Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Buena Vista Beach Club

Duurzaam en hip aan het strand

In deze gezellige huiskamer voel je je meteen thuis. Wat een heerlijke ontspannen sfeer, de perfecte plek om neer te strijken tijdens een dag aan het strand. De kaart is gevuld met bekende lekkernijen die helemaal bij deze relaxte omgeving passen. Hierbij maakt de chef graag gebruik van Haagse streekproducten die ook nog eens biologisch zijn. Duurzaamheid staat hier duidelijk hoog in het vaandel.

Meer informatie over restaurant Buena Vista Beach Club

Tram 1, 9, 11 - Bus 21, 22, 23
  • Kom je met de auto?
    Wij zitten ter hoogte van het museum Beelden aan Zee.
  • : Gratis parkeren in de Vissershaven. Betaald parkeren in de garage van het Kurhaus of het AFAS Circustheater.

Maandag t/m Donderdag 09:00 - 00:00

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Buena Vista Beach Club

Purplelady .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
We zaten aan een tafel langs het gangpad, en in 5minuten tijd vielen er al 2 keer dingen mijn kant op . Het personeel zei niets en verderwerd er boven mijn hoofd geserveerd. Het was op een zaterdagavond en het was20.30u maar de keuken was al gesloten werd er verteld. En buiten stond het nergens aangegeven. Het personeel is totaal niet oplettend. We wachten al 15min op de rekening wilde zo snel mogelijk weg gaan. Maar 1 schuift het op de ander. En uiteindelijk moesten we zelf opstaan en naar een personeellid lopen om af te rekenen. We zagen ook veel klanten weglopen omdat ze niet werden geholpen en personeel aan het praten bij de bar terwijl wij zaten te wachten op de rekening , Erg chaotisch .
Jfm G.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Hier gegeten op een avond van de vuurwerkshow. Het personeel kon de drukte niet aan: eten duurde iets meer dan een uur wachten en was koud, drankjes werden niet bezorgd ondanks 5x vragen. Jammer voor het verder vriendelijke personeel
Derk H.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
De gerechten waren niet echt warm, de frites vrij slapjes. Op de site wordt gesproken over biologisch en lokaal, maar die uitstraling blijkt niet echt uit de menukaart. Uiteindelijk is het "gewoon" een strandtent met ok eten, maar niet heel bijzonder.
Ed B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Lang wachten,geen sfeer, geen aandacht voor de klant, zeer slechte communicatie personeel, eten was weinig en viel erg tegen al met al een grote teleurstelling!
Willem S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Uitermate slecht. Wachten op een drankje 20minuten. (wachten totdat iemand je bestelling opneemt, zit niet bij de tijd in.) Verder word 3x de verkeerde bestelling uitgeserveerd. Voorgerecht hadden we op en ANDERHALF UUR gewacht op de entrecote.. Ook ligt er glas op het terras, wat al 10x aangekaart is. Wederom wordt het niet opgeruimd. Wel werken dr leuke mensen, al snappen ze er zelf weinig van. Goede locatie, maar toch slechte service..
Esther L.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Door plekjes als deze krijg je je plezier in Scheveningen terug. Rustige vriendelijke medewerkers, niet hard commercieel in je nek hijgend. Ruimte om te zitten, schoon toilet, relaxte muziek, normaal fatsoenlijk publiek. Smakelijke smoothie, prima cappucino en een heerlijk ontbijt. Uitzicht wél op zee. Leuke activiteiten voor als je in groepsverband gaat en ja ook lekkere ligbedjes. Genieten. Hier ben ik graag en geef ik met plezier mijn geld uit.
Coen S.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
20 minuten wachten op je wijntje en na de uiteindelijke bezorging geen sorry....3x brood met smeersels severen bij het voorgerecht... besteld: 1x brood met smeersels en vóór het voorgerecht.. Voor mij geen buena Vista meer.
Patricia G.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Nice place in Scheveningen. Lovely terrace and sitting. Prices as usual in the area. We had lunch and the food was good. If you want to relax and enjoy the sun while having some food and drinks, this is the place.
Jeroen N.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Hier met het vuurwerkfestival gegeten , bij binnenkomst werd ook gezegd , dat er vanwege het vuurwerkfestival een beperkte kaart was.
We kregen snel onze bestelde drankjes en niet lang daarna bestelde we het eten, en ook dat werd lekker vlot geserveerd.

De bediening had een goed overzicht, we hebben geen moment met een leeg glas gezeten.
Ook na het heten konden we lekker uitbuiken en genieten van ons drankje, dit ondanks de drukte voor het vuurwerkfestival.

Ik kom zeker een keer terug op een gewone dag.
Anno P.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
We hadden om 8.15 besteld, 22.15 kwam eindelijk het eten. Dat eten was koud en niet alles dat we besteld hadden zat erbij.

Het lag niet aan de bediening, de dame die ons hield was heel vriendelijk en vond het heel vervelend dat dit gebeurde. Dit was slecht management. De capaciteit in de keuken was onvoldoende en er was te weinig personeel. Slecht, slecht management.,
Maarten S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
We hebben heel erg lekker gegeten. De Pata Negra smelt bijna op je tong. De mosselen waren heerlijk en de brownie met vanilleijs en caramel was om nooit meer te vergeten.
Super gezellige sfeer, attent en vriendelijk personeel en lekkere muziekjes.
Marc P.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Tijdens het vuurwerk festival hier heerlijk op het terras kunnen zitten. Gereserveerde tafel stond netjes klaar, vriendelijke ontvangst en bediening en het eten is gewoon goed. Het zijn geen ingewikkelde gerechten (burger, saté, pasta en mosselen) die we gekozen hebben. Echter dan juist is het een kunde, vind ik, om hier op een drukke avond eten met de juiste smaak, presentatie en temperatuur op tafel te krijgen.

Het enige min puntje; mayonaise apart te bestellen en afrekenen. Doe niet zo flauw denk ik dan, zet een paar flessen klaar, en maak alle gerechten met frites 25 cent duurder als je dit al niet in je prijs in wil calculeren.
Deborah L.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Jammer dat het lang duurde voordat we ons eten kregen, er 2 hoofdgerechten vergeten waren. Bij het vragen van een drankje, en ook de dinerkaart voor ons dessert werden we weer vergeten. Andere collega excuseerde zich wel en legde uit dat het de eerste drukke dag was. Eten was ook matig waarschijnlijk door de drukte. De Preisoep was wel heerlijk!
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Prima gegeten bij de Buena Vista Beach Club vorige week. Vooraf deelden we het brood met diverse smeersels (de uitgebreide variant) en dat was prima. Vooral de humus en paprika spread waren erg lekker. Als hoofdgerecht had ik de tonijnsteak die echt perfect gegrild was en mooi roze/rauw van binnen. Daarbij pasta (prima) en groenten (had wel meer gemogen). Als toetje deelden we de brownie, ook erg lekker. Prijzen liggen op Scheveningen altijd wat hoger, dus daarmee rekening houdend vind ik de prijs/kwaliteit verhouding ook goed. De strandtent ziet er leuk uit van binnen en van buiten en is ruim opgezet. De bediening vond ik wat langzaam terwijl ze toch een goede bezetting hadden op deze rustige avond. Ook leken ze vaak een beetje ongemakkelijk. De locatie is natuurlijk prachtig op het strand, zeker met lekker weer. Ik zou wel wat aan de toiletten doen: of vaker schoonmaken of een luchtverfrisser. Vanuit de urinoir kant van de mannen kwam een heel vervelende lucht. Dit is wel een van mijn favoriete strandtenten.
Rutger T.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Prachtige en ruime strandclub met schitterend uitzicht over het strand. Enthousiaste kundige bediening die regelmatig even kwam vragen of alles naar wens is. De eigenaar kwam zelfs nog even langs om te zien of we tevreden waren. Met 4 personen gekozen voor breekbrood, pulled pork en gamba's vooraf. Als hoofdgerecht 2 maal mosselen, beachburger en biefstuk. Vooral de hamburger was erg aan te raden. Eindelijk ook eens normale porties mayonaise. Al met al een aanrader voor iedereen die voor een redelijke prijs direct aan het strand wil eten in Scheveningen.
Stefanie V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Vandaag hier een heerlijke tonijn gegeten, heerlijk mals. De bediening heeft ons top verzorgd. Dit alles vanuit een duurzaam concept maakt dat ik hier graag terugkom.
BerryRichtersz .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Lekker op een maandagavond hier neergestreken. Loungebank, drankje en kipsateetje, alles prima in orde. Vriendelijke gastheer, eten kwalitatief goed, muziek relaxed en niet te hard, wij hebben hier heerlijk gegeten! Was natuurlijk rustig op maandagavond, hoe het restaurant is als het superdruk is kan ik niet over oordelen.
Humphrey N.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Heerlijke gewokte groenten onder de rib eye. Niet het beste stukje vlees wat ik ooit heb gegeten, maar als hiermee de strandtent standaard staat ben ik zeker bereid terug te komen! De biologische producten komen er goed uit en we waren verrast door de vrolijke en leuke presentatie van (eenvoudige) bijgerechten.
Allervriendelijkst ontspannen personeel met een lach, past goed bij de uitstraling van de club. Helaas (zoals veel horeca gelegenheden) geen alcoholvrije wijn.
Kortom: prima voor een heerlijk hap in een relaxte setting!
tellmewhy .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Lekker relaxte strandclub waar ik altijd heen ga met mijn vriendinnen. Het eten is gewoon erg lekker en van zeer goede kwaliteit. Vooral de zeebaars is botermals. Heerlijke rose en prima bediening.
marann .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Eten:Voor gerecht en luxe breekbrood was lekker ,de zeebaars was heerlijk en met voldoende groente,Bij de steak zat een beetje zielige salade, maar steek was wel heerlijk.
en 2 bakjes friet voor 6 personen is wel een beetje karig.
Bediening vriendelijk :Maar we hebben heeeeel lang op het hoofdgerecht moeten wachten tot 2 x toe gevraagd waar het bleef maar kregen geen antwoord ,ook bleven de borden van voorgerecht erg lang staan ,en we zaten een beetje te verdrogen want niemand vraagt als je glas leeg is of je nog wat wil gebruiken(lijkt me beter voor de omzet)Beetje meer hostmanship is hier wel gewenst.