Buck's BBQ House

Oudegracht aan de Werf 159 3511 AL Utrecht Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Buck's BBQ House

Buck's BBQ House is een moderne versie van een Amerikaanse BBQ Joint. Wij serveren typische Amerikaanse gerechten als pork belly, short ribs en bourbon glazes salmon maar dan wel in een sfeervolle werfkelder. Bij ons geen hamburgers maar slow cooked meat. Om onze gerechten zo smaakvol te krijgen gebruiken wij complexe marinades en uiteraard onze klassieke houtskool bbq's. Daarnaast maken wij natuurlijk ook onze eigen Buck's BBQ Sauce.

Je besteld bij ons het voorgerecht om samen te delen en bij het hoofdgerecht kies je zelf wel side dishes je erbij wilt eten. De afsluiter die je niet mag missen is onze eigen big ass milkshake.

We hopen je snel te zien bij Buck's BBQ House

7,1

Jouw recensie over het restaurant Buck's BBQ House

Lenie M.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Bij binnenkomst ruik je meteen een rioollucht. Dat bevordert niet de eetlust... het eten viel qua smaak erg tegen. De broodjes en nacho met kaas (voorgerechten) waren lekker.
Mascha H.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Het was wat rustig in het begin. Later wat meer mensen waardoor het gezelliger werd. Bediening top!
thomasvandoorn .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Lekker gegeten met drie vrienden. Lekker eten voor een goede prijs. Was echt Amerikaans eten met dezelfde aardige bediening.
Femke M.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
Het stonk bij de entree naar wc-lucht en de bediening was niet heel professioneel, maar het eten was lekker voor een goede prijs en we hebben niet lang op eten of drinken hoeven wachten. als je gewoon met vrienden/studenten lekker wilt eten voor een goede prijs is het een prima tent. wil je wat meer de 'uit-eten' beleving of ga je met familie of een ander gezelschap waarmee je goed voor de dag wilt komen, kan je misschien beter verder zoeken.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Vriendelijke bediening, eten vond ik niet erg bijzonder smaakvol, vrij vlak en een beetje gewoontjes, inrichting redelijk studentikoos, leuk voor een keer maar niet echt voor herhaling vatbaar
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Prima eten,snelle bediening en schappelijk geprijsd,klein hondje mee wassen geen probleem
Marika G.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Leuk restaurant, geen enorm uitgebreide kaart, maar precies goed. Vooral de spare ribs waren om de vingers bij af te likken. Dat vonden we ook alle drie.

Alleen achteraf is de korting van 20 % die gegarandeerd werden bij reservering nooit gegeven.
Theo W.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Prettige ontvangst. Erg flexibel. Fijne bediening. Als je van eten uit het Zuiden van Amerika houdt dat is dit the place to be!!
Gert W.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Toffe sfeer, lekker eten, en de unicorn milkshake is écht het proberen waard :)
Roy T.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Goed gegeten voor een prima prijs. We waren de enigste gasten op de maandagavond.
Familie M.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Een geweldige zaak met veel sfeer, vriendelijke bediening en lekker eten.
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
We zijn er meerdere keren geweest maar en bij deze laatste reservering was met zijn 4en uit eten, 19.00, maar het eten duurde écht heel lang. Het voorgerechtwas er snel, maar daana het hoofd duurde lang. En als er dingen mis gaan, gebeurd het vaak in meervoud. (Niet zo nodig om in detail te vertellen - want we hebben een leuke avond gehad verder)
Er zijn wel drankjes van de rekening gehaald ter compensatie, en bonnetje voor een gratis hoofd voor de volgende keer. Hopelijk hebben we dan meer geluk! :)
Sander S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Het eten was heerlijk! Vooral de ribs met BBQ saus, het vlees viel zo van het bot. De inrichting was knus maar wel een tikje donker. Zeker een leuk plekje om te eten!
Sander K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
In vergelijking met andere opties in de buurt viel deze wat tegen. Vooraf wat nachos, prima portie, met goede jalapenos. Als hoofdgerecht Ribs gekozen, waren beetje flauw, vielen wel van het bot, maar soms wat droog. 1 grote rib is ook relatief aan de kleine kant evenals de garnering van coleslaw en aardappel salade. Extra Bijgerechten waren prima, de cheese fries waren wel wat karig. Aardappel was top.
Bediening was prima, maar niet altijd even attent. Nadat we er wat van zeiden, werd dat beter. Biertjes zijn goe
Robert D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Het eten was goed, maar de menukaart erg beperkt. Het zijn meer snacks dan een volwaardig diner. Daar valt nog wel wat te verbeteren. Daarnaast zit op vrijwel alles opvallend veel kaas, wat de smaak onnodig overheerst, het eten zwaarder en ongezonder maakt dan nodig.
Rutger N.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Lekker en echt Amerikaans in positieve zin, niet een standaard hamburger. Aardige en geduldige bediening.
Femke-Utrecht .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Hartelijk ontvangen door een Engels sprekende, enthousiaste jonge vrouw. We waren vooral afgekomen op de menukaart zoals die op de website van de ah actie staat. Helaas bleek dit niet te kloppen; kid's favorieten zoals pulled porc en churros stonden uberhaupt niet op de menukaart. Onze serveerster reageerde zeer begripvol maar kon de pulled porc ook niet uit haar mouw toveren. Gelukkig bleken er voor het dessert nog wel churros te kunnen worden geserveerd. Qua bediening: geen moeite was teveel, zeer over te spreken. Qua eten: prima. Voorgerechten okee, de spare-ribs waren mals en vooral de desserts vielen zeer in de smaak. Entourage: het blijft toch vooral een werfkelder; geen ramen en enigszins benauwd. Als je naar Buck's gaat vergeet dan niet een bezoek te brengen aan de wc's. Je wordt verwelkomd door een portret van Trump in Hawai-shirt en op de mannenWC hangt een portret van Obama met rasta-haar. Dit tekent de sfeer: lekker los en met een knipoog.
Marijke H.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Verrassend restaurant, goede aanvulling op het Utrechtse aanbod. Heerlijk gegeten! Het kent een levendige setting, wat betekent dat de acoustiek niet heel goed is, maar de muziek staat vrij hard waardoor je toch privacy hebt. Leuke, oude Amerikaanse muziek (Buddy Holly etc.) vonden wij.
Een negatief punt was de geur in het achterste gedeelte van het restaurant, naast en voorbij de keuken. Die was dusdanig naar dat we daar niet zijn gaan zitten. Het voorste gedeelte is prima.
Linda W.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Oef dat viel, in vergelijking met de vorige keer, tegen. Voorgerechten waren ok maar hoofdgerechten waren niet warm en niet heel smakelijk, truffle mac and cheese tot pap gekookt en onsmakelijk, frietjes ongaar met smakeloze kaas erover, het schijfje mais koud en oud en het cornbread ouwe opgepiepte meuk. Ondanks dat het restaurant niet vol zat duurde alles net iets te lang. Bediening is vriendelijk.
Bob Z.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Lekker gegeten, maar niet enorm bijzonder. Snelle bediening, maar dat was waarschijnlijk omdat het een rustig zondag was.