Buck's BBQ House

Oudegracht aan de Werf 159 3511 AL Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Buck's BBQ House

Buck's BBQ House is een moderne versie van een Amerikaanse BBQ Joint. Wij serveren typische Amerikaanse gerechten als pork belly, short ribs en bourbon glazes salmon maar dan wel in een sfeervolle werfkelder. Bij ons geen hamburgers maar slow cooked meat. Om onze gerechten zo smaakvol te krijgen gebruiken wij complexe marinades en uiteraard onze klassieke houtskool bbq's. Daarnaast maken wij natuurlijk ook onze eigen Buck's BBQ Sauce.

Je besteld bij ons het voorgerecht om samen te delen en bij het hoofdgerecht kies je zelf wel side dishes je erbij wilt eten. De afsluiter die je niet mag missen is onze eigen big ass milkshake.

We hopen je snel te zien bij Buck's BBQ House

vanaf 15:00

7,1
Kim L.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Onverwachts heerlijk gegeten. De buikspek was echt de topper. Heerlijk zacht en vol smaak van het het randje. Zeer vriendelijke bediening.
Bernard G.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Goed eten: geweldige ribs en buffalowings. Mooie Nel op de tap! Goede service en gezellige ontvangst. We komen zeker nog een keer terug!
Wendy T.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
We hadden om 7 uur gereserveerde met 8 personen, het restaurant zat ongeveer voor een derde vol, maar toch duurde alles ontzettend lang. We hadden alleen een hoofdgerecht en sommigen van ons een toetje en we liepen tegen 10 uur de deur pas uit! Hier gaan we niet nog eens heen
Naomi V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Erg lekker eten voor een goede prijs: je krijgt erg royale porties.
De inrichting is wel aan verbetering toe, want het oogt best wel kaal.
Susanne D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
In 1 woord: fantastisch!
We hebben hier heerlijk gegeten en een gezellige avond gehad, super attente bediening en je kan kiezen uit heel de kaart. Zorg dat je voldoende ruimte overhoudt voor het toetje!
Het enige nadeel vond ik dat de bank niet zo lekker zat, beetje een houten plank met een dun kussentje maar dat mocht de pret niet drukken hoor!
shrimpie23 .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Op dinsdagavond was het vrij druk in het restaurant, met slechts 2 man bediening was dit te weinig. 30 minuten op een drankje moeten wachten; echt te lang. Bediening kon er weinig aan doen, ze stonden gewoon met te weinig maar bleven ondanks de hectiek wel vriendelijk. Helaas was de kip al "uitverkocht", daarom voor de sticky ribs gegaan. Eten kwam -op verzoek- wel erg snel gelukkig (tegen 8en hadden we namelijk echt honger!). Ribs waren super mals en smaakvol. De beloofde corn als bijgerecht was nog geen centimeter breed; laat hem dan weg! Frietjes niet helemaal gaar, maar wel lekker met kaassaus erover. Wij zaten achterin de zaak maar daar tochtte het wel heel erg. Na een uur was het gewoon te koud. Het restaurant gaf ons wel een echte Amerikaanse beleving, mede door de Amerikaanse eigenaresse (?) die later binnenkwam. Er van uitgaande dat de onderbezetting een uitzondering was, komen we hier misschien nog een keer terug om dit restaurantje nog een kans te geven.
Juliske B.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Het eten was wel lekker, maar de porties waren niet echt in verhouding. Groot voorgerecht en erg klein hoofdgerecht. Bediening wat langzaam.
Gina F.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Maandag avond 21.30 gereserveerd. Lege zaak zoals de meeste tenten in Utrecht op maandag avond, maar wat hebben we een gezellige avond gehad door de gastvrijheid van Bas, de leuke "foute" muziek en het lekkere goed vullende eten. Tot de volgende keer :)
Emma L.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Heerlijk gegeten! Alleen jammer dan de fried Chicken die avond niet besteld kon worden, was op! Maar de spare ribs waren erg goed! Ook de Big Ass Milkshake is zeker een aanrader! Komen er zeker nog eens terug! Inrichting zou iets gezelliger kunnen, maarja het gaat natuurlijk om het eten!
Maxime T.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
In een bbq restaurant hebben we vegetarisch gegeten, wat goed was! Service daarentegen was fantastisch. Kregen zelfs een gratis snack omdat we moesten wachten terwijl we zelf te vroeg waren. Top bediening!
Bart H.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Eten weinig smaak, service redelijk.
Wachttijd op eten is prima. De milkshake is lekker! Al met al een prima restaurant, maar niet tussen mijn eerste 10 keuzes om uit eten te gaan.
Stella_H .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Hartelijk ontvangst (door de Canadese gastvrouw), heel lekker gegeten en de service was verder ook top! We hebben een leuke avond gehad.
Jari M.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Een gezellig klein restaurant, met erg vriendelijk personeel en een goede prijs-kwaliteit verhouding. De sticky ribs zijn een aanrader!
Chelsey V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Het eten was erg lekker en de sfeer was ook erg goed. De service was uitstekend,erg aardig en super leuk! Volgende keer zeker weer hierheen!
Tom D.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Het eten was niet bijzonder. Je zou van een bbq restaurant verwachten dat je voedsel bereid werd op een bbq. Veel smaken zoals ze werden gepresenteerd kwamen er niet uit.
Tim D.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Pulled Pork als voorgerecht was erg lekker, de sticky ribs om je vingers bij af te likken en de "big ass milkshake" was een feestje op zich.

De bediening was erg attent en gezellig.
devertse .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Erg goed eten, leuke bediening. Het restaurant is te krap opgezet, waardoor we de mensen aan het tafeltje naast ons luidruchtig konden horen smakken en hun vingers aflikken. Niet erg smakelijk. Bovendien is het ook niet heel prettig om iedere zin die op normaal volume wordt uitgesproken van je buren mee te krijgen, en andersom. De aankleding is ook wat ongezellig, hoewel ik de toiletten netjes vond + leuke muurschilderingen. Kortom: leuk, lekker, maar doe iets aan je ambiance.
Michael V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Heerlijk gegeten en erg leuke sfeer! We hadden als voorgerecht de pulled pork wraps en broodjes met dip. Beide uitstekend, vooral de wraps waren erg goed.
Als hoofdgerecht de ribs en buikspek. Bij de buikspek miste ik een beetje het krokante korstje die ik gewend ben, maar alsnog erg goed te eten.
Mac & Cheese met truffel was echt enorm lekker, die zou ik er altijd bij bestellen. Frietjes waren helaas niet helemaal doorbakken.

Zou Buck's zeker aanraden!
Willem O.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Lekker en gezellig!!
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Lekkerste spareribs ooit gegeten, echt een aanrader!