogen was dat door weinig personeel het afruimen van de borden en bestek achterwege bleef waardoor er soms een rommelige situatie ontstond.
Hennie K.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Heerlijk gegeten en een super aanbieding.
Personeel erg vriendelijk, zeker de moeite waard.
Ook zonder aanbieding komen we er graag
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
We hebben heerlijk gegeten al was de entrecote niet zo mals als zou moeten. Er zaten veel zenen in. De biefstuk was prima en de rest van het buffet viel ook erg in de smaak. Jammer dat de flessen wijn niet tijdig aangevuld werden.
Cynthia B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Super mooie lokatie. Vriendelijk Personeel, goede Service. Heerlijk eten, genoeg keus en voldoende hoeveelheid.
Wij komen zeker terug ????????????????
Ger O.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Niet al te uitgebreid maar wat er was, was goed. De bediening was zeer goed. De inrichting was gezellig en ruim opgezet.
V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Fijn restaurant , met volop keuze, lekker lang na zitten met drankje of koffie . Favoriet is het bibliotheek/gedeelte, wij komen er graag!,Altijd heerlijk eten!, wij komen er graag, Ans Verhoog
Harmke V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Wat jammer dat de visgerechten en nagerechten niet gekoeld zijn. De gerechten zijn om 17.00 uur neergezet en zijn de hele tijd ongekoeld, zelfs met lampen erboven, in de betreffende vakken blijven staan. Voor vis is dat met buitentemperaturen >25 graden een kwalijke zaak. Op aangeven van ons is de vis verwijderd en ook niet meer aangevuld. De (mooie) nagerechten hebben er van 15.00 tot 21.00 uur ongekoeld gestaan en zagen er zeker niet fris en dus ook niet smakelijk meer uit. Een koelinstallatie voor het bewaren van de koude gerechten is o.i. een vereiste.
M S.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Ons 50 jarig huwelijk met familie en vrienden gevierd. Iedereen was zeer tevreden en vonden het eten erg lekker. Het was een gezellige avond. Ook de langere tijd ( gezellig nazitten ) was geen probleem.