Buddha

Voordelig
Erg rustig
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Leuk en lekker! Vriendelijke medewerkers. Servicegericht en zeker bereid om je door de menukaart te helpen. Op hun advies het menu van de chef genomen en dat was zeker een goed advies! De gerechtjes waren met zorg bereid, smakelijk en heerlijk gekruid. Voor deze uitgebreide kennismaking met de Nepalese en Indiase keuken betaalden we met z'n drieën nog geen 90 Euro, incl. drank. Een aanrader!
Jac F.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Heerlijk gegeten, lieve en gastvrije bediening. Ze weten wat het betekent om service te verlenen en de klant een fijne, ongecompliceerde avond te bezorgen. Een dikke, vette 9,5!!
LesMiz_Irene .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Tijdens een paar dagen weg hier gegeten. Het eten is fantastisch . Wij hebben de tika masala en Kip met Mango gegeten. Heerlijk was dat , ook de garlic naan.
We komen er zeker terug!
Bas 126 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Buddha heeft catering thuis verzorgd voor 32 personen. Afstemming vooraf verliep erg prettig, goede suggesties voor menu, flexibel in aanpassingen en snelle reactie op vragen. Buffet werd geplaatst op rechauds waardoor het lang warm bleef, alle gerechten werden voorzien van bordjes met toelichting. De smaken waren gevarieerd en van hoge kwaliteit. Prijs kwaliteit verhouding was top.
MREV .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Voor ons de 1e keer hier, getipt door vrienden. Zeer vriendelijke en attente bediening. Lieve mensen. Het voorgerecht viel wat tegen (volgens mij meer toegespitst op de Nederlandse smaakpupillen, ik miste het 'spicy' van India/Nepal). Hoofdgerecht was top en alles anders eromheen papadums, nan, lassi etc. Gezellige avond en een echte aanrader.
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Gisteravond heb ik hier fantastisch gegeten. Een uitstekende Indiase en Nepalese eten. Wij hebben een lam madras en Lam saag gegeten. Heerlijk was dat, ook garlic naan. Bediening was leuk en vriendelijk.
Blob .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Nieuwsgierig door alle positieve reacties togen we op zaterdagavond naar Zeist. We kozen het Sherpa Menu: vooraf Momo, dumplings gevuld met lamsgehakt en gekruide tomatensaus, verrassend lekker en voor ons nieuw (want de Nepalese keuken is niet zo bekend). Daarna kregen we drie schaaltjes met lamb saag, chicken tikka massala en alu tama bodi. Laatste was een gekruid Nepalees gerecht met oa. bamboeschuiten en zwarte bonen (of kidney). Dat was lekker, maar niet heel sterk gekruid, en dat gold ook voor de lamb saag, matig gekruid. De naan was erg lekker: het was er eentje voor twee personen. Ik miste in alle gerechten koriander. Het meest gekke gerecht was de chicken tikka masala. De stukjes kip waren gekookt in een zoete kokosmelk, met stukje noot en een enkele rozijn. De saus had een lichtroze kleur, maar was behalve zoet smakeloos. Ik vond de kip erg vaag, vierkante stukje geperst vlees, maar op de kaart staat 'vegetable kippenvlees'. Ik heb geen idee wat dat is. Wat ik wel weet is dat chicken tikka massala elders gemarineerde kip is die gegrild wordt in een tandoor en vervolgens gestoofd in een kruidige romige tomatensaus. Het moet op zijn minst masala bevatten (een geroosterd mengsel van specerijen). Er zijn talloze varianten op en ik hou het er maar op dat dit een eigen Nepalese versie van het gerecht is. Het nagerecht was op ons verzoek kulfi en dat was lekker. De porties waren voor mij redelijk, ik ben geen grote eter, maar voor manlief was het te weinig. Witte rijst was er genoeg: in andere restaurants is dat standaard basmatirijst, maar dat staat bij Buddha apart (tegen betaling) op de kaart. De bediening was vriendelijk maar kon in detail weinig over de bereiding van het eten vertellen. We hadden een menu gekozen, meestal gerechten voor de gemiddelde smaak, dus om te beoordelen of dit restaurant zijn smaken heeft aangepast, moeten we nog een keer terugkomen om van de kaart te kiezen.
TS1985 .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2016
Een beetje verstopt maar toch in het centrum gevestigd zit dit heerlijke restaurant.
Aardig medewerkers en onwijs lekker eten. Gevraagd of ze 'gewoon iets willen samenstellen' en dat deden ze met succes! Paar rechauds op tafel en heerlijke kleine gerechten die we konden mengen met rijst. Zeker een aanrader en parkeren erachter is gratis na 18u! Top!
Marjolein H.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Wij waren een weekendje in Zeist en besloten door de goede recensies bij Buddha te gaan eten. Dat was een erg goede keuze! We werden vriendelijk ontvangen door jong, maar zeer behulpzaam personeel. We kozen voor een Nepalees Sherpa menu (43 euro voor 2 peronen), waarbij we met z'n tweeën allerlei gerechten mochten delen. Heel leuk en lekker. Het voorgerecht van dumplings met gehakt was echt een aanrader en het nagerecht (Nepalese rijstpudding) was ook zeer goed! Als we weer eens in Zeist zijn, gaan we zeker terug!
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Wij hebben bij buddha gegeten. Het eten was superr. Erg gezellig bediening. Ik vond de nepalees momo erg lekker en ook alu tama bodi. Aanrader! Zeker kom ik terug.
Mirandahaha .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Nepalees menu genomen. Twijfelde nog of vegetarisch lekkerder zou zijn. Maar het sherpamenu was lekker, met momo als voorgerecht met een heerlijke yoghurtsaus. Verschillende hoofdgerechtjes met o.a. lam, kip en bonen. Ook het rijsttoetje en de authentieke thee was heerlijk. De bediening was beleefd en grappig. De entourage was iets minder, beetje snackbargevoel met veel tafeltjes en niet zoveel klandizie. Maar al met al een geslaagde avond, voor een klein prijsje.
Guus T.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2016
Heerlijk gegeten bij Buddha in Zeist. Lekkere Indiase en Nepalese curry's met verfijnde smaken en voldoende variatie op de kaart. En wat een vriendelijke bediening! Een echte aanwinst voor Zeist: we komen hier zeker nog eens terug.
Ron T.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Voorheen een Grieks restaurant op de Voorheuvel in Zeist, maar nu omgetoverd onder nieuwe eigenaar tot iets Oosters.
We worden hartelijk ontvangen en aangezien mijn tafeldame een graag geziene gaste is, wordt onze tafel voorzien van gouden kelken voor de wijn.
De bediening is allervriendelijkst en doet veel moeite het ons naar de zin te maken. Ik lust geen rozijnen en aangezien deze zo ongeveer ieder gerecht vermeld staan houd ik even mijn hart vast, maar samen met de eigenaar wordt er een heerlijk menu uitgestippeld dat ook aan mijn culinaire verlangens beantwoordt. Vooraf kreeg ik een vegetarische triangel nn ik heb zelden zo lekker vegetarisch gegeten. Dan de mixed grill als verstokt vleeseter. Een beetje veel worstjes, maar verder helemaal goed. lekker saus erbij, prima.
Al met al een heerlijke ervaring, zeker als we dan de rekening krijgen en voor net zestig euro met zijn tweeën inclusief een prima fles huiswijn hebben gegeten.
Jammer alleen dat de mooie kelken lekten en ik na twee exemplaren toch maar verder lekker uit glas heb gedronken. Maar de geste werd zonder meer gewaardeerd!
Love2Eat2 .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Wij vonden de gerechten heerlijk en de bediening erg vriendelijk. De verlichting en het decor zijn niet erg sfeervol. Verhouding prijs, kwaliteit en hoeveelheid is goed.
Voor het eten gaan wij vast nog eens terug, misschien om af te halen.
Zikko .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Het eten was voortreffelijk. We hadden niet het idee dat het aangepast was aan de Nederlandse smaak zoals nog wel eens in andere restaurants het geval is. Het personeel is zeer vriendelijk en gaf een goede service. Dit restaurant is echt een aanrader als je van echt Indiaas/Nepalees eten houdt.
WouterMiranda .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2015
Wij komen hier regelmatig. Wat we ook van de kaart bestellen, het is altijd weer een feestje. Rijke smaken kietelen je tong. De bediening is vriendelijk. Soms een miscommunicatie ivm de taalbariere, maar dat vergeven we deze zachte en vriendelijke mensen graag. De prijzen liggen zeer gunstig, dus ook mensen met een kleine portemonnee kunnen hier veilig terecht. Het is echt een aanrader wat ons betreft!
Yvonnedvl .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Prima restaurant. Erg vriendelijke bediening, heerlijk eten. Ook afhaal prima in orde. Zeer ruime openingstijden. Aardig veel tafels,zou er persoonlijk wat minder in zetten en iets gezelliger maken.
JimTewarie .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Heerlijke vegetarische gerechten in de juiste verhoudingen.
Met aandacht bereid.
En top naar mijn kinderen....zeker op de verjaardag van mijn zoon. Hij heeft Buddha restaurant gekozen om te eten met zijn zusje op zijn verjaardag. Vooral voor het eten, de sfeer en de mensen.
Inde .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Uit eten in Buddha Restaurant in Zeist was een prettige ervaring. Eerlijk eten, met de typisch Indiase smaaksensatie (dus niet zo aangepast als in veel andere restaurants). De kok heeft dan ook een lange staat van dienst in diverse gerenommeerde Indiase restaurants.
De hoeveelheid eten is prima.
De bediening is heel vriendelijk en zorgt dat je echt kunt ontspannen.
Het terras is lawaaiig door het verkeer op de rotonde. Makkelijk parkeren in de nabije omgeving is een pluspunt.
Wat ik leuk vond is dat de eigenaren open staan voor suggesties om hun restaurant nog beter te maken. Ze hebben echt hart voor hun zaak.
Wij komen zeker terug.
Jelle E.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2015
Geweldige bediening, het eten was heerlijk. Op een gegeven laat op de avond waarna het gehele personeel zich over ons ontfermde, heel aangenaam.