Buffalo Bill

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Buffalo Bill

Roland V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Super relaxte sfeer, zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding en ruime porties. Bedienend personeel is altijd zeer vriendelijk en attent!

Ook de wisselende "Seasonskaart" is een aanrader met overheerlijke seizoensgerechten!

Wij komen er graag voor een heerlijke avond genieten!
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
We hebben hier nu 2x gegeten en beide keren was het eten heel slecht. Smaak was gewoon niet lekker. We hadden kleine voorgerechtjes met kipspiesjes en gehaktballetjes, dat kwam gewoon uit de magnetron ofzo en de kip smaakte bedorven. Het hoofdgerecht smaakte iets lekkerder maar ook zeer matig. Ik ga hier nooit meer maar toe.
Melissa K.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Vlees was heerlijk, lambs rack was perfect en ook de spare-ribs zijn super. Echter is de bediening zo traag dat er van onbeperkt spare-ribs eten niks terecht komt, mijn vriend was al ongeveer een uur aan het wachten voordat er eens iemand kwam. Toen was ik al uit gegeten en had hij dus geen behoefte meer aan nog een portie.

Heel jammer.
Joost S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Veel hout en cowboy sfeer. Beetje achterhaald, maar voor kinderen (daar waren er veel van) misschien leuk. Keurig bediend.
Een mooie biefstuk van de haas voor Euro 23.50 met sla en onsmakelijke, harde, niet goud bruin gefrituurde patat. Toch vind ik zo'n biefstuk van de Argentijn, met die heerlijke marinade lekkerder.

Franklin B.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Elk jaar gaan we een paar dagen ontspannen in de Achterhoek en inmiddels weet ik dat niet meer compleet zonder een bezoek aan Buffalo Bill in Haaksbergen. Sterker: misschien zoek ik juist daarom mede deze prachtige omgeving op. BUFFALO BILL:
Voor de echte vleesliefhebber het Paradijs op aarde, vlotte bediening, kenmerkende sfeer, uitstekende gerechten.
Kortom: een niet te missen culinair festijn met dat typische Amerikaanse 'ruwe bolster, blanke pit' accent. Yeah!

Michael B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Ik bestelde een Mixed-grill, en mijn vrouw de zalm met garnalen. Deze waren heel goed bereid, en de porties waren groot genoeg om met een volle buik naar huis te gaan. Het nagerecht was ook heel uitgebreid en lekker nl. een Creme Brulee met chocomousse, en vanilleijs met warme chocoladesaus. De bediening was ook goed en snel. Mooie open keuken zodat je gewoon mee kan kijken met wat er gebeurd. Enige mindere, maar wel passend bij het decor, waren de oncomfortabele houten stoelen.
Natascha H.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2015
Jeetje wat hebben wij genoten vanavond. Wij hadden vooraf de Carpaccio en kregen van het huis een heerlijk broodplankje met tapenade. Daarna de haasbiefstuk met lekker pittig pepersausje. De patat anders dan dat je normaal krijgt, maar prima. Salade lekker fris. Een ruime bacardi cola, zie je tegenwoordig ook niet vaak meer! Daarna te vol om nog een dessert te nemen. De bediening heel erg vriendelijk en de entourage sfeervol. In 1 woord: fantastisch!
Bert-Jan B.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2014
Een erg mooi pand dat er van binnen netjes uitziet. Niet te overdriven. Het eten smaakte goed, gewoon recht-toe recht-aan. Ik had nog iets meer van de Spare ribs verwacht, maar ben in Nederland nog steeds niet een écht goede zaak tegengekomen waar ze de Amerikaanse 'fall off the bone' ribs kunnen maken.
S. T.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2014
We keerden met de hele familie weer eens terug naar Buffalo Bill om daar een gezellige avond te hebben. Wij alle misten de natchio's bij binnenkomst op tafel! Het ging even mis bij het opnemen van de bestelling maar dat was eerder onze schuld dan die van de bediening. Zij kon niets meer achteraf veranderen in het geautomatiseerde bestelling systeem. Maar het werd allemaal vooraf prima opgelost. Het eten was zoals altijd perfect in orde en we waren het erover eens dat we een hele fijne avond hadden gehad. Bedankt!
S. T.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2013
Na dik een jaar weer eens terug bij Buffalo Bill. Het eten als altijd prima in orde! Kwaliteit van vlees en gerechten staan hoog in het vaandel. En dat is te proeven. Iederen in het 8 koppige gezelschap was erg tevreden. Helaas was de kwaliteit van de cappuccino niet okay. Daar moet de serveerster nog aan werken. Het was ook het enige minpuntje van de hele avond.
Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2012
Favoriet steakhouse langs de Twente route. Traditionele steakhouse kaart met spare ribs, ribeye, T-bone en het gebruikelijke kleinere werk zoals lamsrack. Garnituur eveneens standaard. Maar: als je van steaks houd is dit the place to be, de grill smaak is onovertroffen en het vlees is supermals. Bediening is niet altijd even snel maar gelukkig wel vriendelijk...