Bubbles & Bites

Bakkerstraat 26 6041 JR Roermond Nederland Kaart

Over het restaurant Bubbles & Bites

Bites op culinair niveau

Hier straalt de Franse keuken waarin ook Oosterse en Mediterrane invloeden te vinden zijn. Dit wordt in de vorm van cold bites, warm bites en sweet bites geserveerd, met bijpassende (mousserende) wijnen. De gerechten zijn goed doordacht- denk aan risottobitterballen, tataki van tonijn en perzik parfait. Donker leer en hout geven Bubbles & Bites een verrassende klassieke sfeer.

Meer informatie over restaurant Bubbles & Bites

Treinstation 5 min.
  • : Q park bij Theaterhotel de Oranjerie en Q park bij de Jumbo

Woensdag t/m Zaterdag 17:00 - 22:00 (keuken open)

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Wi-Fi
Uitmuntend
9,1
Corine K.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijk gegeten! Het vakantiemenu bestond uit bijzondere hapjes, allemaal in kleine glaasjes.
Toos L.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
lekker gegeten fijne gerechtjes.
Zal er zeker terug gaan
Suzanne P.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Super restaurant om te gaan uiteten, de bediening was goed. we hebben gekozen voor een share menu, dus allemaal kleine hapjes. de bediening heeft bij elke ronde uitgelegd wat we te eten kregen. Het eten was erg lekker. Ik kom er zeker nog eens terug
Michel D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Geweldig gegeten. Menu van 5 voor gerechten 5 hoofdgerecchten en 5 nagerechten genomen. 30 euro meer dan prima! Aanrader
Adenanita J.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Heerlijk gegeten! Mooi en smaakvol ingerichte zaak. Zeer goede bediening, een erg behulpzame en vriendelijke dame.
Gijsje70 .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Als je in Roermond bent dan moet je zeker hier gaan eten. Wij hebben gekozen voor het menu to share. Heerlijke kleine koude en warme gerechtjes vol van smaak en erg leuk gepresenteerd. Er werd een goede uitleg over de gerechtjes gegeven en als je iets niet lustte kon je dit vantevoren aangeven. De bediening was zeer vriendelijk. Je kan ook gewoon a la carte eten maar juist de share bites maakt dat het uit eten gaan nog gezelliger is. Wij hebben genoten en vinden dit 1 van de betere restaurants.
Judith R.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Super lekker gegeten, ook wij aten Bites to Share, heerlijk! Ook vriendelijke bediening, alles perfect in orde, een aanrader!
Jos N.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Fantasische ervaring. De combinatie van alle bites was perfect uitgevoerd. Lekkere wijnen op de kaart!
Ren H.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Voor-, hoofd- en nagerecht als kleine gerechtjes is een leuk idee, afwisselend en overheerlijk.
Barbara M.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Genoten van de bites to share. Lekkere, verrassende, afwisselende kleine hapjes. Fijne bediening bij een leuke sfeer. Aanrader!
Ine J.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Heerlijk gegeten ,wat een heerlijke proeverijtjes !
Een zeer geslaagde avond
Dave O.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
We kozen uiteraard 'bites to share' en daar hadden we geen spijt van. Hierin kan de keuken al haar creativiteit kwijt, met verrassende resultaten.
Margot C.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, we hadden het menu besteld. Het restauarant is zeer sfeervol ingericht. Erg vriendelijke bediening, we komen beslist nog een keer terug!!
Annemiek V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Erg leuk, lekker en gezellig! Wij hadden het menu met de kleine hapjes. Heel lekker, vooral gang 1 en 2. Gang 3 ook 5 hapjes vonden we best veel. Had ook iets hartigs bij gemogen. Maar verder dikke duim!!!!!!!
Evelien V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, we hadden het menu 'bites to share' besteld. Zeker een aanrader, waarbij rekening wordt gehouden met persoonlijke wensen!
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Geweldige ambience, goede service. Verhouding prijs-kwaliteit uitstekend. Echt voor herhaling vatbaar!
Mirke .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Op drukke za-avond geweest. Sfeervolle ambiance, vlot personeel. redelijk lang wachten tussen de gangen (3) door. Bites zijn voldoende, ook voor grotere eters. Erg teleurstellend dat er vegetarisch werd geserveerd als je geen vis lust, o.a kaashapje, risotto,paddestoel ipv ..en het merendeel van de hapjes bestond uit iets met vis.. Al met al hadden we, na een eerdere ervaring hier, veel meer verwacht van het eten en vonden we 30 euro pp voor de geserveerde bites aan de te hoge kant.
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Menu met vijftien verschillende,lekkere "bites". Klein probleempje aan het begin, maar uitstekend opgelost door de vriendelijke en gastvrije eigenaar. Heb het restaurant inmiddels al aangeraden en kom zeker zelf óók nog een keer terug!
john V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Verrassend gegeten Echt een aanrader om te doen
Bedankt dat u bij ons bent geweest en voor uw positieve recensie!
Alexander D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
geen opmerkingen ....zo moet zijn overal
Bedankt dat u bij ons bent geweest en voor uw positieve recensie!