Over het restaurant BU!TEN

Bistro van over de hele wereld

Welkom bij restaurant BU!TEN in De Bilt. Dit gezellige restaurant beschikt over een toegankelijke kaart waar je samen met je tafelgenoten van kunt genieten. De bediening is vriendelijk en geïnteresseerd en zal je waar nodig adviseren over het eten of een mooie bijpassende wijn. Ze hebben hier een erg gevarieerde kaart, van heerlijke tapas tot aan de wel bekende bistro gerechten, van biefstuk, Spareribs tot overheerlijke zalm. Blijf hier uren hangen en geniet van alle delicatessen!

Meer informatie over restaurant BU!TEN

Will J.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Patriciajanssen .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Gister weer bij ons favoriete restaurant in de Bilt gegeten!! Alles was weer zeer smakelijk en de bediening zeer vriendelijk en attent! Het restaurant is erg sfeervol en een groot pluspunt is dat je na het eten nog leuk wat kan "naborrelen" in het gezellige cafe!
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
We kwamen hier voor de 2e keer en hebben weer net zo lekker gegeten als de vorige keer!! Heerlijke smaakvolle gerechtjes, leuke vriendelijke bediening en prima sfeer!! Ook een super leuk terras aan de voorzijde, we komen zeker snel weer!!
Jgjmta .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Wel wat duurder voor onbeperkt tapas maar ze hebben wel wat lekkere aparte hapjes zoals Indonesische garnalen en gevulde champignons.
Hanna W.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Voor de kleine eter de tapas gehad voor de grote eter de Sparribs XL schotel, alles heerlijk en een echte aanrader. Fijne, attente en professionele bediening!! Top bedankt voor fijne avond
Tessa R.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Nog nooit zulke lekkere tapas gegeten, met zorg bereid, vol smaak, niet zuinig met de porties en ingrediënten en snel op tafel! En veel keus voor vegetariërs.
petra S.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Zeer vriendelijke en behulpzame bediening. Onbeperkt tapasconcept leuk, gevarieerd, lekker en betaalbaar.
Regina R.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
We hebben echt heerlijk gegeten hier. We hebben gekozen voor de tapas die allemaal heerlijk waren. De bediening was ook erg vriendelijk.
Robert K.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
We hebben heerlijk gegeten , we hebben gekozen voor de tapa's.
Heerlijke kleine gerechtjes en ook erg smaakvol.
De bediening is ook gezellig en goed en attend .
we komen zeker nog een keer .
Marielle V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
We hebben hier gister heerlijk gegeten. We waren 12,5 jaar getrouwd en kregen een lekkere cocktail en bij de eerste tapas die we kregen was het eten heel leuk versierd!
Miranda S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Wij hebben hier heerlijk gegeten. De bediening was erg vriendelijk en het eten was super lekker. Leuke tapas en erg mooi opgediend.
Trudy M.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We zijn zeer tevreden zowel over het eten als over de bediening ! Komen hier zeker terug!!!
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Geweldig lekker gegeten hier. Deze keer van de AH actie maar we komen hier zeker weer!
Het eten (biefstuk) was geweldig lekker. Sticky Dicky viel ons wat tegen als toetje (erg zoet) , en erbij was ook vanille ijs beloofd maar dat ontbrak, Geweldige bediening, fijne sfeer.
Dirk L.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Het was alweer een tijd geleden dat we hier Tapas hadden gegeten.
Het leek nog lekkerder dan in het verleden..... kan ook zijn omdat we gewoon veel honger had. Personeel weer ouderwets vriendelijk... maar dat wisten we al.
brigittaschuering .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Wij aten hier de het AH restaurant actie. Prima gegeten. Biefstuk was van goede kwaliteit. Vriendelijk personeel.
aankleding is wat primitief. Prijs kwaliteit is in orde.
Carla H.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We zijn hier met de AH-actie geweest. De regels waren duidelijk maar wat me verbaasde was dat je wel alles van de tapas-kaart kon kiezen (zelfde prijs als normaal) maar dat de keuze in bistro-gerechten wat beperkter was. Op zich niet erg maar de prijzen waren ook enigszins aangepast. Er gold nu een totale menuprijs maar die was te vergelijken met de duurste gerechten van de normale kaart. Ik had zelf het duurste gerecht en daar maakte het niet veel op uit maar mijn partner had een aanzienlijk goedkoper gerecht uitgezocht maar ook daarvoor gold de volle mep. Dat was direct duidelijk bij binnenkomst dus dan kunnen we er wel mee leven. want ik wel nadelig vond was dat mijn zalm te gaar was en daardoor erg droog. na het voorgerecht vroeg de serveerster of we direct door wilden of even pauze tussen de gerechten. We kozen voor het laatste. Dat hadden we misschien beter niet kunnen doen want ik denk dat de zalm dus al klaar lag en door het wachten steeds droger werd. Dan heeft de vraag weinig zin. We hebben er ook iets van gezegd en daar hebben we niets op terug gehoord.
Bij het nagerecht koos mijn partner voor de warme cake. Deze bleek gemaakt van dadels. Was op zich smakelijk maar hij vond er wel 3 dadelpitten in. Als argument werd gegeven. Dadels worden normaal gekookt en dan vallen de pitten er normaal gesproken uit. Bij ons dus niet en 3 is wel erg veel. en ook hier geen excuses. We hebben op zich best aardig gegeten maar we zullen er niet zo snel weer heengaan. Er zijn betere restaurants voor dezelfde prijs.
Fennie K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Gezellige bistro waar wij lekker hebben gegeten! De bediening was erg vriendelijk en een vlotte service. Er wordt wel gevraagd of je nog even wilt wachten met het volgende gerecht. Goede uitleg over de kaart.
Wij hadden het AH menu en dit was prima!
kezeman .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
De gerechten waren prima! Het begon al meer heerlijk stokbrood met sesam en begeleid met kruidenboter, tapenade en aioli.
De top was voor mij de tricky Dicky, heel lekker!
m.hage .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Dit is zeker een restaurant dat ik aan kan bevelen, ook zonder AH kaart! Er is een ruime keus uit gerechten, (ook tapas kaart) en de kwaliteit was prima. Ik had zelf een heerlijk grote kip snitzell en we vonden de geleverde kleine patatjes erg lekker en ruim voldoende! Ik zag ook leuke gerechten voor mijn vegetarische dochter en zal haar zeker dit adres doorgeven. Bediening vriendelijk en correct, en de prijzen van gerechten zijn acceptabel.
carlex .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk gegeten, gerechten worden keurig verzorgd aangeboden. Zowel de tapas als het diner 3 gangen menu waren prima. Bediening is vriendelijk en bereid om mee te denken. Aanrader