Bubbles & Blessings

Vinkenlaan 25 3722 AH Bilthoven Nederland Kaart

Over het restaurant Bubbles & Blessings

Bubbels en vrienden

Bij Bubbles & Blessings zijn ze het erover eens dat elke dag gevierd moet worden. Jong en oud komt hier samen om gezellig te lunchen, te borrelen of te dineren. Strijk hier na een mooie boswandeling neer voor een goed glas wijn en werp een blik op de rijke menukaart. In de zomer zit je hier heerlijk op het zonnige terras en in de winter nestel je je heerlijk bij de open haard. Hier voel je je onmiddellijk thuis!

Meer informatie over restaurant Bubbles & Blessings

• : Parkeerplaats

maandag tot en met zondag
keuken open: 08.00-20.00 uur (langer open voor groepen)

Jouw recensie over het restaurant Bubbles & Blessings

Henry V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
Petra I.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Heerlijke zelfgemaakte gebakjes en lekkernijen. Aanrader!
Valkestijn V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Geluncht met bongo bon.
Mooie etagère met veel verse producten.
Gezellige gastvrouw
Anika B.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Heerlijk ontbijtje gehad en genoten. De service was echt top! Ik had van te voren een berichtje gestuurd bij de reservering dat er een jarige was en we kregen een speciale tafel die mooi gedekt was. Ontbijt was lekker en feestelijke gelegenheid zeker. Enige wat jammer was dat de prijzen wat verschilde met die op de website dus de rekening was hoger dan vooraf ingecalculeerd. Kan gebeuren, het was het wel waard!
Kirsten V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Ik had online gereserveerd voor high tea. Daar werd ik netjes over teruggebeld met de uitleg dat er veel variaties mogelijk waren en waar onze interesse lag. Omdat wij de zwangerschap/verlof van een vriendin wilden vieren konden we leuk het babyshower arrangement nemen. Bij binnenkomst lekkere bubbels, eindigend met cadeau voor de zwangere.
- Helaas nooit bubbels gezien
- Lekker broodje zalm, maar voor zwangere geen vervangend iets verzorgd
- Gaven aan geen zwarte theeën te drinken, kregen dit toch geserveerd
- Personeel kan qua attentie nog wat leren. Bij binnenkomst wisten ze dat we voor babyshower kwamen maar zwangere werd niet gefeliciteerd. Bij weggaan werd gevraagd voor wie het cadeau was (misschien die meid met dikke buik?)
Verder was het wel een lekkere high tea, goede hapjes, genoeg thee.
Let op dat bubbles en tea van 11,50 hier online gepresenteerd NIET hetzelfde is als een high tea dus ook qua prijs verschillen. Even op de site voor de opties kijken
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Mijn vriendin en ik hebben lekker gegeten. Hebben rustig kunnen praten en zaten gezellig. De bediening was vriendelijk.
caroline V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Gezellig gegeten in een gezellige ambiance, met aandacht bediend. Voor herhaling vatbaar
Soumaya F.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Heel lekker gegeten. De bediening was erg vriendelijk, maar ik moet wel zeggen dat ze wel iets te vaak kwamen vragen of het allemaal beviel. Een maal vragen is genoeg, daarna wordt het storend, vooral als je in gesprek bent en ze voor de derde keer komen vragen of het nog steeds smaakt. Verder zou ik het zeker wel aanraden, want er staan nog genoeg heerlijke opties op het menu om uit te proberen!
Sander B.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Heerlijke lunch gehad, grote porties, die ook mooi gepresenteerd werden. Het restaurant is erg gezellig vrouwelijk aangekleed en kindvriendelijk met een speelhoek. Het zat ook vol met vrouwen van verschillende leeftijden en een paar kleine kinderen. Jammer vind ik de trap naar het toilet beneden, die zo steil is dat ik er als hoogzwangere echt moeite mee had en die voor kinderen dus ook niet handig is. Wat ik vooral gemist heb is oprechte interesse en vriendelijkheid van het personeel. Bij de reservering had ik al aangegeven dat ik hoogzwanger ben en het was netjes geweest als daaraan gerefereerd was. Ook moesten we vrij lang wachten als we iets wilden bestellen/hadden besteld en keek de bediening vooral vermoeid. Toch zou ik nog wel eens teruggaan vanwege de ambiance en het lekkere eten!
Angela P.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Hier heerlijk geluncht met een vriendin. Er kwam een heerlijke etagiaire met warme en koude lunchgerechten, super leuk en niet duur!!
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Een fijne sfeer, met zeer vriendelijke bediening, die ook echt snapt hoe je met kinderen omgaat. Leuke keuze uit gerechten, die ook wat nostalgie meebrengen. Enorm genoten!
Floris V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Erg goed met kinderen
T.M. P.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Vanwege een verjaardag met familie gereserveerd voor een high tea.
De kwaliteit van de aangeboden producten was goed, de hoeveelheid aangeboden producten
in relatie tot de prijs te weinig.
Minder goed was de wachttijd en het was er erg rumoerig.
Kortom we vonden het gebodene niet in relatie de betaalde prijs. We komen misschien nog eens een kop koffie drinken, maar als we weer van plan zijn om € 25.00 p.p. voor een high tea te betalen dan zijn er naar wij aannemen wel betere adressen te vinden.
Jos D.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Op een prachtige nazomeravond heerlijk met mijn broers gegeten bij Bubbles & Blessings. Gezellig druk en een goeie ambiance. Het eten was van een uitstekende kwaliteit en uiteindelijk nam iedereen een driegangen menu dat ook nog eens prettig geprijsd bleek! Van de coquilles vooraf tot en met de mousse van passievruchten, allemaal heerlijk. De aanbevolen lamskoteletten waren inderdaad een voltreffer. Attente en betrokken bediening. Al met al een prima gelegenheid om rustig en met een goede maaltijd onze familie beslommeringen te bespreken...
7even .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Wat een onbevredigende ervaring. Met 3 volwassenen en 2 kids eten. Om 1745 binnen; om 19u nog altijd geen hoofdgerecht. Wat we vervolgens kregen haalde het niveau niet van een doordeweekse barbecue. Totally overpriced. Herhaaldelijk gevraagd wara het eten bleef. Geen excuus. Niet eens de vraag of het naar wens was. Eerste en laatste keer.
Martijn22 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Hier met gezin (3 kinderen) wezen lunchen en het was helaas helaas gewoon niet goed. De prijs / kwaliteit is zoek (wat betreft de kindermenu's), bij de bediening ging het 3x mis (2x bij bestelling en 1x bij de rekening - te hoog). Had overigens wel het idee dat (alleen) onze serveerster er geen kaas van gegeten heeft. Echt jammer!
Beste Martijn, wat ongelofelijk vervelend om te horen dat jullie een slechte ervaring hebben gehad bij Bubbles & Blessings. Wat betreft de bediening, dit had niet mogen gebeuren. Er is een te onervaren medewerker in de bediening gezet en het is erg verveld dat jullie hier de dupe van waren. De juiste medewerkers stond achter de bar te werken en realiseerde zich ( te laat) dat ze hier een grove inschattingsfout had gemaakt. We hebben dit natuurlijk uitgebreid met elkaar besproken maar dit is voor jullie te laat om de slechte ervaring om te draaien. Onze kinderkaart wordt vanaf het nieuwe schooljaar weer helemaal geüpdatet! vinden jullie het leuk om het dan weer een keer uit te proberen? Mail mij dan op info@bubblesandblessings.nl, zodat ik jullie een leuk extraatje kan geven. Vriendelijke groet, Merel van Oorschot
Nicokan .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Een grappige inrichting met mooie mozaïeken aan de muur (je moet niet allergisch zijn voor roze) Goed ingesteld op kinderen (speelhoek). Goed verzorgde maaltijd, vlotte vriendelijke bediening en tussendoor een extra amuse van het huis. Was een prima avond!!
HofsJ .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Samen met een vriendin hier gegeten op een rustige zaterdagavond. Het was prachtig weer, alle gasten zaten buiten en dus hebben we geen idee hoe het is om met meer mensen binnen te zijn. Zitplaatsen leken wat krap, maar de entourage maakt veel goed als je van roze en bloemetjes houdt. De bediening was vriendelijk maar ook wat afstandelijk. Een beetje kribbige reactie op de vraag hoe het werkte met de bonnen van de Tank en dineer actie van de Shell. Het eten was heerlijk. Vooral de tomatensoep, de steak Tartare, de saus bij de Kalfsentrecote, de huisgemaakte frites (apart op de rekening) en het dessert Semi Freddo. Er hadden wat bijgerechten bij mogen zijn ipv alleen karige salade. Ondanks één persoon gratis, alleen karaf water en thee als afsluiting toch behoorlijk aan de prijs. (€ 47,= )
snoepje 75 D.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Op een heerlijk terras gezeten met een eenvoudige maar goed lunch.Heerlijke garnalen en rundvlees kroketten.
Mevrouw kwam met heerlijke hapjes langs ,omdat ze 10 jaar bestonden.Ik was een dagje in Bilthoven en we zijn 2 keer terug gegaan en heerlijke munt thee besteld.
Ga zo door! Chapeau! En als wij weer in de buurt zijn komen wij graag weer terug.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Het was allemaal lekker. Erg vriendelijke bediening. Allert en terzake kundig. Het interieur iets te zoetig, maar keurig en schoon.