Buffalo Bill

Maandag vanaf 17:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag vanaf 17:00
Zondag vanaf 15.00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking , Wi-Fi
Joostdelft .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Veel hout en cowboy sfeer. Beetje achterhaald, maar voor kinderen (daar waren er veel van) misschien leuk. Keurig bediend.
Een mooie biefstuk van de haas voor Euro 23.50 met sla en onsmakelijke, harde, niet goud bruin gefrituurde patat. Toch vind ik zo'n biefstuk van de Argentijn, met die heerlijke marinade lekkerder.

F.behrens .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Elk jaar gaan we een paar dagen ontspannen in de Achterhoek en inmiddels weet ik dat niet meer compleet zonder een bezoek aan Buffalo Bill in Haaksbergen. Sterker: misschien zoek ik juist daarom mede deze prachtige omgeving op. BUFFALO BILL:
Voor de echte vleesliefhebber het Paradijs op aarde, vlotte bediening, kenmerkende sfeer, uitstekende gerechten.
Kortom: een niet te missen culinair festijn met dat typische Amerikaanse 'ruwe bolster, blanke pit' accent. Yeah!

Michael B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Ik bestelde een Mixed-grill, en mijn vrouw de zalm met garnalen. Deze waren heel goed bereid, en de porties waren groot genoeg om met een volle buik naar huis te gaan. Het nagerecht was ook heel uitgebreid en lekker nl. een Creme Brulee met chocomousse, en vanilleijs met warme chocoladesaus. De bediening was ook goed en snel. Mooie open keuken zodat je gewoon mee kan kijken met wat er gebeurd. Enige mindere, maar wel passend bij het decor, waren de oncomfortabele houten stoelen.
Evelynn .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
Even kort maar krachtig;
- Onoverzichtelijke menu kaart
- Voor een klein restaurant langzame bediening
- Weinig keuze op de dessertkaart
- Bosvruchten bavarois is te stevig, bevroren en flauw van smaak
- prijs kwantiteit verhouding is niet royaal
- Voor 23,50 230g biefstuk en een minuscuul bolletje eierkruidenboter?(niet lekker).
- Met zes mensen deelden wij 2 schaaljes rauwkost en 2 schaaltjes aardappelgarnitu....euh patat

afgezien van dat alles;
- Fijn dat er een open keuken is
- Vriendelijke bediening
- Mooi decor
- Lekker vlees
Natascha H.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2015
Jeetje wat hebben wij genoten vanavond. Wij hadden vooraf de Carpaccio en kregen van het huis een heerlijk broodplankje met tapenade. Daarna de haasbiefstuk met lekker pittig pepersausje. De patat anders dan dat je normaal krijgt, maar prima. Salade lekker fris. Een ruime bacardi cola, zie je tegenwoordig ook niet vaak meer! Daarna te vol om nog een dessert te nemen. De bediening heel erg vriendelijk en de entourage sfeervol. In 1 woord: fantastisch!
Ruud Z.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2014
Een prachtig gelegen restaurant, onderdeel van een zalencomplex vlakbij een park en het zwembad in Haaksbergen. Het verzorgde en degelijk ingerichte interieur doet lichtjes "western" aan, maar niet geforceerd gelukkig. De menukaart is tamelijk beknopt, maar voor visliefhebbers en vleeseters is er genoeg te kiezen. Geen revolutionaire gerechten, maar wel van goede kwaliteit en een goede bereiding ervan. Nu eens echt lekkere Syrah (= Shiraz) huiswijn bij de lamsrack! Tamelijk informele , soms haast terloopse, maar immer zeer correcte bediening, wel passend bij de informele sfeer in het restaurant. Het geheel is zeer goed verzorgd en mist iedere vorm van opdringerigheid of gehaastheid. Exclusief wijn maar inclusief hoofd- en nagerecht zijn de kosten per persoon ongeveer 32 euro 50cent. En dat is zeer redelijk voor het gebodene.
Bert-Jan B.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2014
Een erg mooi pand dat er van binnen netjes uitziet. Niet te overdriven. Het eten smaakte goed, gewoon recht-toe recht-aan. Ik had nog iets meer van de Spare ribs verwacht, maar ben in Nederland nog steeds niet een écht goede zaak tegengekomen waar ze de Amerikaanse 'fall off the bone' ribs kunnen maken.
Saskia N.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2014
We keerden met de hele familie weer eens terug naar Buffalo Bill om daar een gezellige avond te hebben. Wij alle misten de natchio's bij binnenkomst op tafel! Het ging even mis bij het opnemen van de bestelling maar dat was eerder onze schuld dan die van de bediening. Zij kon niets meer achteraf veranderen in het geautomatiseerde bestelling systeem. Maar het werd allemaal vooraf prima opgelost. Het eten was zoals altijd perfect in orde en we waren het erover eens dat we een hele fijne avond hadden gehad. Bedankt!
Stiefie7 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2013
Na langere tijd weer eens teruggekeerd in Haaksbergen. Met zijn vieren heerlijk gegeten. Super lekkere garnalen vooraf, de mixed grill was geweldig. Het lamsrack super mals en mooi rose, de biefstuk heel erg mals en de spareribs perfect.
Bediening is vlot en vriendelijk. De aankleding is (logischerwijs) Wild West style en doet gezellig aan. Met dit weer is een prettige bijkomstigheid dat men buiten op het ruime terras kan eten.
Saskia N.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2013
Na dik een jaar weer eens terug bij Buffalo Bill. Het eten als altijd prima in orde! Kwaliteit van vlees en gerechten staan hoog in het vaandel. En dat is te proeven. Iederen in het 8 koppige gezelschap was erg tevreden. Helaas was de kwaliteit van de cappuccino niet okay. Daar moet de serveerster nog aan werken. Het was ook het enige minpuntje van de hele avond.
Foodi .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2012
Voor goed en lekker vlees kan je hier altijd terecht, super van de grill en hier misschien wel één van mijn lekkerste lamsrack ooit gegeten. superzacht en vol van smaak. De gerechten die weinig met steakhouse te maken hebben mogen van mij wel van de kaart. zich behouden waar ze goed in zijn is het beste en dat is vlees.
Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2012
Favoriet steakhouse langs de Twente route. Traditionele steakhouse kaart met spare ribs, ribeye, T-bone en het gebruikelijke kleinere werk zoals lamsrack. Garnituur eveneens standaard. Maar: als je van steaks houd is dit the place to be, de grill smaak is onovertroffen en het vlees is supermals. Bediening is niet altijd even snel maar gelukkig wel vriendelijk...