Over restaurant BU!TEN

Bistro van over de hele wereld

Welkom bij restaurant BU!TEN in De Bilt. Dit gezellige restaurant beschikt over een toegankelijke kaart waar je samen met je tafelgenoten van kunt genieten. De bediening is vriendelijk en geïnteresseerd en zal je waar nodig adviseren over het eten of een mooie bijpassende wijn. Ze hebben hier een erg gevarieerde kaart, van heerlijke tapas tot aan de wel bekende bistro gerechten, van biefstuk, Spareribs tot overheerlijke zalm. Blijf hier uren hangen en geniet van alle delicatessen!

Meer informatie over restaurant BU!TEN

• Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Yolanda E.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Wat een leuke tent!!
Wij hebben er tapas gegeten en deze waren stuk voor stuk super.
Tevens hebben ze ook nog andere gerechten ipv Tapas en die zagen er ook goed uit.
Gezellige bediening en ongedwongen sfeer!
Edgar V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Weer heerlijk gegeten bij dit gezellige restaurant.
Deze keer met korting via de Albert Heijn spaaractie .
Bediening was top.
Patriciajanssen .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Vorige week weer heerlijk gegeten bij BU!TEN in de Bilt. Ons favoriete restaurant hier in de buurt!! Bediening is top, de gerechtjes voortreffelijk en zelfs de kok komt af en toe het restaurant in om te kijken of alles naar wens is!! En na het eten nog even nageborreld in het cafeetje, super leuk!!
Gert Jan P.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijk! Gezellig en uiterst gastvrij, meedenkend en meewerkend.
We komen zeker een keer terug. Welkome aanvulling in de lijst van restaurants die we vaker willen bezoeken.
Bets53 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Het personeel is zeer vriendelijk, de bediening perfect en we mochten zelfs de wijn voorproeven wat je eigenlijk niet verwacht in een eenvoudig restaurant meer in het duurdere genre.
Carobi .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten met de AH-restaurantactie. Je kon kiezen uit tapas of een 3-gangenmenu met voldoende keuze. We vonden de bediening erg vriendelijk en servicegericht, zo werd bijv. gevraagd of de muziek niet te hard stond, en steeds werd gevraagd of de volgende gang al kon komen of dat we nog even wilden wachten. Vooral dat laatste waardeerden we zeer, dat zou vaker gevraagd mogen worden in restaurants.
Thomas180 .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Heerlijk gegeten, met het hele gezin. Voor onze dochter met coeliakie heeft men bijzonder fijn glutenvrij gekookt. Heel fijn dat dit kan in De Bilt.
Hugan H.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Met AH actie hier beland. Terras zat vol, maar er werd gewoon een tafeltje bijgezet. Vriendelijke bediening, erg gastvrij. Prima gegeten, voldoende keus en lekker bereid. Zeker een gelegenheid om terug te komen.
Harryy .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Na hartelijk te zijn ontvangen en een duidelijke uitleg te hebben gehad over hoe de AH actie begon het uitstekend. De bediening was vlot en liep vaak langs, onze eerste 2 rondes tapas waren dan ook erg goed en lagen snel op ons bordje. Heerlijke gerechtjes gehad en prima porties! Na de tweede ronde hadden wij nog wel een ronde of 2 gewild en een dessert. Helaas bleven onze vieze bordjes erg lang (een dik half uur) voor ons staan en liep er geen personeel meer langs. 1 personeelslid zat erg druk in gesprek aan de bar met een van de (vaste?) gasten en de ander had de bardienst overgenomen. Wij zien hierna opgestapt en hebben elders nog wat kleins gegeten.
Emmyurich .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
We kozen voor de tapas en de biefstuk. Alles was zeer smakelijk en voor ons een reden om er zeker nog eens een keer te gaan eten. Vriendelijke service. Goed bevallen.
Mail94 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Lekker, wel vet en veel frituur, en let op als je de ah actie doet met de tapas want bij ons hadden ze leuk alle toetjes in rekening gebracht zagen we thuis
Onze excuses dat er iets is misgegaan met het afrekenen, uiteraard kan u met de bon terugkomen, zodat wij dit kunnen herstellen.
Mvg team BU!TEN
Marion.huisman .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Heerlijk tapas gegeten. Verrassende gerechtjes. Tapas waren zongroot dat je die goed kon delen. We hebben 8 verschillende tapas gegeten van vis, vlees tot vegetarisch. We konden buiten op het terras zitten met een ondergaand zonnetje. De bediening was uitstekend. Al met al is dit restaurant een echte aanrader!
Hoviusrob .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Er waren wat eerder hebben op het terras wat gedronken toen binnen gegeten prima ontvangst en bediening eten was lekker een aanrader
Roelf D.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
prima AH deal, gekozen voor elk 3 tapas en die dan natuurlijk samen delen.
Deze gelegenheid mist voor mij wat sfeer maar we hebben prima gegeten.
Kempers28 .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Personeel er vriendelijk. En bediening ging vlot. Miste wat sfeer in het restaurant. Het eten was goed maar niet super. Tapas gegeten spare rib wat wat flauw van smaak. Vond de porties ook weinig
Danielle_G .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Met de AH actie hier terecht gekomen om tapas te eten. Leuke zaak. Het eten krijgt een voldoende, maar heeft aandacht nodig. Varkenshaasspiesjes zijn droog en tegen het taaie aan, de pepersaus was smaakloos. Jammer, deze horen mals en nog licht rosé te zijn. Ook de spareribs waren niet zo mals. Patat bravas, carpaccio, kipdrumsticks waren goed. Als toetje hadden wij spekkoek met vanille ijs, deze was lekker. Service is goed, beetje jong en kwamen wat onzeker over, maar vriendelijk en de wil is er zeker! De 'eigenaar' (of baas) kwam ook langs om te vragen hoe het was, aardige man.
Bij afrekenen kregen wij netjes twee bonnen te zien: Een overzicht met het totaal bedrag en een overzicht waarbij de helft van de tapas (de goedkoopste) eraf zijn gehaald. Netjes! Mijn advies is om te kijken hoe het eten naar een iets hoger level getild kan worden, het is een leuk zaak!
Simon .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Erg leuk gegeten bij Buiten,prima eten met aandacht bereid,leuke vrolijke bediening.sfeer is gewoon gezellig.
Prijs/kwaliteit verhouding is ook goed,aanrader dus
Anne-Gre E.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
We boekten voor het Iens-arrangement. Het was mooi weer, dus we waren blij met ons tafeltje Bu!ten. De bediening was ontzettend vriendelijk en attent. Als eerste kwam er een mandje brood op tafel met verschillende heerlijke smeerseltjes. De gerechten die volgden smaakten prima. We vonden de porties wel wat klein, maar alles bij elkaar was het menu toch ruim voldoende om de maag goed te vullen.
De prijs/kwaliteitsverhouding van het Iens-arrangement vonden wij uitstekend.
Nicoletterobbe .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
We hebben tapas gegeten. We werden goed geïnformeerd over de wat de mogelijkheden waren. Bediening uitermate vriendelijk en goede en snelle service. Absoluut een aanrader. Dit wordt ons nieuwe favoriete restaurant in de Bilt!