Bubbles & Blessings

Vinkenlaan 25 3722 AH Bilthoven Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Bubbles & Blessings

Bubbels en vrienden

Bij Bubbles & Blessings zijn ze het erover eens dat elke dag gevierd moet worden. Jong en oud komt hier samen om gezellig te lunchen, te borrelen of te dineren. Strijk hier na een mooie boswandeling neer voor een goed glas wijn en werp een blik op de rijke menukaart. In de zomer zit je hier heerlijk op het zonnige terras en in de winter nestel je je heerlijk bij de open haard. Hier voel je je onmiddellijk thuis!

Meer informatie over restaurant Bubbles & Blessings

• : Parkeerplaats

maandag tot en met zondag
keuken open: 08.00-20.00 uur (langer open voor groepen)

Jouw recensie over het restaurant Bubbles & Blessings

Paula T.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Heerlijk gegeten, aardige bediening.
Marion N.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
De ontvangst was zeer vriendelijk.Het eten was heerlijk! Smaakvol, mooi opgemaakt, maar vrij kleine porties. Wij misten wel een bakje frites, gebakken aardappelen of rijst erbij. Dit zal niet voor iedereen gelden. Het zou op de kaart gezet kunnen worden dat dit op verzoek erbij geleverd kan worden.
C V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Benieuwd naar de "nieuwe"B&B: half twee s'middags : we wilden graag een drankje en broodje. Bestelling opgenomen; na een tijdje, wat voor soort brood wilde u ook al weer, weer wat later: uh broodje besteld???, na 50 min. maar eens nagevraagd hoe het er mee stond, oh ja dan is er waarschijnlijk wat verkeerd gegaan, kunt u nog even zeggen wat u wilde hebben. Geen enkel excuus toen na vijf kwartier de bestelling arriveerde. Tip aan de leiding: zorg dat personeel een heel klein beetje is ingewerkt! Hier kom ik in ieder geval niet weer.
Carolien D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Een fijn en gastvrij restaurant, ook al kwamen we met een AH bon. Het eten is hier heel altijd heel smaakvol en verrassend.
Martijn K.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Echt heel lekker gegeten, voor de kinderen is het menu met de kip een echte aanrader en de vis die bij de AH actie hoort is ook echt heel erg lekker!
Pauline V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Vanavond heerlijk gegeten op het gezellige terras. Alleen jammer van het uitzicht (bouwput).
Wat betreft het eten was elk gerecht een fleurig kunstwerkje en smaakte voortreffelijk. Dus zeer zeker voor herhaling vatbaar!
Alexander M.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
net en goed restaurant. Kwaliteit van de aangeboden lunch was goed.
Toos A.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Lekker gegeten met de AH restaurantactie.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Bijzonder en lekker gegeten. Bediening was erg vriendelijk en de prijs redelijk.
We komen hier zeker terug.
Anna V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Eerste dag van de nieuwe inrichting. Erg gezellig. Mooie, kleine gerechtjes die een lust voor het oog zijn. Lekkere bubbles.. Vlees kon iets malser. Vriendelijke, correcte bediening. Een aanrader.
Benhverheul V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Leuke bediening, het eten was heerlijk, leuk terras en prachtig weer. Hennie Verheul - Vanderbilt.
Adavs V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Goed verzorgd en erg lekker
Henny W.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Gezellige sfeer.
Rekha K.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Wij hadden op 21 juli 2018 een Babyshower met 26 personen! We hebben echt genoten van de High tea!!

Dankje wel voor alles
Henny W.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Mooie kleine gerechten in het menu van de restaurantactie van AH. Jammer dat ze nog 1,5 jaar last hebben van allerlei bouwactiviteiten voor hun deur/terras.
Henry V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
Petra I.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Heerlijke zelfgemaakte gebakjes en lekkernijen. Aanrader!
Valkestijn V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Geluncht met bongo bon.
Mooie etagère met veel verse producten.
Gezellige gastvrouw
Anika B.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Heerlijk ontbijtje gehad en genoten. De service was echt top! Ik had van te voren een berichtje gestuurd bij de reservering dat er een jarige was en we kregen een speciale tafel die mooi gedekt was. Ontbijt was lekker en feestelijke gelegenheid zeker. Enige wat jammer was dat de prijzen wat verschilde met die op de website dus de rekening was hoger dan vooraf ingecalculeerd. Kan gebeuren, het was het wel waard!
Kirsten V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Ik had online gereserveerd voor high tea. Daar werd ik netjes over teruggebeld met de uitleg dat er veel variaties mogelijk waren en waar onze interesse lag. Omdat wij de zwangerschap/verlof van een vriendin wilden vieren konden we leuk het babyshower arrangement nemen. Bij binnenkomst lekkere bubbels, eindigend met cadeau voor de zwangere.
- Helaas nooit bubbels gezien
- Lekker broodje zalm, maar voor zwangere geen vervangend iets verzorgd
- Gaven aan geen zwarte theeën te drinken, kregen dit toch geserveerd
- Personeel kan qua attentie nog wat leren. Bij binnenkomst wisten ze dat we voor babyshower kwamen maar zwangere werd niet gefeliciteerd. Bij weggaan werd gevraagd voor wie het cadeau was (misschien die meid met dikke buik?)
Verder was het wel een lekkere high tea, goede hapjes, genoeg thee.
Let op dat bubbles en tea van 11,50 hier online gepresenteerd NIET hetzelfde is als een high tea dus ook qua prijs verschillen. Even op de site voor de opties kijken