Bubbles & Bites

Bakkerstraat 26 6041 JR Roermond Nederland Kaart

Over het restaurant Bubbles & Bites

Bites op culinair niveau

Hier straalt de Franse keuken waarin ook Oosterse en Mediterrane invloeden te vinden zijn. Dit wordt in de vorm van cold bites, warm bites en sweet bites geserveerd, met bijpassende (mousserende) wijnen. De gerechten zijn goed doordacht- denk aan risottobitterballen, tataki van tonijn en perzik parfait. Donker leer en hout geven Bubbles & Bites een verrassende klassieke sfeer.

Meer informatie over restaurant Bubbles & Bites

Treinstation 5 min.
  • : Q park bij Theaterhotel de Oranjerie en Q park bij de Jumbo

Woensdag t/m Zaterdag 17:30 - 22:00 (keuken open)

• Wi-Fi
Mirke .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Op drukke za-avond geweest. Sfeervolle ambiance, vlot personeel. redelijk lang wachten tussen de gangen (3) door. Bites zijn voldoende, ook voor grotere eters. Erg teleurstellend dat er vegetarisch werd geserveerd als je geen vis lust, o.a kaashapje, risotto,paddestoel ipv ..en het merendeel van de hapjes bestond uit iets met vis.. Al met al hadden we, na een eerdere ervaring hier, veel meer verwacht van het eten en vonden we 30 euro pp voor de geserveerde bites aan de te hoge kant.
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Menu met vijftien verschillende,lekkere "bites". Klein probleempje aan het begin, maar uitstekend opgelost door de vriendelijke en gastvrije eigenaar. Heb het restaurant inmiddels al aangeraden en kom zeker zelf óók nog een keer terug!
john V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Verrassend gegeten Echt een aanrader om te doen
Alexander D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
geen opmerkingen ....zo moet zijn overal
nicole D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Een heerlijk avondje uit in een super ambiance met heerlijke hapjes!
Will L.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heerlijk gegeten, goede service en gezellige sfeer. Het enige minpuntje is wanneer je een tafel helemaal achterin hebt vlak bij de trap naar boven dan tocht het en is dat rond deze tijd wel erg fris om te zitten. Een aanrader voor iedereen en kies gewoon voor bites to share en laat je verassen, want alles is lekker
Menno W.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Gezellig en heerlijk gegeten. Super service. Voor herhaling vatbaar.

Natasha M.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Een geweldig concept! Echte aanrader! Het eten is heerlijk. De eigenaren zijn heel enthousiast en heel klantvriendelijk!
Ben H.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Leuke formule met verschillende kleine 'bites' van hoge kwaliteit, vergezeld door goede wijnen. Plezierige bediening. Voorate gedeelte restaurant sfeervolle dan 'achterin'.
emmyvullings .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en een gezellige sfeer. Was nu de 2e keer en nog steeds top! We gaan zeker terug voor een 3e
RuudChermin .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Bubbles and Bites is een aangename verrassing in de Roermondse binnenstad. Wij hebben genoten van het 'bites'-menu met de cold-bites, de warm-bites en de dessertbites. Voortreffelijk gepresenteerd, bijzonder gevarieerd en gewoon erg lekker. De bediening was ook ontspannen en zeer prettig. Een absolute aanrader!
Marc W.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Verrassend leuk concept, uitstekende gerechten in een fantastische ambiance.
We bezochten het restaurant met een dinnerdeal die ik vooraf nogal prijzig vond.. maar bij binnenkomst bleek al dat het hier heel gezellig ging worden en dat het de prijs beslist waard zou zijn.

Vriendelijk attent personeel, leuke gerechtjes en smaakcombinaties...ook zonder dinnerdeal komen wij hier beslist terug.
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Leuk concept, aangenaam verrast door de vele gevarieerde smakelijke bites en lekkere drankjes, (probeer de proeverij van gin.tonics) in een vriendelijke en sfeervolle ambiance!
Marijn O.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Na een zeer hartelijk en persoonlijk ontvangst, een goede uitleg en een heerlijk aperitief van het huis kregen we een overdaad aan lekkernijen voorgeschoteld. Kortom, dit restaurant is aan iedereen aan te bevelen.
TobieRoelofs .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Wow, wat een verrassing ! Heerlijk gegeten, zowel verfijnde diverse gerechten als ook volwaardige gangen. We kozen met 3 man voor het bites-menu (enkele kleine voor- hoofd- en nagerechten) en 1 persoon á la carte. Het woord tapasrestaurant doet deze zaak te kort. De smaken zijn echt top, hele mooie combinaties, deze keuken heeft verstand van zaken en liefde voor het vak, heerlijke verse ingrediënten ! Een aanwinst voor Roermond. Bediening is prima, laagdrempelig, vriendelijk, gewoon goed. Iens Topper 2017...?
Patricia87 .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Vanavond bij B&B wezen etens samen met mijn vriend. Mooi restaurant! Prettige sfeer, het personeel is toegankelijk en behulpzaam. Het eten is heerlijk! De keuze om te kiezen voor de bites of toch a la carte: ideaal! Aanrader: het dessert: 5 kleine zoetigheden! Wij komen niet uit omgeving Roermond, maar ik weet zeker dat we hier nog 'ns terug gaan komen! :-)
Suzanne K.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Afgelopen week gegeten bij Bubbles & Bites met een groep collega's. Het restaurant is gezellig en warm ingericht en het personeel aardig en betrokken. We kozen voor een menu om te delen met koude, warme en zoete Bites, in totaal 15 per persoon. Dit is een erg leuk concept en de meeste Bites vielen bij iedereen in de smaak. Ook met de vegetariër in ons gezelschap werd rekening gehouden. Na al deze Bites hadden we zeker genoeg gegeten. Een aanrader dus om een keer te proberen.
Bedankt voor de enthousiaste reactie!
Eveline V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Wat een waanzinnige sfeer, warme en gezellige entourage en top bediening, echt genoten van de bites, zalig huis aperitief, super vriendelijke bediening en wat een service om de rekening ook nog aan te passen!
Milou V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Op zaterdagavond hebben wij met twee personen gegeten in dit nieuwe restaurant. Wij waren erg benieuwd naar hun concept en naar de sfeer. Het is ons ontzettend goed bevallen! We bestelde beide het drie gangen menu. Per gang krijg je 5 kleine gerechtjes per persoon. Mijn vriend at glutenvrij en dit was ontzettend goed geregeld. Tot in de puntjes perfect. Daarnaast was de hoeveelheid precies goed en waren alle 15 gerechtjes heerlijk. Afwisselend qua smaak en structuur wat voor zeer aangename verassingen zorgt. Het is de perfecte plek voor een avondje dineren. Dit is echt een blijvertje! Wij komen hier zeker terug.
Jose K.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Zaterdag voor het eerst gegeten bij Bubbles and Bites in Roermond. Bij binnenkomst valt het oog meteen op de smaakvolle inrichting die een rustige en aangename sfeer uitstraalt. We worden heel hartelijk ontvangen. Als verrassing krijgen we ter gelegenheid van de opening een heerlijk glaasje Bubbels aangeboden. De menukaart is de volgende verrassing en bestaat uit een ruime keuze aan koude, warme en sweet bites, waaruit je je eigen menu kunt samenstellen. Als voorgerecht bestel ik een salade van gegrilde groenten en mijn partner een Carpaccio. De gerechten zijn mooi opgemaakt, maar nog belangrijker, ze smaken heerlijk. Als hoofdgerecht bestellen we beiden hertenbiefstuk. Het vlees smelt gewoon in de mond en de smaakcombinatie van de jus, puree, spruitjes en stoofpeertje is voortreffelijk. Dan het dessert. Ik kies voor de combinatie van 5 kleine desserts en mijn partner voor de Chai Tea Tiramisu. Dit is pas echt genieten. Wat een afsluiting van een heerlijk dinertje. We kunnen niet wachten om hier terug te komen.