Buds

• : Parkeerplaats

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag en donderdag 16:00 - 20:30
Vrijdag t/m zondag 12.00 - 20.30

Jouw recensie over het restaurant Buds

Anne B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Echt een aanrader!
Kete R.
Leuk met kinderen. Goede speelgelegenheid. Goede kinderporties
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Bas was jarig, de tafel was leuk versiert en nog een vuurwerkje tot slot. En de vader van Peter kwam ook nog eten.
John V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Zijn al lang een bezoeker. Porties worden wel wat kleiner maar zijn nog steeds voldoende.
Esther W.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Wat mij betreft dé lunch spot vd Veluwe. Eerlijke kwaliteit, gastvrij, lekker. Zowel binnen als buiten super comfortabel.
cvandekamp .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
We hebben heerlijk gegeten, de bediening was uitstekend (hoog tempo). Personeel was zeer vriendelijk.
Echt een aanrader! We komen zeker nog eens terug.
sandramouw .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
We hebben lekker gegeten. Het is een heerlijke lokatie om in een gemoedelijke sfeer elkaar te ontmoeten onder het genot van een heerlijk etentje.
Het enigste minpuntje is dat het eten zo snel koud wordt, daar zou zéker aandacht naar uit mogen gaan.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Prima maaltijd voor een vriendelijke prijs en dat gold zeker ook voor de bediening. Captains dinner met een twist viel heel goed. Zeer geschikt om met een ( grote) groep naar toe te gaan.
hj.brugge .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Lekker gegeten met 8 personen. Prijs/kwaliteit zonder meer goed. vlotte en vriendelijke bediening. Leuke speelhoek voor de kleintjes.
Sacha K.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Je weet wat je krijgt. Niks pretentieus, gewoon lekker eten.

Suddervlees in een pannetje, gebakken aardappels, lekkere frieten, spinazie met gekookt ei, appelcompote. Garnituur is onbeperkt bij te bestellen.

De kip is ook perfect. Mals, met een krokante korst.

Toetjes... Heerlijk.

Buds is een leuk familierestaurant, met een prachtige ouderwetse speelkamer.
Ilona L.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Prima gegeten, volgende keer als we weer in de buurt zijn komen we zeker weer terug.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Lekker gegeten. Goede kip en rundvlees. Salade, spinazie als bijgerecht samen met huisgemaakte appelmoes goed op smaak. Niet duur.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Lekker gegeten . Goede kip, lekker rundvlees. Salade en spinazie als bijgerecht samen met huisgemaakte appelmoes goed van smaak.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Het was gezellig en de bediening was aardig /goed /en zij gingen fijn met de kleinkinderen om.
Het was top ????
g.v.kampen .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Met z'n vieren (vriendinnen) hier wezen eten, en de ontvangst was hartelijk, vriendelijk personeel, bediening goed en eten kwaliteit/prijs naar verhouding - dus goed!
Luuk B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten! Het restaurant is erg mooi ingericht in de oude stijl. De wachttijd op de gerechten was precies goed, niet te lang en ook niet te kort.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Inmiddels onze favoriete kiprestaurant. Heerlijk eten voor een gunstige prijs, met een uiterst vriendelijke bediening.
Juan B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Aan de volle parkeerplaats kon je al zien dat er veel gasten waren. Een druk restaurant betekent over het algemeen dat de prijs-kwaliteitsverhouding gunstig is. En inderdaad, ondanks de drukte hebben wij hier prima gegeten voor een hele goede prijs, al waren we hier wel vanwege de Iens 50% actie. Zeer vriendelijk personeel houdt je "goed in de gaten" waardoor een juiste timing qua gangen plaatsvindt. Maar ook de geijkte vragen of alles naar wens is, en of men nog iets wil drinken, zijn daardoor prima gedoseerd. Het smaakvolle voorgerecht "dun gesneden gerookte lendebiefstuk" is een topper! De gebakken varkenshaas samen met kip was qua smaak minder dan de lendebiefstuk, maar wel van "goede kwaliteit". Ook de gebakken aardappeltjes en frietjes, verse spinazie en appelmoes zijn prima! De nagerechten (advocaat met ijs en koffie met likeur en bonbons) waren daarentegen weer top! Al met al een prima eetgelegenheid! Een dik compliment voor al het personeel, wij hebben hier een hele plezierige avond beleefd.
Ef S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Prima met 7 vrienden gegeten. Goede porties, smaakvol en hele vriendelijke bediening. We hebben kippenlevertjes, kip en een stampot gegeten. Zeker aan te bevelen als je in de buurt bent. Zowel voor groepen, stelletjes en kinderen.
Brian T.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Te weinig personeel voor de hoeveelheid tafels. Het eten is niet slecht, maar zeker niet goed.