Buck's BBQ House

Oudegracht aan de Werf 159 3511 AL Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Buck's BBQ House

Buck's BBQ House is een moderne versie van een Amerikaanse BBQ Joint. Wij serveren typische Amerikaanse gerechten als pork belly, short ribs en bourbon glazes salmon maar dan wel in een sfeervolle werfkelder. Bij ons geen hamburgers maar slow cooked meat. Om onze gerechten zo smaakvol te krijgen gebruiken wij complexe marinades en uiteraard onze klassieke houtskool bbq's. Daarnaast maken wij natuurlijk ook onze eigen Buck's BBQ Sauce.

Je besteld bij ons het voorgerecht om samen te delen en bij het hoofdgerecht kies je zelf wel side dishes je erbij wilt eten. De afsluiter die je niet mag missen is onze eigen big ass milkshake.

We hopen je snel te zien bij Buck's BBQ House

vanaf 15:00

7,2
Chelsey V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Het eten was erg lekker en de sfeer was ook erg goed. De service was uitstekend,erg aardig en super leuk! Volgende keer zeker weer hierheen!
Tom D.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Het eten was niet bijzonder. Je zou van een bbq restaurant verwachten dat je voedsel bereid werd op een bbq. Veel smaken zoals ze werden gepresenteerd kwamen er niet uit.
Tim D.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Pulled Pork als voorgerecht was erg lekker, de sticky ribs om je vingers bij af te likken en de "big ass milkshake" was een feestje op zich.

De bediening was erg attent en gezellig.
devertse .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Erg goed eten, leuke bediening. Het restaurant is te krap opgezet, waardoor we de mensen aan het tafeltje naast ons luidruchtig konden horen smakken en hun vingers aflikken. Niet erg smakelijk. Bovendien is het ook niet heel prettig om iedere zin die op normaal volume wordt uitgesproken van je buren mee te krijgen, en andersom. De aankleding is ook wat ongezellig, hoewel ik de toiletten netjes vond + leuke muurschilderingen. Kortom: leuk, lekker, maar doe iets aan je ambiance.
Michael V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Heerlijk gegeten en erg leuke sfeer! We hadden als voorgerecht de pulled pork wraps en broodjes met dip. Beide uitstekend, vooral de wraps waren erg goed.
Als hoofdgerecht de ribs en buikspek. Bij de buikspek miste ik een beetje het krokante korstje die ik gewend ben, maar alsnog erg goed te eten.
Mac & Cheese met truffel was echt enorm lekker, die zou ik er altijd bij bestellen. Frietjes waren helaas niet helemaal doorbakken.

Zou Buck's zeker aanraden!
Willem O.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Lekker en gezellig!!
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Lekkerste spareribs ooit gegeten, echt een aanrader!
Jonathan P.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
We hebben kip, lams, en spare ribs besteld, alles waren goed sappig en melt in the mouth! Echt goed! alleen bij sommigen waren de smaak of te zout of te zoet. Ook goede pulled pork starter en zeer machtig maar lekkere chocoladecake.
Het sfeer was knus en ongedwongen - enige minpunten: het was wel iets te donker en je hebt af en toe van die oude werfkelder lucht maar hier kunnen ze ook niets aan doen denk ik.. Bediening was heel attent en amicaal vooral van de Amerikaanse dame.
Richard R.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Afgelopen zaterdag hier gegeten hebben twee voorgerechten besteld dit was erg goed maar zoveel dat we een probleem hadden met het hoofd gerecht om op te krijgen.
De dame die de bestelling had opgenomen gaf ons een bakkie koffie van het huis aan het einde van de avond.
Het teveel aan vlees werd keurig netjes ingepakt om mee te nemen.
Al met al prima avond hier gehad.

Richard en Sandra. Haarlem
R K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Een originele kaart met erg lekkere gerechten, Bourbon Glazed Salmon is een aanrader! Verder zijn de Loaded Nachos met chili de beste die ik tot nu toe in Utrecht gegeten heb!
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Eten was lekker. Bediening aardig, soms te bijdehand.
Het ' decor' was niet om aan te zien. Alsof er tijdens de verbouwing geen geld meer was. Houten MDF platen tegen de muur, afgeraffeld schilderwerk.
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Dit weekend met aantal vrienden wezen eten. Hartelijk ontvangst begint al bij de reservering (was in de buurt dus denk loop even langs om te reserveren ipv te bellen) waar na de vraag wat er op de bierkaart stond je gelijk mocht proeven. Op de avond zelf ook hele vriendelijke bediening en hebben heerlijk gegeten. Zeker een aanrader voor een gezellige avond uit eten!
Jeannette L.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Wij waren met een groep van 4 personen de eerste aanwezige gasten om 18h30. Het is ook niet druk geworden op de woensdagavond en dat vonden wij wel erg fijn! We hebben de proeverij genomen, en eigenlijk alle gerechten voorbij zien komen. De kwaliteit was redelijk, met als uitschieter omlaag de te droge BBQ cola kip (kleine stukjes kip met hele harde, droge randen) en uitschieter omhoog de glazed salmon (die wel mooi zacht gegaard was).

Gezellige tent met een aardige serveerster, en redelijk goede prijs/kwaliteit verhouding. Niks mis mee voor een keertje ongecompliceerd eten.
Tutpic C.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
master food chef petje af.
Cola chicken is de best wedge fries de cornbread is masterlijk.master food chef petje af.
Cola chicken is de best wedge fries de cornbread is masterlijk.
Renée V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk gegeten bij Buck's (Veggie Mushrooms en Cola Chicken). Niet vet, niet te zout. Frisse lichte inrichting en erg vlotte en vriendelijke bediening. Het ligt een beetje verscholen naast de brug, maar als je bij de fiets met reclame de trap afdaalt naar het water, vind je links Buck's. Een pareltje!
Gert Jan D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Leuk restaurantje met een zeer vriendelijke bediening en een, volgens mij, voor Utrecht wel originele kaart. Eten was lekker. Eerst hadden we de Buck's Platter en daarna de Cola Marinated Chicken en Pork Belly. Lekker maar misschien was de marinade/saus wat té aanwezig.
Utrecht23 .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Ik vond het eerlijk gezegd wat tegenvallen. Ik had de short ribs met cheesy fries maar vond de ribs nogal droog. Gleed niet helemaal van het bot af en zeker niet zo goed als bij Broadway verderop... frietjes weinig aan. De porties vond ik wat klein, zonder side dish was het niet genoeg geweest voor mij. De milkshake was wel erg lekker en de bediening was leuk!
Cosmas F.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Goede prijzen, lekker eten maar helaas even wachten op de bediening.
Wij hadden het menu en dit is erg goed bevallen. Voor wat je betaald krijg je een leuk en smaakvol gerecht. Netjes gepresenteerd en alles in stijl van het restaurant. De stijl is opvallend, maar wel helemaal door aangebracht en dit maakt het een leuk geheel. Daarnaast wordt er leuke muziek gedraaid en is het goed geluid (tonen komen goed naar voren). De Oreo Cheesecake als toetje was ook erg lekker. Helaas was het regelmatig wachten op de bediening terwijl het niet vol was. Bij vertrek was ik een tas vergeten, deze werd netjes apart gehouden.
Sabine P.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Leuke tent, vriendelijk personeel. Wel erg gehorig als t druk is, maar dat heb je met werfkelders. Eten was lekker, had eigenlijk wel Pulled pork verwacht op t menu.. gemiste kans
Rosa L.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Als tweede keuze gegeten bij bucks. We werden top geserverveerd door Bert van de Bucks. Hij wist dat wij in een spareribs resaurant werkten en gaf ons naast ons hoofdgerecht ook wat spareribs om te proeven. De service van Bert was echt super! Het eten was goed en hij raadde ons goeie drankjes aan. We hebben ons zeer vermaakt en raadde dit zeker aan. Niet te duur en heerlijk gegeten. Groetjes aan Bert!