Budde

Meer informatie over restaurant Budde

Voordelig
Caro1307 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Als je, zoals wij, van een informele, gezellige en pubachtige sfeer houdt, dan ben je hier precies goed. Leuke, vriendelijke bediening. We aten de ribeye en de eendenborst. Beiden werden geserveerd met najaarsgoente (rode kool en stoofpeertje), daarbij kregen we rauwkost en frietjes. Gewoon goed eten voor een prima prijs in een fijne sfeer. Een punt van aandacht: de wijn mag best iets ruimghartiger geschonken worden, de maat die wordt gehanteerd is echt te klein.
Rindert E.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
Locatie is niet al te best naast drukke, lelijke weg door Nijverdal. Van binnen wat gedateerd, anderen zouden het gezellig noemen.

Ik had niet veel tijd, gaf dat van tevoren en eten kwam ook op tijd. Prima service wat dat betreft.

We namen ribeye. Top stuk vlees, smaakte perfect. Hebben ze hun eigen runderen achter in de zaak? Wat een verschil met de ribeye die ik de donderdag erna bij Dauphinebib Amsterdam zag die bovendien veel duurder was. Wij namen bij Budde de medium ribeye, maar dat was ook een echt groot stuk. Je vraagt je af wat voor de lap vlees de grote maat is. Prijs /kwaliteit op zeer hoog niveau. Die van mij was volgens mij 16,75. Voor herhaling vatbaar voor iedereen die van goed vlees houdt, maar niet per se een romantische plek zoekt ;-) .
Tingoyesa N.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Al jaren het gezelligste restaurant in Nijverdal. Regelmatig een nieuwe kaart, altijd verrassend, steeds gastvrij. Ook vandaag weer heerlijk gegeten! Zeker een aanrader.

Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Toevallig liepen we, moeder en twee kinderen van 11 en 13, hier binnen. Hartelijk zijn we ontvangen. De menukaart was wat moeilijk te lezen voor m'n kids. Erg druk bedrukte menukaart. Maar zeker wat lekkers kunnen bestellen. We moesten best wat langer wachten op t eten dan ik gewend was. Maar dat hinderde niet. En zeker niet toen het eten werd geserveerd. Zag er heerlijk uit! En t smaakte naar meer! De zonen gingen voor de spareribs en vakenssate. Ik ging voor n salade. De kinderen konden niet alles op. Na vragen kregen we het overgeblevene eten mee maar huis. Was geen enkel probleem!
Zelfs mijn hond kreeg van budde een bot tijdens het eten! We komen, als we in de buurt zijn, graag nog ns terug! Mijn oudste zoon vond dat budde de lekkerste patat hadden!
Lekker gegeten!
Vdskrimpen .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Zonder veel verwachtingen hier gereserveerd. Gezellig vol met mensen, en ondanks dat toch gastvrij ontvangst met direct herkenning vanwege de hond die ook welkom was. Het eten overtrof alle verwachtingen. Echt superkwaliteit, om je vingers bij af te likken. De bediening was spontaan en vrolijk. De sfeer ontspannen en gezellig. Zelfs het herentoilet is een bezoek waard.
Jan-sch .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Met z'n vijven heerlijk gegeten. Helaas ging er een glas rode wijn over de kleren. Van alle kanten schoot hulp tegemoet. Er is ter plaatse geprobeerd te spoelen, maar helaas. Direct werd aangeboden de schade te vergoeden.
Al binnen enkele dagen is perfect opgelost.
Mensen van de Budde, geweldig, dit verdient een dikke 10.
Martijn B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2015
Budde is een warme hartelijke tent. Personeel dat altijd vriendelijk is en een gevarieerde kaart.
De Carpaccio was fijn. Soms hebben ze ook champions in bierbeslag op de kaart die ook heerlijk is.
Als hoofdgerecht een goede hamburger met fijne frieten.
Hierna heb je eigenlijk geen ruimte meer voor een toetje.
StrengMaarEerlijk .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2014
Top ontvangst en bediening. Heerlijk eten. Er wordt goed rekening gehouden met allergieën en meegedacht met dieetwensen. Twee avonden achtereenvolgens hier gegeten, omdat het zo goed beviel!
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2014
Spareribs goed en lekkere patatjes. Andere tafelgenoot had een hamburger, die zijn groot en smaakte voortreffelijk. Ook was de schnitzel besteld van 3 ons, was prima. Je eet hier voor een schappelijke prijs en wat je krijgt is kwalitatief goed. Wat een aardige bediening. Gezellig eetcafe.
Geratromp .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2013
Heerlijk gegeten, goeie combi van vis en vlees. heel mooi opgemaakt en met liefde bereid. Dat proef je!
Alles is kakelvers, met eigen gebakken super lekkere broodjes als side dish. De eigen gemaakte sausen bevatten allerlei verse kruiden en andere ingredienten. Daarbij een vriendelijk en attente bediening, ik kom hier zeker terug.
MarliesV .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2013
Begin januari hier wezen eten met 4 personen.

We kennen de Budde erg goed als café op vrijdag avond maar niet als eetgelegendheid voor de zondag avond.

De kaart is sinds kort vernieuwd, een absolute verbetering en we waren dan ook erg tevreden.

Alle eten was heerlijk, zeer voldoende qua porties en eigenlijk nergens iets op aan te merken. Soms duurde het wat lang voor ze kwamen vragen of we nog nieuw drinken wouden, vandaar de 8 ipv 9.

Absolute aanrader om te gaan eten, ondanks dat het een café sfeer heeft smaakt het naar restaurant kwaliteit!