Buddhas Thais restaurant

• Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Lekker gegeten vriendelijke bediening
Marjet H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Blij dat het mogelijk was om veganistisch te eten zonder gluten en soja! Heerlijk! Komen we zeker terug.
Stephanie K.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Ontzettend slechte service! Wij hebben ruim een uur gewacht op ons voorgerecht en vervolgens nog bijna een uur op ons hoofdgerecht. Vervolgens kwam het eten koud op tafel. Eens maar nooit meer
Brenda R.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Wederom heerlijk gegeten!! Super lief personeel en een zeer goede chef-kok , tot de volgende keer
Eline D.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Prima gegeten, maar niet heel bijzonder. De bediening is vlot, maar een beetje schools. De sfeer boven is niet heel gezellig. Bij het dessert mag de hoeveelheid slagroom wat minder.
Rien V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Bediening en het eten was perfect en niets op aan te merken.........................................................................:)
DEROXA J.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
onvriendelijke bediening, geen lachje of vriendelijk woordje. uit het hoofd geleerde zinnetjes over de gerechtjes. we waren met vier personen en wilden ons laten verrassen door de kok..... we kregen twee keer twee verschillende voorgerechtjes dus dit moesten we op ons bord onhandig delen om iedereen iets te laten proeven, hoofdgerechten waren goed te verdelen. Wat mij betreft een gemiste kans van dit restaurant om een horeca liefhebber binnen te houden.
José S.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Het eten was heerlijk , prima bediening, mag alleen iets meer tijd zitten tussen de gangen .
Tino H.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Prima gegeten, idiote prijs voor een gin-tonic € 10,50
Sanne D.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Goede service, lekker eten, top avond!
Lau M.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Al meerdere keren hier tot volle tevredenheid gegeten. Maar juist nu we met vrienden waren ging het behoorlijk mis. Ging na een uur maar eens voorzichtig informeren of ze ons vergeten waren. Het voorgerecht was snel gebracht maar bijna een uur wachten op het hoofdgerecht duurde wel erg lang. Men was ons inderdaad helemaal vergeten. Dat bleek inderdaad niet goed te zijn verlopen. E.e.a. werd goedgemaakt met een kopje koffie. Een mager goedmakertje.
Inge S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Heerlijk gegeten op het terras aan het water
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Authentiek, lekker, Thais eten! Gerechten kunnen op aanvraag worden aangepast ivm allergieën. De huisgebrouwen Rebel Weizen is een aanrader bij het eten, zoals de bediening al aangaf. Goede service.
Mirjam S.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Wat was het donderdag gezellig druk!! Sfeer was goed en het eten verrukkelijk!! Pikant is ook echt pikant. Leuke meiden in de bediening, topservice en erg vriendelijk. Ik kom zeker terug :)
Chris H.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Op goed geluk naar binnen gelopen. Het restaurant zat vol, dus mochten aan de bar wachten. Snel konden we plaats nemen aan een tafel! Eten zoals altijd bij buddhas goed. Er was een landelijke pinstoring, waar het personeel niks aan kon doen. Daar werd professioneel en goed mee omgegaan. Helaas was er een tafel die daar geen begrip voor had. Complimenten voor het personeel ;)
Wilco S.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Het eten bij Buddhas is voortreffelijk, de sfeer is ook prima, maar de bediening (of keuken?) liet op 12 juli wat steekjes vallen. De wachttijd tussen voor- en hoofdgerecht was heel erg lang. De bediening bood daar nog wel excuses voor aan. Ook het wachten tussen hoofd- en nagerecht duurde erg lang. Op de rekening stond een fles water a 4,75 die we niet hadden gehad. Nogmaals, het eten was voortreffelijk!
Amanda V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Geig familie restaurant. No non sense omgeving en vriendelijk personeel. Wel moesten we lang op ons eten wachten doordat er een grote bestelling was geplaatst. Deliveroo boven gasten is niey handig lijkt mij maar de avond was er niet minder geslaagd door.
Leo B.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Prima gegeten, abusievelijk had ik het verkeerde hoofdgerecht besteld. Dit werd zonder probleem omgeruild voor het gerecht, wat ik eigenlijk wilde hebben. Absolute top en een aanrader om bij dit restaurant te gaan eten. We gaan zeker terug naar dit restaurant.
Janneke D.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Heerlijk authentiek thais eten.
Lau M.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018