Brute Burgers Hoofddorp

Concourslaan 5B 2132 DH Hoofddorp Nederland Kaart

Over het restaurant Brute Burgers Hoofddorp

Probeer kwaliteitsburgers met de heerlijkste frietjes en bijzondere bieren. Dit is een trendy hamburgertent waar kwaliteit en smaak voorop staan. Geen industriële burgers maar ambachtelijke, verse hamburgers gemaakt van lokale producten en dagverse ingrediënten. Het is ook nooit ‘alleen maar’ een hamburger en een broodje; hier krijg je een goed belegde burger met verse groenten en smaakvolle toppings. Eenmaal geproefd wil je nooit meer iets anders.

Halve fles mineraalwater

Cheryl V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Prima gegeten voor prima prijs. Vooral voor vleesliefhebbers, maar er staan wel wat vega gerechten op de kaart. Voorgerecht macho's echte aanrader! Personeel en eigenaar vriendelijk en behulpzaam.
Chrisja V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Het duurde 1,5 voor 2 hamburgers en 1 dessert. De afzuiging is heel belabberd waardoor onze kleding heel erg stinkt naar gebakken hamburgers. Geen goede ervaring hier
Eef V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Weer gezellig en heerlijk gegeten bij Brute Burgers, wat een ontzettend vriendelijke bediening. Je kunt je burger geheel zelf samenstellen.
Kim G.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Dikke aanrader. Favo restaurant van Hoofddorp

Ik heb weer heerlijk gegeten bij Brute burgers. Ze gaan mee met de tijd en dat zie je ook terug op de kaart.

Thanks!
Marc O.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Viel wat tegen, zeker na de positieve reacties hier. Redelijke burgers maar alle 'aankleding' van de burger fuseert met het broodje tot een slappe pap waardoor de smaak er niet meer uit komt. Een steviger broodsoort zou hier zeker op z'n plek zijn. Nu op z'n best 'wel oke' maar niet in verhouding tot de prijs. Jammer.

Personeel is wel erg aardig maar mag wat attenter zijn op lege glazen en dat soort dingetjes.
Nienke V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Erg vriendelijk personeel. Wij wilde wat aanpassingen op onze burgers en dat was geen enkel probleem.
Burgers goed en echt keurig medium gebakken. Top !!
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Fantastische burgers,en de bediening is zeer vriendelijk, een aanrader!
Wij komen zeker terug!
Caroline J.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
persoonlijk vind ik het papiertje onder de burger, ik had geen broodje, lastig omdat je er in snijdt en wellicht papier mee op eet met de burger.
Misschien een groter blad sla op de houten snijplank i.p.v. papiertje?
Verder al enkele malen geweest, dus we zijn tevreden, gezellig en lekker :)
Dimitri D.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Lekkere burger met lekkere spicy frieten.
Margo L.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Goede burgers, bediening mag wat sneller. Maar wij komen zeker nog een keer terug, want het eten was erg lekker!
Chayim B.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Leuke tent met aardige bediening en lekker eten! Je kan zelfs meenemen naar huis als je wat overhoudt. We gaan zeker nog een keer
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Heerlijke Brute Burger Deluxe gegeten
Carmen G.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Heerlijk een burgerrestaurant, waar ze naast vlees, ook vega en zelfs een veganische optie bieden. Zeer zeker de moeite waard, wij komen zeker terug.
Arthur B.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Vriendelijke bediening, speciaal voor de kinderen werd een alcoholvrije cocktail gemaakt die erg lekker smaakte. Als voorgerechten de nacho´s, bitterballen en kipkluifjes, niets op aan te merken. Het concept is leuk, het broodje hamburger is naar wens samen te stellen, maar ondanks de kwaliteit van het vlees smaakte de hamburger een beetje vlak. Op de menukaart staat dat alle hamburgers medium worden gebakken, maar onze hamburgers waren aan de doorbakken kant. De nagerechten waren weer prima. Omdat het toch grotendeels om de hamburgers draait en deze iets beneden verwachting waren, een zeven. Wel een dikke zeven, want de rest en vooral de bediening is prima.
Ivor V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Zoals altijd een goede burgerrestaurant! Ondertussen bijna alle burgers geprobeerd en ze zijn allemaal even goed! Komen hier zeker nog vaker langs!
Mieke K.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Heerlijke burger, mocht van mij iets meer doorbakken zijn. Het broodje was erg lekker..en dan de cheesecake...verrukkelijke.
Ekmef .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Best burgers (&fries) in town!
Burgers zijn heerlijk, de zelfgemaakte frietjes ook. Vergeet de cheesecake niet te proeven en de milkshakes als je nog ruimte over hebt.
Ruben M.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Bruut lekkere burgers!
Joost K.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Lekker gegeten met de kinderen. De burgers zijn erg goed, maar ook de desserts zijn minstens zo lekker. Bediening is zeer vriendelijk.