Buffet Catering Surinaams

31-206090966

Meer informatie over restaurant Buffet Catering Surinaams

Jashmin A.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Ik heb op korte termijn moeten bestellen bij hun en dat was geen probleem. Hele vriendelijke dames die je graag adviseren over de lekkere hapjes. Hapjes konden serveerklaar worden afgehaald. Vooral de rotirol hapjes waren een groot succes! Ik zou hier zeker weer bestellen
Monique O.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2014
Ik had voor mijn werk met kerst het eten verzorgt. Weer eens wat anders en het ging om 50 man. Het eten is een echt aanrader. Het ziet er allemaal keurig uit, goed van smaak en voor iedereen wel wat wils. Met het bedrijf kun je duidelijke afspraken maken en zal zeker weer een keer gebruik maken van de diensten. Dank!
Louisa H.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2013
Surinaams buffet heeft het feest van mijn vaders 70ste gecatered.

Fantastisch geregeld! Allereerst goede communicatie vooraf en een offerte tegen een zeer goede prijs.

De gerechten (Pom!) zijn ruimschoots op tijd geleverd en waren overheerlijk! De vele Surinamers op het feest waren ook zeer tevreden. Na een telefoontje werden de schalen weer keurig opgehaald. Geen omkijken naar.

Erg plezierige en professionele catering!
Kies1 .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2013
Zeer professionele cateraar met uitmuntende koks. Ze caterden ons tuinfeest voor 35 mensen. Eerst Surinaamse 'tapas' (oa heerlijke pompoenkroketjes). Daarna een warm buffet met zowel bekende (pom en stoofkip) als minder bekende gerechten (goedangan, groenteschotel met kokos) gerechten. Alles perfect bijtgaar en zeer smaakvol. Twee koks in het feestgezelschap gaven vier sterren. Ook het overleg over het menu verliep prettig.