Buffetrestaurant de Koperen Hoogte

• MasterCard , Pin , Visa , Waardebonnen

Jouw recensie over het restaurant Buffetrestaurant de Koperen Hoogte

J K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Prachtige lokatie. Personeel is erg vriendelijk en dat begint al bij de ontvangst. Het eten is erg lekker, voldoende keuze. Het toetjesbuffet is zelfs fantastisch. Heel veel keuze, heerlijke puddingen en heerlijk ijs. Je geeft maar op wat je hebben wilt en het wordt voor je klaar gemaakt.
Opa Joop J.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
wat een mooie inrichting, en geweldig zo als de looprichting nu is, ook heel gemakkelijk om bij de visafdeling te komen. de gebakken vis en kibbeling was erg lekker, ook de rest was super hoor, en de bediening is heel aardig, komen vast nog een keer.
janis1 .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Prima verzorgd,heel tevreden !We hebben mazzel gehad met het rad van fotuin.kregen 50 procent korting op onze rekening! geweldig !
Diny B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Wij waren met familie en hadden een goede plaats, geheel volgens afspraak. De brunch was goed en er waren lekkere gerechten. De enige opmerking betreft het aanvullen van de warme gerechten, dit gebeurde te langzaam. Verder was iedereen tevreden.
Jenny K.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
We hebben, samen met vrienden, heerlijk gegeten. Kwaliteit en de keuze van het eten was zeer goed. De inrichting vonden wij echter wat 'kil', dit kwam mede door de felle verlichting, die helaas niet gedempt kon worden. De ruimte rondom de tafels was prima, genoeg bewegingsvrijheid. Misschien dat er wat meer informatie bij de gerechten/sausen kan komen wat het precies is. En dat je een trap af en op moet naar het eten.
Sonja W.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Het is geen overbodige luxe om viltjes onder de stoelen te plakken. Het gekras van de stoelen was zeer irritant. ........
Aaltje A.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Het eten in het all-in buffet restaurant was heerlijk een pluim voor de kok de biefstuk en varkenshaasje waren heerlijk.
Echt een aanrader
Gaby H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Jammer dat je met een grote groep niet apart kan eten nu werden we direct bij binnenkomst verzocht om rustig te zijn terwijl dat lastig wordt met bijna 50 man. Dan hadden we misschien ook aan lage tafels kunnen zitten wat meer bij elkaar.
Er werd aangegeven dat we vlees bij de chef doorbakken konden vragen maar toen dat gevraagd werd kon dat niet ivm dikte vlees. Was verder goed eten en volop keus. Gezellige sfeer echt een aanrader om er te gaan eten.
nettyenjan .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Voor de derde keer geweest.Gewoon goed en leuk .Komen zeker nog een keer terug.Het eten was lekker.De wijn smaakte goed.Aardige bediening
Vriendelijke Groeten J & N
Arjanne B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Er is te weinig doorgang in de gerechten. Daardoor zijn ze lauw en droog. Toen ik er wat van zei maakte ze nieuwe. Ook de rijst was te hard geworden. En op de salades komt dan een droog randje. Het is is wel goed van kwaliteit, maar dat extra mis je. Daar hoor je zelf oog voor te hebben als kok.
Hierdoor zou ik niet terug komen. Er zijn veel verbeterpunten. Maar met meer aandacht valt er iets goeds van te maken. Ik zou zeggen mail me maar voor verbeterpunten.
De bediening is aardig. Anders was ik eerder opgestapt. Ik was daar om mijn 25 jarig jubuleum te vieren met de kinderen. Dit was wel een dompertje. Maar ondanks hebben we wel lol gehad.
Succes met verbeteren!
Mathilda V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
De ontvangst was niet plezierig. We kregen een tafel toegewezen en na een kwartier kwam er iemand vertellen wat de bedoeling was met het buffet.
Wat het eten betreft was er voldoende keuze en zag er lekker uit. Over het algemeen was bijna alles veel te zout.
Het nagerechtenbuffet was uitgebreid, maar je moest lang wachten om ijs opgeschept te krijgen, omdat hier niet continue iemand stond.
De locatie is perfect, de hele entourage mooi.
Harmke V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Het eten was heerlijk, ruim voldoende keuze en we hebben er van genoten. Zeker de moeite waard om dit nog eens over te doen.
Hennie K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten, gezellige bediening en vriendelijk.
Genoeg te drinken bij de prijs in begrepen, de kok stond heerlijke gerechten te bereiden, klaar terwijl je wacht en stonden ook veel gerechten al klaar.

Heerlijke gerechten!
j.olthof17 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
leuke aanbieding en het smaakte prima. De kwaliteit werd door ons goed bevonden, maar een ieder heeft een andere smaak en daarom zijn er genoeg keuzes te maken bij het buffet. Voor herhaling vatbaar.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
prijs kwaliteit verhouding vonden we zeker niet voldoende.

we waren er om 1930uur als bijna laatste gasten eten werd er niet meer bijgevuld en wat er lag was lauw, voor 2 personen 80euro vonden we het echt niet waard jammer!!!!!!!!!
roy.alice.rouwkema .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Wij waren helaas niet heel erg onder de indruk. Veel geld voor een buffet. Begrijp me niet verkeert er was ruim voldoende. Meer vis en salades naar mijn idee.
Helaas niet voor ons.
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Visaanbod was lekker en veelzijdig
Vleesgedeelt wa ondermaats..rib eye en biefstuk kwamen vanuit opwarmbak, was droog, taai en niet op temperatuur . Was beter geweest als nkok dit had bereid waar klant bij stond . Aanbod was ook matig . Ik mis champignons . De champignons was net water .
Jammer
robenmieke .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
In een gezellige, familiaire omgeving heerlijk gegeten van voortreffelijk ingrediënten bij het All-Iin buffetrestaurant. De omgeving doet erg gezellig gezellig en knus aan. Kortom een heerlijk avondje uit, voor herhaling vatbaar.
Judith C.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Prima gegeten voor deze setting. Jammer vond ik de weinig keus aan kindergerechten.
Uiteindelijk heb ik 2 drankjes gehad en dat tegen een tarief van 10,- was dit duur vond ik.
Wij hebben er niet uitgehaald wat er in zat en waren daardoor duurder uit dan nodig was.
Roelina S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
We werden vriendelijk ontvangen en naar onze tafel begeleid. Ook het eerste drankje werd keurig voor ons ingeschonken. De kok sprak onze kleine man aan en sprak een geheim teken af wanneer hij kipnuggets wilde! Geweldig.. hij wist dit erg leuk in te kleden.
We hebben een gezellige avond gehad met lekker eten en een heerlijk toetjes buffet.