Buds

• Pin , Visa card
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Atelier H.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Vanavond met 4 personen gegeten bij Buds. Kip zoals die is , Zeekapiteins, Kippenlevertjes en kippensoep. Zeer smakelijk alle gerechten. Bediening was zeer vriendelijk en kwam regelmatig vragen of alles naar wens was. Nagerechten ook prima. Prima restaurant !
John V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Gisteren een Runderstoofpotje gegeten, het zag er goed uit, alleen het was te zout. ik ga volgende keer wel gewoon weer naar de Mac
L V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Nu twee keer gegeten bij Buds Tolhuis No.11. We aten het runderstoofpotje en de kip. Alles erg lekker! Ook de bijgerechten. Leuk dat de gerechten lekker (oud-)Hollands zijn. Neem vooral de rijstebrij als dessert. De speelkamer binnen kan wel wat extra (ouderwets) speelgoed gebruiken, nu is het wat matig, maar de speeltuin buiten maakt het meer dan goed voor onze 5-jarige.
HenkvanVessem .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Ondanks de enorme drukte op eerste pinksterdag had men voor ons beiden een gezellig kleine tafel. Het eten kwam in een keurige tijd op tafel. De kip was heel smakelijk en het runderstoofpotje prima op smaak. Ook de "bijzaken" waren lekker: spinazie, gebakken aardappelen, friet en een serie potjes bij de kip. Zeker een aanrader om voor een heel redelijke prijs gewoon lekker te eten zonder heel duur en trendy te doen !!!!

Marinuskok .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Kip Esther gekozen,was uitgedroogd......stukjes te droog om te eten,manlief had kip Karin ,saus erg zout en geen paprikasmaak te bekennen ter wijl dit een romige paprikasaus zou zijn.
MaJac .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Erg lekker gegeten! Interieur is oud-Hollands, daar moet je van houden. Maar de kwaliteit van het eten is prima. Vooraf kipcocktail en (grote kop) kippensoep, werden geserveerd met wat stokbrood en kruidenboter. Kip was erg mals, en de cocktail heel royaal.
Als hoofdgerecht allebei de kip gebraden in roomboter. Heerlijk! Enige opmerkelijke vond ik de groente die erbij geserveerd werd: spinazie a la crème. Daarbij frieten en appelmoes. Lekker, en was er iets tekort dan werd het bijgevuld.
Dessert was vanille-ijs, boerenjongens-ijs, slagroom, caramel, nootjes en schuim. Ook al zo lekker. Hadden gevraagd om 2 lepels, en kregen die ook keurig.
Bij elke gang kwam er minstens 1 keer iemand langs de tafel om te horen of alles naar wens was, of dat ze nog iets konden betekenen. Met dan ook nog een rekening die veel lager uitviel dan verwacht, is dit zeker een plek om terug te komen!
Lieke1990 .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Eten was lekker, maar de service niet zo best.
Het was totaal niet druk. De bediening liep weinig rond om te vragen of het smaakt en of we nog wat wilde bestellen.
We moesten lang wachten tot dat er weer iemand onze kant op kwam, zodat we nog wat konde bestellen. Jammer dat ze niet eerder kwamen want wilden best wel nog een toetje bestellen. Als ze zo doen wanneer het ook druk is, dan kom ik niet meer terug.
Melanie V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2015
Tussenstop na de apenheul gemaakt. Ideaal met kinderen, zowel een speeltuin als een speelhoek. Eten prima voor de prijs; sate met friet stamppot met stoof. Voor de kids keuze uit friet met kipnuggets, 1/4 kip of pannnekoeken. Dessert kaart vooral ijs. Jonge meiden in de bediening doen het netjes
Bart R.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2015
Mijn familie en ik eten iedere keer als wij in de buurt op vakantie zijn bij restaurant Buds. De oud hollandse inrichting gaan leuk samen met de gerechten van de kaart. Het gebraden rundvlees is super van smaak en is iets wat je in weiig restaurants zo kan eten. Jonge bediening maar wel gezellig en klant gericht.
Marieke H.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2015
Ronduit Bud! 3 eiergerechten, 2 pannenkoeken en een salade van de lunchkaart besteld. Ellenlang wachten, allebei de pannenkoeken verbrand, 1 van de eiergerechten ook.
De salade met brie was lekker, maar behalve veel sla lag er niet veel op het bord. De overige ingrediënten hadden over het bord heen gehold zeg maar. De gerechten die na onze klacht opnieuw uitgeserveerd werden, waren helaas niet veel beter. De pannenkoeken waren gewoon nog rauw en het ei bevatte weer sporen zwart. Alsof de pannen niet goed schoongemaakt werden vantevoren.
Verder was de prijs kwaliteit verhouding ver te zoeken. 13€ voor een bordje sla bijvoorbeeld, met niet eens een broodje erbij.

Arjen37 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Leuke oud Hollandse sfeer. Lekker gegeten. Goeie prijs/kwaliteit verhouding. Buiten en binnen speelmogelijkheden voor kinderen.
We hebben genoten van de zalm en haasje repje.
Klariesa .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2014
We zijn hier geweest met onze jaarlijkse familiemiddag/avond.
Alles was tot in de puntjes verzorgd. Een heerlijke informele sfeer. Het eten was heerlijk de gastvrijheid gezellig en ontspannen. En voor de kinderen genoeg speelplezier voor handen. Als laatste: de toiletvoorziening was prima in orde: schoon en ook toegankelijk voor mensen met een handicap. Of in mijn geval ouders die slecht ter been zijn.
EdRotterdam .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
Een echt familie restaurant met een mooie speelkamer voor de kleintjes en in de zomer een hele grote buitenspeel tuin met kabelbaan, klimtoestellen etc!
Je kunt hier als ouder prima vertoeven op het terras met een lekker drankje en de kinderen vermaken zich uitstekend.
Eten is niet bijzonder maar wel goed, van kroket tot kip en stampotje of een pannenkoek, voor iedereen is er wat!
Regina V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2014
Bud's is een hartstikke leuk restaurant, vooral met kinderen. Ze zijn gespecialiseerd in kipgerechten maar je kunt er ook allerlei andere dingen krijgen. Een halve kip is al meer dan genoeg voor ons. Je krijgt er ook groenten, frites en appelmoes bij. De maaltijdsalades zijn ook erg goed. Een grote speelkamer voor kinderen bij minder mooi weer en een leuke grote speeltuin bij mooi weer. Ideaal na een bezoekje aan Julianatoren of de Apenheul. De bediening is altijd vriendelijk. Ze zouden iets sneller mogen zijn, maar de vriendelijke lach maakt veel goed.
Frups .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2014
Na een bezoekje aan de Apenheul met het gezin besloten wij een hapje te eten bij Buds, een voor ons onbekend restaurant waar we voornamelijk getrokken werden door het ruime terras en de speeltuin op eigen terrein.

Ondanks dat het niet heel erg druk was hebben we redelijk lang moeten wachten voor onze drankjes opgenomen werden, tevens duurde het erg lang voordat we uiteindelijk kregen.
Gelukkig zaten we heerlijk in het zonnetje en speelden de kindjes fijn, geen haast voor ons!
Als hoofdgerecht nam ik een zeer smakelijke maaltijdsalade en mijn partner de halve kip. Het kippetje bleek uiteindelijk wat aan de kleine kant en was ook wat droog. Wat wel heel leuk en lekker was waren de bijgerechten, huisgemaakte appelmoes, een schaaltje spinazie met een eitje, patatjes en gebakken aardappeltjes.
De kindjes hadden beide een pannenkoek, altijd goed uiteraard!

Helaas ook op het nagerecht en de koffie zeer lang gewacht, en ik moet ze nageven dat ze zeer consequent zijn want ook op de rekening moesten we zo lang wachten dat ik uiteindelijk maar naar binnen gelopen ben om af te rekenen.

Qua interieur moet ik ze complimenten geven, alles oud Hollands inclusief oud speelgoed en een speelkamer voor de kinderen.

Ivonne V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
Prima eetcafe. leuk ingericht . groot terras.
het eten was erg lekker. ik had de kip met gebakken aardappelen , appelmoes en spinazie, je kon vragen voor navulling, dit was niet nodig het was meer dan genoeg.
bediening was erg vriendelijk.
je moet wel tegen spelende kinderen kunnen, doordat er een binnen en buitenspeeltuin zijn rennen de kinderen voortdurend heen en weer.
Ineke D.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
Eten was eenvoudig maar goed van smaak. Beetje duur als je kijkt naar de eenvoudige gerechten.Bediening zeer vriendelijk. Ik vond het meer een eetschuur dan een restaurant. Geschikt voor gezinnen met kinderen. Voor ons was het eenmalig
RCM .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2014
Prima eetcafe. Het eten was niet bijzonder maar gewoon oké en vers. Geen culinaire uitspattingen of spannende gerechten maar dat geeft ook niet. Je krijgt een groot bord met een flinke portie kip, vis of ander vlees. Appelmoes, frietjes en spinazie erbij en dat was dat. Voor ieder wat wils. Sfeer is gezellig. De ruimte is oud Hollands ingericht zonder oubollig of stoffig te zijn. Bediening was behulpzaam en vriendelijk.
Pieter S.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2013
Tijdens ons verblijf op Landal Rabbit Hill wilden we graag uit eten. Naar aanleiding van de reviews besloten we naar Buds te gaan, net buiten het park gelegen. Daar hebben we geen spijt van gehad! Het is een leuk restaurant, gezellig ingericht maar niet kneuterig. Het personeel was heel vriendelijk en het belangrijkste, het eten, was heerlijk. We kozen als voorgerecht voor de rijk gevulde salade en de paddestoelen uit de oven. Mooie porties en prima smaak!
Als hoofdgerecht hadden we allebei een kwart kip, die met champignons en die met appel. Allebei heerlijk mals en goed op smaak en ook weer ruime porties.
Als nagerecht kozen we voor de hangop en de Milligerberg. Ook dat smaakte weer prima en de naam MilligerBERG is geen woord gelogen: echt een berg, maar zo lekker dat het helemaal op ging.
Concluderend is dit een zeer geslaagd restaurant met een eenvoudige maar lekkere kaart. Een prima concept en een concurrerende prijsstelling. Als we nog eens naar Landal Rabbit Hill gaan en we willen uit eten zullen we zeker niet naar het parkrestaurant gaan maar naar Buds!
JaapJansen .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2013
Leuk restaurant. Gezellig oud-Hollands ingericht. De bediening was aardig en spontaan.

We hebben genoten van de gerechten. De kip was heerlijk mals en goed op smaak.