Over restaurant Buena Vista Beach Club

Duurzaam en hip aan het strand

In deze gezellige huiskamer voel je je meteen thuis. Wat een heerlijke ontspannen sfeer, de perfecte plek om neer te strijken tijdens een dag aan het strand. De kaart is gevuld met bekende lekkernijen die helemaal bij deze relaxte omgeving passen. Hierbij maakt de chef graag gebruik van Haagse streekproducten die ook nog eens biologisch zijn. Duurzaamheid staat hier duidelijk hoog in het vaandel.

Meer informatie over restaurant Buena Vista Beach Club

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Vrijdag 10:00 - 23:30
Zaterdag en Zondag 09:00 - 23:30
- Ontbijt 09:00 - 11:30

Jeroen N.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Hier met het vuurwerkfestival gegeten , bij binnenkomst werd ook gezegd , dat er vanwege het vuurwerkfestival een beperkte kaart was.
We kregen snel onze bestelde drankjes en niet lang daarna bestelde we het eten, en ook dat werd lekker vlot geserveerd.

De bediening had een goed overzicht, we hebben geen moment met een leeg glas gezeten.
Ook na het heten konden we lekker uitbuiken en genieten van ons drankje, dit ondanks de drukte voor het vuurwerkfestival.

Ik kom zeker een keer terug op een gewone dag.
Anno P.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
We hadden om 8.15 besteld, 22.15 kwam eindelijk het eten. Dat eten was koud en niet alles dat we besteld hadden zat erbij.

Het lag niet aan de bediening, de dame die ons hield was heel vriendelijk en vond het heel vervelend dat dit gebeurde. Dit was slecht management. De capaciteit in de keuken was onvoldoende en er was te weinig personeel. Slecht, slecht management.,
Maarten S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
We hebben heel erg lekker gegeten. De Pata Negra smelt bijna op je tong. De mosselen waren heerlijk en de brownie met vanilleijs en caramel was om nooit meer te vergeten.
Super gezellige sfeer, attent en vriendelijk personeel en lekkere muziekjes.
Marc P.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Tijdens het vuurwerk festival hier heerlijk op het terras kunnen zitten. Gereserveerde tafel stond netjes klaar, vriendelijke ontvangst en bediening en het eten is gewoon goed. Het zijn geen ingewikkelde gerechten (burger, saté, pasta en mosselen) die we gekozen hebben. Echter dan juist is het een kunde, vind ik, om hier op een drukke avond eten met de juiste smaak, presentatie en temperatuur op tafel te krijgen.

Het enige min puntje; mayonaise apart te bestellen en afrekenen. Doe niet zo flauw denk ik dan, zet een paar flessen klaar, en maak alle gerechten met frites 25 cent duurder als je dit al niet in je prijs in wil calculeren.
Deborah L.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Jammer dat het lang duurde voordat we ons eten kregen, er 2 hoofdgerechten vergeten waren. Bij het vragen van een drankje, en ook de dinerkaart voor ons dessert werden we weer vergeten. Andere collega excuseerde zich wel en legde uit dat het de eerste drukke dag was. Eten was ook matig waarschijnlijk door de drukte. De Preisoep was wel heerlijk!
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Prima gegeten bij de Buena Vista Beach Club vorige week. Vooraf deelden we het brood met diverse smeersels (de uitgebreide variant) en dat was prima. Vooral de humus en paprika spread waren erg lekker. Als hoofdgerecht had ik de tonijnsteak die echt perfect gegrild was en mooi roze/rauw van binnen. Daarbij pasta (prima) en groenten (had wel meer gemogen). Als toetje deelden we de brownie, ook erg lekker. Prijzen liggen op Scheveningen altijd wat hoger, dus daarmee rekening houdend vind ik de prijs/kwaliteit verhouding ook goed. De strandtent ziet er leuk uit van binnen en van buiten en is ruim opgezet. De bediening vond ik wat langzaam terwijl ze toch een goede bezetting hadden op deze rustige avond. Ook leken ze vaak een beetje ongemakkelijk. De locatie is natuurlijk prachtig op het strand, zeker met lekker weer. Ik zou wel wat aan de toiletten doen: of vaker schoonmaken of een luchtverfrisser. Vanuit de urinoir kant van de mannen kwam een heel vervelende lucht. Dit is wel een van mijn favoriete strandtenten.
Rutger T.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Prachtige en ruime strandclub met schitterend uitzicht over het strand. Enthousiaste kundige bediening die regelmatig even kwam vragen of alles naar wens is. De eigenaar kwam zelfs nog even langs om te zien of we tevreden waren. Met 4 personen gekozen voor breekbrood, pulled pork en gamba's vooraf. Als hoofdgerecht 2 maal mosselen, beachburger en biefstuk. Vooral de hamburger was erg aan te raden. Eindelijk ook eens normale porties mayonaise. Al met al een aanrader voor iedereen die voor een redelijke prijs direct aan het strand wil eten in Scheveningen.
Buk D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Hier op het terras een barbecue gehad met een grote groep. Ik ben niet echt onder de indruk van de vleesgerechten; ... had ik maar vegetarisch besteld. De chorizoworstjes waren niet gaar (vuurrood en klef van binnen) maar helaas wel verbrand. Maiskolf was lekker en andere bijlagen waren wel in orde. Momentopname hoor, volgende keer vast beter! Comfortabele zitplaatsen uit de wind. Alle lof voor de joviale gastheer/ ober die je echt het gevoel gaf dat je er welkom was.
Als klap op de vuurpijl nog een heerlijk potje badminton gespeeld op het aangrenzende strand waar een veld voor ons in gereedheid was gebracht door de uitbater.
Stefanie V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Vandaag hier een heerlijke tonijn gegeten, heerlijk mals. De bediening heeft ons top verzorgd. Dit alles vanuit een duurzaam concept maakt dat ik hier graag terugkom.
BerryRichtersz .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Lekker op een maandagavond hier neergestreken. Loungebank, drankje en kipsateetje, alles prima in orde. Vriendelijke gastheer, eten kwalitatief goed, muziek relaxed en niet te hard, wij hebben hier heerlijk gegeten! Was natuurlijk rustig op maandagavond, hoe het restaurant is als het superdruk is kan ik niet over oordelen.
Humphrey N.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Heerlijke gewokte groenten onder de rib eye. Niet het beste stukje vlees wat ik ooit heb gegeten, maar als hiermee de strandtent standaard staat ben ik zeker bereid terug te komen! De biologische producten komen er goed uit en we waren verrast door de vrolijke en leuke presentatie van (eenvoudige) bijgerechten.
Allervriendelijkst ontspannen personeel met een lach, past goed bij de uitstraling van de club. Helaas (zoals veel horeca gelegenheden) geen alcoholvrije wijn.
Kortom: prima voor een heerlijk hap in een relaxte setting!
Tellmewhy .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Lekker relaxte strandclub waar ik altijd heen ga met mijn vriendinnen. Het eten is gewoon erg lekker en van zeer goede kwaliteit. Vooral de zeebaars is botermals. Heerlijke rose en prima bediening.
Marann .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Eten:Voor gerecht en luxe breekbrood was lekker ,de zeebaars was heerlijk en met voldoende groente,Bij de steak zat een beetje zielige salade, maar steek was wel heerlijk.
en 2 bakjes friet voor 6 personen is wel een beetje karig.
Bediening vriendelijk :Maar we hebben heeeeel lang op het hoofdgerecht moeten wachten tot 2 x toe gevraagd waar het bleef maar kregen geen antwoord ,ook bleven de borden van voorgerecht erg lang staan ,en we zaten een beetje te verdrogen want niemand vraagt als je glas leeg is of je nog wat wil gebruiken(lijkt me beter voor de omzet)Beetje meer hostmanship is hier wel gewenst.
Marlon V.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Het feit dat het duurzaam is, was voor ons een reden om er te gaan eten. Maar alles was goed. Het eten, de bediening, de sfeer en de muziek. Erg vriendelijk personeel
Rehoboth .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
We waren met een gezelschap van 7 personen en hebben een soort proeverij gevraagd van alles dat de keuken te bieden had. Het was geweldig en alles smaakte heerlijk. Ook de wijn die ze hadden uitgekozen.
Een heel gezellig restaurant op het strand van Scheveningen. Goede en leuke zithoeken. Akoestiek prima, zodat je geen last hebt van het drukke gepraat aan andere tafels.
Eten van hoge kwaliteit en een keuken die er ook lol in heeft om er iets bijzonders van te maken
Jolene_ganga .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Heerlijk geluncht en super service! Het was helaas geen terras weer, maar binnen is het lekker knus en zit je lekker. Eten was zeer smakelijk en mooi geserveerd. Kom zeker terugg
Debbie V.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Het was een prachtige dag. Sfeer was goed bij Buena Vista Beach Club in Scheveningen. Vriendelijk personeel met gevoel voor service en humor. De deal was perfect . Goede prijs kwaliteit verhouding. Heerlijk vlees en niet te veel. Lekker toetje en ook nog eens koffie na. Kijk dat is nou gezellig
BeauBuijs .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
de biefstuk was echt heerlijk! het toetje op het laatst de brownie was ook heel lekker. als vooraf had ik carpaccio was ook heel lekker bereid!
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Dit was een cadeau voor mijn zoon en zijn vriendin. Hij zei: "Ik ging uit eten met mijn vriendin bij Buena Vista. Het begon al toen we naar binnen gingen. Er stond gelijk iemand die de deur voor ons open deed en ons welkom heete. Het was er lekker warm toen we naar binnen gingen (het was buiten redelijk koud). Er werd heel enthousiast gereageerd over de reservering bij Iens en we mochten een tafeltje uitkiezen. We zaten bij het raam en de zon ging net onder. Een hele aardige ober nam onze bestelling op en hij hielp ons bij het uitkiezen van ons gerecht. Ze kwamen regelmatig langs om te vragen of alles naar wens was en of we nog wat wilden bestellen, wat redelijk fijn was, omdat je dan niet een eeuwigheid hoefde te wachten op een ober. We hebben nog een hele tijd na zitten kletsen en we hebben de avond ontzettend leuk afgesloten. Ik heb zeker geen spijt van deze reservering. Het was namelijk een ontzettend leuke avond geworden!"
Frans K.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Leuke tent goede service lekker ongedwongen en gezellig menu was precise zoals beschreven een eerlijke maaltijd voor schappelije orijs gezellig avond gehad