Bubbles & Bites

Bakkerstraat 26 6041 JR Roermond Nederland Kaart

Over het restaurant Bubbles & Bites

Bites op culinair niveau

Hier straalt de Franse keuken waarin ook Oosterse en Mediterrane invloeden te vinden zijn. Dit wordt in de vorm van cold bites, warm bites en sweet bites geserveerd, met bijpassende (mousserende) wijnen. De gerechten zijn goed doordacht- denk aan risottobitterballen, tataki van tonijn en perzik parfait. Donker leer en hout geven Bubbles & Bites een verrassende klassieke sfeer.

Meer informatie over restaurant Bubbles & Bites

Treinstation 5 min.
  • : Q park bij Theaterhotel de Oranjerie en Q park bij de Jumbo

Woensdag t/m Zaterdag 17:30 - 22:00 (keuken open)

• Mastercard , Pin , Visa
  • Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Bubbles & Bites

Renate V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2019
Mijn vriend en ik hebben hier op een woensdagavond gegeten. Het was gezellig druk, maar niet te druk om goed geholpen te worden. Het eten was heel lekker, de koude bites waren overheerlijk. Ik had aangegeven dat ik niet van champignons houd en hier hebben ze rekening mee gehouden.
Dit restaurant is echt een aanrader.
M W.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
prima eten, en goede prijs kwaliteit verhouding, Bediening is die is matig, ontvangst was onverschillig en bediening beetje slordig
Marielle B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Top gegeten.
Heerlijke cold, warm en sweet bites.
15 gerechtjes totaal.
Hoeveelheid was goed
Attente leuke bediening.
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Leuk restaurant met idem concept van menu-to-share.
Personeel mag iets attenter zijn op gasten die om aandacht vragen.
Eten kent een prima prijs-kwaliteitsverhouding.
Wilma D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Heerlijk gegeten bij Bubbles and Bites en prima rekening gehouden met een allergie en voorkeuren. Leuke sfeer, vriendelijke bediening.
D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Heerlijk gegeten en een zeer vriendelijke bediening.
Lekkere hapjes waardoor je veel verschillende dingen proeft.
Avondvullend! Erg geslaagd
Cindy B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Lekker gegeten, unieke formule met “menu to share”. Hadden eerst de indruk dat het niet genoeg zou zijn qua porties maar kwamen toch buiten met een heel goed gevulde maag ????
Goeie prijs/kwaliteitverhouding.
Marloes H.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Wij waren hier afgelopen week.voor de 3e keer. Ik moet helaas gluten en lactose vrij eten. Maar ook de derde keer op rij is deze uitdaging geslaagd! Het menu to share vind ik heel.fijn. Geen heel groot gerecht wat misschien tegenvalt maar allerlei heerlijke smaakexplosies in kleine porties.
Trudy P.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Vriendelijk personeel. Bij binnenkort werden de jassen opgehangen en wist het personeel van mijn vegan wensen. Als vegan werd er rekening gehouden met mijn wensen en ondanks de volle zaak was er een rustige en mooie sfeer.
Sjoerd R.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening! We hadden beperkte tijd omdat we nog naar de bioscoop gingen, hier werd door personeel goed rekening mee gehouden met het brengen van de gerechten.
Barbara S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Op basis van goede recensies op Tripadvisor zijn we hier terecht gekomen en het was super! We hadden het verrassingsmenu en waren heel positief verrast. Eten is kwalitatief top, gevarieerd en ook meer dan voldoende. Prijs-kwaliteitverhouding is goed en de sfeer is gezellig en gemoedelijk. Als we weer in Roermond zijn komen we hier zeker weer eten!
Evelien V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Super gegeten en erg vriendelijk personeel. Heel flexibel en meedenken. Erg bedankt!
Martijn S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Ze hielden perfect rekening met de allergiewensen. We wilden glutenvrij en dat was gene enkel probleem. De gerechtjes zelf waren hier en daar een beetje te zout en niet alles smaakte mooie bij elkaar.
Susanne W.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Lekker gegeten, weinig vernieuwend. Bijna exact hetzelfde menu als 1,5 jaar geleden. Wanneer menu regelmatig wisselt zouden we vaker willen komen.
Saïdia D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Heel lekker en vriendelijke bediening. Voor ons wel te veel tijd tussen de koude en warme hapjes daar we de koude hapjes onmiddellijk kregen bij de apero en het dan een eindje duurde vooraleer het volgende aankwam. Unieke smaken leren kennen en dit is persoonlijk maar als chocolade liefhebber vond ik het jammer dat er niets met chocolade tussen de 5dessertjes zat maar dan wel 2x iets met panna cotta.
Aanrader
Henny N.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Vriendelijke en attente bediening! Heerlijke bites en erg gezellig tafelen!
Goede menukeuze. Goede wijnen! Aanrader! Fan!
Gert-Jan S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Het restaurant is heel sfeervol en de ontvangst heel vriendelijk. De eigenaars tonen echt belangstelling en dat wordt gewaardeerd. Vooraf kregen we brood, wat vers was en prima smaakte. We hebben samen het menu to share gekozen. Dat ziet er heel feestelijk uit met elk gang vijf verschillende gerechten. Het hangt er een beetje vanaf wat je verwacht voor een juiste beoordeling. Als je dit kiest met het idee veel verschillende gerechten te proberen, dan zit je goed. Als je van eerlijk eten houdt, waar je nog echt de ingrediënten kunt proeven zit je minder goed. De gerechten waren erg sterk gekruid en niet alles konden we waarderen. Ik had een rode Merlot besteld, maar die was echt niet goed. Ik ben geen sommelier, maar dit smaakte niet. De eigenaar was het niet helemaal met me eens, maar wilde wel dat ik genoot van mijn wijn, dus het is goed opgelost. Alles bij elkaar is het wel erg veel ook, we zaten propvol. Kortom het hangt een beetje van je verwachting af, de eigenaars doen in elk geval erg hun best!
Mirna F.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Heerlijke afwisselende hapjes, vrolijke bediening en gezellige sfeer.
Manon H.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Heerlijk eten en super leuk personeel!
Marij K.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018