Buddhas Thais restaurant

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Buddhas Thais restaurant

Leen S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Met zijn vieren hier gegeten waarvan drie voor de eerste keer. We vonden het allemaal bijzonder lekker. Is wel wat duurder. Alles bij elkaar een geslaagde avond
Zygmund D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Wij hadden bij het plaatsen van ons bestelling doorgegeven dat wij wild zowel voorgerecht als hoofd gerecht samen aan tafel. Tot verbazing werd dit niet gedaan en dat leidde tot het indienen nogmaals via de Manager van ons verzoek.
Vegetarisch keuze is te beperkte voor een Thaise restaurant waar groente is zeer belangrijke
Karin L.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Beetje kil
Piet Z.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Goede ervaring . Komen zeker nog eens terug . Zeer vriendelijke bediening. Jammer dat er veel geroezemoes was, maar dat kan ook aan ons liggen of aan de plaats waar wij zaten.
Vera C.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Alles was helemaal perfect! Super lekker gegeten en goed gastheerschap.
marleen R.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Prima restaurant. De voorgerechten Buddhas mix en bv de varkenssate vonden wij heerlijk.. De hoofdgerechten smaakten prima , alleen de groenten bij de dorade ,met name de bleekselderij, vond ik te grof gesneden en te rauw. De gerechten met ossehaas vonden mijn tafelgenoten erg goed van smaak en lekker mals. De nagerechten : de spekkoek met pandanijs was heerlijk net als de cake bol met daarin vanilleijs. Al met al een leuke ervaring met een vriendelijk prijskaartje
Roy L.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Komen zeker weer terug
Marjolein L.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Super lekker eten, verse groente worden er gebruikt, van mild tot zeer pikant kun je kiezen uit het menu
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
We hebben zoals altijd heerlijk gegeten. Ook de bediening was prima. Wel vonden wij het erg rumoerig het restaurant zat helemaal vol. De volgende keer gaan we op een doordeweekse avond zodat het wat rustiger is.
Kaat
Jannie H.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Weer heerlijk gegeten ,alles goed verzorgd in een gezellige atmosfeer
Tessel D.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening.
Jeannette H.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Gisteren een driegangenmenu gegeten met zoon en echtgenoot. Heerlijke varkenshaasspiesjes, als hoofdgerecht ossenhaas. Lekker gekruid. Het nagerecht was ook te gek. En dat voor 27,50,
De bediening is erg aardig en zorgzaam.
Kemi A.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Lekker gegeten, goede en snelle service en fijne sfeer
Jasmyn C.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Buddhas is altijd goed! Eten is altijd overheerlijk, service geweldig! Lekker boven gezeten, zit altijd vol maar toch het gevoel alsof je met zn tweeen zit. Perfecte ambiance! Bedankt weer!!
Johan T.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Was hier al eerder geweest en dat was goed bevallen. Moet zeggen dat het totaalplaatje nog beter is geworden.Leuke bediening met kennis van de kaart. Dus een aanrader.
Martijn P.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Lekker gegeten! Authentieke Thaise smaak. Vond alleen het voorgerecht (yam woen sen) erg veel ui in zitten, waardoor dit overheerste. Ui staat niet als onderdeel van het gerecht op de kaart. Dat was jammer. Sticky rice (onderdeel van het dessert) heb ik wel eens beter gehad.. Hoofdgerecht Keng Phed Neua was erg lekker. Bediening erg vriendelijk en behulpzaam. Al met al een prima avondje op het terras aan de gracht in het centrum van leiden.
Chrissy R.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Altijd blij als we bij Buddhas gegeten hebben! Het eten smaakt onwijs goed en je komt niks tekort. Helaas ging er vandaag bij mijn bestelling 2x iets mis (ingrediënten vergeten) maar qua smaak blijft het een dikke 10!
Koster74 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Grote porties en niet duur. Vriendelijke bediening. Minpuntje: vloer en tafels plakten en toiletten niet netjes.
Steven V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Altijd lekker eten en prima service
okke H.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
leuke keurige bediening, vlot en netjes ruim voldoende inzicht etc,alert en correct complimenten !