Buddha Thai

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Erg voordelig
Geke N.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Het eten was heerlijk en de prijs-kwaliteitsverhouding is uitstekend. Wij hadden het geluk dat wij op een mooie warme zomeravond buiten op het terras konden zitten. Binnen vinden wij het minder leuk. De dames in de bediening zijn heel gastvrij, vrolijk en aardig. Als we in de buurt zijn, komen we terug!
T G.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
We hebben het eten gehaald en de kwaliteit van het eten was uitstekend.
2 gerechten en 2 bijgerechten was voldoende voor 2 dagen met z'n tweeën.
Lekker van smaak en de ingrediënten waren vers.
Wendy Sacha L.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Doordat wij eens thuis hadden laten bezorgen wist ik dat het eten goed was dus ging nu eens in het restaurant eten, maar dat was helaas eens maar nooit meer! Het eten was echt super lekker dus daar lag het zeker niet aan. Toen we aankwamen en aangaf dat ik gereserveerd had mochten we een plaatsje kiezen, dat werd buiten op het terras. Na enige tijd gezeten te hebben werd er een drankje opgenomen. Een kaart kregen we niet dus moesten we maar van een ander tafeltje halen. Het personeel had ons echt niet in de gaten tewijl er nog 2 tafeltjes bezet waren. Na weer heel lang wachten kwam er niemand voor het opnemen van onze bestelling dus vroeg ik daar zelf maar naar. Omdat het personeel in eigen kleding en zonder schort oid loopt weet je ook niet goed wie je moet aanspreken, er komen nl. ook mensen hun eten afhalen. Tijdens het opgeven van onze bestelling moet de dame weglopen want kon geen 4 cijfertjes onthouden, kon ook geen vragen van het gerecht beantwoorden, ik zag steeds iets op FB voorbij komen en dat wilde ik eten, stond niet op de kaart terwijl erbij stond dat het een absolute topper was vond het dus vreemd dat dat niet op de kaart staat. Al met al kon ik het wel bestellen, dus personeel alles opgeschreven, kwamen ze later toch nog maar eens vragen wat we erbij wilde van rijst, dat had het personeel toch opgeschreven. Bij het voorgerecht kregen wij geen bestek moest ik dan zelf maar weer binnen gaan vragen. Als het nou heel druk is kan ik het me allemaal voorstellen en begrijp ik het heel goed maar er zaten 2 tafeltjes meer niet en 3 man personeel, maar die hadden het gewoon te druk met bekende op het terras. Ik heb zelf ook in de horeca gewerkt en weet dus ook hoe het niet moet en hoe het beter kan. Echt heel jammer het kan zo een goed restaurant zijn als er meer op de gasten gelet wordt en er ook duidelijk is wie er bij het restaurant hoort. Echt eerlijk is eerlijk het eten was TOP!!! Volgende keer maar weer thuis laten bezorgen.
Wendy S.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
We halen altijd af en dit is volgens os de beste Thai in Purmerend. Alles is smaakvol en vers. Buiten zitten is heerlijk in de zomer, en deze keer zaten we binnen. Het was inderdaad wat koud maar dat euvel wordt hopelijk snel verholpen. De eigenaresse zeer vriendelijk en de kokkin super efficient met het bereiden van verse curries en meer lekkers. De saté is overheerlijk en ik neem zelf graag altijd een curry. Mn zoon vind de gebakken rijst altijd heerlijk. Probeer ook zeker de kroepoek
Jacq1 .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Super lekker gegeten, voor relatief weinig geld. Al het eten wordt vers bereid en dat merk je aan de smaak zeker terug. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Helaas was het in het restaurant, ondanks een klein straalkacheltje erg koud en hebben we het toetje maar overgeslagen. Waarschijnlijk ga ik er niet meer heen om te eten maar afhalen ga ik zeker doen!!!
Boris W.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2015
Sawadee krab,
Ik kom vaker bij dit restaurant vanwege het goede gezonde eten voor een scherpe prijs. Hoofdgerechten tussen de €12,00 en €17,50 waarbij zelfs de goedkopere prima voor elkaar zijn waarvoor een 10. Alles word hier zelf en vers bereid, geen curry's uit een potje hier! Als je van een pittige salade houd bestel dan meteen de Thai Beef Salade als bijgerecht mee, helemaal top. Helaas is de ruimte beperkt in het smalle pand en daardoor maar enkele zitplaatsen. Buiten is het heerlijk zitten met terras verwarming voor de deur en een groter terras op het plein.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Na een dagje Purmerend gegeten bij deze Thai. Nadat we op het (toch zeker niet overvolle) terras zijn gaan zitten duurde het even voor we de aandacht hadden. Toen ik later naar het toilet ging bleek waarom: het personeel 'hing' binnen onderuit en lachte en kletste volop. Dat er een klant binnen kwam maakte blijkbaar niet uit. Ik had ook even mijn twijfel of we hier moesten blijven. Het zag er binnen niet echt aantrekkelijk, en zelfs een beetje schmutzig uit. We besloten te blijven en het eten stemde ons weer erg tevreden. Lekker pittig en goed op smaak. Dus als je zin hebt in een lekkere Thaise hap tegen een goede prijs kun je hier zeker gaan zitten.
Jurdd .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2015
Heerlijk eten! Vriendelijke mensen. Vooral de viskoekjes zijn superlekker! Zeker voor herhaling vatbaar. Het interieur is best eenvoudig maar niet ongezellig.