BuffetRestaurant D'n Heerboer Uden

6,9
7,1
Loekie54 .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Het zag er van binnen gezellig en knus uit. Wel jammer dat het eten uit het buffet lauw was. Regelmatig moeten wachten omdat de bakken van het buffet leeg waren. De donuts en de slagroomsoesjes waren droog. Het fruit op de kleine toetjes zag er niet vers uit en smaakte ook niet vers.
Gerrit G.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Het eten (zowel het vlees als de groente) waren vers en bam goede kwaliteit.
Maat vooral de aardige bediening zorgde voor een goede afsluiting van de avond.
Vlinder85 .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Wij komen regelmatig bij de Heerboer.
Vooral mijn schoonouders zijn heel enthousiast hierover.
Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Eten: Ruime keus, alleen jammer dat het buffet (warm en koud) nooit een keer varieerd.
Wel is er elke maand een ander soort stuk vlees van de grillplaat!.
De witte chocolademousse is zo lekker daar.

Rock L.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Wij gaan vaak uit eten maar de biefstuk heb ik nog nooit zo slacht gehad, zelfs in een lunchroom gaan ze winnen, de schol van mijn vrouw was nog rauw en laten we maar ophouden over de garnalen.... Wij komen hier nooit meer! Om maar te zwijgen over de bediening die achter de bakplaat stond, want die was wel erg vrijpostig! TIP! Kom hier niet!
IIngrid .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2015
De voorgerechtjes zijn prima. Voldoende keuze. Jammer dat het aanbod steeds hetzelfde blijft.
De vis van de bakplaat was erg lekker. Genoeg keuze bij het buffet. Toetjes ook keuze genoeg.
Oud-Hollandse inrichting. Passend bij het aanbod van het eten.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
We zijn met tweeen hier gaan eten.
Vriendelijk personeel. Voorgerechtjes waren ook lekker. Het hoofdgerecht vond ik niet lekker. Biefstuk was niet doorheen te komen zo taai. Biefstuk sate was ook niet lekker. Verschillende gerechtjes geprobeerd uit het kant en klare buffet maar ook niet lekker. Toetjes wel weer lekker maar kortom ik zou er zelf niet meer gaan eten
Ciske76 .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Zaterdag met de vriendengroep d'n Heerboer bezocht.
Al in meerdere buffetrestaurants gegeten maar deze behoorde zeer zeker tot een van de betere! Zowel de eigenaresse als het personeel waren zeer vriendelijk en behulpzaam. We hadden volop keuze en alles was lekker vers, vooral het toetjesbuffet verdiend een extra pluim, Heerlijk, Top!!
Wilma Z.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2014
Gastvrije ontvangst en veel aandacht als je vegetarisch wilt eten. De kok wil buiten het buffet om ook nog veel vegetarisch bereiden. Wij hebben met zijn vieren van het all in menu genoten.
Alles was prima verzorgd.
Lydie N.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
Verjaardags etentje met 8 personen. Moeder/Oma 96 jaar en op haar verzoek uit eten bij D'n Heerboer. Wij hadden hier al meerdere malen gegeten en was prima bevallen, nu echter met ons allen tesamen.
Er was bij de tafelschikking speciaal rekening gehouden dat wij allemaal bij elkaar zaten.
De avond was een SUCCES.
ETEN was weer heerlijk en alles vers. Houden hier gelukkig rekening met het zout, dus geen hoge bloeddruk.
Er is zo'n ruime keuze dat het onmogelijk is om alle gerechten te eten, zelfs na 5e bezoek nog niet gelukt.
Al het personeel even attent en vriendelijk, ook de kok aan de grill/bakplaat verstaat zijn vak.
Toen wij aan dessert toe waren kwam de verrassing.
De eigenaresse en bedienend personeel kwamen met een mooi opgemaakte yscoupe voor de jarige en begonnen spontaan Lang zal ze leven te zingen.
Wij hebben een heerlijke avond gehad en natuurlijk komen wij terug bij D'n Heerboer.
Onze complimenten en zeker tot ziens.
Familie Dam/Noort

Ankie K.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2013
Simpel restaurant, vooral het buffet vond ik allemaal te gaar en erg vet. Als je met je opa of oma ergens wil eten en ze van de oude kost zijn, is dit restaurant perfect. Het enige pluspunt vond ik de bakplaat. Personeel is wel erg vriendelijk!
Haas1296 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2012
Voor een buffet restaurant een goede kwaliteit. Aan de bakplaat heeft men tijd voor je en er hangt een gezellige ontspannen sfeer bij de (grote) kok. Van voorgerecht tot dessert erg goed.