Over het restaurant BU!TEN

Bistro van over de hele wereld

Welkom bij restaurant BU!TEN in De Bilt. Dit gezellige restaurant beschikt over een toegankelijke kaart waar je samen met je tafelgenoten van kunt genieten. De bediening is vriendelijk en geïnteresseerd en zal je waar nodig adviseren over het eten of een mooie bijpassende wijn. Ze hebben hier een erg gevarieerde kaart, van heerlijke tapas tot aan de wel bekende bistro gerechten, van biefstuk, Spareribs tot overheerlijke zalm. Blijf hier uren hangen en geniet van alle delicatessen!

Meer informatie over restaurant BU!TEN

Met bus 77 goed te bereiken

Dinsdag t/m Donderdag 15:00 - 00:00
- Bar 15:00 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 15:00 - 01:45
- Bar 15:00 - 01:45
- Bar 15:00 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant BU!TEN

Josemieke Z.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Heerlijk gegeten
Ans M.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Vaak taoaz gegeten maar zelden zo lekker
Leuk restaurant
Gezellige sfeer en bediening
Als je aan komt vond ik de buitenkant niet zo gezellig
Maar als je lekker wilt eten
Wij waren er met de Ah aktie en dat was super
mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
lekker gegeten, keus uit menu of tapas. Wij kozen voor tapas. Voldoende tijd tussen de gerechtjes en erg lekker.
Bij het dessert werd nadrukkelijk gevraagd of het direct wilden of even wachten! Prima. Bij binnenkomst wel erg lawaaiig bij de bar. Later ging dat beter. Gezellig gegeten, gewoon goed.
Koos B.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Zeer klantvriendelijke bediening en met gevoel voor humor.
Groot pluspunt is de beschikbaarheid van karaffen kraanwater met ijsblokjes en nog gratis ook!
Anenjan R.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heerlijk gegeten! Tapas zoals het bedoeld is. Salade met geitenkaas was de topper. Goede kwaliteit en een vriendelijk bediening!
Gerda K.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Op het terras gezeten, lekker gegeten er was keus uit bistro of tapas, veel keus dus prima!
Wij kozen voor tapas en zijn tevreden over de hapjes.
Binnen zag het er ook gezellig uit.
Cilia B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
We kregen ruime porties tapas en de keuze is ruim voldoende. De bediening was erg vriendelijk en kwam regelmatig vragen of alles naar wens was en of we weer wilden bestellen.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Een echte aanrader! Ik eet koolhydraatarm en de keuken was heel flexibel. Personeel erg vriendelijk. Ik ga zeker een volgende keer weer.
jojannekeijdo .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Heerlijk eten,Erg vriendelijk personeel
We hadden gekozen voor de Tapas..Ruim voldoende eten mooi opgemaakte bordjes..Een gezellige avond gehad!
Henry K.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Via AH restaurantactie gereserveerd voor 3 personen. Flexibel werd er telefonisch gereageerd om een half uur later te arriveren ivm finale EK dames voetbal. Even iets op het terras gedronken en konden daarna een mooie plek in het restaurant uitzoeken. We kozen voor de tapas, die divers en verrukkelijk waren. Uiterst vriendelijke en meedenkende bediening, die ook buiten de kaart suggesties geeft. Prima restaurant, gaan we zeker terugkomen.
Wsvdm V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Heerlijk gegeten.vriendelijk oersoneel
Goede keuzes van opmaken van de borden.smakelijk.genieg van alles,je kunt er zelfs nog bijkrijgen.
We komen zeker nog een keer terug
Flip K.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Zeer vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten! Snelle bediening. Gezellige entourage. Goede kaart en dat zeker voor bij de AH- aktie.
Rien Holleman .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Voor het eerst bij Buiten gegeten en werden aangenaam verrast door de kaart, de smaak en kwaliteit van het geserveerde eten. Vriendelijke en vlotte bediening. Het blijft zeker niet bij deze ene keer
ijansen30 .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
hier en daar kleine verbetering, bij slakken iets meer knoflook en peterselie en nog iets heter, Garnalen pellen. verder genoten
sanders_marieke .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Fijn plek. Super grote porties. Prettige service. Wachttijd goed. We zaten op het terras waar zelf zonnebrand en een blauwe parkeerkaart voor klanten klaarstond. De kinderen hebben ondertussen lekker spelletjes gespeeld (spellen dozen achter de bar). Super!
Alan H.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Gekozen voor Tappa's. Buiten op het terras in het zonnetje zitten genieten van de prima kwaliteit tappa. Voor zes tappa inclusief toetje gekozen. Dat was ruim voldoende. Het was prima!
g.uppelschoten .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Voor het eerst wezen eten. vriendelijke bediening die goed rekening hielden met onze spaanse student. Heerlijk eten echt TOP
Pieter P.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Hartelijke bediening; weinig tafels bezet, hetgeen de sfeer toch wat drukt. We hebben heerlijk gegeten en genoten van de achtergrondmuziek. Dit was ons derde bezoek en er zullen er meer volgen.
Gyongyi K.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Enorm genoten van het lekkere eten en de sfeervolle ambiance. Salsa muziek op de achtergrond en goede service maakten de avond compleet. Tot gauw!