Bubbles & Bites

Bakkerstraat 26 6041 JR Roermond Nederland Kaart

Over het restaurant Bubbles & Bites

Bites op culinair niveau

Hier straalt de Franse keuken waarin ook Oosterse en Mediterrane invloeden te vinden zijn. Dit wordt in de vorm van cold bites, warm bites en sweet bites geserveerd, met bijpassende (mousserende) wijnen. De gerechten zijn goed doordacht- denk aan risottobitterballen, tataki van tonijn en perzik parfait. Donker leer en hout geven Bubbles & Bites een verrassende klassieke sfeer.

Meer informatie over restaurant Bubbles & Bites

Treinstation 5 min.
  • : Q park bij Theaterhotel de Oranjerie en Q park bij de Jumbo

Woensdag t/m Zaterdag 17:30 - 22:00 (keuken open)

• Mastercard , Pin , Visa
  • Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Bubbles & Bites

S.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Ik kom er vaker met mijn vrouw en we hebben altijd een super avond, het menu to share is altijd een succes omdat je dingen probeert die je normaal niet zou bestellen.
Ine M.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
goed gegeten, vriendelijk personeel.
Arjan H.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Met 2 personen heerlijk gegeten en genoten. Vriendelijke bediening.
Rob T.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Bezocht d.d. 16-06-2018

Brood was goed
Kruidenboter was veel te zacht met weinig smaak behalve knoflook.
Knoflookboter zacht als mayonaise en smaakte er ook naar.
Voorgerecht bestaat voornamelijk uit gefrituurde partysnacks, veel te vet, met een smakeloos en slecht gecombineerd sausje.
Moes van wortel in een van de glaasjes eveneens smakeloos.
Met een leuk verhaaltje probeert men te doen alsof er haute cuisine wordt geserveerd.
Al met al minder dan een veredelde friture met een leuke babbel.
Compleet share gerecht besteld, maar na het voorgerecht maar de rekening gevraagd, omdat ik bij de overige gasten zag dat het vervolg niet beter zou worden.
Redelijke prijs voor het concept staat echter in geen verhouding tot hetgeen geboden wordt en dus veel te duur.
Wijn was overigens lekker, tenminste iets goed.
Douwe V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Zalig gegeten in een leuke sfeer. We komen terug al is het twee uurtjes rijden.????
Evelyn W.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Ik had al een keer eerder gegeten bij Bubbles & Bites en dat was erg goed bevallen. Mijn moeder wilde het ook een keer proberen en vandaar dat ik haar heb meegenomen. We vonden het heerlijk en hebben erg genoten van alle hapjes. Een aanrader.
Fillio B.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Wij komen hier al jaren. het personeel is altijd vriendelijk.Het eten is altijd goed. Het is onze favoriete restaurant!!
Mieke B.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
T was gewoon erg lekker. Het concept (3 x 5 heel verschillende kleine gerechten) is een lust voor het oog, zonder al teveel poespas, maar erg smaakvol. Eventuele persoonlijke wensen (geen vlees, schaal-/schelpdieren,etcetera) zijn geen enkel probleem, daarvoor in de plaats krijg je een even smakelijk alternatief.
Klein minpuntje: de toiletten bevinden zich onder het dak, twee trappen op, en zijn werkelijk bloedheet, geen fijne plek om je even te “verfrissen”.
Erik S.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Geschikt voor etentje met partner of familie. Zakelijk wat minder. Eten is prima, kaart wat beknopt. Wel een leuke formule.
Nicole K.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Voor het eerst hier gegeten. Het was echt voortreffelijk. Rekening gehouden met zwangerschap en geen vis. Super leuk gepresenteerd en onwijs lekker. Wij komen zeker nog eens terug.
Alda S.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Wij hebben voor de tweede genoten van de heerlijke bijzondere gerechtjes, ook voor de vegetariër was er lekker en afwisselend eten.
De bediening was er fijn.
Wij komen graag nog eens terug.
Christien B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Op de website staat de menukaart maar die is totaal verschillend dan menukaart in het restaurant zelf.
Wouter N.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Gezellige sfeer. Restaurant mooi ingericht.

We waren iets later dan geplanf, even gebeld en geen enkel probleem.

Goed ontvangen, leuk tafeltje en een goede sfeer.

Heerlijk gegeten en goed geprijsd
Sophie V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Leuk restaurant, goed ontvangen. Fijne avond. DdddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddpolpplKkkKkkkkhhhhhh
Martijn S.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heerlijk eten met kleine hapjes, er wordt prima rekening gehouden met extra wensen en dieet
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
zeer mooie zaak, zeer leuk concept, alle dranken prima, vriendelijke en professionele bediening, helaas kan de keuken dit niveau niet volgen.
Kim F.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Genoten van een 3 gangen menu met alle gangen 5 heerlijke gerechtjes! Ze houden rekening met je eventuele wensen. Mooi sfeervol restaurant. Echt een aanrader, kom hier zeker terug!
Evelyne D.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Heel mooi restaurant met super concept. Vriendelijk ontvangen. Menu to share genomen en meer dan voldoende!
Dorthe K.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Prima gegeten hier, genoten van het ''to share'' menu. Alleen jammer bij het zien van de rekening dat de prijs voor de frisdrank aan de hoge kant was! Voor een ice-tea of rivella 3,25 euro vind ik te veel! Zelfs in Maastricht betaal je hier minder voor, jammer!!
Luana F.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Genoten van 15 glaasjes met heerlijke verrassende kleine gerechtjes! Top avond gehad, met heel vriendelijk personeel. We komen zeker nog terug!