Bruut

Voorstraat 3 8011 MK Zwolle Nederland Kaart

Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Bruut

Een café waar je natuurlijk een drankje kunt bestellen maar ook een lekker hapje geserveerd krijgt. Ongedwongen, sfeervol en een plek waar je graag afspreekt met je vrienden. Is ‘kroeg’ een ordinair woord? Niet als het zo gezellig is als hier! Als je uitgeborreld bent en zin hebt om te dansen, dan kun je hier de hele avond lekker blijven swingen! Drink een glaasje, dans en geniet!

Meer informatie over restaurant Bruut

Vanaf het centraal station Zwolle is het circa 10 tot 15 minuten lopen naar hartje centrum waar u Bruut in de gezellige voorstraat (achterzijde Primark) kunt vinden.
  • : Parkeren doet u in Q-park het maagjesbolwerk.

Maandag gesloten
Dinsdag 12.00 - 23.00
Woensdag 12.00 - 23.00
Donderdag 12.00 - 00.00
Vrijdag 12.00 - 04.00
Zaterdag 10.00 - 04.00
Zondag 12.00 - 23.00

• Pin , Waardebonnen
  • Airconditioning , Bar , Dansvloer , Engels gesproken , Nachtclub , Shows - Optredens , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Bruut

Leonie K.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
We hebben hier heerlijk een 3 gangen menu gegeten (met Het Laatste Tafeltje). De kaart is niet uitgebreid, maar toch genoeg lekkers om uit te kiezen. Vooral de gamba's (voorgerecht) en spare ribs waren heerlijk! Lekkere wijntjes erbij. Goede bediening en de zaak ziet er erg leuk uit. Kortom, aanrader!
Maarten B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
De gerechten waren erg smakelijk en de bediening was vriendelijk. Ruime keuze aan goede cocktails.
Sven S.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Heerlijk gegeten! Fantastische burger in 3 groottes 150/250/500 gram wij hebben genoten en de beste burger van Zwolle gehad