Brute Burgers Hoofddorp

Concourslaan 5B 2132 DH Hoofddorp Nederland Kaart

Over het restaurant Brute Burgers Hoofddorp

Probeer kwaliteitsburgers met de heerlijkste frietjes en bijzondere bieren. Dit is een trendy hamburgertent waar kwaliteit en smaak voorop staan. Geen industriële burgers maar ambachtelijke, verse hamburgers gemaakt van lokale producten en dagverse ingrediënten. Het is ook nooit ‘alleen maar’ een hamburger en een broodje; hier krijg je een goed belegde burger met verse groenten en smaakvolle toppings. Eenmaal geproefd wil je nooit meer iets anders.

Halve fles mineraalwater

Cornelis N.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
Goede burger met creatieve bijgerechten en zelfs mijn Vegan dochter helemaal blij met de grote keuze aan vegan burgers en toetjes.
Miss86 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Wij haddwn sparerib en een ceasar salad besteld. Deze waren allebei goed bereid maar erg smerig. De combinatie van kruiden was niet lekker en de ceasar salad is totaal ander dan wij gewend zijn. Volgens mij moet je alleen een burger bestellen en geen andere gerechten dat kunnen ze niet.
Ze waren wel op tijd met bezorgen en schrijven een persoonlijke boodschap op de verpakking. Dat is wel aardig.
Mpvansprew P.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Heerlijk gegeten bij Brute burgers! Bediening is top, fijne muziek op de achtergrond en de kippetjes, verse friet en burgers ( ik had de Pablo) zijn niet te versmaden! Het enige wat ze zouden mogen doen is iets aan de buitenkant van de zaak veranderen; het ziet er wat verwaarloosd uit en nodigt niet echt uit om naar binnen te komen. En dat is zonde, want hierdoor lopen mensen echt wat mis! Wij komen zeker terug!
Tonnie B.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2019
Wij hadden een menu 4 mini hamburgers sparringspartijen en wat patat
Sparringspartijen waren zwart patat lauw en dat met zijn Tweetjes voor 60€
Dit was de eerste keer en de laatst.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Leuke service en goed eten!! Zeker voor herhaling vatbaar. Leuk dat we onze eigen burgers kunnen samenstellen. Wel een heel klein restaurantje maar leuk ingericht!
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Prima plek voor een eenvoudige snelle hap, bediening van burger op een plankje en papier is mijns inziens niet praktisch vanwege vocht in de burgers.
FijnproeverHaarlemNH .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Erg leuke bediening en heerlijk gegeten! Veel veganistische opties die eigenlijk allemaal lekker klonken. Wij waren wel nieuwsgierig dus kozen voor de zoete aardappelburger, zat oa een geweldig lekkere jalepeno-pesto op. Wij aten hier voor de eerste keer, en zowel het eten als de bediening waren echt top, dus kom hier graag terug om ook eens een vleesburger te proberen! *Enige puntje: de patat was echt veel te krokant...
Eef V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Wat een relaxte gezellige eetgelegenheid! Ongedwongen sfeer, zeer vriendelijke medewerkers en heerlijk etetn, hamburgers zelf samengesteld, leuk concept!
Mats S.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Was erg goed eten alleen was het een beetje gek dat wij later werden geholpen dan mensen die er later dan wij waren. Verder een top restaurant
Cheryl V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Knus, fijn en gezellig restaurant!
K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Prima gegeten voor prima prijs. Vooral voor vleesliefhebbers, maar er staan wel wat vega gerechten op de kaart. Voorgerecht macho's echte aanrader! Personeel en eigenaar vriendelijk en behulpzaam.
Chrisja V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Het duurde 1,5 voor 2 hamburgers en 1 dessert. De afzuiging is heel belabberd waardoor onze kleding heel erg stinkt naar gebakken hamburgers. Geen goede ervaring hier
Eef V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Weer gezellig en heerlijk gegeten bij Brute Burgers, wat een ontzettend vriendelijke bediening. Je kunt je burger geheel zelf samenstellen.
Joey V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Het eten en het restaurant zelf is een 10/10. Alleen de milkshake viel me tegen. Voor de rest niks te klagen, lekker, niet duur en een gezellige plek. ps. ik heb een piemel in de WC getekend
Kim G.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Dikke aanrader. Favo restaurant van Hoofddorp

Ik heb weer heerlijk gegeten bij Brute burgers. Ze gaan mee met de tijd en dat zie je ook terug op de kaart.

Thanks!
Marc O.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Viel wat tegen, zeker na de positieve reacties hier. Redelijke burgers maar alle 'aankleding' van de burger fuseert met het broodje tot een slappe pap waardoor de smaak er niet meer uit komt. Een steviger broodsoort zou hier zeker op z'n plek zijn. Nu op z'n best 'wel oke' maar niet in verhouding tot de prijs. Jammer.

Personeel is wel erg aardig maar mag wat attenter zijn op lege glazen en dat soort dingetjes.
Nienke V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Erg vriendelijk personeel. Wij wilde wat aanpassingen op onze burgers en dat was geen enkel probleem.
Burgers goed en echt keurig medium gebakken. Top !!
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Fantastische burgers,en de bediening is zeer vriendelijk, een aanrader!
Wij komen zeker terug!
Caroline J.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
persoonlijk vind ik het papiertje onder de burger, ik had geen broodje, lastig omdat je er in snijdt en wellicht papier mee op eet met de burger.
Misschien een groter blad sla op de houten snijplank i.p.v. papiertje?
Verder al enkele malen geweest, dus we zijn tevreden, gezellig en lekker :)