Buck's BBQ House

Oudegracht aan de Werf 159 3511 AL Utrecht Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Buck's BBQ House

Buck's BBQ House is een moderne versie van een Amerikaanse BBQ Joint. Wij serveren typische Amerikaanse gerechten als pork belly, short ribs en bourbon glazes salmon maar dan wel in een sfeervolle werfkelder. Bij ons geen hamburgers maar slow cooked meat. Om onze gerechten zo smaakvol te krijgen gebruiken wij complexe marinades en uiteraard onze klassieke houtskool bbq's. Daarnaast maken wij natuurlijk ook onze eigen Buck's BBQ Sauce.

Je besteld bij ons het voorgerecht om samen te delen en bij het hoofdgerecht kies je zelf wel side dishes je erbij wilt eten. De afsluiter die je niet mag missen is onze eigen big ass milkshake.

We hopen je snel te zien bij Buck's BBQ House

Familie M.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
We zijn er meerdere keren geweest maar en bij deze laatste reservering was met zijn 4en uit eten, 19.00, maar het eten duurde écht heel lang. Het voorgerechtwas er snel, maar daana het hoofd duurde lang. En als er dingen mis gaan, gebeurd het vaak in meervoud. (Niet zo nodig om in detail te vertellen - want we hebben een leuke avond gehad verder)
Er zijn wel drankjes van de rekening gehaald ter compensatie, en bonnetje voor een gratis hoofd voor de volgende keer. Hopelijk hebben we dan meer geluk! :)
Sander S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Het eten was heerlijk! Vooral de ribs met BBQ saus, het vlees viel zo van het bot. De inrichting was knus maar wel een tikje donker. Zeker een leuk plekje om te eten!
Sander K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
In vergelijking met andere opties in de buurt viel deze wat tegen. Vooraf wat nachos, prima portie, met goede jalapenos. Als hoofdgerecht Ribs gekozen, waren beetje flauw, vielen wel van het bot, maar soms wat droog. 1 grote rib is ook relatief aan de kleine kant evenals de garnering van coleslaw en aardappel salade. Extra Bijgerechten waren prima, de cheese fries waren wel wat karig. Aardappel was top.
Bediening was prima, maar niet altijd even attent. Nadat we er wat van zeiden, werd dat beter. Biertjes zijn goe
Robert D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Het eten was goed, maar de menukaart erg beperkt. Het zijn meer snacks dan een volwaardig diner. Daar valt nog wel wat te verbeteren. Daarnaast zit op vrijwel alles opvallend veel kaas, wat de smaak onnodig overheerst, het eten zwaarder en ongezonder maakt dan nodig.
Rutger N.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Lekker en echt Amerikaans in positieve zin, niet een standaard hamburger. Aardige en geduldige bediening.
Femke-Utrecht .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Hartelijk ontvangen door een Engels sprekende, enthousiaste jonge vrouw. We waren vooral afgekomen op de menukaart zoals die op de website van de ah actie staat. Helaas bleek dit niet te kloppen; kid's favorieten zoals pulled porc en churros stonden uberhaupt niet op de menukaart. Onze serveerster reageerde zeer begripvol maar kon de pulled porc ook niet uit haar mouw toveren. Gelukkig bleken er voor het dessert nog wel churros te kunnen worden geserveerd. Qua bediening: geen moeite was teveel, zeer over te spreken. Qua eten: prima. Voorgerechten okee, de spare-ribs waren mals en vooral de desserts vielen zeer in de smaak. Entourage: het blijft toch vooral een werfkelder; geen ramen en enigszins benauwd. Als je naar Buck's gaat vergeet dan niet een bezoek te brengen aan de wc's. Je wordt verwelkomd door een portret van Trump in Hawai-shirt en op de mannenWC hangt een portret van Obama met rasta-haar. Dit tekent de sfeer: lekker los en met een knipoog.
Marijke H.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Verrassend restaurant, goede aanvulling op het Utrechtse aanbod. Heerlijk gegeten! Het kent een levendige setting, wat betekent dat de acoustiek niet heel goed is, maar de muziek staat vrij hard waardoor je toch privacy hebt. Leuke, oude Amerikaanse muziek (Buddy Holly etc.) vonden wij.
Een negatief punt was de geur in het achterste gedeelte van het restaurant, naast en voorbij de keuken. Die was dusdanig naar dat we daar niet zijn gaan zitten. Het voorste gedeelte is prima.
Linda W.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Oef dat viel, in vergelijking met de vorige keer, tegen. Voorgerechten waren ok maar hoofdgerechten waren niet warm en niet heel smakelijk, truffle mac and cheese tot pap gekookt en onsmakelijk, frietjes ongaar met smakeloze kaas erover, het schijfje mais koud en oud en het cornbread ouwe opgepiepte meuk. Ondanks dat het restaurant niet vol zat duurde alles net iets te lang. Bediening is vriendelijk.
Bob Z.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Lekker gegeten, maar niet enorm bijzonder. Snelle bediening, maar dat was waarschijnlijk omdat het een rustig zondag was.
Sara J.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Met een groep van acht hebben we hier heerlijk gegeten! BBQ platters to share maken het een gezellige avond om samen allerlei gerechten te proeven. De malse spareribs, sappige cola-kip en ultiem Amerikaanse cheese fries deden het erg goed!

De oplettende en vrolijke bediening maken van het geheel een ontspannen sfeer. Wij vinden het, ook voor groepen, een aanrader voor een bbq night out!
Nubiah H.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Het eten met name de garnering was ronduit slecht! De garnering was oud, als of het de dag ervoor was geserveerd maar was overgebleven op een bord van een vorige gast. De spareribs en kip hadden totaal geen smaak en waren overgaar. Alleen de cheesy fries en dessert waren lekker. Bovendien ben ik niet te spreken over de bediening, geen kaas gegeten van dienst verlenen. Kortom zonde van ruim 30 euro. Conclusie: Ik zal er nooit meer een voet zetten.
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
De bediening was vlot en vriendelijk. Het interieur is eenvoudig, maar passend bij de uitstraling van dit restaurant. We waren wel blij dat het niet echt vol was, anders zou het in deze werfkelder wel eens flink luidruchtig kunnen worden.
De porties waren flink stevig, na het drie-gangen (AH-) menu waren we blij dat we nog een stuk naar huis moesten fietsen :-)
Jan-willem B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Erg prettig personeel, mooie locatie en heerlijk eten. Lonneke heeft ook erg goed meegewerkt met een bosje bloemen. Kortom, het was een gezellig avond!
Richelle K.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Gezellig en onbedwongen tentje!
Gerechten werden wel met iets te veel saus geserveerd, maar de service was top!????????
Boaz V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Lekker eten met prima service. Ook niet duur. De tent zelf kan nog wel iets gezelliger aangekleed worden, maar dat doet niet af aan de service en het eten.
Lieke S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Prima maaltijd voor het bedrag. Waren met de restaurantactie komen eten en konden kiezen van het reguliere menu met korting.
blossom.rietveld .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Eten was bijna niet gekruid, alles smaakte hetzelfde . Garnalen kroketjes waren wel heerlijk maar de rins en de cheese steak en de cola kip smaakte nergens naar, papier waar het eten op lag ging kapot en heb dus ook papier gegeten
Fleur K.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Mijn partner en ik hebben hier heel erg lekker gegeten. Een driegangen menu waarbij we de tweede gratis kregen ivm de AH kortingsactie. Een lekker voorgerecht, super lekkere spareribs en een ontzettend lekker (erg grote portie) toetje. Het enige minpuntje wat ik kan noemen is de koffie. We wilden een cappuccino, maar dat hadden ze niet. Een hele fijne avond gehad. Muziek was misschien iets teveel country, maar daar hadden we geen last van verder want het stond niet te hard ofzo.
john D.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Eten was prima, spareribs kan malser en het is jammer dat je geen extra servetten of een kom water krijgt met Citroen. Kortom prima prijs kwaliteit maar niet voor herhaling vatbaar.