Buck's BBQ House

Oudegracht aan de Werf 159 3511 AL Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Buck's BBQ House

Buck's BBQ House is een moderne versie van een Amerikaanse BBQ Joint. Wij serveren typische Amerikaanse gerechten als pork belly, short ribs en bourbon glazes salmon maar dan wel in een sfeervolle werfkelder. Bij ons geen hamburgers maar slow cooked meat. Om onze gerechten zo smaakvol te krijgen gebruiken wij complexe marinades en uiteraard onze klassieke houtskool bbq's. Daarnaast maken wij natuurlijk ook onze eigen Buck's BBQ Sauce.

Je besteld bij ons het voorgerecht om samen te delen en bij het hoofdgerecht kies je zelf wel side dishes je erbij wilt eten. De afsluiter die je niet mag missen is onze eigen big ass milkshake.

We hopen je snel te zien bij Buck's BBQ House

7,2

Jouw recensie over het restaurant Buck's BBQ House

Richelle K.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Gezellig en onbedwongen tentje!
Gerechten werden wel met iets te veel saus geserveerd, maar de service was top!????????
Boaz V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Lekker eten met prima service. Ook niet duur. De tent zelf kan nog wel iets gezelliger aangekleed worden, maar dat doet niet af aan de service en het eten.
Lieke S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Prima maaltijd voor het bedrag. Waren met de restaurantactie komen eten en konden kiezen van het reguliere menu met korting.
blossom.rietveld .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Eten was bijna niet gekruid, alles smaakte hetzelfde . Garnalen kroketjes waren wel heerlijk maar de rins en de cheese steak en de cola kip smaakte nergens naar, papier waar het eten op lag ging kapot en heb dus ook papier gegeten
john D.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Eten was prima, spareribs kan malser en het is jammer dat je geen extra servetten of een kom water krijgt met Citroen. Kortom prima prijs kwaliteit maar niet voor herhaling vatbaar.
Marion S.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Weinig smaak, beperkte kaart. Menu's zijn erg karrig. Bediening sprak alleen engels.
Weinig uitdagend concept, niet voor herhaling vatbaar.
Abby M.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heerlijk gegeten, vooral de nacho's waren echt heel erg lekker en de porties (echt) groot. Vriendelijke bediening, goed oplettend qua drinken en tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht de vraag of het al kon worden gemaakt of dat we nog even wilden wachten. Geen gehaast dus. Wij gaan zeker nog een keertje terug.
Johanvdv .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
OK. Maar ook niet meer dan dat. Wat wel lekker was, waren de Kip vleugels en de pastrami die in gemixte vooraf zat. Hoewel de pastrami daarin wel een beetje een vreemde eend uit de bijt was. De rest was nl gegrild of gefrituurd. De pastrami was gewoon vleeswaar.
b.d.jong87 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Voor alleen al de wc zou je er heen gaan, zeiken op trumph wie wil dat nou niet. Alles is heel Amerikaans inclusief service
edwin V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Amerikaans, prima Philly Cheese Steak, Uitstekende nacho's, wel vroeg dicht (op ene dinsdagavond plm 22:30 uur, terwijl het heerlijke weer en het tafeltje aan de oude gracht nog wel een dessert en een paar afzakkertjes verdiende).
ejfla D.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Vanavond gegeten bij Buck's met de AH Restaurantactie. De locatie was erg leuk, aan de gracht.

Vriendelijke meid in de bediending, jammer voor haar dat zij er alleen voor stond. Dit merkte je doordat het lang duurde voordat er gevraagd of je nog iets te drinken wilde. Is haar niet kwalijk te nemen, maar de leidinggevende oid wel.

Het eten was prima, maar naar mijn mening niet heel bijzonder. Gerechten die geserveerd waren zouden er ook voor door kunnen als je thuis een snelle hap moet klaar maken. Kleine porties maar wel ongelofelijk veel cheddarkaas op alles. Dit vond ik persoonlijk erg jammer. Dit zorgt er ten eerste voor dat je het gerecht niet goed proeft, en ten tweede zorgt het ervoor dat mensen het dessert of niet meer willen bestellen of niet opeten.

Wel een gezellige tent maar wat betreft het eten zou je voor een paar euro meer ook ergens anders kunnen zitten.

Complimenten voor de meid in de bediening en ik denk dat jullie zeker meer uit jullie restaurant kunnen halen dan dit!!
Rienk B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Leuk restaurant met goeie dingen. De spareribs waren makkelijk te eten (dat is niet altijd zo), zelfs een beetje te gaar, maar dat was niet erg. Overal zat een beetje rokerige smaak aan, dus daarin maakt het restaurant zijn naam waar (het komt waarschijnlijk zó van de BBQ) . Één dingetje : ze moeten afstappen van het papier op je bord, dat raakt doorweekt en kan dan in je eten terecht komen.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Heerlijk gegeten, buiten en toen het te koud werd binnen, door drukte lange wachttijden, maar prima opgelost door personeel. Excuses en gratis drankje
Kika0208 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Super leuke bediening, voor ons iets te grote porties, maar heerlijk gegeten. De inrichting is een beetje kaal, maar wij komen zeker nog een keer terug.
Wilhelm van E.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Eten bij Buck's is vooral leuk: leuke kaart, leuk opgemaakte borden, leuke vernieuwende combinaties en een leuke bediening. Het concept dat ze gekozen hebben ".. geïnspireerd op de Southern Amerikaanse keuken." is redelijk uniek voor Utrecht. We kunnen ons voorstellen dat toeristen en studenten hier een leuke tijd kunnen hebben.

Het vlees van de ribs was voldoende sappig en daarnaast kwam het gemakkelijk los van het bot. De portie was echter klein, ik kan me niet herinneren dat we ooit zo weinig ribs hebben gehad voor dit bedrag. Mijn vrouw had een onder kaas bedolven steak waardoor de vleessmaak wat verloren ging. De smaken waren niet bijzonder.
Wat echt niet kan is dat ze de gerechten serveren op een aluminium dienblaadje met daarop een papiertje, maar door de vrijkomende sappen wordt het papier week en moet je moeite doen om het papier niet aan je vork geprikt te krijgen. De bediening gaf aan het een bekend probleem was, maar gaven tevens niet de indruk dat ze van plan waren er iets aan te doen...
Diana K.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Gisteren hier gegeten. Zeer vriendelijke bediening. Niets was teveel Het eten was echt heel erg goed van smaak. Werkelijk niets op aan te merken! We bestelden naast ons drankje een glas water en deze werd met ijsblokjes geserveerd en stond niet op de rekening. Voorgerechtjes waren heerlijk en de spare-ribs kon je gewoon met je mes en vork eten. Zo mals en voortreffelijk van smaak! Meer dan genoeg eten. We zaten echt heel vol van al die lekkere gerechten. Zeker een aanrader en binnenkort gaan wij hier zeker weer eten!
Farid H.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Gereserveerd op goed vertrouwen van andere Iens recensies. Wij, beide redelijk wat kennis over eten en drinken en hoe gastvrijheid zou moeten zijn...het was lekker weer afgelopen zaterdag en plek aan de gracht, dus wij hebben buiten gezeten. Het eten was goed, de bediening was een toppertje. Mijn maat had de steak met kaas, was zeer goed en ik had de Ribs, erg lekker ook!

...en ja als je aan de Utrechtse Oudegracht eet...dan is het plaatje compleet.
Jitske U.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Weinig op de kaart maar juist daarom hele lekkere gerechten!! Echt een aanrader om een gezellig avondje te hebben met vrienden of familie!
bertenmarianne1 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Heerlijk gegeten buiten op het terras aan de oudegracht. Vriendelijk engelssprekende serveerster. de
spareribs waren om te smullen en de milkshake als nagerecht een echte topper. Voor herhaling vatbaar.
Sylvia J.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Met onze A.H.-voucher kozen wij dit restaurant. Het lag beneden, pal langs de gracht. Het was mooi weer, dus namen we een tafeltje dicht aan de gracht. (En omdat de tafeltjes op onregelmatige straatstenen zijn geplaatst, is het beetje wiebelig) Maar heel erg gezellig, je ziet veel boten langs varen. Ontvangst hier was vriendelijk, we werden door Engels sprekende vrouw ontvangen, (eigenaresse) zij komt uit Canada, heel gezellige vrouw. We werden vlot geholpen. We zijn niet IN het restaurant gegaan, dus ik weet niet hoe het interieur er uit ziet. Wat het eten betreft is lekker, mijn man nam spareribs en ik een steak met saus waar ik even moet wennen.