Over het restaurant BU!TEN

Bistro van over de hele wereld

Welkom bij restaurant BU!TEN in De Bilt. Dit gezellige restaurant beschikt over een toegankelijke kaart waar je samen met je tafelgenoten van kunt genieten. De bediening is vriendelijk en geïnteresseerd en zal je waar nodig adviseren over het eten of een mooie bijpassende wijn. Ze hebben hier een erg gevarieerde kaart, van heerlijke tapas tot aan de wel bekende bistro gerechten, van biefstuk, Spareribs tot overheerlijke zalm. Blijf hier uren hangen en geniet van alle delicatessen!

Meer informatie over restaurant BU!TEN

- Bar 15:00 - 01:45
- Bar 15:00 - 00:00

Carla H.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We zijn hier met de AH-actie geweest. De regels waren duidelijk maar wat me verbaasde was dat je wel alles van de tapas-kaart kon kiezen (zelfde prijs als normaal) maar dat de keuze in bistro-gerechten wat beperkter was. Op zich niet erg maar de prijzen waren ook enigszins aangepast. Er gold nu een totale menuprijs maar die was te vergelijken met de duurste gerechten van de normale kaart. Ik had zelf het duurste gerecht en daar maakte het niet veel op uit maar mijn partner had een aanzienlijk goedkoper gerecht uitgezocht maar ook daarvoor gold de volle mep. Dat was direct duidelijk bij binnenkomst dus dan kunnen we er wel mee leven. want ik wel nadelig vond was dat mijn zalm te gaar was en daardoor erg droog. na het voorgerecht vroeg de serveerster of we direct door wilden of even pauze tussen de gerechten. We kozen voor het laatste. Dat hadden we misschien beter niet kunnen doen want ik denk dat de zalm dus al klaar lag en door het wachten steeds droger werd. Dan heeft de vraag weinig zin. We hebben er ook iets van gezegd en daar hebben we niets op terug gehoord.
Bij het nagerecht koos mijn partner voor de warme cake. Deze bleek gemaakt van dadels. Was op zich smakelijk maar hij vond er wel 3 dadelpitten in. Als argument werd gegeven. Dadels worden normaal gekookt en dan vallen de pitten er normaal gesproken uit. Bij ons dus niet en 3 is wel erg veel. en ook hier geen excuses. We hebben op zich best aardig gegeten maar we zullen er niet zo snel weer heengaan. Er zijn betere restaurants voor dezelfde prijs.
Fennie K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Gezellige bistro waar wij lekker hebben gegeten! De bediening was erg vriendelijk en een vlotte service. Er wordt wel gevraagd of je nog even wilt wachten met het volgende gerecht. Goede uitleg over de kaart.
Wij hadden het AH menu en dit was prima!
kezeman .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
De gerechten waren prima! Het begon al meer heerlijk stokbrood met sesam en begeleid met kruidenboter, tapenade en aioli.
De top was voor mij de tricky Dicky, heel lekker!
m.hage .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Dit is zeker een restaurant dat ik aan kan bevelen, ook zonder AH kaart! Er is een ruime keus uit gerechten, (ook tapas kaart) en de kwaliteit was prima. Ik had zelf een heerlijk grote kip snitzell en we vonden de geleverde kleine patatjes erg lekker en ruim voldoende! Ik zag ook leuke gerechten voor mijn vegetarische dochter en zal haar zeker dit adres doorgeven. Bediening vriendelijk en correct, en de prijzen van gerechten zijn acceptabel.
carlex .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk gegeten, gerechten worden keurig verzorgd aangeboden. Zowel de tapas als het diner 3 gangen menu waren prima. Bediening is vriendelijk en bereid om mee te denken. Aanrader
Jos D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Gebruik gemaakt van Tappa kaart. Zeer slechte kwaliteit van producten. o.a. lamskotelet smaakte naar niets. gebakken banaan heel veel deeg en nauwelijks banaan. Sparribjes bedroevend smakeloos, te gaar vlees alles viel uit elkaar. Bestelde krabsalade maar kreeg zalmsalade. Alle producten waren nagenoeg smakeloos. Alleen de sorriso had nog zijn eigen smaak. Bestelde koffie met Grand Marnier, de dame wist niet wat dat was en of ze het hadden. Alles was zeer beneden de maat, daar gaan wij nooit meer heen en raden het vrienden en familie af. Met vriendelijke groeten J. de Bokx
Tenge .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Prima gegeten, konden kiezen uit menukaart met aantal keuze mogelijkheden of van tapas kaart. Wij hebben van menukaart gegeten was prima. Attente bediening. Kan rumoerig zijn door de bar achter in de zaak.
a.ettikhoven .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Prima eetcafé.
Goede locatie.
L:euke inrichting.
Prima gegeten.

Eigenaar is ook wel een leuk ventje. Hij kwam nog even een praatje maken.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij restaurant Buiten in de bilt en kregen van de eigenaar Rob als afsluiting nog een lekker kopje koffie of thee. nogmaals onze dank de meiden van de Wibra
alindarodenburg .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Heerlijk gegeten!! Houdt er rekening mee dat de porties goed aan de maat zijn, je kunt makkelijk delen. Dan kun je meer verschillende dingen bestellen ;)
Service was erg goed, heel vriendelijk en behulpzaam personeel.
En doordat het niet heel groot is hangt er echt een huiskamer-sfeer.
Wij komen nog eens terug!
Yolanda E.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Wat een leuke tent!!
Wij hebben er tapas gegeten en deze waren stuk voor stuk super.
Tevens hebben ze ook nog andere gerechten ipv Tapas en die zagen er ook goed uit.
Gezellige bediening en ongedwongen sfeer!
Edgar V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Weer heerlijk gegeten bij dit gezellige restaurant.
Deze keer met korting via de Albert Heijn spaaractie .
Bediening was top.
Patriciajanssen .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Vorige week weer heerlijk gegeten bij BU!TEN in de Bilt. Ons favoriete restaurant hier in de buurt!! Bediening is top, de gerechtjes voortreffelijk en zelfs de kok komt af en toe het restaurant in om te kijken of alles naar wens is!! En na het eten nog even nageborreld in het cafeetje, super leuk!!
Gert Jan P.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijk! Gezellig en uiterst gastvrij, meedenkend en meewerkend.
We komen zeker een keer terug. Welkome aanvulling in de lijst van restaurants die we vaker willen bezoeken.
bets53 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Het personeel is zeer vriendelijk, de bediening perfect en we mochten zelfs de wijn voorproeven wat je eigenlijk niet verwacht in een eenvoudig restaurant meer in het duurdere genre.
Carobi .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten met de AH-restaurantactie. Je kon kiezen uit tapas of een 3-gangenmenu met voldoende keuze. We vonden de bediening erg vriendelijk en servicegericht, zo werd bijv. gevraagd of de muziek niet te hard stond, en steeds werd gevraagd of de volgende gang al kon komen of dat we nog even wilden wachten. Vooral dat laatste waardeerden we zeer, dat zou vaker gevraagd mogen worden in restaurants.
thomas180 .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Heerlijk gegeten, met het hele gezin. Voor onze dochter met coeliakie heeft men bijzonder fijn glutenvrij gekookt. Heel fijn dat dit kan in De Bilt.
Hugan H.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Met AH actie hier beland. Terras zat vol, maar er werd gewoon een tafeltje bijgezet. Vriendelijke bediening, erg gastvrij. Prima gegeten, voldoende keus en lekker bereid. Zeker een gelegenheid om terug te komen.
Harryy .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Na hartelijk te zijn ontvangen en een duidelijke uitleg te hebben gehad over hoe de AH actie begon het uitstekend. De bediening was vlot en liep vaak langs, onze eerste 2 rondes tapas waren dan ook erg goed en lagen snel op ons bordje. Heerlijke gerechtjes gehad en prima porties! Na de tweede ronde hadden wij nog wel een ronde of 2 gewild en een dessert. Helaas bleven onze vieze bordjes erg lang (een dik half uur) voor ons staan en liep er geen personeel meer langs. 1 personeelslid zat erg druk in gesprek aan de bar met een van de (vaste?) gasten en de ander had de bardienst overgenomen. Wij zien hierna opgestapt en hebben elders nog wat kleins gegeten.
emmyurich .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
We kozen voor de tapas en de biefstuk. Alles was zeer smakelijk en voor ons een reden om er zeker nog eens een keer te gaan eten. Vriendelijke service. Goed bevallen.