Buena Vista

Maandag t/m Zaterdag vanaf 11:00
Zondag Gesloten
Gerda_snoei .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Bij terugkeer uit Berlijn onverwacht met vier personen bij Buena Vista aangeland. Wat een verrassing en een gastvrijheid toffen we daar aan. Hartelijke bediening, heerlijke tapas voor 3 pers. en prima saté met mooie verse salade voor 1pers. Een aanrader voor iedereen die een gezellig en lekker wil eten.
Gerda.
Kimberly R.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2016
Leuk, gezellig restaurant. Eerst twijfelde we omdat ze niet veel tapas hebben,maar uiteindelijk viel dat reuze mee. Heerlijk gegeten, goede porties, en ook het ijs als dessert erg lekker
Anika P.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Zeer gastvrij en vriendelijk personeel. Nachos vooraf waren lekker, gelukkig gedeeld. De spareribs waren mals en lekker op smaak, meer dan twee streng gekregen. De burger special was enorm, maar wel lekker. Stijlvol ingericht, soms wat snel afgewerkt. Prijs kwaliteit verhouding klopt hier prima!
Eelco1964 .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Vriendelijke dame gaf aan Cola Zero te serveren. Dat op zich vind ik verheugend, maar is niet wat ze op tafel zet; je krijgt Pepsi Max. Dat is de reden voor de 7, haar gastvrijheid zelf verdiend zeker een 8.
Mijn tafelgenoot had een goed uitziende Tournedos, ik had de spicy Spare rib besteld. Dat adviseer ik niemand, volstrekt niet spicy, weinig smaak en zo gaar dat het vlees van het bot afviel. Het is me niet gelukt de 2 strengen op te eten.
Dirk B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Op een zaterdag avond zijn we met twee stellen terecht gekomen in dit restaurant. Als voorgerechten was de tomatensoep ok, de carpaccio was erg lekker. Twee keer de proeverij van voorgerechten ietwat teleurstellend. De gerechten waren wel vers, maar de finesse ontbrak en zeker het mini glaasje met garnalen en cocktailsaus bracht geen subtiele smaak. De hoofdgerechten van het drie gangen menu waren twee keer een varkenshaas medaillons met brie en spek waren uitstekend, goed van smaak en zeer royale porties. Daarentegen konden de "de reuze gamba’s van de grill" niet aan de verbeelding van reuze gamba's voldoen. De prijs van 23 euro voor acht gamba's op een spiesje die zowel qua smaak, presentatie en hoeveelheid niet konden overtuigen, was een tegenvaller. Het dessert was wel weer prima, waardoor we uiteindelijk wel ok hebben gegeten.
KeesdeGroote .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Echt lekker tapas gegeten. Mijn kameraad had een steak. Zag er erg goed uit en smaakte erg goed volgens hem. Het terras is erg uitnodigend ( heaters, helemaal overdekt) ideaal voor ons rokers. Leuk personeel. De gastheer heet Appie, erg vrolijke man. Wij komen zeker weer!