BU!TEN

Hessenweg 174 3731 JN De Bilt Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant BU!TEN

Bistro van over de hele wereld

Welkom bij restaurant BU!TEN in De Bilt. Dit gezellige restaurant beschikt over een toegankelijke kaart waar je samen met je tafelgenoten van kunt genieten. De bediening is vriendelijk en geïnteresseerd en zal je waar nodig adviseren over het eten of een mooie bijpassende wijn. Ze hebben hier een erg gevarieerde kaart, van heerlijke tapas tot aan de wel bekende bistro gerechten, van biefstuk, Spareribs tot overheerlijke zalm. Blijf hier uren hangen en geniet van alle delicatessen!

Meer informatie over restaurant BU!TEN

Met bus 77 goed te bereiken

Dinsdag t/m Donderdag 15:00 - 00:00
- Bar 15:00 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 15:00 - 01:45
- Bar 15:00 - 01:45
- Bar 15:00 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant BU!TEN

Elly V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
smaak was voortreffelijk
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Super gegeten. We hadden gereserveerd voor 4 personen en enkele uren van te voren gebeld of het aantal verdubbeld kon worden naar 8. Geen probleem - op een zondag avond! Alles picobello in orde. Prima overleg over de gerechten en over de mogelijkheden. Jammer dat de zalm niet op voorraad was. Heerlijk gegeten voor een ongelooflijk lage prijs.
Rien Holleman H.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Niet de eerst keer dat we er komen. De tapas waren goed van smaak en mooie grootte van porties. Goede prijs kwaliteit verhouding. Van het aansluitende inpandige café heb je geen last, aparte ingang. Vlotte bediening
Leony B.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Echte aanrader verrassend grote porties voor tapas en het smaakte uitstekend. Vooral de gehaktballetjes, spareribs en gebakken camembert waren heerlijk. Jammer van wijze hoe Sticky Dicky werd gepresenteerd in het bootje. Het smaakte wel goed. Komen zeker terug.
Manon S.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Heerlijk tapas gegeten. Vlotte en correcte bediening.
Peter R.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
De eigenaar Rob van Meerten verwelkomde ons gezelschap erg hartelijk en gastvrij.
De kaart keuze is super, voor elk wat wils. De tapas porties zijn erg royaal en allemaal voortreffelijk qua smaak en een leuke presentatie.
We waren met ons zessen en een ieder was blij verrast met de keuze om bij Buiten mijn verjaardagsfeest 66 jaar te vieren.
Wij zullen hier nu vaker terug komen. Bedankt voor alles.
Twan K.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Eten was top, bediening was top, sfeer was top, meer valt er niet te zeggen! Een aanrader voor zowel tapas als a la carte
Angelique M.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Gezellige avond met vrienden gehad. De bediening was vriendelijk, attent, vlot en klantgericht. Het eten was prima, wel aan de pittige kant.
Patriciajanssen .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Tapas eten, zoals tapas eten bedoeld is!! Heerlijke gerechtjes, die je samen kan delen, in een gezellige omgeving. Bediening herkende ons van de vorige keer en waren weer erg vriendelijk en attent!
Elly K.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Vriendelijke ontvangst en bediening, ietwat lang wachten op de eerste tapas van de onbeperkte tapas-aanbieding.
De muziek die op goede volume stond was erg leuk, de jaren '80 herleefden. De gerechtjes erg smakelijk, behalve de gebakken banaan die er wel erg donker gebakken uit zag. Het nagerecht (trio chocolade) was lekker! We hadden via Iens gereserveerd waardoor er 20% van de rekening af zou gaan, maar misschien is er toch een foutje gemaakt, de rekening viel toch best hoog uit. Ik moet nog bellen met ze (maandag gesloten).
Elly K.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Aanvulling op mijn vorige recensie: na een telefoontje was alles duidelijk en heb ik een teveel verrekend bedrag terug gekregen. Netjes opgelost!
Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Vriendelijke bediening en aardig eten. Frietjes waren snel koud en de bediening liet wat steekjes vallen, maar loste dat op een erg vriendelijke manier op.
Kees L.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Gezellig ingericht en vriendelijke bediening.
Angela P.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Heerlijk gegeten en super vriendelijke bediening, vooral de zalm en spareribs waren voortreffelijk!! Leuk restaurant, erg sfeervol! Komen snel weer een keertje terug!
Ard H.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Wat een teleurstellende ervaring! Het was niet erg druk, maar we moesten wel wat lang wachten op het eten. Op zich geen probleem, dit verandert echter als het eten koud opgediend wordt. Beide gerechten teruggestuurd naar de keuken en deze werden opgewarmd. Ik had spareribs. Bij de eerste keer zat hier geen marinade op waardoor er weinig smaak aan zat. Verder viel het vlees al van het bot als je het pakte, te ver doorgekookt dus. Ook hingen er grote vet drellen aan. De bediening had drommels goed door dat het niet best was, maar heeft totaal niets gedaan om onze belevenis enigszins goed te maken door bijvoorbeeld een kopje koffie aan te bieden.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Een van onze favoriete restaurantjes in de buurt!! Altijd lekker eten en vriendelijke bediening! Vorige week de zalm bistroschotel en de carpaccio maaltijdsalade gegeten samen met mijn vriendin, waren allebei heerlijk.
Jaap R.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Erg lekker gegeten.
Vriendelijke bediening.
Patriciajanssen .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Wederom heerlijk gegeten!! En de nieuwe wijnkaart is ook top! Heerlijke wijnen, leuke bediening, lekker gegeten en daarna ook heerlijk gezellig geborreld in het cafe-gedeelte!! We komen snel weer!!
D. R.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Was voor het eerst in dit restaurant. Zeer vriendelijk ontvangen. Uitgebreide kaart. Koos uiteindelijk voor een maaltijdsalade met frites. De geitenkaassalade die ik besteld had zag er indrukwekkend goed uit: veel ingredienten die goed bij elkaar pasten. Het was duidelijk een salade die met veel zorg en liefde was bereid. De smaak was nog beter, top! En de frites waren ook helemaal goed. Ik kom heel graag terug!
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Heerlijk gegeten! Gezellige sfeer! Zeker voor herhaling vatbaar.