Over het restaurant BU!TEN

Bistro van over de hele wereld

Welkom bij restaurant BU!TEN in De Bilt. Dit gezellige restaurant beschikt over een toegankelijke kaart waar je samen met je tafelgenoten van kunt genieten. De bediening is vriendelijk en geïnteresseerd en zal je waar nodig adviseren over het eten of een mooie bijpassende wijn. Ze hebben hier een erg gevarieerde kaart, van heerlijke tapas tot aan de wel bekende bistro gerechten, van biefstuk, Spareribs tot overheerlijke zalm. Blijf hier uren hangen en geniet van alle delicatessen!

Meer informatie over restaurant BU!TEN

Alan H.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
g.uppelschoten .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Voor het eerst wezen eten. vriendelijke bediening die goed rekening hielden met onze spaanse student. Heerlijk eten echt TOP
Pieter P.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Hartelijke bediening; weinig tafels bezet, hetgeen de sfeer toch wat drukt. We hebben heerlijk gegeten en genoten van de achtergrondmuziek. Dit was ons derde bezoek en er zullen er meer volgen.
Gyongyi K.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Enorm genoten van het lekkere eten en de sfeervolle ambiance. Salsa muziek op de achtergrond en goede service maakten de avond compleet. Tot gauw!
m S.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
aardige bediening/eigenaar. tapas smaakte goed maar het is niet een echt spaans tapas barretje als je dat zoekt. de kaartgerechten zijn ook volop keuze, de XL spare ribs waren erg lekker. makkelijk voor de deur parkeren, kortom tot ziens!!
Will J.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Niet alles was even goed... taai lamsvlees, te droge zalm, krabsalade waar meer ui dan krab in zat, jammer hoor... ik heb er eerder heerlijk gegeten en wilde mn kinderen trakteren.... tot overmaat van ramp werden we er uit gezet omdat de 'zaal' verhuurd was.... heel jammer want wij houden van natafelen. .
Patriciajanssen .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Gister weer bij ons favoriete restaurant in de Bilt gegeten!! Alles was weer zeer smakelijk en de bediening zeer vriendelijk en attent! Het restaurant is erg sfeervol en een groot pluspunt is dat je na het eten nog leuk wat kan "naborrelen" in het gezellige cafe!
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
We kwamen hier voor de 2e keer en hebben weer net zo lekker gegeten als de vorige keer!! Heerlijke smaakvolle gerechtjes, leuke vriendelijke bediening en prima sfeer!! Ook een super leuk terras aan de voorzijde, we komen zeker snel weer!!
Jgjmta .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Wel wat duurder voor onbeperkt tapas maar ze hebben wel wat lekkere aparte hapjes zoals Indonesische garnalen en gevulde champignons.
Hanna W.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Voor de kleine eter de tapas gehad voor de grote eter de Sparribs XL schotel, alles heerlijk en een echte aanrader. Fijne, attente en professionele bediening!! Top bedankt voor fijne avond
Tessa R.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Nog nooit zulke lekkere tapas gegeten, met zorg bereid, vol smaak, niet zuinig met de porties en ingrediënten en snel op tafel! En veel keus voor vegetariërs.
petra S.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Zeer vriendelijke en behulpzame bediening. Onbeperkt tapasconcept leuk, gevarieerd, lekker en betaalbaar.
Regina R.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
We hebben echt heerlijk gegeten hier. We hebben gekozen voor de tapas die allemaal heerlijk waren. De bediening was ook erg vriendelijk.
Robert K.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
We hebben heerlijk gegeten , we hebben gekozen voor de tapa's.
Heerlijke kleine gerechtjes en ook erg smaakvol.
De bediening is ook gezellig en goed en attend .
we komen zeker nog een keer .
Marielle V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
We hebben hier gister heerlijk gegeten. We waren 12,5 jaar getrouwd en kregen een lekkere cocktail en bij de eerste tapas die we kregen was het eten heel leuk versierd!
Miranda S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Wij hebben hier heerlijk gegeten. De bediening was erg vriendelijk en het eten was super lekker. Leuke tapas en erg mooi opgediend.
Trudy M.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We zijn zeer tevreden zowel over het eten als over de bediening ! Komen hier zeker terug!!!
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Geweldig lekker gegeten hier. Deze keer van de AH actie maar we komen hier zeker weer!
Het eten (biefstuk) was geweldig lekker. Sticky Dicky viel ons wat tegen als toetje (erg zoet) , en erbij was ook vanille ijs beloofd maar dat ontbrak, Geweldige bediening, fijne sfeer.
Dirk L.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Het was alweer een tijd geleden dat we hier Tapas hadden gegeten.
Het leek nog lekkerder dan in het verleden..... kan ook zijn omdat we gewoon veel honger had. Personeel weer ouderwets vriendelijk... maar dat wisten we al.