Buddhas Thais restaurant

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Elske M.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Leuk restaurant. Het is erg sfeervol ingericht, personeel was vriendelijk en het eten was lekker. Zeker een aanrader als je van Thais eten houdt!
Katie D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Een aantal keer in dit restaurant geweest maar de laatste twee keer erg teleurstellend. Als vegetarier kreeg ik thaise kippensoep ipv vegetarische soep, aangezien de soep met kokos aangemaakt was had ik dit pas in de gaten toen ik kip in mijn mond had. Geen excuses van de serveerster, ze vond het erg grappig. Mijn tafelgenoot had eend besteld maar had rund gekregen. Verder een gehaaste "fastfood" restaurant gevoel. Ik ga geregeld naar thaise restaurants in Amsterdam en daarbij vergeleken is het eten van buddhas erg flauw en zielloos. Ik ben hier voor het laatst geweest.
A.de M.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
De keuken kon duidelijk het aantal gasten niet aan.
Ik moest 2 maal vragen naar onze bestelde drankjes.
Tussen het voor - en hoofdgerecht zat 1.5 uur.
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Fantastisch eten, goede bediening, zeker al 5 keer geweest, en toch weten ze ons elke keer weer te verbazen.
Ottovm .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Zoals altijd uitstekend gegeten in een relexte sfeer .
Echter de bediening was matig.Een drietal medewerkers aan tafel gehad ,twee zeer vriendelijke en een zeer onvriendelijke persoon .Vaste bezoekers zullen dit wel herkennen.
Ook bij de afrekening helaas slordige fouten. Driegangen menu en dan tevens de nagerechten extra op de rekening zetten kan echt niet.
Nicolai R.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
We zaten beneden aan de voorkant van de zaak, niks mis mee echter zit je voor je gevoel aan de "rand" van het restaurant. Bediening was aan de vlotte kant echter niet het gevoel gehad dat we weggekeken werden. Prijzen zijn netjes en het eten was lekker. Als voorgerecht buddhas mix en als hoofdgerecht Neue Phad Phed en Sam Sahai. Beiden goed op smaak en zeker niet te pittig. Al met al lekker gegeten en voor herhaling vatbaar.
Okke K.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
De vegetarische curry gerechten bevatten volgens de serveerster (en keuken) allemaal garnalen/vis-pasta. De serveerster zei doodleuk dat vegetariërs vis eten ????. Blijkbaar weten ze bij Buddhas niet wat vegetariërs eten. Doordat ik veganistisch eet en van te voren wilde weten of dat hier mogelijk was had ik gemaild. Hierin werd gemeld dat de curry vegan was. Ze hebben op verzoek wel een veganistische maaltijd geserveerd, die goed smaakte, maar niet bijzonder was.
Jass .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Het was weer werelds! Mijn man had per ongeluk een ander gerecht gekregen, maar die was ook zo lekker dat we het gelaten hebben! :) leuke bediening!! Dit keer hebben we buiten gezet, lekker terras ook! Bedankt weer voor de feestmaal
M_giesbert .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Wat een heerlijk restaurant. Zou er elke dag wel willen eten. Het eten is echt verrukkelijke de bediening is zeer gastvrij. Top restaurant.
Bramenjoke .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Wij kwamen hier voor de eerste keer.Daar we een paar keer onze neus gestoten hadden we nu gereserveerd wat zekerheid gaf. De ontvangst was prettig, de bediening goed. De plaats die we hadden gezellig. Het eten vonden we heerlijk. Het vlees van het hoofd gerecht (ossenhaas ) was heerlijk mals. Alles was even smakelijk klaar gemaakt en op gediend. Helaas een minpuntje voor ons was er een tafel die zoveel plezier met elkaar hadden, zodat wij elkaar soms niet konden verstaan. Maar dit zal wel eenmalig zijn. We komen zeker nog eens terug.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Geen Thaise sfeer, een van de twee gerechten was niet warm, bediening was oke maar geen stapje extra, teveel tafels in een ruimte gepropt, te lawaaierige en rekening klopte niet. Niet voor herhaling vatbaar!
Faisel R.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Voor de zoveelste keer met vrienden gaan eten en de kwaliteit van het eten is ongewijzigd, zo goed en lekker. De service is zoals altijd uitstekend. Heerlijk om hier te eten.
RonaldenSanny .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Heerlijk gegeten, malse hete ossenhaas, met heerlijke lenteui , knoflook en Thaise basilicum, werkelijk verrukkelijk. Mijn vriendin had een kipgerecht met zoetzure saus en verse ananas. Alles lekker vers en mals. Top restaurant waar ze ons nog vaak terug zullen zien
__richard__ .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Heerlijk gegeten, goede service en zeker voor herhaling vatbaar.
Tip.. zou de Moe Ping en de Sam Sahai proberen erg lekker.....
Christine P.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
In eerste instantie werden we gelijk naar boven gedirigeerd. Beneden waren alleen 4 persoonstafels (of meer) en daar mochten we niet zitten. Boven was het erg benauwd en daar wilden wij absoluut niet zitten. Nadat we aangaven dat we dan maar weg wilden gaan, mochten we toch beneden zitten. Gelukkig maar, want we hebben heerlijk gegeten. De bediening daarna was ook helemaal goed. Beetje jammer van het vervelende begin, maar daarna was het helemaal super. We hadden eend (mild) en ossenhaas (pikant). Was allebei heel smaakvol.
Vooraf hadden we Buddha mix de luxe (samen). Een lekkere smaakmaker. Hierdoor hadden we nog genoeg ruimte om onze hoofdgerechten op te eten.
Het toetje 'spekkoek met groene thee ijs' was ook erg lekker (hebben we ook gedeeld).
Wildemien .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
We hebben heel smaakvolle gerechten gegeten in een gezellige sfeer met vriendelijke bediening. We komen zeker nog eens terug.
Rosanne W.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Buddhas was zeer verrassend, van de indeling van het restaurant (lekker knus en leuk gedaan met de trappetjes tussendoor) tot aan het eten (3-gangen menu dat absoluut alle verwachtingen overtrof). Ik ken veel smaken en ben erg bekend met de Aziatische keuken in het algemeen, maar deze gerechten streelden gewoon mijn tong! Echt nieuwe smaken ontdekt en ontzettend genoten van de uitstekende kwaliteit. Ook de opmaak van de gerechten was prachtig gedaan. Er zat precies genoeg tijd tussen elke gang en aan service geen gebrek. We hebben lang getafeld en hoewel wij om 18:30 binnen kwamen is het de hele avond verder volgestroomd tot 21:00 aan toe. Zonder twijfel 1 van de beste Thaise restaurants in de omgeving!
Mustlovefood .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Mooi en knus restaurant, met hippe Thaise sfeer. De baars op het menu is heerlijk en de service goed. Ik zou terug komen!
T.prast .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
We hadden maar een uurtje in de schorsing van een vergadering om te eten. Voor de keuken geen probleem. Iedereen een heerlijk hoofdgerecht en op tijd weer buiten. Complimenten!
Diederik K.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Eten was qua kwaliteit goed, alleen porties waren wel erg klein, met name voorgerecht de soep, heel klein kommetje, of de buddhas special voor 8,50, stevige prijzen maar hoeveelheid karig vergeleken met andere thai restaurants in leiden
Na 2 voorgerechten en 1 hoofdgerecht per persoon hadden wij voldoende gegeten.