Bruxelles

Meer informatie over restaurant Bruxelles

6,8
Sanne N.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Vanavond hier voor het eerst gegeten. Bruxelles is een Belgisch biervaten waar je ook kunt lunchen en dineren. Wij kozen voor de stadshap voor de keurige prijs van €9,50 biefstuk met friet en salade. Mijn biefstuk had ik rare besteld maar helaas was de biefstuk koud en more than well done gebakken. Ik heb dit aangegeven bij de bediening, waarop zij beide borden mee terugnamen en ons 2 nieuwe biefstukken hebben geserveerd, beiden met pepersaus. De biefstuk was lekker, en de pepersaus te peperachtig naar mijn mening. De biefstuk was lekker, wel erg kaal geserveerd met 2 takjes bieslook en een schep pepersaus over het vlees en verder een kaal wit bord. Erbij een zak friet en een erg saaie, kleine salade. Al met al een kleine prijs voor een best oke biefstuk. Ik zal dit restaurant niet aanraden aan mijn vrienden.
Fam-van-loon .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
lekker spareribs gegeten met een vriend met een lekker biertje erbij . een leuke gezellige avond gehad. top ga zo door. we komen vast nog eens terug.
Hana H.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Pluspuntjes van dit restaurants zijn het decor en het voordelige 3-gangenmenu. We gingen er midden december heen en het restaurant was prachtig versierd met kerstlichtjes, echt super mooi. Ik weet echter niet hoe het restaurant normaliter uitziet, maar toen wij er waren zag het er in ieder geval mooi uit. De fish en chips die ik bestelde was erg matig: vettig en smakeloos. Ik had echt spijt dat ik die besteld had. De biefstuk van mijn vriend was echter wel oké. Voorgerechten (bijv. gefrituurde garnalen en carpaccio) waren oké, maar niet bijzonder. Nagerechten waren ook niet bijzonder (bijv. dame blanche en brownie en goedkope bonbons). Cola werd ook geserveerd zonder prik. Ofwel, je moeg niet teveel van het eten verwachten. Bediening was erg langzaam en liet op zich wachten, maar bleef wel altijd vriendelijk. Op zich wel een leuk eettentje voor weinig geld!
Freek B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Als ik in een voor mij onbekend restaurant uit eten ga, dan lees ik voor de zekerheid de recensies op IENS. Zo niet deze keer. Toevallig op een vrijdagavond hier binnengevallen. En jawel er was een prima tafel vrij. Entourage is gezellig (beetje oubollig zoals het hoort). De muziek gaat in de loop van de avond steeds harder en we werden gewaarschuwd dat het (nog) later op de avond een danscafe zou worden. Kom dus niet te laat eten of doe mee. Plezierige bediening en eenvoudig, maar prima eten. Vlaams stoofvlees was heerlijk. Prijzen zeer schappelijk. Alles op eetcafe niveau, maar goed te weten dat het er is. De soms zeer negatieve recensies (achteraf gezien) hebben mij gelukkig niet weerhouden.
BCbreda .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2015
Dinsdag 13 oktober hebben wij met 16 personen gegeten bij bruxelles. 2 weken van tevoren gereserveerd en erbij gezegd dat we vooral voor de spareribs komen (wat op dinsdag voor een lagere prijs, de stadshap, werd aangeboden).

Op de dag zelf werd er gebeld met de mededeling dat de kaart is veranderd vanaf de dag vandaag. Hierdoor konden wij niet meer de stadshap onbeperkt spareribs kiezen. De bedrijfsleider van bruxelles stond verder ook niet open voor enige flexibiliteit in de prijs en we zullen het moeten doen met wat het nieuwe menu aan te bieden had.

In bruxelles zelf was het prima. Eten voor een goede prijs kwaliteit verhouding en vriendelijke bediening. Maar over de bedrijfsleider zijn we niet te spreken..
Polll .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
We hebben met een groep van 20 personen gegeten en gedronken. Om 16:00 uur op het terras gaan zitten en vervolgens gegeten. De ass manager had mij telefonisch erg goed geholpen, maar blijkbaar niet goed doorgegeven aan de manager. Na 5 minuten al gelijk een vervelende discussie met de manager. Na de mail te hebben laten lezen schoorvoetend zijn ongelijk toegegeven. Na 1000 euro te hebben uitgegeven aan eten en drinken kwamen we er 's avonds niet meer in. Ondanks dat we tijdens het eten en drinken niet te horen gehad dat we te luidruchtig waren oid. Erg jammer eneen domper op de avond!
Lars G.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Voorafgaand aan een avondje stappen met vrienden zijn we bij Bruxelles gaan eten. We gingen voor de spareribs. Ondanks dat we niet hadden gereserveerd was er toch vrij snel een plaatsje voor ons vrij. De spareribs waren aardig, maar wij vonden ze weinig smaak hebben. Al het overige zoals de friet en salade waren wel erg lekker.

Kijkend naar de prijs was het zeker niet slecht en is Bruxelles prima voor de snelle eenvoudige en voordelige hap.
Edgar V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
We kwamen met 9 personen op zaterdag om 16 uur binnen voor een borrel en borrelhapjes.
De zaak was mooi aangekleed en we hadden er zin in.
Het personeel was eigenlijk niet zo blij met onze komst. Nu moesten ze nl een ongebruikte tafel vrij maken.
We bestelden onze drankjes en verschillende borrelhapjes. Een portie bitterballen bestaat uit 8 stuks, dus we vroegen er 1 extra. Dat kon helaas niet. Veel te ingewikkeld...
TJG23 .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2014
Lekker eten, prima voor dat geld. Favoriet: salade carpaccio en de knoflook broodjes met roomkaas vooraf. Spareribs zijn ook altijd lekker. Geen uitmuntende bediening, maar gewoon prima en zeker voor dat geld. Ik vind de sfeer binnen altijd erg gezellig. Bovendien is de locatie perfect: midden in het centrum! Een prima keuze voor een super betaalbaar etentje met vrienden.
WVB60 .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2014
Aardig. Gegeten met een groep van 9 man! Vlotte bediening. Restaurant heeft geen pretenties en je bent incl. Drank voor 30 euro pp klaar!
190630 .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2013
Een grandcafe in Belgische stijl. Welkom geheten en zonder reservering op zaterdag een tafel voor twee personen. Er komt voornamelijk een jong publiek van onder de 30 jaar.

Van diverse personen gehoord dat de verse hamburgers van Bruxelles tot de beste van Nederland behoren. Vanzelfsprekend gekozen voor de traditionele hamburger.

Een attente jonge bediening schotelde even later het hoofdmenu. Een vers en krokant sesam brood(je) met een royale hamburger voorzien van verse groenten en bacon.

Een leuke locatie om een lekkere hamburger te eten, zonder veel poespas.
Edwin M.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2013
Goed en leuk Belgisch eetcafé met lekkere, simpele gerechten (met o.a. de dagelijks wisselende stadshappen). Gerechten zijn van grote hoeveelheden en worden voor schappelijke prijzen aangeboden. In het weekend kan de (jonge) bediening nog wel eens chaotisch overkomen vanwege de grote drukte. Veel keuze in biersoorten en de rekening komt achteraf altijd samen met het leuke snoepbakje.
Jeroen33 .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2012
Het smerigste wat ik ooit voorgeschoteld heb gekregen: een clubsandwich bij Café Bruxelles. Ik dacht dat ze een grap maakten toen ik het broodje zag. Eén hap genomen, maar dat was meer dan genoeg. Slap, koud, witbrood, niet geroosterd zoals het hoort. Veel ui, goedkope kip, weke, lauwe bacon en dat alles gedrenkt in azijn, zo leek het. Toen ik de ober erop aansprak werd de vrouwelijke manager erbij gehaald. Die gooide het erop "dat smaken verschillen" en dat ze "nooit klachten had gehad" en ja, als klap op de vuurpijl: "ik neem dit broodje zelf ook vaak." Tja...