Buddhas Thais restaurant

Meer informatie over restaurant Buddhas Thais restaurant

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

Jasmyn C.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Buddhas is altijd goed! Eten is altijd overheerlijk, service geweldig! Lekker boven gezeten, zit altijd vol maar toch het gevoel alsof je met zn tweeen zit. Perfecte ambiance! Bedankt weer!!
Hedzer V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Johan T.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Was hier al eerder geweest en dat was goed bevallen. Moet zeggen dat het totaalplaatje nog beter is geworden.Leuke bediening met kennis van de kaart. Dus een aanrader.
Martijn P.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Lekker gegeten! Authentieke Thaise smaak. Vond alleen het voorgerecht (yam woen sen) erg veel ui in zitten, waardoor dit overheerste. Ui staat niet als onderdeel van het gerecht op de kaart. Dat was jammer. Sticky rice (onderdeel van het dessert) heb ik wel eens beter gehad.. Hoofdgerecht Keng Phed Neua was erg lekker. Bediening erg vriendelijk en behulpzaam. Al met al een prima avondje op het terras aan de gracht in het centrum van leiden.
Chrissy R.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Altijd blij als we bij Buddhas gegeten hebben! Het eten smaakt onwijs goed en je komt niks tekort. Helaas ging er vandaag bij mijn bestelling 2x iets mis (ingrediënten vergeten) maar qua smaak blijft het een dikke 10!
Koster74 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Grote porties en niet duur. Vriendelijke bediening. Minpuntje: vloer en tafels plakten en toiletten niet netjes.
Steven V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Altijd lekker eten en prima service
okke H.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
leuke keurige bediening, vlot en netjes ruim voldoende inzicht etc,alert en correct complimenten !
Kelly_H .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heerlijk gegeten, de Thaise gerechten waren goed en authentiek van smaak. De bediening was snel en vriendelijk. Er hing een leuke sfeer in het restaurant. Zeker een aanrader voor mensen die van de Thaise keuken houden, maar ook voor mensen die iets nieuws willen proberen!
Jacqueline H.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Ondanks de regen zaten we heerlijk op de terrasboot. Waar andere boten al snel geen bezoekers meer hadden vanwege de regen, zaten wij te genieten van ons eten. Echt een aanrader.
Charlotte L.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Veel keus op de kaart, heerlijk gegeten en ook nog wat meegenomen! Top! Goede bediening en erg behulpzaam. Eerlijke prijzen!
leo V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Nette bediening, goed eten, gezellige sfeer. Wij zaten vlak bij de toegangsdeur, die open staat. Op ons verzoek (het tochtte een beetje, werd de deur direct gesloten. We zijn al diverse keren met familie en vrienden hier ween eten en het bevalt nog steeds uitstekend.
H H.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Heel erg lekker eten in een mooi en gezellig restaurantje. Bediening is vriendelijk en correct, de wachttijd op het eten was prima en ook het afrekenen ging vlot.
Carla K.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Heerlijk gegeten!
Alleen de banken waren te zacht en de stoelen te hard. Jammer!
De bediening was vriendelijk en behulpzaam.
Marianne G.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Heerlijk eten alsof je weer in Thailand bent! De smaken zijn perfect in balans. Goede bediening en fijne sfeer. Ruime keuze aan gerechten die desgewenst aangepast kunnen worden. Een aanrader!
PBKing .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
We komen hier regelmatig. Lekker eten voor een redelijke prijs. Deze keer kregen we geen knabbels met sausje vooraf helaas en had geen zin om er om te vragen. Goed om te weten dat alle gerechten milder of juist pittiger te krijgen zijn dan vermeld op de menukaart.
Gert Van B.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Heerlijk eten voor een prima prijs in een gezellige sfeer. Zeer zeker een aanbeveling waard! Top!
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Top!
Dennis D.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Lekker gegeten, maar de Thaise meneer van de bediening was niet erg vriendelijk. Een 'alstublieft' of 'eetsmakelijk' kon er niet vanaf. Na 21.00 was er uberhaupt geen bediening meer beneden. Rekening uiteindelijk zelf gehaald.
Mirthe V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Weer lekker gegeten buiten op het terras ivm het mooie weer. De bediening was vriendelijk en het eten lekker