Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant BU!TEN

Bistro van over de hele wereld

Welkom bij restaurant BU!TEN in De Bilt. Dit gezellige restaurant beschikt over een toegankelijke kaart waar je samen met je tafelgenoten van kunt genieten. De bediening is vriendelijk en geïnteresseerd en zal je waar nodig adviseren over het eten of een mooie bijpassende wijn. Ze hebben hier een erg gevarieerde kaart, van heerlijke tapas tot aan de wel bekende bistro gerechten, van biefstuk, Spareribs tot overheerlijke zalm. Blijf hier uren hangen en geniet van alle delicatessen!

Meer informatie over restaurant BU!TEN

Met bus 77 goed te bereiken

Dinsdag t/m Donderdag 15:00 - 00:00
- Bar 15:00 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 15:00 - 01:45
- Bar 15:00 - 01:45
- Bar 15:00 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant BU!TEN

Elly K.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Vriendelijke bediening en aardig eten. Frietjes waren snel koud en de bediening liet wat steekjes vallen, maar loste dat op een erg vriendelijke manier op.
Kees L.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Gezellig ingericht en vriendelijke bediening.
Angela P.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Heerlijk gegeten en super vriendelijke bediening, vooral de zalm en spareribs waren voortreffelijk!! Leuk restaurant, erg sfeervol! Komen snel weer een keertje terug!
Ard H.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Wat een teleurstellende ervaring! Het was niet erg druk, maar we moesten wel wat lang wachten op het eten. Op zich geen probleem, dit verandert echter als het eten koud opgediend wordt. Beide gerechten teruggestuurd naar de keuken en deze werden opgewarmd. Ik had spareribs. Bij de eerste keer zat hier geen marinade op waardoor er weinig smaak aan zat. Verder viel het vlees al van het bot als je het pakte, te ver doorgekookt dus. Ook hingen er grote vet drellen aan. De bediening had drommels goed door dat het niet best was, maar heeft totaal niets gedaan om onze belevenis enigszins goed te maken door bijvoorbeeld een kopje koffie aan te bieden.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Een van onze favoriete restaurantjes in de buurt!! Altijd lekker eten en vriendelijke bediening! Vorige week de zalm bistroschotel en de carpaccio maaltijdsalade gegeten samen met mijn vriendin, waren allebei heerlijk.
Jaap R.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Erg lekker gegeten.
Vriendelijke bediening.
Patriciajanssen .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Wederom heerlijk gegeten!! En de nieuwe wijnkaart is ook top! Heerlijke wijnen, leuke bediening, lekker gegeten en daarna ook heerlijk gezellig geborreld in het cafe-gedeelte!! We komen snel weer!!
D. R.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Was voor het eerst in dit restaurant. Zeer vriendelijk ontvangen. Uitgebreide kaart. Koos uiteindelijk voor een maaltijdsalade met frites. De geitenkaassalade die ik besteld had zag er indrukwekkend goed uit: veel ingredienten die goed bij elkaar pasten. Het was duidelijk een salade die met veel zorg en liefde was bereid. De smaak was nog beter, top! En de frites waren ook helemaal goed. Ik kom heel graag terug!
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Heerlijk gegeten! Gezellige sfeer! Zeker voor herhaling vatbaar.
Dennis A.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Lekker gegeten, leuke gerechten (tapas) en vrolijke, vlotte en goede bediening. Je voelt je echt gewaardeerd als gast.
petra V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Gevarieerde menukaart, sfeervol interieur, prettige, snelle bediening en gunstige prijs, Prima restaurant om gezellig met elkaar te gaan eten
andrewierenga .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Prima gegeten bij Buiten, leuke vlotte bediening. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Komen er zeker terug. Goede cappuccino.
MI M.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
kleine setting als in een eetcafé. Vriendelijk personeel. Leuke tapas kaart met verrassende gerechten. Uitgebreide vegetarische keuzes. Alle gerechten waren met zeer veel aandacht klaargemaakt en geserveerd. Erg lekker gegeten.
Rineke K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Met vriendinnen heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer. Nadat er gekozen werd voor een afwijkende invulling, was dit na overleg ook voor dezelfde prijs mogelijk. En dat zelfs met de AH restaurantactie. Hulde !
Vivienne N.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
out of the box ervaring. het is een gezellig restaurant in de winkelstraat van De Bilt. Je kunt kiezen voor tapas of een menu.
het is ook mogelijk gerechtenvsn de twee kaarten te combineren.
wij hebben gekozen voor de tapas. een hele goede keuze. wij hebben genoten, net als van de desserts. Buiten heeft een goede bediening hoog in het vaandel staan. Vriendelijk en snel.
enige puntje van kritiek: de toiletten zijn schoon, maar erg krap en kunnen wel n opknapbeurt gebruiken,
Titia B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Samen met een vriend de tapa's gegeten. Deze waren lekker! Bediening was erg vriendelijk
We hebben niet lang hoeven wachten op het eten was prima zo!
jcvleeschhouwer V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Prettige omgeving voor een gezellig avondje uit eten met vrienden....nette en correcte bediening, krokant gebakken zalm en goede medium gebakken biefstuk...
Fam. V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Lekker gegeten, kleine mooi verzorgde schotels. We kozen er ieder vijf, dat was ruim voldoende.
Enige kanttekening, de gebakken banaan in combinatie met gebakken camembert was wel erg veel korst.
De toetjes kunnen iets minder machtig. En de overkant van de tafel was niet te verstaan doordat het geluidsniveau hoog is. De bediening was top! We komen graag terug.
herman1952 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
We waren voor de eerste keer bij BUITEN dankzij de AH restaurantactie. Het restaurant heeft ons positief verrast. De bediening is zeer vriendelijk en de tapasgerechten die we gegeten hebben zijn van een prima kwaliteit en ook qua grootte van de porties en presentatie zonder meer goed verzorgd. Er werd op een correcte wijze gemeld wat wel en wat niet onder de AH restaurantactie viel van hetgeen we bestelden .