Bubbles & Blessings

Vinkenlaan 25 3722 AH Bilthoven Nederland Kaart

Over restaurant Bubbles & Blessings

Bubbels en vrienden

Bij Bubbles & Blessings zijn ze het erover eens dat elke dag gevierd moet worden. Jong en oud komt hier samen om gezellig te lunchen, te borrelen of te dineren. Strijk hier na een mooie boswandeling neer voor een goed glas wijn en werp een blik op de rijke menukaart. In de zomer zit je hier heerlijk op het zonnige terras en in de winter nestel je je heerlijk bij de open haard. Hier voel je je onmiddellijk thuis!

Meer informatie over restaurant Bubbles & Blessings

• : Parkeerplaats

maandag tot en met zondag
keuken open: 08.00-20.00 uur (langer open voor groepen)

Voordelig
Josgroot1 .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Op een prachtige nazomeravond heerlijk met mijn broers gegeten bij Bubbles & Blessings. Gezellig druk en een goeie ambiance. Het eten was van een uitstekende kwaliteit en uiteindelijk nam iedereen een driegangen menu dat ook nog eens prettig geprijsd bleek! Van de coquilles vooraf tot en met de mousse van passievruchten, allemaal heerlijk. De aanbevolen lamskoteletten waren inderdaad een voltreffer. Attente en betrokken bediening. Al met al een prima gelegenheid om rustig en met een goede maaltijd onze familie beslommeringen te bespreken...
7even .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Wat een onbevredigende ervaring. Met 3 volwassenen en 2 kids eten. Om 1745 binnen; om 19u nog altijd geen hoofdgerecht. Wat we vervolgens kregen haalde het niveau niet van een doordeweekse barbecue. Totally overpriced. Herhaaldelijk gevraagd wara het eten bleef. Geen excuus. Niet eens de vraag of het naar wens was. Eerste en laatste keer.
Martijn22 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Hier met gezin (3 kinderen) wezen lunchen en het was helaas helaas gewoon niet goed. De prijs / kwaliteit is zoek (wat betreft de kindermenu's), bij de bediening ging het 3x mis (2x bij bestelling en 1x bij de rekening - te hoog). Had overigens wel het idee dat (alleen) onze serveerster er geen kaas van gegeten heeft. Echt jammer!
Beste Martijn, wat ongelofelijk vervelend om te horen dat jullie een slechte ervaring hebben gehad bij Bubbles & Blessings. Wat betreft de bediening, dit had niet mogen gebeuren. Er is een te onervaren medewerker in de bediening gezet en het is erg verveld dat jullie hier de dupe van waren. De juiste medewerkers stond achter de bar te werken en realiseerde zich ( te laat) dat ze hier een grove inschattingsfout had gemaakt. We hebben dit natuurlijk uitgebreid met elkaar besproken maar dit is voor jullie te laat om de slechte ervaring om te draaien. Onze kinderkaart wordt vanaf het nieuwe schooljaar weer helemaal geüpdatet! vinden jullie het leuk om het dan weer een keer uit te proberen? Mail mij dan op info@bubblesandblessings.nl, zodat ik jullie een leuk extraatje kan geven. Vriendelijke groet, Merel van Oorschot
Nicokan .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Een grappige inrichting met mooie mozaïeken aan de muur (je moet niet allergisch zijn voor roze) Goed ingesteld op kinderen (speelhoek). Goed verzorgde maaltijd, vlotte vriendelijke bediening en tussendoor een extra amuse van het huis. Was een prima avond!!
HofsJ .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Samen met een vriendin hier gegeten op een rustige zaterdagavond. Het was prachtig weer, alle gasten zaten buiten en dus hebben we geen idee hoe het is om met meer mensen binnen te zijn. Zitplaatsen leken wat krap, maar de entourage maakt veel goed als je van roze en bloemetjes houdt. De bediening was vriendelijk maar ook wat afstandelijk. Een beetje kribbige reactie op de vraag hoe het werkte met de bonnen van de Tank en dineer actie van de Shell. Het eten was heerlijk. Vooral de tomatensoep, de steak Tartare, de saus bij de Kalfsentrecote, de huisgemaakte frites (apart op de rekening) en het dessert Semi Freddo. Er hadden wat bijgerechten bij mogen zijn ipv alleen karige salade. Ondanks één persoon gratis, alleen karaf water en thee als afsluiting toch behoorlijk aan de prijs. (€ 47,= )
Miriam D.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Op een heerlijk terras gezeten met een eenvoudige maar goed lunch.Heerlijke garnalen en rundvlees kroketten.
Mevrouw kwam met heerlijke hapjes langs ,omdat ze 10 jaar bestonden.Ik was een dagje in Bilthoven en we zijn 2 keer terug gegaan en heerlijke munt thee besteld.
Ga zo door! Chapeau! En als wij weer in de buurt zijn komen wij graag weer terug.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Het was allemaal lekker. Erg vriendelijke bediening. Allert en terzake kundig. Het interieur iets te zoetig, maar keurig en schoon.
Thomas K.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
De lunch bij Bubbels & Blessings was heerlijk. Wel een hoge prijs ten opzichte van de kwaliteit, maar dat is de keuze die je maakt. De aankleding van het pand is heel erg leuk gedaan, al is het wel een beetje over de top.

Zelf had ik een broodje carpaccio genomen. Broodje zelf was heerlijk en zag er verzorgd uit, er is nagedacht over hoe ze het presenteren. De bediening daarentegen was wat minder, ze waren onpersoonlijk en hadden geen oog voor onbekende gasten, gemiste kans.

Kortom was het prima eten, al verwacht je wel wat meer voor de prijs die ze vragen.
Peverdin .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Het decor was warm en mooi, de sfeer was daarentegen erg matig, er hing een verkeerde energie, het voelde onrustig aan. Bedienend personeel was niet met de gasten bezig. Het eten was matig, de kip te droog, gefrituurd en teveel kruiden erop. De eendenborst was veel te taai. Varkenshaas en steak tartare was wel lekker. Jammer maar zeker geen aanrader!
Marco_van_eijsden .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
parkeren kan voor de deur 1.5 met een parkeerschijf.

Vanuit de verte valt het restaurant al op veel roze buiten en binnen.

Gezellige inrichting met veel mozaik en leuk leesboekjes en gratis wifi.

Eten 3 gangen 40 euro is niet goedkoop maar met stokbrood kruiden boter van het huis en een ander gerechtje van het huis.

Eten niet teveel niet te weinig precies goed.

Leuke originele gerechten en heerlijk fris ijs

Een aanrader is het zeker
Petersenj .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
De gerechten vonden wij redelijk. de service vonden wij matig. wij hebben zeer lang op het hoofdmenu moeten wachten. Toen wij dit meldde, werd ons meegedeeld dat het zeer druk was geweest, wel kregen we voor het lange wachten een gratis kopje koffie. Het decor was matig.
Ik zal dit restaurant niet aanbevelen bij familie en vrienden.
Littlekitty1993 .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Het eten was van lage kwaliteit en het duurde lang voordat we konden bestellen en voordat we het eten hadden. De uitstraling van het restaurant was erg leuk, maar weerkaatst veel geluid, terwijl het een kindvriendelijk restaurant was, dus er waren veel schreeuwende kinderen en veel echo's. Kort om, niet echt aan te raden. Ook de prijs viel ons tegen, het was goed dat we een actie hadden voor tweede menu gratis.
Rjmdebeaufort .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Prima sfeertje. Leuke en vriendelijke bediening. Lekker eten en heel kindvriendelijk.
We hebben een gezellige avond beleefd.
Hairclusief .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Vandaag als cadeau van mijn lieve mama (omdat ik zondag voor 4 weken naar het buitenland ga voor studie) gekregen, lekker uiteten bij B&B.
Wat bij het voorgerecht nog een groot succes was, werd het een grote teleurstelling bij het hoofdmenu. Ik had de zalm, waar de beurre blanc van paarse wortel bij hoort. Deze zat er niet bij, en achteraf te horen gekregen dat de beurre blanc op was. Erg jammer, had graag een ander hoofdgerecht gekozen als ik dit van te voren had geweten..
Wij melden dit bij de bediening, en er werd verteld dat de kok het vergeten was door te geven.
Bij het toetje kreeg mijn moeder een heel ander toetje, dan wat zij besteld had.
Uiteindelijk wel haar eigen toetje gekregen.
Bij het afrekenen blijkt dat er een vast bedrag is voor het AH 2e menu gratis concept.
Dit is van te voren ook niet gecommuniceerd..
Hierdoor hebben wij €7,- meer betaald, dan dat wij gegeten hebben.
Erg jammer..
Kunny40 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Bubbles is een super leuk restaurant waar je heerlijk kunt eten en waar heel vriendelijk personeel werkt. Je kunt er heerlijk lunchen en dineren maar high tea is ook geweldig bij hun
Leoniefrederiks .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Super lekker gegeten en heel gezellige sfeer aan een leuk pleintje. Verrassend! Ook kids - vriendelijk. Een echte aanrader.
Peter737 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Wij vonden het een erg leuk restaurant. Nooit eerder geweest, maar voor herhaling vatbaar. Mijn vrouw en ik hebben beide vlees besteld. Wij hebben wel verschillende smaak. Mijn vrouw wil het graag niet te rauw hebben en ik juist wel. Was prima voor elkkaar. Verder een leuke sfeer en vriendelijke mensen. Ook de entourage was erg leuk en klantvriendelijk.
Mjvanaken .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
We komen hier nooit meer.Het duurste AH menu van alle door ons in Nederland bezochte restaurants.De plaats :een hoekbankje zeer ongemakkelijk,te klein tafeltje,je kunt je benen niet strekken,enz.Prijs /kwaliteitsverhouding ver beneden de maat.Nee dit was voor ons een afknapper!!!!!!!!!!!
Martin
Digiflyer .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Was echt heerlijk, goede service en een zeer leuk decor. Het is wel heel licht binnen, als ze het een beetje zouden dimmen zou het nog gezelliger zijn.
_G_R_ .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Met z'n tweeën gegeten. Het eten was prima, porties waren aan de kleine kant. Maar de prijs van de AH-actie was wel heel creatief berekend. Zou neerkomen op € 110 voor 2 personen met slechts 3 gewone drankjes en een extra frietje.