Over het restaurant BU!TEN

Bistro van over de hele wereld

Welkom bij restaurant BU!TEN in De Bilt. Dit gezellige restaurant beschikt over een toegankelijke kaart waar je samen met je tafelgenoten van kunt genieten. De bediening is vriendelijk en geïnteresseerd en zal je waar nodig adviseren over het eten of een mooie bijpassende wijn. Ze hebben hier een erg gevarieerde kaart, van heerlijke tapas tot aan de wel bekende bistro gerechten, van biefstuk, Spareribs tot overheerlijke zalm. Blijf hier uren hangen en geniet van alle delicatessen!

Meer informatie over restaurant BU!TEN

- Bar 15:00 - 01:45
- Bar 15:00 - 00:00

Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Een echte aanrader! Ik eet koolhydraatarm en de keuken was heel flexibel. Personeel erg vriendelijk. Ik ga zeker een volgende keer weer.
jojannekeijdo .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Heerlijk eten,Erg vriendelijk personeel
We hadden gekozen voor de Tapas..Ruim voldoende eten mooi opgemaakte bordjes..Een gezellige avond gehad!
Henry K.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Via AH restaurantactie gereserveerd voor 3 personen. Flexibel werd er telefonisch gereageerd om een half uur later te arriveren ivm finale EK dames voetbal. Even iets op het terras gedronken en konden daarna een mooie plek in het restaurant uitzoeken. We kozen voor de tapas, die divers en verrukkelijk waren. Uiterst vriendelijke en meedenkende bediening, die ook buiten de kaart suggesties geeft. Prima restaurant, gaan we zeker terugkomen.
Wsvdm V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Heerlijk gegeten.vriendelijk oersoneel
Goede keuzes van opmaken van de borden.smakelijk.genieg van alles,je kunt er zelfs nog bijkrijgen.
We komen zeker nog een keer terug
Flip K.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Zeer vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten! Snelle bediening. Gezellige entourage. Goede kaart en dat zeker voor bij de AH- aktie.
Rien Holleman .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Voor het eerst bij Buiten gegeten en werden aangenaam verrast door de kaart, de smaak en kwaliteit van het geserveerde eten. Vriendelijke en vlotte bediening. Het blijft zeker niet bij deze ene keer
ijansen30 .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
hier en daar kleine verbetering, bij slakken iets meer knoflook en peterselie en nog iets heter, Garnalen pellen. verder genoten
sanders_marieke .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Fijn plek. Super grote porties. Prettige service. Wachttijd goed. We zaten op het terras waar zelf zonnebrand en een blauwe parkeerkaart voor klanten klaarstond. De kinderen hebben ondertussen lekker spelletjes gespeeld (spellen dozen achter de bar). Super!
Alan H.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Gekozen voor Tappa's. Buiten op het terras in het zonnetje zitten genieten van de prima kwaliteit tappa. Voor zes tappa inclusief toetje gekozen. Dat was ruim voldoende. Het was prima!
g.uppelschoten .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Voor het eerst wezen eten. vriendelijke bediening die goed rekening hielden met onze spaanse student. Heerlijk eten echt TOP
Pieter P.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Hartelijke bediening; weinig tafels bezet, hetgeen de sfeer toch wat drukt. We hebben heerlijk gegeten en genoten van de achtergrondmuziek. Dit was ons derde bezoek en er zullen er meer volgen.
Gyongyi K.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Enorm genoten van het lekkere eten en de sfeervolle ambiance. Salsa muziek op de achtergrond en goede service maakten de avond compleet. Tot gauw!
m S.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
aardige bediening/eigenaar. tapas smaakte goed maar het is niet een echt spaans tapas barretje als je dat zoekt. de kaartgerechten zijn ook volop keuze, de XL spare ribs waren erg lekker. makkelijk voor de deur parkeren, kortom tot ziens!!
Will J.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Niet alles was even goed... taai lamsvlees, te droge zalm, krabsalade waar meer ui dan krab in zat, jammer hoor... ik heb er eerder heerlijk gegeten en wilde mn kinderen trakteren.... tot overmaat van ramp werden we er uit gezet omdat de 'zaal' verhuurd was.... heel jammer want wij houden van natafelen. .
Patriciajanssen .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Gister weer bij ons favoriete restaurant in de Bilt gegeten!! Alles was weer zeer smakelijk en de bediening zeer vriendelijk en attent! Het restaurant is erg sfeervol en een groot pluspunt is dat je na het eten nog leuk wat kan "naborrelen" in het gezellige cafe!
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
We kwamen hier voor de 2e keer en hebben weer net zo lekker gegeten als de vorige keer!! Heerlijke smaakvolle gerechtjes, leuke vriendelijke bediening en prima sfeer!! Ook een super leuk terras aan de voorzijde, we komen zeker snel weer!!
Jgjmta .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Wel wat duurder voor onbeperkt tapas maar ze hebben wel wat lekkere aparte hapjes zoals Indonesische garnalen en gevulde champignons.
Hanna W.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Voor de kleine eter de tapas gehad voor de grote eter de Sparribs XL schotel, alles heerlijk en een echte aanrader. Fijne, attente en professionele bediening!! Top bedankt voor fijne avond
Tessa R.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Nog nooit zulke lekkere tapas gegeten, met zorg bereid, vol smaak, niet zuinig met de porties en ingrediënten en snel op tafel! En veel keus voor vegetariërs.
petra S.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Zeer vriendelijke en behulpzame bediening. Onbeperkt tapasconcept leuk, gevarieerd, lekker en betaalbaar.