Bubbles & Bites

Bakkerstraat 26 6041 JR Roermond Nederland Kaart

Over het restaurant Bubbles & Bites

Bites op culinair niveau

Hier straalt de Franse keuken waarin ook Oosterse en Mediterrane invloeden te vinden zijn. Dit wordt in de vorm van cold bites, warm bites en sweet bites geserveerd, met bijpassende (mousserende) wijnen. De gerechten zijn goed doordacht- denk aan risottobitterballen, tataki van tonijn en perzik parfait. Donker leer en hout geven Bubbles & Bites een verrassende klassieke sfeer.

Meer informatie over restaurant Bubbles & Bites

Treinstation 5 min.
  • : Q park bij Theaterhotel de Oranjerie en Q park bij de Jumbo

Woensdag t/m Zaterdag 17:30 - 22:00 (keuken open)

• Mastercard , Pin , Visa
  • Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Bubbles & Bites

Sjoerd R.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Barbara S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Op basis van goede recensies op Tripadvisor zijn we hier terecht gekomen en het was super! We hadden het verrassingsmenu en waren heel positief verrast. Eten is kwalitatief top, gevarieerd en ook meer dan voldoende. Prijs-kwaliteitverhouding is goed en de sfeer is gezellig en gemoedelijk. Als we weer in Roermond zijn komen we hier zeker weer eten!
Evelien V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Super gegeten en erg vriendelijk personeel. Heel flexibel en meedenken. Erg bedankt!
Martijn S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Ze hielden perfect rekening met de allergiewensen. We wilden glutenvrij en dat was gene enkel probleem. De gerechtjes zelf waren hier en daar een beetje te zout en niet alles smaakte mooie bij elkaar.
Susanne W.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Lekker gegeten, weinig vernieuwend. Bijna exact hetzelfde menu als 1,5 jaar geleden. Wanneer menu regelmatig wisselt zouden we vaker willen komen.
Saïdia D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Heel lekker en vriendelijke bediening. Voor ons wel te veel tijd tussen de koude en warme hapjes daar we de koude hapjes onmiddellijk kregen bij de apero en het dan een eindje duurde vooraleer het volgende aankwam. Unieke smaken leren kennen en dit is persoonlijk maar als chocolade liefhebber vond ik het jammer dat er niets met chocolade tussen de 5dessertjes zat maar dan wel 2x iets met panna cotta.
Aanrader
Henny N.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Vriendelijke en attente bediening! Heerlijke bites en erg gezellig tafelen!
Goede menukeuze. Goede wijnen! Aanrader! Fan!
Gert-Jan S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Het restaurant is heel sfeervol en de ontvangst heel vriendelijk. De eigenaars tonen echt belangstelling en dat wordt gewaardeerd. Vooraf kregen we brood, wat vers was en prima smaakte. We hebben samen het menu to share gekozen. Dat ziet er heel feestelijk uit met elk gang vijf verschillende gerechten. Het hangt er een beetje vanaf wat je verwacht voor een juiste beoordeling. Als je dit kiest met het idee veel verschillende gerechten te proberen, dan zit je goed. Als je van eerlijk eten houdt, waar je nog echt de ingrediënten kunt proeven zit je minder goed. De gerechten waren erg sterk gekruid en niet alles konden we waarderen. Ik had een rode Merlot besteld, maar die was echt niet goed. Ik ben geen sommelier, maar dit smaakte niet. De eigenaar was het niet helemaal met me eens, maar wilde wel dat ik genoot van mijn wijn, dus het is goed opgelost. Alles bij elkaar is het wel erg veel ook, we zaten propvol. Kortom het hangt een beetje van je verwachting af, de eigenaars doen in elk geval erg hun best!
Mirna F.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Heerlijke afwisselende hapjes, vrolijke bediening en gezellige sfeer.
Manon H.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Heerlijk eten en super leuk personeel!
Marij K.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Verrassend lekker!!
Theo K.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Heerlijke kleine hapjes geserveerd door vriendelijke bediening.
Pedro H.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Heerlijk gegeten, leuke bediening. Komen zeker terug.............................................................................................
Betty H.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Prijs kwaliteit verhouding prima. Voor herhaling vatbaar. Zeer vriendelijk personeel en heerlijke , op elkaar afgestemde bites!!
S.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Ik kom er vaker met mijn vrouw en we hebben altijd een super avond, het menu to share is altijd een succes omdat je dingen probeert die je normaal niet zou bestellen.
Ine M.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
goed gegeten, vriendelijk personeel.
Arjan H.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Met 2 personen heerlijk gegeten en genoten. Vriendelijke bediening.
Rob T.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Bezocht d.d. 16-06-2018

Brood was goed
Kruidenboter was veel te zacht met weinig smaak behalve knoflook.
Knoflookboter zacht als mayonaise en smaakte er ook naar.
Voorgerecht bestaat voornamelijk uit gefrituurde partysnacks, veel te vet, met een smakeloos en slecht gecombineerd sausje.
Moes van wortel in een van de glaasjes eveneens smakeloos.
Met een leuk verhaaltje probeert men te doen alsof er haute cuisine wordt geserveerd.
Al met al minder dan een veredelde friture met een leuke babbel.
Compleet share gerecht besteld, maar na het voorgerecht maar de rekening gevraagd, omdat ik bij de overige gasten zag dat het vervolg niet beter zou worden.
Redelijke prijs voor het concept staat echter in geen verhouding tot hetgeen geboden wordt en dus veel te duur.
Wijn was overigens lekker, tenminste iets goed.
Douwe V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Zalig gegeten in een leuke sfeer. We komen terug al is het twee uurtjes rijden.????
Evelyn W.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Ik had al een keer eerder gegeten bij Bubbles & Bites en dat was erg goed bevallen. Mijn moeder wilde het ook een keer proberen en vandaar dat ik haar heb meegenomen. We vonden het heerlijk en hebben erg genoten van alle hapjes. Een aanrader.