Buffalo Steak House

31-204714141

Meer informatie over restaurant Buffalo Steak House

Stanleys .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Vlak voor jaarwisseling 2015/2016 met gezin daar gegeten, liepen er langs en dachten een echt steakhouse te bezoeken. Bediening ongeïnteresseerd tot aan bijna arrogant toe.
De biefstuk medium besteld en ... zij serveerden het net medium-rare. Ik snij altijd mijn steak direct doormidden om te beoordelen. Reactie serveerster: dat is medium zoals zij dat doen. Na netjes uitgelegd te hebben dat ik een ervaren steak eter ben werd het mopperend meegenomen en kreeg ik wel een nieuwe die medium was maar ... zeer snel medium gemaakt in de koekepan met dus te harde buitenkant.
De spareribs voor mijn zonen waren heel vet. Zelf mijn kinderen klaagden dat het te vet was, veel vetjes tussen de tanden bleven zitten, kun je nagaan als zelfs kinderen een opmerking maken. Plus dat telkens iets bij het uitserveren ontbrak of toch weer verkeerd genoteerd bleek te zijn, van warm stokbrood met kruidenboter tot aan rietjes in de appelsap aan toe.
Geheel ten onrechte dat dit een Steak House genoemd wordt, dat roept andere verwachtingen op mbt wijze van bereiding van een Steak.
Ethel M.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2015
Ik ga altijd met mijn vriend naar de buffalo steakhouse, het is onze favorite plekje!
de service herkende ons na de 2e keer meteen al, heel geintreseerd en vriendelijk.
alles op het menu ziet er lekker uit, maar de spareribs zijn koning! als je deze besteld voor het hoofdgerecht krijg je ook een ZEER royale portie, met daarbij heerlijke friet.
het decor voelt huiselijk en gezellig. het fijne van de steakhouse vind ik dat het juist niet als een highclas restaurant voelt waar je bang bent om met je handen te eten, neehoor, gewoon aanvallen die spareribs!!! zeker een aanrader voor elke vleeseter!
Lau R.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Met zijn drietjes hier ontzettend lekker gegeten! Mijn vriend had de T-Bone en mijn vriendin en ik hadden de gamba's. De bediening is heel erg vriendelijk en servicegericht waardoor het je aan niets ontbreekt. Een absolute aanrader!
Ruud O.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
We twijfelden of we hier naar binnen zouden gaan, we werden echter heel vriendelijk en gastvrij ontvangen. Uitstekende steak en frieten gegeten en op advies van de serveerster de huisgemaakte chimmi churry saus er bij besteld en ook deze was erg lekker. Wij hebben heerlijk en gezellig getafeld en gaan zeker nog eens terug als we in de buurt zijn!
Jo_ .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2014
Ik heb de afgelopen week meerdere restaurantjes uitgeprobeerd op de Scheldestraat, waaronder Buffalo Steakhouse. Toen ik langsliep werd ik gepakt door het gezellige praatje van de serveerster, maar ik wou dat ik doorgelopen was naar het volgend restaurant. Ik had een biefstukje besteld, die medium rare zou moeten zijn, maar hij was veels te veel doorgebakken, en er zaten zelfs nog vrij grote stukken vet aan. Toen ik hier iets over zei probeerden ze wel wat te regelen, maar achter de bar hoorde ik ze praten (niet zo heel zachtjes) over hoe vervelend en wat een moeilijke klant ik wel niet was. Bovendien vond ik de prijzen op de kaart ook nog eens vrij aan de hoge kant voor een Steakhouse. Ik kom hier niet meer terug.
AnkJo M.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2013
Wij hebben hier gegeten op 5 september 2013. We aten ossenhaas met gamba's van de grill. Heerlijk gegeten en wat voor ons erg belangrijk was, de ongedwongen leuke bediening.
Genoten van de lekkere nazomer op het terras langs de Scheldestraat. We gaan hier zeker nog eens een lekker stukje vlees eten. Dankjewel voor de gezellige en smakelijke avond.
Groetjes Ankie en Jo uit Tilburg
Mieki O.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2013
Me vriend en ik zijn hier met zn tweetjes lekker uit eten geweest het was onze tweede keer bij buffalo steakhouse en de bediening herkende ons meteen, een erg warm welkom dus. Dan het eten, ik had een argentijns ossehaasje en mijn vriend een rib eye steak deze waren beiden heerlijk mals en lekker van smaak. Frites en gepofde aardappel en om het af te maken een heel fris argentijns chimmy chury sausje ernaast. als je binnen Zit ben even in zuid amerika..we Ijn helemaL happy en relaxed naar huis gegaan!
Riavanderven .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2013
Heerlijke zeer malse biefstuk, pepersausje apart geserveerd, lekkere frites. Bediening gastvrij en vriendelijk. Buiten op gezellig terras gezeten.
H B.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2013
Veel te doorbakken vlees (goed vlees, erg slecht bereid), koude friet en chaotische bediening terwijl het niet eens druk was... Wij gaan hier niet meer naar toe
Cees B.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2013
We hebben hier net met zn 3en gegeten. Het was een beetje rustig, dus we waren wat sceptisch. Dit bleek onterecht, we hebben alledrie de meest heerlijke biefstuk gegeten! Mals vlees, lekkere sausjes en royale porties. Erg vriendelijke service. Het reataurant mag echter het decor wel even vernieuwen, vooral de hoge stoelen zijn een beetje ongezellig. Patat is wel heel lekker en ook de biologische thee is fijn. Ter afsluiting: als je zin hebt in een goed stuk vlees of vis voor een goede prijs, dit is de place to be!
Aniel D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2012
Ik heb hier heerlijk gegeten, de steak was heerlijk mals en de bediening vriendelijk. Er was zelfs live muziek; een gitarist die mooie Spaanse en Zuid-amerikaanse liedjes zong. Ik kom hier zeker terug.

Aniel