Bubbles & Wines

Nes 37 1012 KC Amsterdam Nederland Kaart
31-204223318

Over restaurant Bubbles & Wines

In het oudste straatje van Amsterdam

In een van de oudste straatjes van Amsterdam, op loopafstand van De Dam, bevindt zich de sfeervolle wijn- en champagnebar Bubbles & Wines. Hier worden meer dan 50 wijnen per glas geserveerd. En dan zijn daar natuurlijk ook nog de ‘Gourmet Bites’, een ruime selectie exclusieve hapjes die perfect samengaan met uw glas wijn of bubbels naar keuze!

Meer informatie over restaurant Bubbles & Wines

Maandag t/m Zaterdag 15:30 - 01:00
- Wijnbar 15:30 - 01:00
- Wijnbar 14:00 - 21:00

Inge K.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Leuk en gezellig, ongedwongen sfeer, heerlijke wijn en super lekkere hapjes.
Massimo D.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Na 3 of 4 Jaren ben ik afgelopen vrijdag hier terug, Bubble& wine een van de eerste winebar in Amsterdam, veel memories, het was gaf om weer hier te zijn. Bedankt Robert ;-) tot snel
Massimo
Harry H.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2015
Mooie zaak met luxe uitstraling. Enorm veel keuze in wijn, ook per glas. Goed advies van het personeel en je kunt de wijnen proeven zodat je de juiste keuze maakt. Erg lekkere, smakelijke hapjes. Mooie ham, fijne charcuterie en smaakvolle rilette van eend. Niet goedkoop, de prijzen zijn op centrum toeristen niveau. Daar ligt de zaak ook dus dat is niet verwonderlijk.
Sebastiaan B.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
Wat moet ik zeggen over Bubbles & Wines om te zorgen dat het niet overkomt alsof ik er de marketing voor doe? Eigenlijk is het heel simpel; geweldig genieten in de allesovertreffende trap. Genieten van hemelse wijnen, excellente bites die prima passen bij de wijnen, zeker als je Robert en zijn team de vrije hand geeft om passende bites te maken en je zo dus te laten verassen.

De setting is intiem, een zijstraat van de dam, groot wijnvat voor de deur, hartelijke ontvangst en sublieme wijnen per fles. Hier krijg je wijn en bubbels met een gouden rand.
Dit is met recht de fijnste plek van Nederland als je op zoek bent naar leuke mensen die interesse tonen in hun gasten, die oprecht zijn, die goede uitleg geven en weten waar ze het over hebben.

Elke keer opnieuw een ervaring en ik kan het van harte aanbevelen!
Laat je vooral verassen door verschillende wijnen en ga voor de flights!
Micheldebruijn .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2013
Voor wijnliefhebbers de hemel! Aan het gezellige Nes gelegen is dit de gelegenheid waar wijnsmullers van dromen. Keuze uit geweldig veel wijn met een groot assortiment 'open' per glas. Een niet kenner zou hier kunnen verdwalen, ware het niet dat het personeel je zonodig bij de (zachte) hand neemt. Prijsniveau is pittig, maar de prijs/kwaliteit is uitstekend.
Mjamtomaat .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2013
Een kleine pijpenla, je loopt aan dit tentje makkelijk voorbij want het valt niet op tussen alle andere uithangborden van restaurants in dezelfde straat.
De wijnen zijn enorm uitgebreid, hun specialiteit natuurlijk, dus de lol van een lekkere wijn drinken kan hier zeker! Het hapje, de rillette de canard, was jammer genoeg niet zo lekker als deze koud geserveerd was. Dit is een plek om eerst alleen een goede wijn drinken alvorens elders te gaan eten.
Iris H.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2013
Leuk tentje! Hier afgelopen vrijdag een wijnarrangement met hapjes gedaan met collega's. Wijnen waren lekker, en hapjes ook. Ik denk wel dat als je vantevoren niets hebt gegeten de hapjes wat klein zijn.
Erwin H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2012
prima wijnbar, niets mis mee! fijne uitgebreide keuze. heerlijk om uitgebreid wijntjes te proeven voordat je ergens anders gaat tafelen