Bubbles & Bites

Bakkerstraat 26 6041 JR Roermond Nederland Kaart

Over het restaurant Bubbles & Bites

Bites op culinair niveau

Hier straalt de Franse keuken waarin ook Oosterse en Mediterrane invloeden te vinden zijn. Dit wordt in de vorm van cold bites, warm bites en sweet bites geserveerd, met bijpassende (mousserende) wijnen. De gerechten zijn goed doordacht- denk aan risottobitterballen, tataki van tonijn en perzik parfait. Donker leer en hout geven Bubbles & Bites een verrassende klassieke sfeer.

Meer informatie over restaurant Bubbles & Bites

Treinstation 5 min.
  • : Q park bij Theaterhotel de Oranjerie en Q park bij de Jumbo

Woensdag t/m Zaterdag 17:00 - 22:00 (keuken open)

• MasterCard , Pin , Visa
  • Wi-Fi
Uitmuntend
9,2

Jouw recensie over het restaurant Bubbles & Bites

Corinne B.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Hartelijke ontvangst, jassen worden in ontvangst genomen. Duidelijke uitleg van het concept, ook voor lactose- en gluten vrij dieet worden heerlijke gerechten samengesteld. Alles wordt vers bereid. Onze hartelijke dank voor een zeer geslaagde avond .
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Hartelijk ontvangst. Allemaal bijzondere kleine gerechtjes die heerlijk smaken. Ondanks de drukte neemt het personeel tijd voor je. Fijne ontspannen sfeer. Prijs kwaliteit van het eten staat in goede verhouding. Drank ietwat duur.
Daisy D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Bedankt! Was heerlijk en mogelijkheden voor de kleine, heel fijn!
Imre H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Vriendelijke vlotte bediening en goed eten in een gezellige sfeer.
Tussen de vele bites zaten enkele verrassende smaken. Alle 15 gerechtjes vonden we lekker.
Kortom: een aanrader.
Nog een tip: de verhouding hoofdgerecht bites en dessert bites had wat ons betreft wel anders gemogen: 6 hoofdgerecht bites en 4 dessert bites in plaats van 5-5.
Maria R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Wij hebben genoten van de bijzonder lekkere hapjes ! Voor herhaling vatbaar !
Louise W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Ontzetend aardige bediening. Was wel erg warm in het restaurant.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Leuk, verfrissend concept met lekkere, amuse-formaat gerechtjes en vriendelijke bediening. Het is zeker aan te raden en voor herhaling en vatbaar!
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Leuk dat ze met een verjaardagsvuurfontein kwamen. Erg attent. Het duurde wel erg lang voordat we het voorgerecht en hoofdgerecht kregen. Verder helemaal goed
Corine K.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijk gegeten! Het vakantiemenu bestond uit bijzondere hapjes, allemaal in kleine glaasjes.
Toos L.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
lekker gegeten fijne gerechtjes.
Zal er zeker terug gaan
Suzanne P.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Super restaurant om te gaan uiteten, de bediening was goed. we hebben gekozen voor een share menu, dus allemaal kleine hapjes. de bediening heeft bij elke ronde uitgelegd wat we te eten kregen. Het eten was erg lekker. Ik kom er zeker nog eens terug
Michel D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Geweldig gegeten. Menu van 5 voor gerechten 5 hoofdgerecchten en 5 nagerechten genomen. 30 euro meer dan prima! Aanrader
Adenanita J.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Heerlijk gegeten! Mooi en smaakvol ingerichte zaak. Zeer goede bediening, een erg behulpzame en vriendelijke dame.
Gijsje70 .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Als je in Roermond bent dan moet je zeker hier gaan eten. Wij hebben gekozen voor het menu to share. Heerlijke kleine koude en warme gerechtjes vol van smaak en erg leuk gepresenteerd. Er werd een goede uitleg over de gerechtjes gegeven en als je iets niet lustte kon je dit vantevoren aangeven. De bediening was zeer vriendelijk. Je kan ook gewoon a la carte eten maar juist de share bites maakt dat het uit eten gaan nog gezelliger is. Wij hebben genoten en vinden dit 1 van de betere restaurants.
Judith R.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Super lekker gegeten, ook wij aten Bites to Share, heerlijk! Ook vriendelijke bediening, alles perfect in orde, een aanrader!
Jos N.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Fantasische ervaring. De combinatie van alle bites was perfect uitgevoerd. Lekkere wijnen op de kaart!
Ren H.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Voor-, hoofd- en nagerecht als kleine gerechtjes is een leuk idee, afwisselend en overheerlijk.
Barbara M.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Genoten van de bites to share. Lekkere, verrassende, afwisselende kleine hapjes. Fijne bediening bij een leuke sfeer. Aanrader!
Ine J.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Heerlijk gegeten ,wat een heerlijke proeverijtjes !
Een zeer geslaagde avond
Dave O.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
We kozen uiteraard 'bites to share' en daar hadden we geen spijt van. Hierin kan de keuken al haar creativiteit kwijt, met verrassende resultaten.