Buddhas Thais restaurant

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Mirthe V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Weer lekker gegeten buiten op het terras ivm het mooie weer. De bediening was vriendelijk en het eten lekker
Jonny071 .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Geregeld eet ik hier en het is altijd goed. De bediening is vriendelijk en alles wordt netjes op tijd geserveerd. Let op met de schaal van heetheid bij gepeperde gerechten, bij mij lopen de zweetdruppels al over mijn hoofd bij 'mild'! Voor de liefhebber van pittig eten kan je hier dus goed terecht. Het terras is perfect, alleen jammer dat zij aan de verkeerde kant van de Nieuwe Rijn zitten waardoor je 's avonds (rond etenstijd) niet meer van het zonnetje kan genieten. Ik weet zeker; stel dat Buddhas aan de andere zijde gevestigd was dat dit één van Leidens favoriete terrassen had geweest, want veel van de restaurants aan de 'zonzijde' zijn qua eten niet zo bijzonder.
Ben K.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Heerlijk gegeten super goed
Lisanne V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Het eten was lekker, alleen de service was om te huilen. Driekwartier met lege borden op tafel gezeten, bediening zelf aan moeten spreken of dit opgeruimd kon worden. Continu zelf het initiatief moeten nemen voor o.a. het krijgen van drinken of de dessertkaart. Al met al heeft het lange wachten en de lakse houding van het personeel op de bovenverdieping de alghele sfeer voor ons verpest.
Bob M.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Zeer vriendelijk, vlotte bediening, en heel erg lekker gegeten. Kwaliteit is goed, maar de prijs is ook redelijk hoog. We betaalden 17,50 per (vegetarisch) hoofdgerecht.
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
We werden snel en professioneel geholpen. Het eten zag er prima uit en was lekker.De pittigheid was in overeenstemming met de aanduidelingen op de menukaart. Ik was ook tevreden over de grootte van de porties, naar mijn mening precies goed.
madamdam .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Als je naar Buddhas gaat krijg je heerlijke gerechten voor een prima prijs. De service is goed en ik heb ze in al die jaren nog niet op een slechte dag kunnen betrappen.
Jolanda J.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Heerlijk gegeten! Blijft een aanrader..
Lideke V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Het was lekker maar ook gezellig druk bij Buddha's en ook leuk om weer de vaste ploeg aan het werk te zien. Heerlijk gegeten, dat is eigenlijk altijd goed bij Buddha's, mits je van Thais eten houdt ;-). We blijven terugkomen
dennis_14 .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Wij hebben hier op een vrijdagavond heerlijk gegeten. Het is een schoon en gezellig restaurant. De bediening is vlot en vriendelijk.Het is aan te raden om van te voren te reserveren, omdat het behoorlijk vol zit. Aan het begin wordt er gevraagd of je kroepoek wilt zonder te zeggen dat je hiervoor extra moet betalen. Een verbeterpunt is om te zeggen dat dit niet van het huis is.
Marianne W.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Het was heel erg druk op de bovenste etage door studenten bijeenkomst. Daardoor heel veel lawaai. Het eten was wel goed. De inrichting is mooi.
RichardDaphne .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Buddha's... Altijd een feestje om te eten. De bediening is goed en vriendelijk. Het eten is altijd heerlijk van smaak, wij verbazen ons er iedere keer weer over.
lian K.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Weer heerlijk gegeten!
Hanny S.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Voor het eerst bij de thai gegeten. Was goed we hebben lekker gegeten.
Alleen jammer dat en weinig milde gerechten waren.
Carola V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Fijn restaurant, heerlijk gegeten met ons gezin. Uitstekende Thaise keuken en zeer fijne bediening. Aanrader! We hebben genoten.
Astrid B.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Heerlijk gegeten voor een goede prijs! Ik kan dit restaurant zeker aanraden. Vaste prijs voor 3 gangen met keuze uit hele menu kaart.
lian K.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Ik heb hier altijd heerlijk gegeten. De gerechten kunnen echter per kok wel verschillen in scherpte. Maar dat is elke keer weer een verrassing. De kwaliteit in verhouding tot wat je betaald is top!
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Lekker gegeten. Sfeervol.
Eten word snel uitgeserveerd.
Vriendelijke bediening. Als je eten over hebt kan je het meenemen daar hebben ze bakjes voor.
Elske M.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Leuk restaurant. Het is erg sfeervol ingericht, personeel was vriendelijk en het eten was lekker. Zeker een aanrader als je van Thais eten houdt!
Katie D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Een aantal keer in dit restaurant geweest maar de laatste twee keer erg teleurstellend. Als vegetarier kreeg ik thaise kippensoep ipv vegetarische soep, aangezien de soep met kokos aangemaakt was had ik dit pas in de gaten toen ik kip in mijn mond had. Geen excuses van de serveerster, ze vond het erg grappig. Mijn tafelgenoot had eend besteld maar had rund gekregen. Verder een gehaaste "fastfood" restaurant gevoel. Ik ga geregeld naar thaise restaurants in Amsterdam en daarbij vergeleken is het eten van buddhas erg flauw en zielloos. Ik ben hier voor het laatst geweest.