Bruut

Voorstraat 3 8011 MK Zwolle Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant Bruut

Een café waar je natuurlijk een drankje kunt bestellen maar ook een lekker hapje geserveerd krijgt. Ongedwongen, sfeervol en een plek waar je graag afspreekt met je vrienden. Is ‘kroeg’ een ordinair woord? Niet als het zo gezellig is als hier! Als je uitgeborreld bent en zin hebt om te dansen, dan kun je hier de hele avond lekker blijven swingen! Drink een glaasje, dans en geniet!

Meer informatie over restaurant Bruut

Vanaf het centraal station Zwolle is het circa 10 tot 15 minuten lopen naar hartje centrum waar u Bruut in de gezellige voorstraat (achterzijde Primark) kunt vinden.
  • : Parkeren doet u in Q-park het maagjesbolwerk.

Maandag gesloten
Dinsdag 12.00 - 23.00
Woensdag 12.00 - 23.00
Donderdag 12.00 - 00.00
Vrijdag 12.00 - 04.00
Zaterdag 10.00 - 04.00
Zondag 12.00 - 23.00

• Pin , Waardebonnen
  • Airconditioning , Bar , Dansvloer , Engels gesproken , Nachtclub , Shows - Optredens , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Bruut

Sjoukje D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Toen we aankwamen bij Bruut, leek het er even op alsof ze ons niet meer hadden verwacht. We kwamen 10 minuten na gereserveerde tijd binnen. Geen probleem verder. Bij bestelling bleek er wel een probleem. Van de erg beperkte menukaart bleken twee gerechten niet meer beschikbaar: de risotto was op, en de hamburgers ook. Iets met een kapotte oven, meer gasten dan op gerekend voor die dag, etc. Prima. Uit pure noodzaak dan maar de spareribs besteld. Kwaliteit van het eten was uiteindelijk goed. Het eten kwam vlot. Het eten was lekker. Daarbij kregen we nog een extra broodje bij het voorgerecht. Om het goed te maken kregen we een grand dessert aangeboden. Dat was wel heel erg netjes. Daarbij kregen we nogmaals excuses aangeboden, want ze vonden het oprecht vervelend. De prijs / kwaliteit verhouding was uiteindelijk ook heel prima! Wat mij betreft dus geen 8,5, maar toch wel een ruime 7,5 waard.
Arwin V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Eten was lauw en bank zat niet helemaal lekker...
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Het was er erg rustig, en dat was erg jammer. Verder een leuke tent.
Barend V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Super lekker gegeten, hele vriendelijke bediening. Snap niet dat dit nog niet ontdekt is als restaurant.
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Een gezellig restaurant met vriendelijke bediening. Lekker gegeten voor een goede prijs. Aanrader!
Leonie K.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
We hebben hier heerlijk een 3 gangen menu gegeten (met Het Laatste Tafeltje). De kaart is niet uitgebreid, maar toch genoeg lekkers om uit te kiezen. Vooral de gamba's (voorgerecht) en spare ribs waren heerlijk! Lekkere wijntjes erbij. Goede bediening en de zaak ziet er erg leuk uit. Kortom, aanrader!
Maarten B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
De gerechten waren erg smakelijk en de bediening was vriendelijk. Ruime keuze aan goede cocktails.
Sven S.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Heerlijk gegeten! Fantastische burger in 3 groottes 150/250/500 gram wij hebben genoten en de beste burger van Zwolle gehad