BRUT - Bar & Bites

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 00:00

Voordelig
Van Ruth M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Leuke wijnbar, prettige sfeer, goede keus aan wijnen en waarbij het plankje Brut een aanrader is, ruim gevuld met charcuterie, kaas en zelfs goulash kroketjes.
L.E. N.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Al enige keren was ik voorbij Brut gekomen en het zag er telkens gezellig druk uit: een goed teken voor een restaurant, of beter gezegd, voor een goede plek om te borrelen. We besloten ons weekend in te luiden met een borrel en te blijven eten. Dat borrelen gaat fantastisch, met een uitgebreide keuze - wie het niet heeft doet niet meer mee tegenwoordig - aan gin-tonics, en leuke borrelplanken met kaas en mooie Middellandsezee-hammen. Om echt te dineren is de kaart erg beperkt; wij kozen voor steak & friet, heerlijk medium-rare en de friet met schil. Heel veel andere keus biedt het menu niet dus kom niet aan met te verfijnde wensen. Helaas was het bord koud wat een beetje jammer was voor de steak. Onze avond werd afgemaakt met mooie wijn, bijpassend en goed geselecteerd, en een verrassend appeltaartje (niet op de kaart). Een leuke avond, sfeervolle muziek en lekkere stoelen, maar helaas ook een aardige rekening. Voor de prijs mag je iets meer frivoliteit verwachten, maar dat mocht onze pret niet drukken.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Leuke nieuwe borreltent in Utrecht. Doordat het restaurant meedeed aan een bepaalde actie zijn wij hier terecht gekomen. Een beetje buiten de gebaande paden vh centum maar soms is dat juist wel erg fijn. De eigenaresse is een erg vriendelijke dame en had alle tijd voor een praatje met ons. Daarbij stond ze ook open voor een puntje van kritiek, netjes. Gezien het jaargetijde hebben we geen gebruik kunnen maken vh terras maar dit zag er uitnodigend uit. Helaas was de bar vrij leeg toen wij er waren (op een vrijdagavond), ze verdienen meer klanten.
TessaE .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Erg gezellige avond gehad! Met een groep van 15 mensen wezen eten en we werden allen tegelijk opgedient. Het personeel is erg vriendelijk en meedenkend. De plankjes zijn leuk voor bij de borrel maar ook als voorgerecht. De biefstuk was ontzettend lekker! Een mooi vol bord met frietjes en een frisse salade. Het dessert plankje als afsluiter was orgineel en gevarieerd.

Kortom een geslaagd avondje uit!