Buck's BBQ House

Oudegracht aan de Werf 159 3511 AL Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Buck's BBQ House

Buck's BBQ House is een moderne versie van een Amerikaanse BBQ Joint. Wij serveren typische Amerikaanse gerechten als pork belly, short ribs en bourbon glazes salmon maar dan wel in een sfeervolle werfkelder. Bij ons geen hamburgers maar slow cooked meat. Om onze gerechten zo smaakvol te krijgen gebruiken wij complexe marinades en uiteraard onze klassieke houtskool bbq's. Daarnaast maken wij natuurlijk ook onze eigen Buck's BBQ Sauce.

Je besteld bij ons het voorgerecht om samen te delen en bij het hoofdgerecht kies je zelf wel side dishes je erbij wilt eten. De afsluiter die je niet mag missen is onze eigen big ass milkshake.

We hopen je snel te zien bij Buck's BBQ House

vanaf 15:00

7,2
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Was gezellig alleen jammer dat ze voor een klein glaasje wijn 5,90vragen het eten was prima en je kon heerlijk zitten aan de gracht met vriendelijke groet
Cherish L.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Heerlijk gegeten met goede prijzen en vriendelijk personeel leuke locatie
wij zijn met de ah redtaurantactie gegaan en konden gewoon a la carte kiezen echt een aanrader!
Tim J.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Met partner hier gegeten en mocht niet buiten zitten terwijl tafel leeg is, kreeg te horen dat het voor 4 personen is. Even later is er toch 2 personen die daar gaan zitten.
Personeel houdt buiten andere tafel in bezit (die hadden niets te doen, was niet druk) terwijl klanten binnen moeten gaan zitten. Eerst instantie wist niet dat ze personeel waren, omdat ze normaal gekleed zijn en hele tijd drankjes zaten drinken. M.a.w. de ontvangst en service is echt zeer teleurstellend.
Voorgerechten zijn redelijk, de hoofdgerechten matig en de nagerechten zijn niet om over naar huis te schrijven.
van.duijn V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Echt heerlijk gegeten we zaten buiten aan de gracht prachtig weer zeer goeie sfeer en de bediening was echt top een Amerikaanse serveerster denk ik bepaalde de sfeer door de manier waarop zij met haar gasten omging zo leuk alles bij elkaar een topavond en wij gaan zeker terug
m.h.m J.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
We hebben er gezellig gezeten aan het water. Voor en nagerecht was prima, jammer genoeg was het vlees van het hoofdgerecht niet gaar, maar zij hebben daar excuses voor aangeboden en gecompenseerd met heerlijke capucino.
Al met al : we hebben genoten!
amvburen .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Een warm Amerikaans onthaal, lekker veel eten, goede rockmuziek tegen zeer scherpe prijzen. De serveerster deed alles in haar eentje met veel liefde en humor.
Mark S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Goede plek, goede porties, goede prijs/kwaliteit.
Enig min puntje was de relatief lange wachttijden tussen bestellingen.
Maar als je in gezelschap bent maakt dit ook niet zoveel uit.
Mike L.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Geboekt met de restaurantactie van Albert Heijn. Er was speciaal voor onze dochter een kinderstoeltje klaargezet. Heerlijk Amerikaans gegeten met op de achtergrond stevige Amerikaanse rockmuziek. Gezellig!
kristel B.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Wij werden attent ontvangen. Keuze uit het hele menu, voor een vaste prijs. Eten smaakte goed en de gangen werden netjes achter elkaar opgediend zonder te lange tijd te hoeven wachten.
Elsbetta .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Het personeel was vriendelijk maar nog niet ingewerkt of niet geschikt voor het werk, duurde lang voordat we geholpen werden en voordat wij ons apératief hadden. Eerste gang kwam laat, tweede gang er vrijwel direct achteraan. Brood en sausjes prima. De hoofdgerechten matig, rundvlees was deels mals deels doorbakken (...), de fried chicken ongekruid smaakloos. Nagerecht worteltaart was aardig maar ons net te zoet, maar dat is persoonlijk. De friet kwam pas terwijl we al klaar waren...
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
De frietjes vonden wij niet zo lekker. Heerlijke ribs van de grill. De bestelling werd niet helemaal goed begrepen.
De bediening was vriendelijk.
Ronald W.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Jeetje mineetje,

Met de AH restaurant actie geboekt.
Dan denk je natuurlijk gelijk aan een beperkte kaart.
Nou niet dus. Gewoon 3 gangen kiezen naar keuze.
Then aboot the Canadian waitress, she's lovely. Thanks honey.
Goeie Chardonay en Temperanillo wijn.
Fijne gerechten en een goed stuk vlees.
Tha big ass milkshake was ook helemaal super.
Zulk goed eten en drinken voor zo weinig geld maak je nog zelden mee.
Zeker als je dan ook nog buiten kan zitten aan de oude gracht aan de werf.
Weer een fantastische ontdekking in het culinaire Utreg ons stadsie.
Wij komen snel weer.
Bedankt .
Ka Yip C.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Opzicht een prima restaurant. Gegeten met een AH Bon alleen op een donderdagavond was het erg rustig
3 tafels de gehele avond...maar goed dat hoeft niets te betekenen maar op je eten wachten was geen issue.
de cheesy steak was trouwens wel iets te raw/medium vonden wij, maar sticky ribs prima! als extra side dish hadden we cheesy fries, maar dit was eigenlijk teveel...als je een 3 gangen menu neemt dan is dit meer dan genoeg.
wel 1 tip: neem geen vlees als voorgerecht als je dan ook zwaar aan de sticky ribs gaat...we zaten halverwege de ribs echt propvol...dus het beste is iets van vegetarisch/vis nemen als voorgerecht en dan een vlees gerecht.
achteraf nog de Worteltaart genomen en sjeetje deze was echt mega lekker...heb hem helemaal opgegeten !

zeker het proberen waard, maar verwacht geen hoogstaand culinair eten...het is ook gewoon vreten zoals het hoort...je zit zeker vol na dat diner
marlies M.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Super vriendelijke bediening en prijs / kwaliteit is prima !
Aanrader om met kinderen te doen , er staan veel gerechten op de kaart die ze lusten !
Patrick M.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heel lekker en origineel eten
linewish .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Wij hebben een reuze naar ons gezin gehad er werd alle aandacht aan de klanten besteed met een brede lach van het personeel, het eten was geweldig. Wij kunnen het iedereen aanraden. Buiten dat het eten geweldig was hebben zij ook een uitgebreide kaart. Wij willen Ruby extra bedanken voor de gezellige avond.
Carmi V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Goede prijs/kwaliteit verhouding en vriendelijke bediening. We hebben er prima gegeten. We kregen door een communicatiefoutje een verkeerd hoofdgerecht. Dit werd prima opgelost!
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Heerlijk gegeten nav AH actie. Enthousiaste bediening (misschien één persoon extra?). Restaurant voor op het lijstje erbij.
jennifer H.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Lekker eten voor een goede prijs. Super service, daar kunnen veel restaurants nog van leren. We voelde ons meteen welkom bij aankomst. Personeel is vrolijk en je merkt dat ze er zin in hebben.
Stephanie H.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Eten is heerlijk maar echt Amerikaans dus vult goed! Personeel is eerlijk, snel en leuk. De inrichting buiten is wat krap maar wel een ontzettend mooie locatie. Wij komen hier zeker terug !