Buddhas Thais restaurant

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Buddhas Thais restaurant

Tony W.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Ik was weer even terug in Bangkok...
Hooguit wat thaise muziek voor nóg meer sfeer.
Jessica V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk eten en goede sfeer!!
Allis B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Hier voor het eerst gegeten op aanraden. Het was geweldig! Ons laten adviseren door de bediening, want er stond zo veel lekkers op de kaart. Het was werkelijk allemaal zalig. We begonnen met een buddhas mix, salade yam neua en Tom kha kai soep. Vervolgens diverse hoofdgerechten met de tafel gedeeld. De keuken kan naar wens gerechten aanpassen of extra pikant/ minder pikant maken. Wij gingen voor Thais pikant! De gerechten hebben echte authentieke Thaise smaken. Het was net of we weer in Thailand waren. De bediening had het erg druk, maar het restaurant zat ook helemaal vol! Alles kwam te gelijk binnen. Bediening kon hier goed mee om gaan en was goed, oplettend en zeer vriendelijk. We kwamen niks te kort en zijn goed en leuk geadviseerd en bediend. Complimenten voor de dames, zo zouden wij het overal willen zien! Het was dus een geslaagde avond voor een betaalbare prijs. Al het extras wat in rekening werd gebracht werd netjes aangegeven, zoals mihoen en gebakken rijst. Enige minpuntje was de akoestiek.
Berthus V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Het was fantastisch! Eten geweldig en de bediening top. Het restaurant is populair, want het was vol. Wij komen snel terug.
Oppelepop .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Het eten was helaas smakeloos. Dit is geen authentieke Thai, maar een Hollandse interpretatie van de Thaise keuken. De meest basale Thaise kruiden ontbraken volledig. Wellicht dat dit voor de gemiddelde Hollander een pluspunt is. De bediening was snel en vriendelijk, maar erg opdringerig qua drankjes, dessert, koffie & thee, waarschijnlijk omdat hier de grootste omzet op wordt gemaakt. Het afslaan van deelname aan dit verdienmodel werd met zichtbare irritatie ontvangen, wat niet professioneel overkomt. De achtergrondmuziek was niet Thais en ook niet prettig.
Liesbeth A.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Lekker eten. Vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.
irma T.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Heerlijk gegeten alleen erg prijzig.bijbetalen voor de gebakken rijst is belachelij voor zo n gerecht verwacht je dat de rijst er bij zit. Toetje teleurstellend.er zaten harde stukjes in het ijs en het was niet vers gemaakt ijs.
Do H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk gegeten:-)
Alles even lekker, we komen zeker terug! Waar voor je geld!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Een aanrader.wij hebben weer een thais restaurant gevonden waarbij we niet konden kiezen omdat er zoveel lekkers op de kaart staat.Dus ...heel erg....we moeten toch binnenkort weer terug voor het testen van andere gerechten ;) we offeren ons graag op!!
Leo B.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Het was weer fantastisch.
Ria L.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Prima eten, mooi opgediend. En het personeel heeft het druk maar is vriendelijk.
Tamara B.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Echt lekker gegeten en fijne sfeer. Bij reserveren wel je voorkeur aangeven voor een tafel
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Erg lekker gegeten, leuke sfeer, gezellig ingericht en goede bediening. Bedankt voor de leuke avond!
Astrid D.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Het eten was echt heerlijk bediening was uitstekend . Alleen de stoelen zouden wat comfortabeler kunnen, maar verder was alles prima
Isabel R.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
We vonden de zal te koud!!
Arno S.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Was echt heerlijk eten! Volgende keer weer :)
Melissa U.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Het eten was heerlijk en de bediening zeer vriendelijk. De pikante gerechten zijn ook echt lekker pittig, maar niet te erg. We komen zeker nog eens terug.
Barbara M.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Porties zijn prima en heel goed van smaak. Voorgerecht (noodle salade) was ook uitstekend. Genoeg keus en voor ieder wat wils. Personeel was ook heel vriendelijk en oplettend. Top!
B.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
het was uitstekend en het personeel is heel vriendelijk en een prima sfeer in het restaurant kom zeker terug en aan te bevelen aan kennissen en familie
Mirjam O.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Wij bestelden twee keer curry en een minder pittig gerecht in zoetzure saus, alle drie vegetarisch. Pikant is ook echt pikant, heerlijk als je ervan houdt maar wel iets om te onthouden. De ontvangst was prima, drankjes werden snel gebracht. Het eten kwam ook vlot op tafel. De groente en tofu waren lekker klaargemaakt en de currysaus was heerlijk. Wel jammer dat er geen bruine rijst optie is. Ander minpuntje: toen we weggingen zei niemand gedag, de jas werd niet aangeboden of de deur open gehouden of zoiets, terwijl er op dat moment twee mensen van de bediening bij de bar stonden. Maar verder hebben we genoten en we komen zeker terug.