Brutus Beer

Meer informatie over restaurant Brutus Beer

Maandag t/m Zaterdag vanaf 16:00

Kim K.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Stond te kijken van de enthousiaste en spontane bediening. Was het overal maar zo!
Mijn vriend had een ribeye en ik een sate. Waren beiden erg goed van smaak. Heerlijk!
Wij hebben zelf geen kinderen, maar zag wel dat het personeel ook leuk omgaat met jonge bezoekers.
Zeker bezoek waard!
Y2307 .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Lange tijd niet meer langs deze Beer geweest. De verandering bestaat maar uit één woord: positief! Leuke inrichting met banken bij het raam en hoge tafels tussendoor. Eindelijk weg met die tientallen beren aan het plafond! Vlotte bediening en keuken, lekker gegeten.
Bas K.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
7 november heb ik samen met een collega gegeten bij Brutus Beer. De spareribs waren redelijk goed, de Kogelbiefstuk was te rauw voor de smaak van mijn collega. Ook vonden we de service redelijk traag. Verschillende keren moesten we echt aandacht vragen aan het personeel voordat we geholpen werden, ondanks dat we duidelijk gemaakt hadden weer redelijk snel weg te moeten en onze tafel gereserveerd was door iemand anders.
Op maandag is de Spareribs in de dagaanbieding. Voor een tientje kan je dan je buik vol eten met onbeperkte spareribs. Dat vind ik meer kloppen qua prijs en kwaliteit
Postumaa .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Samen met de kinderen naar berenrestaurant Brutus geweest en net als iedere keer was het weer een waar feest. Ik zou eten bij Brutus niet omschrijven als een culinair hoogstandje, maar het is vooral erg leuk voor de kinderen omdat het restaurant kindvriendelijk ingericht is en ze kunnen eten wat ze echt lekker vinden. Ook ik moet bekennen dat ik heb genoten van de spareribs met patat en dat allemaal voor een redelijke prijs. Ik zou de prijs-kwaliteit verhouding van het restaurant als perfect bestempelen. Het personeel is erg vriendelijk en wat ik vooral leuk vind is dat zij de kinderen in het zonnetje zetten. Wanneer zij bijvoorbeeld merken dat ze zich enigszins ‘vervelen’ komen de kleurplaten op tafel. Ook aan de toetjes voor de kinderen wordt extra veel aandacht besteed en als zij eventjes een kijkje in de keuken willen nemen is dat geen enkel probleem. Kortgezegd: Brutus Beer is een relatief goedkoop restaurant, die goede gerechten serveert en de klant, vooral de kinderen, altijd als koning ziet. Ik denk dat ik hier voor de verjaardag van mijn zoon weer zit.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2015
Brutus Beer is één van mijn favorieten. Het is in de buurt, betaalbaar, lekker eten, goed sfeertje etc etc.

Volgens mij heb ik ruim 30 keer deze Beer bezocht en moet zeggen dat deze locatie bij mij op nummer één staat. Goede ligging en het personeel heeft meer aandacht voor je, merkt op tijd op wanneer je glas leeg is, brengt een schaal wanneer je spareribsbotten beginnen op te stapelen enz (wat bij de locatie Scheveningen en De Kuip ooit ontbrak)

Normaliteit ga ik altijd voor de onbeperkt spareribs, maar ditmaal hadden zij een leuke actie 'Burgermaand' heb een burger besteld en mijn vriendin ook. De burger oogt goed en smaakte heerlijk met curly fries erbij en salade. Zeker voor herhaling vatbaar.
Rondezeeuw .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Het is geen hoogstaande keuken, maar dat is ook niet wat je verwacht van de berencafés.
eten is binnen de lijntjes, service is prima, decor is berig ingedeeld, je moet er van houden!
het was wel oke.

Ron
SandraVanC .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2015
De service was goed en we hebben lekker gegeten. Ik en m'n vriend hebben allebei de Mixed grill genomen en die is goed bevallen! Het was heel veel voor een goede prijs. Als dessert had ik een crème brulee en die was ook erg lekker. Er hing een supergezellige sfeer. Hier komen we zeker een keer terug als we weer een keer zin hebben in snel en makkelijk.
Philip .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Op enkele na ben ik bij alle "beren" wel eens geweest en dat zegt genoeg. De sfeer is er altijd goed. Verwacht geen culinair feest maar het eten is goed en lekker. De beenham en de saté zijn mijn favoriet. Ik ga er graag naar toe, gewoon gezellig!
Christa V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Op aanraden van onze gastvrouw bij Brutus Beer wezen eten. Hadden niet gereserveerd maar ondanks de (verwachte) drukte wegens Valentijnsdag kregen we een superplek bij de haard.
Mijn man en dochter hadden de mixed spareribs, mijn zoon een XL-burger en ik kogelbiefstuk. Ontzettend lekker gegeten en de bediening was super. Verhouding prijs/eten ook goed.
De volgende keer als we Rotterdam bezoeken gaan we hier zeker naar terug.
Ingrid O.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2015
Ondanks de verschillende berichten die we over de Beren horen, toch maar naar Brutus Beer gegaan. Ik moet zeggen het was niet verkeerd. We gingen voor de spareribs (onbeperkt) en kogelbiefstuk met daarbij een flesje huiswijn. De spareribs waren lekker van smaak, maar hadden iets gaarder mogen zijn. De biefstuk was wat aan de taaie kant, maar niet iets om over te klagen. Het flesje huiswijn was lekker. De bediening vriendelijk. Kortom: het was lekker en komen nog een keer terug.
Marcella L.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2015
Dinsdagavond met zijn 3tjes gegeten.
1x spare ribs
1x onbeperkt gambas
1x sate

bediening was prima en onbeperkt Gambas geen probleem om dit steeds bij te vullen.
De beer is voor een snelle hap en dat is prima als je je daarop instelt
Arjanstasteofthecity .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Fantastisch geholpen en gegeten! Het begon met de vraag of ik de T-Bone steak kon krijgen maar die was helaas op, ik vroeg of ik dan de ribeye kon krijgen en hoe zwaar deze ongeveer was, 500 gram zei de serveerster maar dat was een foutje het was de helft maar deze fantastische serveerster regelde mooi 2 ribeye's!!!!!! (500gram totaal) voor een kleine bijbetaling. Ze waren perfect bereid door de keuken en smaakte heerlijk!!!!! Brutus beer ik zeg.....DOEN!!!!!!
Henri V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2014
De zaak werd mij aangeraden door Rotterdammers die de weg weten en dat was een goede raad. Uitstekende spareribs, heel gezellige sfeer, buitengewoon vriendelijk personeel en 27,70 voor een ruime portie ribbetjes, 1 bier en een Spanish coffee die daar Mexican genoemd wordt. Aanrader voor een eenvoudige maaltijd.
Stijnvanleeuwen .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2013
Brutus Beer is absoluut NIET glutenvrij. I.i.g. de varkenssaté niet. Brutus pretendeert allergieën serieus te nemen, maar maakt het niet waar.
& dan kan de service goed zijn, het eten smakelijk, maar als 1 van het gezelschap vervolgens dubbelklapt van de ellende, dan is het voor het hele gezelschap een domper.
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2013
Soms gewoon even snel een simpele hap. We waren op de fiets en dan is de Maasboulevard vaak de aangewezen route om thuis te komen, dus de keuze voor Brutus. Aardige bediening. Kipfilet en gebakken schol waren in orde; je mag kiezen uit diverse bijlagen en ook die waren goed. De rosewijn vond ik niet geweldig maar de witte (wel 4 euro,) was prettig. Wel 5 verschillende meiden aan de tafel gehad, allemaal even aardig. Het zicht op de Erasmusbrug is imponerend, jammer dat er zoveel autoos langs je terras razen, maar we waren gezien het bedrag dat we moesten afrekenen helemaal niet ontevreden.
Jaco H.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2013
Gisteren na een weekend Antwerpen wilden wij met onze dochter even snel wat eten. Nou dat kan perfect bij Brutus Beer 'op de hoek', dacht ik. Er was zonder reserveren inderdaad genoeg plek. We kregen snel een tafel (achter de pin automaat) aangewezen. Eerst even zelf de broodkruimels van de vorige gasten van de banken afvegen. Dochter lief wilde graag met haar iPad op WiFi. De mevrouw vertelde met heerlijke platte Rotterdamse tongval; 'de Wifi? Nou die is al de hele week kapot, ik snap er niks van'. Oke, dat kan. Je aansteker ook? Met wederom plat Rotterdamse tongval; 'Nee we steken de kaars niet aan, het is buiten nog licht!'. Oke... Gaat dit nog goed komen? Mijn dochter heeft niet zoveel trek en neemt de pannenkoek naturel voor 5,90. Wij simpel en snel 3 stokjes BB saté (varkenshaas) voor 12,50. We bestellen 2 ice tea en gewoon Heineken bier van het vat.
Het personeel is heel druk achter de bar met elkaar in gesprek en vergeet de gasten. Ik wil graag nog een nieuw glas bier, maar helaas. Personeel rent snel voorbij, ziet je niet. Roepen helpt niet. En na 15 minuten nog geen biertje. Owwwww wacht daar is het eten al! Mag ik nog een biertje? 'NATUURLIJK!' Gelukkig...

Het eten is simpel en de stokjes (met aan het uiteinde een soort roze kleurstof; ter onderscheid kip of varkenshaas?) verzuipen onder een drek van satésaus. De met ijsschep opgeschepte salade en daarin gestoken een stuk kroepoek, maken er een simpel geheel van. Je kunt kiezen uit dunne of dikke friet, Twister friet (+ € 0,50) of een gepofte aardappel. De dikke friet was nog melig van binnen, ik had gelukkig dunne friet!
Toen Engels sprekende (toeristen) vroegen om: 'more vegetables', kregen alle gasten er wat cabaret bij. Omdat het personeel slecht Engels spreekt en daarna toch wel heel duidelijk lieten weten (ja op zijn Rotterdams!), dat die gasten 'de formule' niet begrepen. Haha en dat terwijl het Luxor toch echt aan de overkant zit. Maar goed gratis cabaret is altijd leuk.
Na het eten afrekenen en wegwezen hier, en de stad in voor een handgeschept Italiaans ijsje i.p.v. een berenbeker ijs. Mijn dochter wil vanavond 'gezond' eten ;)
De prijs kwaliteit verhouding is zoek bij dit restaurant. Als het er nou nog Beregezellig zou zijn, was ik misschien terugkomen. Maar helaas, de gastvrouw heeft daar in ieder geval niet haar best voor gedaan.
Fer_elle .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2013
We hebben hier met onze dochter gegeten en het was echt super!
Ze hebben hier zelfs een glutenvrije menukaart dus volgende keer nemen we ons buurmeisje mee die een glutenintolerantie heeft.
De bediening was heel vriendelijk en correct en het eten was voortreffelijk. Wij eten vaak bij de Beren eetcafees maar dit schoot er toch wel ver bovenuit. Brutus Beer bedankt.
Peterthailand .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2013
Dit was echt een schok, we wilden graag een keer lekkere spare ribs eten, en daarvoor moet je normaal toch bij de beren zijn. Maar hier viel het echt tegen. Met 4 man gegeten. Voorgerecht de krokante kip boutjes, waren helaas rauw en rood van binnen. Zijn terug gegaan en ook van de rekening gehaald. Spare ribs vielen tegen. Tot slot, de bediening had het zo druk met zich zelf dat de kok zelf uit de keuken slofte om de borden op tafel te zetten. Jammer, dit heb ik bij de andere beren restaurants niet meegemaakt.
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2012
Prima en lekker gegeten, mixed grill en dame blanche. Goede bediening, attent en klantgericht. De porties zijn zo royaal dat het volledig opeten van een hoofdgerecht en nagerecht al leidde tot een erg volle maag.