Buds

• : Parkeerplaats

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag en donderdag 16:00 - 20:30
Vrijdag t/m zondag 12.00 - 20.30

Jouw recensie over het restaurant Buds

Jan V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Het was gezellig en de bediening was aardig /goed /en zij gingen fijn met de kleinkinderen om.
Het was top ????
g.v.kampen .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Met z'n vieren (vriendinnen) hier wezen eten, en de ontvangst was hartelijk, vriendelijk personeel, bediening goed en eten kwaliteit/prijs naar verhouding - dus goed!
Luuk B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten! Het restaurant is erg mooi ingericht in de oude stijl. De wachttijd op de gerechten was precies goed, niet te lang en ook niet te kort.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Inmiddels onze favoriete kiprestaurant. Heerlijk eten voor een gunstige prijs, met een uiterst vriendelijke bediening.
Juan B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Aan de volle parkeerplaats kon je al zien dat er veel gasten waren. Een druk restaurant betekent over het algemeen dat de prijs-kwaliteitsverhouding gunstig is. En inderdaad, ondanks de drukte hebben wij hier prima gegeten voor een hele goede prijs, al waren we hier wel vanwege de Iens 50% actie. Zeer vriendelijk personeel houdt je "goed in de gaten" waardoor een juiste timing qua gangen plaatsvindt. Maar ook de geijkte vragen of alles naar wens is, en of men nog iets wil drinken, zijn daardoor prima gedoseerd. Het smaakvolle voorgerecht "dun gesneden gerookte lendebiefstuk" is een topper! De gebakken varkenshaas samen met kip was qua smaak minder dan de lendebiefstuk, maar wel van "goede kwaliteit". Ook de gebakken aardappeltjes en frietjes, verse spinazie en appelmoes zijn prima! De nagerechten (advocaat met ijs en koffie met likeur en bonbons) waren daarentegen weer top! Al met al een prima eetgelegenheid! Een dik compliment voor al het personeel, wij hebben hier een hele plezierige avond beleefd.
Ef S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Prima met 7 vrienden gegeten. Goede porties, smaakvol en hele vriendelijke bediening. We hebben kippenlevertjes, kip en een stampot gegeten. Zeker aan te bevelen als je in de buurt bent. Zowel voor groepen, stelletjes en kinderen.
Brian T.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Te weinig personeel voor de hoeveelheid tafels. Het eten is niet slecht, maar zeker niet goed.
Kitty S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Wederom heerlijk gegeten!
Ellie V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Goed restaurant, met smaak van vroeger bij moeder thuis! Gezellig sfeervol restaurant en vriendelijke bediening.
Kitty S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten.
Rona P.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Gezellig restaurant.
Porties aan de grote kant.
Eenvoudige doch smakelijke menu's.
Petra R.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk eten voor een goede prijs! Service was vriendelijk en snel, en dat terwijl het best druk was! Zeker een aanrader!
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Het was er vreselijk druk en moesten daardoor bijna een uur op ons voorafje wachten. Desondanks was het eten heerlijk en het personeel zeer vriendelijk. We komen er zeker terug.
Xander H.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
1uur wachten tussen voor en hoofdgerecht, terwijl andere tafels welke later arriveren, eerder geholpen worden. Na het stellen van vragen geen excuus maar een discussie dat het zo kan gaan. Geen echt goede klant beleving
Rik80 .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Tijdens zomervakantie bij Buds een keer geborreld en aansluitend gegeten. Bediening was vriendelijk, kinderen konden heerlijk buitenspelen. Had ambachtelijke hamburger gekozen maar die was gort en gortdroog doorbakken, eigenlijk niet te doen maar doordat we in een ongunstig hoekje zaten waar de bediening zelden kwam en het megadruk was hebben we het er maar bij gelaten.
Susan R.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Wij eten hier regelmatig, het eten is echt terug in de tijd.
Ontzettend lekker, alles tip top in orde. Fijne bediening en gezellig, alle tijd en goede service. Wij zijn regelmatig in de buurt en eten altijd hier.
Echt een aanrader !!!!!!!
Atelier H.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Vanavond met 4 personen gegeten bij Buds. Kip zoals die is , Zeekapiteins, Kippenlevertjes en kippensoep. Zeer smakelijk alle gerechten. Bediening was zeer vriendelijk en kwam regelmatig vragen of alles naar wens was. Nagerechten ook prima. Prima restaurant !
John V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Gisteren een Runderstoofpotje gegeten, het zag er goed uit, alleen het was te zout. ik ga volgende keer wel gewoon weer naar de Mac
L V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Nu twee keer gegeten bij Buds Tolhuis No.11. We aten het runderstoofpotje en de kip. Alles erg lekker! Ook de bijgerechten. Leuk dat de gerechten lekker (oud-)Hollands zijn. Neem vooral de rijstebrij als dessert. De speelkamer binnen kan wel wat extra (ouderwets) speelgoed gebruiken, nu is het wat matig, maar de speeltuin buiten maakt het meer dan goed voor onze 5-jarige.
HenkvanVessem .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Ondanks de enorme drukte op eerste pinksterdag had men voor ons beiden een gezellig kleine tafel. Het eten kwam in een keurige tijd op tafel. De kip was heel smakelijk en het runderstoofpotje prima op smaak. Ook de "bijzaken" waren lekker: spinazie, gebakken aardappelen, friet en een serie potjes bij de kip. Zeker een aanrader om voor een heel redelijke prijs gewoon lekker te eten zonder heel duur en trendy te doen !!!!