Buenos Aires

Meer informatie over restaurant Buenos Aires

• Af te huren , Huisdieren welkom
Jilles L.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Argentijns gaan eten in Delft.
Als voorgerecht een goulashsoep en mijn disgenote had gekozen voor een voorgerecht van warme krab. De soep vond ik niet slecht, zeker vullend en smaakvol maar ook niet bijzonder goed, misschien iets te brij-achtig, te veel te klein gekookte brokjes.
Het rundvlees dat ik als hoofdgerecht had, ik had medium aangegeven, leek mij iets te rood. De smaak was goed, de malsheid was oké, niet taai maar ook niet superzacht. De bijbestelde frieten waren goed. Het glas rode wijn paste goed. Ik herinner me dat er niet zoveel verschillende Argentijnse wijnen per glas besteld konden worden.
De kipspies van mijn tafelgenote was nogal droog, niet zo bijzonder.
Minpunt: de salade, hier leek geen dressing bij waardoor deze droog overkwam. Navraag bij een baas of senior medewerker leerde dat men bewust de dressing minimaal houdt omdat niet iedereen ervan zou houden. Hmm, misschien is het typisch Argentijns? Op dat vlak heb ik geen vergelijkingsmateriaal. Ik weet wel dat een salade in vrijwel elk dorp in Duitsland, Oostenrijk, Noord-Italië, Zwitserland een sappig, fris en blijmakend bijgerecht is, met wat olie, azijn, misschien wat citroensap, wat bieslook.
Al met al niet slecht maar ook niet zo goed gegeten dat ik zeg: daar ga ik graag gauw weer naartoe. Vandaar een 7. De Engelstalige bediening was oké, de dame leek wat onzeker en deed steeds het hoognodige. Het decor tenslotte ook een 7. De wc was heel netjes, fris!
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Hier vanavond met man en kinderen gegeten, voor het eerst na de verbouwing. Man en kinderen hadden zin in spareribs, voor mij werd het een spies met verschillende soorten rundvlees. We dronken er een hele mooie witte wijn bij en kregen de gebruikelijke (heerlijke, witte) broodjes vooraf. De bediening was duidelijk anderstalig, maar dat ging verder prima. Wat mij betreft onderstreept dat het internationale karakter van een restaurant en de stand; ik vind het alleen maar leuk. Het vlees was weer perfect mals en de spareribs heerlijk gemarineerd en goed gegrild. Van mij mag er wel een dressing over de sla, maar verder was die ook lekker. Hoewel we aardig vol zaten, wilden we het toetje niet laten lopen. Dochterlief ging voor een verrassingsijsje en mocht zelf de beker uitzoeken, verder werden er een Don Pedro (met noten en whiskey), en Dame Blanche en een tartufo besteld. Daar was ook weinig op aan te merken. De rekening betaalde manlief en hij mopperde niet. Wij hebben weer een heerlijke avond gehad en komen zeker nog eens terug.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Op een vrijdagavond wezen eten, het eten is goed en smaakt prima.
Wij hadden een grillmix en die was zalig , op de worstjes na (die had een een ranzige nasmaak)
Dat aangegeven bij de bediening en het enigste wat erop werd gezegd was..... OH.
Ook was het er ontzettend druk, mijn reservering konden ze niet vinden, dat was uiteindelijk opgelost, maar je merkt wel dat ze alles heel erg snel serveren, om zo snel mogelijk de tafel weer leeg te hebben voor de volgende klanten, dat is erg jammer! Ik zou zeker niet meer in het weekend gaan ivm de drukte, want dan krijg je de kans gewoon niet om lang te tafelen. Maar door de weeks ga ik het misschien nog een keer proberen.
434033 .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Vandaag gewerkt in Delft en ik wilde ergens een avondmaaltijd nuttigen. Ik kwam deze Argentijn tegen die een oude bekende is. Ontvangst was ok. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ik had een Bife de Lomo (ossehaas) besteld met een losse rib. Was lekker De Sparerib was iets te gemarineerd , maar wel op smaak. Championsaus was een beetje waterig, maar wel te doen. Ik had geen voorgerecht en ook geen nagerecht besteld. Mijn conclusie is , het feit dat er gegrild wordt op houtskool is mooi, maar je kunt er niet op teren en terugvallen. Het vlees is ok, maar er moet goed gelet worden op de zogenaamde "sides" Hetzij saus , salade ( middelmatig , maar wel voldoende) Frietjes waren perfect. Bediening is TOP ! Zeker een voldoende en de moeite waard om heen te gaan.
Kitty B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Via Iens een restaurant gezocht in het ons onbekende Delft. Buenos Aires had nog een plekje op de zaterdagavond. Wij kregen een tafeltje boven, in het rustiger gedeelte van het restaurant. Erg aardige bediening. Wij kozen voor de ossenhaas met pepersaus en de plate ossenhaas met entrecote. Nog nooit eerder zulk lekker vlees gegeten! Mals, perfect gewoon. Er bij pittige rijst en frietjes en een knoflooksausje. Toe dame blanche tartufo. Alles even heerlijk. Nog even wat tips gekregen over de kruiden in de pittige rijst. Top avond.
Aks je van vlees houdt, en een goede sfeer, ga dan beslist naar Buenos Aires in Delft.
Yoana V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2014
Wij zijn hier wezen eten met 4 personen en de eerste indruk was eigenlijk een beetje negatief omdat er geen spareribs waren en ook een paprika en geen tia maria (voor bij de koffie) omdat het zondag was? De prijzen vonden we vrij hoog en twijfelden dan ook om niet ergens anders te eten. Uiteindelijk kozen we ervoor om te blijven zitten en daar hadden we geen spijt van! La parillada was echt voortreffelijk, en ik persoonlijk, heb nog nooit zulk goed vlees gegeten! Het heeft de twijfels aan het begin van de avond compleet weg genomen en we hebben zitten smullen! De kok was een hele aardige meneer en kwam zelf nog excuses aanbieden voor het gebrek aan producten, service was klasse :)
Gerald19 .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2014
Hemelvaartsdag hier wezen eten. Wat een Top tent. Open keuken, openhaard in het midden van de zaak en super vriendelijk personeel. De dame in de bediening weet precies waar het over gaat, wat er op de kaart staat en kent de etiketten van de horeca. eigenaar erg vriendelijk. Hier weten ze wat sfeer, gastvrijheid en kwaliteit is. Zeker een aanrader voor hen die echt wil genieten!
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2014
Ter gelegenheid van de verjaardag van onze zoon hier gaan eten. Zonder reservering op zondagavond toch een (prima) tafel voor 6 personen. De kids gingen voor de spareribs en de grootouders en wij voor een mooi stukje vlees en dat kregen we! Ook nog wat van de spareribs mee kunnen eten, want dat was toch wel iets veel. Toen er bij het bestellen van het dessert werd opgemerkt dat zoonlief jarig was, kwam er een extra feestelijk toetje met vuurwerk: hij genoot!
Wij komen zeker weer eens terug!
BeekmanStoop .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2014
Eten dat op de kaart stond (tongfilet), bleek na 10 min. wachten, op.
Ook de gepofte aardappels waren op.
Brood met kruidenboter waren 6 hele hamburger broodjes,
Chorizo als voorgerecht.......dat waren gewoon verse worstjes op wat sla,
Ossehaas met champignonsaus werd pepersaus.
Bediening sprak engels en kon ons niet verstaan/begrijpen....hallo, ik woon in Nederland.
Website vol taalfouten...........pastijtje!!!!
Moesten zelf de borden aangeven, dat is niet erg, maar de commandotoon!!!!!!!
Koffie...........geen melk erbij of zelfs maar een koekje.
GinnyK .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2014
Ik kom hier nu al jaren met mijn familie en elke keer verbaasd het mij weer hoe lekker het eten is en hoe gezellig het personeel is! Een heerlijk uitje voor als we iets te vieren hebben. Absoluut geen slechte opmerkingen. Wij komen altijd met een groep van rond de 10 man en als we op tijd reserveren zorgen ze er voor dat we het beste plekje krijgen. Ik zelf werk ook in de horeca en weet hoe fijn het is als je herkent wordt zoals zij doen. Ook geweldig dat het personeel lekker spontaan is en mee kan lachen om grappen. Al met al: het beste restaurant van Delft!!
Julius D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2014
Een tweetal jaren terug was het vlees aanmerkelijk beter. De bediening is efficient, beleefd maar niet gezellig: het is werk en dat merk je. Vleesgerechten gaan, maar zijn bepaald geen omweg waard. Kortom, niet echt verkeerd maar zeker ook geen aanrader.
Menno I.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2013
Op zondagavond om 20:30 in n verlaten restaurant aangeschoven. Waarschijnlijk had ik dit als waarschuwing moeten oppakken, bleek achteraf. Geen voorgerecht, wel "gratis" opgewarmd brood van een discutabele kwaliteit. Een ossenhaas en een Ribeye. Grote stukken, dat wel. Maar liever een kleiner stuk gehad van de beruchte Argentijnse kwaliteit dan dit. Al met al voor 4 cola (uit de grote fles) de genoemde hoofdgerechten aangevuld met een salade (eigenlijk mag het die naam niet hebben) een maïskolf, wat patatjes en een gepofte aardappel (verpakt kuipje roomboter... Zure room op aanvraag en kreeg Griekse yoghurt, ach, t lijkt toch allemaal op elkaar??????) voor het schamele bedrag van 75 euro. Let op : geen koffie, geen dessert! De open haard die nog wát sfeer had kunnen brengen lieten ze maar uit, het is tenslotte recessie..... Moet even opmerken dat één van de twee serveersters een frisse vrolijke indruk maakte. Hartstikke goed! Want haar collega zat de meeste tijd "uitgeput" op de trap????? Verder was de chimmichurrie smakeloos en oud, en kon dus het ongekruidde vlees geen dienst bewijzen. Het moge duidelijk zijn, Buenos Aires is voor ons geen Beunas Noche! Deze zaak én die ene serveerster verdient een beter management en een betere kok...... Het decor is wat je mag verwachten, maar zijn die schuimrubber/kunstlederen placemats nu écht nodig? 'n lopertje zou wonderen doen.....
Aglaya .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2013
Ben hier vaak geweest en was altijd enthousiast. Nu voor het eerst niet. De hoofdzaak bij dit restaurant is het geweldige vlees. En dat was nu niet geweldig, nog steeds oke hoor maar niet super. Bovendien werden de borden van mijn partner en mij verwisseld, zodat ik zijn medium-rare en hij mijn rare steak had. Kan gebeuren, maar toen we het meisje in de bediening ernaar vroegen werd onze vraag weggewimpeld. Niet zoals het hoort.
Het viel me ook pas voor het eerst op dat het broodje met pittige boter dat ongevraagd vooraf wordt geserveerd in rekening wordt gebracht: €3,50 per persoon. Vind ik nogal pittig - qua prijs.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2013
Niet alleen voor onze kinderen is dit in Delft de favoriet: zij gaan voor de spareribs, ik voor de entrecote. We wilden met vrienden, met z'n 8en, het begin van de vakantie vieren, en waar kan dat beter? Opnieuw weer die heerlijke broodjes & kruidenboter vooraf, uitstekende spareribs, lamskoteletjes en entrecote genoten en ook de garnituur was dik in orde. Weer uitstekende wijnen, die toch echt ook een lokker zijn voor dit restaurant. Natuurlijk komen we hier weer terug en we nemen ook graag vrienden mee!
Judith .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2013
Gisteravond heerlijk gegeten met ons dochtertje van nog geen 2. Goede, snelle en vooral vriendelijke bediening. Heerlijk, mals vlees met een zeer lekkere marinade! Zeker voor herhaling vatbaar, maar dan zonder ons kleine meisje, zodat we niet op de tijd hoeven te letten en lekker na kunnen tafelen, daar leent de ongedwongen sfeer zich uitstekend voor!
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2013
Slim dat we hier hadden gereserveerd, want de zaak was behoorlijk gevuld. Wat een formule, die zalige beef de loom + de malse entrecote, de heerlijke salade en de knapperige frietjes, helemaal top! De eigenaar had een flinke partij huiswijn (Dos por Quatro) van 2010 ingeslagen, deze wijn is nu op z'n top.Wat een smaakbeleving! We werden prettig bediend door Faranak, één van de fantastische gastvrouwen, die de slagroom op de taart vormde! O ja, die karaf kraanwater en de verse broodjes vooraf waren inclusief. We hebben intens genoten en kunnen deze zaak van harte aanbevelen!
Bjornd A.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2013
Beste Vlees te Delft: Beef de Lomo met ofg zonder peper saus, ook de lamsrack is om te smullen.

Eenvoudige salade en frietjes er bij en een lekker roden huiswijn.

Prima losse bedieningen en goede koffie toe, met een leggie shotje
Nani84 .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2013
what a great place for a meat eater. meat delicious and Fresh salads. Pace yourself and enjoy I would suggest that until now you...
M. Uit Rotterdam .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2012
Wij komen hier regelmatig de Bife de Lomo eten. Altijd even mals, zo heerlijk! En de broodjes die je (gratis) vooraf krijgt met de huisgemaakte kruidenboten zijn ook zalig. Interieur erg oubollig, maar wel knus.
Cloop .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2012
Mooie stukken vlees, zoals de malse ossenhaas of de T-bone steak.
Bediening is op zich ok, echter mag iets meer attent zijn op de gasten.