BuffetRestaurant D'n Heerboer Uden

Sint Janstraat 18 5401 BB Uden Nederland Kaart

Over het restaurant BuffetRestaurant D'n Heerboer Uden

Buffetrestaurant D'n Heerboer in Uden is het adres voor elke liefhebber van de Bourgondische levensstijl. Want je kunt hier namelijk onbeperkt genieten van een rijkelijk gevuld 4-gangen lopend buffet. Kies wat jij lekker vindt uit de talloze nationale en internationale gerechten. Er is echt voor elke smaak iets lekkers te vinden. Van Brabantse beenham in saus tot een vers gebakken vis of malse kangoeroebiefstuk. Voor kinderen tot en met 11 jaar gelden er in D'n Heerboer gereduceerde prijzen. Er is zelfs een royale speelruimte voor de kids beschikbaar. Je kunt in dit restaurant ook prima een besloten feest of bijeenkomst organiseren in één van de twee sfeervolle zalen. Heb je een dag heerlijk rondgewandeld in de groenste stad van Nederland? Sluit de dag dan af met een gezellige avond op de Sint-Janstraat 18.

Meer informatie over restaurant BuffetRestaurant D'n Heerboer Uden

• Af te huren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant BuffetRestaurant D'n Heerboer Uden

Rolinka V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Prima eten. De bediening liet nog iets te wensen over. Maar we hebben onze kerst diner geboekt.
Oscar B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2018
Verschrikkelijk! Echt het slechtste wat ik ooit naar binnen heb moeten kauwen, ik stikte er letterlijk bijna in. Onbeleefde kok die niet kan grillen. Echt een schande om in Uden te hebben.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Vandaag bij D'n Heerboer gegeten met alle kinderen en kleinkinderen. Goed en gezellig; zo vaak opscheppen als je wilt en de kinderen vermaken zich opperbest in de speelkamer.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
We hebben lekker gegeten; er was keus genoeg. Er werd wel tamelijk vroeg gestopt met het bijvullen van het buffet en de wat norse kok stopte ook vroeg met vers vlees en vis bereiden.
Marja A.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Uitgebreid buffet. Meerdere buffetten: verrassende koude voorgerechtjes. Saladebuffet. Soepbuffet met ook heerlijk stokbrood. Diverse warme gerechten. Vriendelijke chefkok bij de bakplaat met oa kangaroobiefstuk. Uitgebreid toetjesbuffet. Kaasbuffet. Ijsbuffet met ook losse ijsjes. Niet zo massaal als de meeste buffet restaurants. Geen meterslange buffetten maar meer dan genoeg keuzes. Super vriendelijk personeel. Gezellig interieur. Mooie speelhoek voor kids. Graag tot een volgende keer ????
S.B.. C.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
het was gewoon erg goed
Dinie O.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
goede ontvangst prima aanbod en eten goed op smaak.
Jaapdries .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Hier kan e.e.a. wel verbeterd worden hoor. Laten we binnen met de kok: inderdaad vrijpostig en komt niet heel gemotiveerd over. Begon meteen over de limiet van 2 stuks vlees/vis op de bakplaat terwijl ik ook voor een ander aan het bestellen was. Dat is dus niet onbeperkt genieten zoals het restaurant adverteert. De bediening was verder wel vriendelijk en er kon wel een grapje van af. Leuk het seizoenselement van de asperges, alleen bereid ze dan ook goed (moeilijk door te komen vanwege harde schil, of het moet aan het bestek gelegen hebben). Verder viel het op dat er veel dingen aangebrand lagen in de bakken (al dan niet bedekt met saus). De bakplaatkok presteerde het om 3x achter elkaar rauw en aangebrand vlees te serveren; afraffelen lijkt het (of staat de temperatuur te hoog, is er te weinig olie, of gewoon te koud vlees?). De biefstuk kon er nog mee door qua rauwheid, de varkenshaas en kip heb ik laten staan (voedselverspilling dus aan hun kant). Vlees werd ook ingesmeerd met de resten van het vorige stuk aangebrand vlees zodat het meteen al een 'lekker bruin korstje had'. Lijkt echter dat ze de kwaliteit wel hoog willen houden door het niet te lang in de bakken van het buffet te laten zitten en vervangen. Wat ik dan niet begrijp is dat gemakkelijk muggen op het koude buffet kunnen komen, en dat verschillende gerechten uitgedroogd zijn (de kazen, enkele koude hapjes). De walnoten hadden een rare, muffe, smaak. We hadden last van een afvallucht op het buitenterras en van die glimmende groenblauwe muggen die op het eten afkwamen. Verder zaten er wel wat gerechtjes tussen die aan te raden zijn bijv. het kipkerriehapje (salade) en aspergesoep.
Jan O.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
dik tevreden. er was aandacht voor de klant
leuk personeel
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Super locatie, druk bij bakplaat goede bediening ook snel met weg halen oude borden
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
De verhouding prijs - kwaliteit is super! Volop keus uit allerlei gerechten. En dan nog een gratis kopje koffie of thee erbij!
Een volgende keer ga ik met alle kinderen en kleinkinderen. Voor de laatsten is een geweldige speelruimte ingericht!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Reservatie was goed geregeld. Alles goed georganiseerd. Bij aankomst werd het buffet goed uitgelegd. De voorgerechten, soepen, warme gerechten en desserten staan in een apart buffet opgesteld. Men kan ook vragen aan de kok om brochetten, biefsteak, kangoeroesteak te bakken naar jouw wens. De gebruikte borden worden steeds afgehaald en regelmatig wordt er gevraagd of je nog iets te drinken wil hebben. Tussen alle gerechten is keuze genoeg, je gaat niet met honger van tafel!
Harrie V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Gezellig restaurant, leuke bediening, en lekker gegeten!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Alles weer super!!
Helga V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Met 3 tafels bezet in het restaurant genoten van een all Inn. De bediening was gewoon met alles te laat. 2 x om een drankje moeten vragen. Bediening uit beeld. Ik drink graag een glaasje wijn bij mijn eten maar niet als mijn bord leeg is. De kok ongemotiveerd en mijn medium biefstukje welk done. Jammer! Ik kan me voorstellen dat dit zou kunnen gebeuren bij top drukte maar met 3 tafels, kom op zeg..... Het buffet was lekker alhoewel zoutarm vermoed ik. Maar er staat zout op tafel.... Ik zal waarschijnlijk geen tweede keer meer langsgaan.
Niels V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Leuke avond gehad en goed gegeten
Mijn vriendin had erge hoofdpijn en kreeg een paracetamol, dus fantastische service !!
Loekie54 .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Het zag er van binnen gezellig en knus uit. Wel jammer dat het eten uit het buffet lauw was. Regelmatig moeten wachten omdat de bakken van het buffet leeg waren. De donuts en de slagroomsoesjes waren droog. Het fruit op de kleine toetjes zag er niet vers uit en smaakte ook niet vers.
Gerrit G.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Het eten (zowel het vlees als de groente) waren vers en bam goede kwaliteit.
Maat vooral de aardige bediening zorgde voor een goede afsluiting van de avond.
Vlinder85 .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Wij komen regelmatig bij de Heerboer.
Vooral mijn schoonouders zijn heel enthousiast hierover.
Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Eten: Ruime keus, alleen jammer dat het buffet (warm en koud) nooit een keer varieerd.
Wel is er elke maand een ander soort stuk vlees van de grillplaat!.
De witte chocolademousse is zo lekker daar.

IIngrid .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2015
De voorgerechtjes zijn prima. Voldoende keuze. Jammer dat het aanbod steeds hetzelfde blijft.
De vis van de bakplaat was erg lekker. Genoeg keuze bij het buffet. Toetjes ook keuze genoeg.
Oud-Hollandse inrichting. Passend bij het aanbod van het eten.