Buddhas Thais restaurant

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Marianne W.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Het was heel erg druk op de bovenste etage door studenten bijeenkomst. Daardoor heel veel lawaai. Het eten was wel goed. De inrichting is mooi.
RichardDaphne .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Buddha's... Altijd een feestje om te eten. De bediening is goed en vriendelijk. Het eten is altijd heerlijk van smaak, wij verbazen ons er iedere keer weer over.
lian K.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Weer heerlijk gegeten!
Hanny S.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Voor het eerst bij de thai gegeten. Was goed we hebben lekker gegeten.
Alleen jammer dat en weinig milde gerechten waren.
Carola V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Fijn restaurant, heerlijk gegeten met ons gezin. Uitstekende Thaise keuken en zeer fijne bediening. Aanrader! We hebben genoten.
Astrid B.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Heerlijk gegeten voor een goede prijs! Ik kan dit restaurant zeker aanraden. Vaste prijs voor 3 gangen met keuze uit hele menu kaart.
lian K.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Ik heb hier altijd heerlijk gegeten. De gerechten kunnen echter per kok wel verschillen in scherpte. Maar dat is elke keer weer een verrassing. De kwaliteit in verhouding tot wat je betaald is top!
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Lekker gegeten. Sfeervol.
Eten word snel uitgeserveerd.
Vriendelijke bediening. Als je eten over hebt kan je het meenemen daar hebben ze bakjes voor.
Elske M.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Leuk restaurant. Het is erg sfeervol ingericht, personeel was vriendelijk en het eten was lekker. Zeker een aanrader als je van Thais eten houdt!
Katie D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Een aantal keer in dit restaurant geweest maar de laatste twee keer erg teleurstellend. Als vegetarier kreeg ik thaise kippensoep ipv vegetarische soep, aangezien de soep met kokos aangemaakt was had ik dit pas in de gaten toen ik kip in mijn mond had. Geen excuses van de serveerster, ze vond het erg grappig. Mijn tafelgenoot had eend besteld maar had rund gekregen. Verder een gehaaste "fastfood" restaurant gevoel. Ik ga geregeld naar thaise restaurants in Amsterdam en daarbij vergeleken is het eten van buddhas erg flauw en zielloos. Ik ben hier voor het laatst geweest.
A.de M.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
De keuken kon duidelijk het aantal gasten niet aan.
Ik moest 2 maal vragen naar onze bestelde drankjes.
Tussen het voor - en hoofdgerecht zat 1.5 uur.
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Fantastisch eten, goede bediening, zeker al 5 keer geweest, en toch weten ze ons elke keer weer te verbazen.
ottovm .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Zoals altijd uitstekend gegeten in een relexte sfeer .
Echter de bediening was matig.Een drietal medewerkers aan tafel gehad ,twee zeer vriendelijke en een zeer onvriendelijke persoon .Vaste bezoekers zullen dit wel herkennen.
Ook bij de afrekening helaas slordige fouten. Driegangen menu en dan tevens de nagerechten extra op de rekening zetten kan echt niet.
Nicolai R.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
We zaten beneden aan de voorkant van de zaak, niks mis mee echter zit je voor je gevoel aan de "rand" van het restaurant. Bediening was aan de vlotte kant echter niet het gevoel gehad dat we weggekeken werden. Prijzen zijn netjes en het eten was lekker. Als voorgerecht buddhas mix en als hoofdgerecht Neue Phad Phed en Sam Sahai. Beiden goed op smaak en zeker niet te pittig. Al met al lekker gegeten en voor herhaling vatbaar.
Okke K.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
De vegetarische curry gerechten bevatten volgens de serveerster (en keuken) allemaal garnalen/vis-pasta. De serveerster zei doodleuk dat vegetariërs vis eten ????. Blijkbaar weten ze bij Buddhas niet wat vegetariërs eten. Doordat ik veganistisch eet en van te voren wilde weten of dat hier mogelijk was had ik gemaild. Hierin werd gemeld dat de curry vegan was. Ze hebben op verzoek wel een veganistische maaltijd geserveerd, die goed smaakte, maar niet bijzonder was.
Jass .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Het was weer werelds! Mijn man had per ongeluk een ander gerecht gekregen, maar die was ook zo lekker dat we het gelaten hebben! :) leuke bediening!! Dit keer hebben we buiten gezet, lekker terras ook! Bedankt weer voor de feestmaal
m_giesbert .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Wat een heerlijk restaurant. Zou er elke dag wel willen eten. Het eten is echt verrukkelijke de bediening is zeer gastvrij. Top restaurant.
bramenjoke .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Wij kwamen hier voor de eerste keer.Daar we een paar keer onze neus gestoten hadden we nu gereserveerd wat zekerheid gaf. De ontvangst was prettig, de bediening goed. De plaats die we hadden gezellig. Het eten vonden we heerlijk. Het vlees van het hoofd gerecht (ossenhaas ) was heerlijk mals. Alles was even smakelijk klaar gemaakt en op gediend. Helaas een minpuntje voor ons was er een tafel die zoveel plezier met elkaar hadden, zodat wij elkaar soms niet konden verstaan. Maar dit zal wel eenmalig zijn. We komen zeker nog eens terug.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Geen Thaise sfeer, een van de twee gerechten was niet warm, bediening was oke maar geen stapje extra, teveel tafels in een ruimte gepropt, te lawaaierige en rekening klopte niet. Niet voor herhaling vatbaar!
Faisel R.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Voor de zoveelste keer met vrienden gaan eten en de kwaliteit van het eten is ongewijzigd, zo goed en lekker. De service is zoals altijd uitstekend. Heerlijk om hier te eten.