Bueno

6,4
Kan beter
P.A.W. C.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Op een mooie zaterdagavond hier gegeten, all you can eat concept aan € 24.95 per couvert. Ik heb in betere tapas zaken gegeten, ik noem een voorbeeld. Patatas Bravas besteld, krijg je een kommetje gefrituurde aardappel wedges met samba saus van de Calvé of Samourai saus ik kon het ff niet plaatsen, maar Patatas Bravas worden gestoofd in tomatensaus, maar goed verder was alles inderdaad zeer matig, de albondigas waren zéér verzadigd van saus, net zo'n bal in jus wat je langs de snelweg krijgt. Ik kan nog doorblijven gaan maar dat doe ik niet, kom ik met een A4 nog niet mee klaar. Succes nog verder met jullie zaak, maar zou eens een stevig woordje met de kok gaan praten, want van de Spaanse keuken heeft hij nog niet veel van geleerd.
Roy S.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Eten was erg matig, flauw, gamba's hard en doorbakken en de salade smaakloos. Bediening zwaar onder de maat en onvriendelijk. Hier komen we nooit meer terug
Aafke G.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Voldoende gegeten, culinair niet hoogstaand, maar met twee kids prima te doen voor een keertje. Voor de bediening (jongen met bril) leek het een straf om moeten bedienen. Meerdere keren, tot vervelends aan toe, werd gevraagd of wij nog wat wilden drinken.
JohanVoog .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Tafeltje buiten kunnen krijgen bij een voor de rest uitverkocht Bueno. Tapas onbeperkt zoals spareribs (goed gekruid en mals), minihamburgertje (prima), worstjes (niet droog), schnitzeltje (smakelijk, iets vet) enz. Slakken niet kunnen proeven (waren 'op')
Alcoholvrije aarbeiencocktail ondermaats (limonade met veel gecrushte ijsblokjes). Gerechtjes kwamen niet allemaal door en de bediening mag wat alerter. Al met al prima gegeten maar echt wat aandachtspuntjes.
Raymond J.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Al met al niet heel erg fantastisch. Geen verse producten en de tapas die we besteld hadden waren wel oké. Frappant was wel toen we de vraag kregen om met onze tafel even een stuk op te schuiven want er moeten hier mensen zitten. Opzich niet vreemd maar t was meer de manier waarop...bediening was wel oké maar voordat we een drankje mochten doen moesten ze wel zeker weten of we bleven eten.....al met al onvoldoende. In deze bruisende straat krijg je ongetwijfeld ergens anders wel waar voor je geld.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
De schaaltjes op de foto zijn veel groter dan wat je geserveerd krijgt. De biefstuk (het biefstukje)
was niet te snijden, het worstje was droog, je schaaltjes worden meteen weer weggehaald en dan komen ze meteen vragen of je wilt bestellen. Als je zegt dat je niet zo'n honger hebt, en wilt afrekenen worden ze boos,
we hebben later nog ergens de hamburger laten komen
Frank P.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
We hebben hier zeer goed gegeten, als klap op de vuurpijl het uitgebreide dessert. vriendelijke en attente bediening, goede lokatie, prijs/kwaliteit is dik in orde...
DJvP .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Zeer ontevreden over het eten en bediening bij Bueno.
- elke ronde ontbraken er bestelde tapa's .
- tapa's samenstelling week af van de kaart
- 1,5 uur wachten en slechts 3 tapa's hebben gekregen
- tapa's bij de verkeerde tafel geleverd
- kwaliteit vlees (sparerib & biefstuk) is slecht. erg droog
- personeel schiet te kort in alle opzichten
- op het punt gestaan Bueno te verlaten en elders te eten

Ondanks dat het een drukke avond was en er uiteindelijk 2 wijntjes van de rekening zijn gehaald, was dit een onaangename ervaring. Het is duidelijk dat wij hier niet meer terug komen en raden het anderen ook niet aan. Normaal schrijf ik geen recensies, maar dit was echt bedroevend ondermaats.
Hj D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2015
Vandaag na een dagje kerstmarkt, mede op aanraden van mijn broer, dit tapas restaurant bezocht.
Er werd op zeer correcte manier duidelijk uitgelegd hoe alles werkte, helaas bleef de bediening 'zeer correct', eigenlijk té correct, te stijf!
Op de gerechten valt weinig aan te merken, het was, op een enkel gerechtje na, allemaal goed, smaakvol, netjes geserveerd! Maar het personeel bleef volharden in stugheid, geen overzicht, geen 'helikopter vieuw'... Ze deden wat ze moesten doen, de nieuw bestelde drankjes stonden ook heel snel op tafel, maar...
Dames en heren, glimlachen doet geen pijn!!!
Terugkomen...? Van de tapas word ík vrolijk, nu het personeel nog...
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Lekker eten, maar niet bijzonder genoeg om nog eens terug te gaan.
Veel gerechten smaken flauw en kunnen wat meer pit gebruiken.
Moniek P.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Voor afgerond 25 euro lekker genoten van het tapas arrangement. Erg lekkere bruschetta's! Het vlees was soms iets te gaar en daardoor wat te droog (zoals de varkenshaas en de spareribs) in plaats van mals. Erg leuk geserveerd waren de kleine hamburger en de courgette pizza's en ook de vis viel in de smaak. Het was erg druk en daardoor duurde het soms wat lang voor me het viltje met de bestelling konden afgeven. Echter stonden de gerechtjes wel snel op tafel en waren de meisjes in de bediening erg attent. Een aanrader als je niet knetter duur uit eten wilt want wij vonden veel restaurants toch erg prijzig in Valkenburg, maar verwacht voor deze prijs geen extreme culinaire hoogstandjes. We vonden het een goede prijs-kwaliteit verhouding.
Cindy L.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Vriendelijk personeel, bediening zeker niet traag, veel keuze, tapasgerechtjes lekker maar niet authentiek, vrij standaard, bief te doorbakken, kipspiesjes en tortilla te droog, gegrilde groenten zwart aangebrand. Wel heel lekker: bruschetta zalm en tomaat kipskluifjes, garnalenkroketjes. Erg gezellig terras.
Bozegast .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Wij hebben hier 2,5 uur onbeperkt tapas gegeten en waren totaal niet tevreden. Binnen deze tijd 4 rondes kunnen bestellen vanwege de trage werknemers, waarvan bij de eerste 3 rondes verschillende gerechten ontbraken, soms zelfs 3 van de 12 bestelde gerechten. Het enige excuus was de hectische avond. We kregen een chagrijnig gezicht van de serveerster, omdat we onze ontevredenheid lieten blijken. Zeer onprofessioneel en geen enkele tegemoetkoming.
Wanneer we eten kregen, dan was het erg lekker.

Voor ons geen Bueno meer!
Greetje S.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Prima tapas gegeten op een mooie plek in het centrum van Valkenburg. De tapas wisselen wat van kwaliteit, maar waren over het algemeen smakelijk. Voor de 24,95 pp kun je behoorlijk wat bestellen. Wij hebben ieder zo'n 8 tapas pp besteld. Aanraders vond ik de brushetta met zalm en de huisgemaakte sangria. De bediening is vriendelijk, maar traag. Gelukkig is 2,5 uur lang genoeg om 3-4 rondes te bestellen. De prijs viel ons mee, en we hebben er heerlijk op het terras gezeten, met op de achtergrond zomerse Spaanse muziek!
frank marx .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2015
Heerlijke avond gehad met overheerlijke tapas in een gemoedelijke sfeer. Leuke entourage.
Prijs/kwaliteit van het eten is zeker goed te noemen.
Wij komen hier zeker nog een keer terug.
Dennis .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2014
Soms is verder lopen niet nodig. Dit gezellige restaurant aan het begin van Valkenburg heeft een gezellige uitstraling. Voor €24,50 eet je hier onbeperkt tapas van goede kwaliteit. We hebben hier een gezellige avond gehad. Het is ondernemer die zijn vak meer dan goed verstaat.
Jasper T.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2014
Onbeperkt tapas voor 25 euro, is niet duur. De kwaliteit van de geserveerde tapas is erg goed, er is ook genoeg keuze en variatie uit gerechtjes. Je kunt hier een hele avond prima eten, ook met de sfeer is niks mis.

Wat beter kan is de service. Het duurt behoorlijk lang voordat je weer bij kunt bestellen (vooral de aandacht van het gehaaste personeel krijgen is soms lastig). Vervolgens duurt ook weer een poos voordat er geserveerd wordt. Je bent zo drie kwartier verder per gang. Omdat men ook een tijdslimiet heeft gesteld (max 2,5 uur), is het natuurlijk wel fijn als je ook de kans krijgt om een aantal keren bij te bestellen, aangezien het een 'onbeperkt tapas'-arrangement is.
Mmmjamjam .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2014
Hier samen met mijn vriend gegeten. We hebben hier op het terras gegeten, maar door de erg harde regen en omdat we aan de rand zaten, regende ik wat nat
dit was geen probleem en de hele tafel werd zo verplaatsd. Op de menukaart was erg veel keus en alles (i.v.m. Mijn pinda-allergie) ook nog pinda vrij! De prijs kon bij ons goed uit! De volgende keer als wij in valkenburg zijn komen we zeker terug!
Stiefie7 .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2014
Wij hebben met 2 personen buiten op het terras gegeten. Door de heaters was het er - ondanks het mindere weer - goed toeven. De bediening was vriendelijk maar het duurde erg lang voordat we wat te drinken kregen. De wijn (zowel wit als rood was erg lekker). We hebben onbeperkt tapas gegeten. De keuze is ruim en het eten was allemaal erg lekker (garnalen, kipspiesjes, gegrilde groenten, gehaktballetjes, zalm). Goede cappuccino om het geheel mee af te sluiten. Nadeel was dat op het terras wel gerookt mag worden. We hadden de pech dat er nogal wat gestoomd werd terwijl wij zaten te eten. Jammer.
ArjanZ .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2014
Afgelopen vakantie heerlijk gegeten bij Bueno in Valkenburg. Gezellig restaurant met snelle en goede service en heerlijke Tapas. Alle gerechten smaakten heerlijk en iedere ronde was weer een smakelijke verrassing! aanrader!