Brussels Lof

Koningsplein 16 2981 EA Ridderkerk Nederland Kaart

Over het restaurant Brussels Lof

Gastvrijheid bovenaan de kaart

Bij Brussels Lof in Ridderkerk word je met open armen ontvangen. Wat een ruimte, dit restaurant telt twee verdiepingen en heeft ook nog een heerlijk terras. De bediening is een en al service, de kaart van grote kwaliteit en ook de wijnkaart straalt van vakkundigheid. Hou hun facebookpagina in de gaten om te zien welke leuke acties en activiteiten de vlotte eigenaars organiseren, een bijzonder duo.

Meer informatie over restaurant Brussels Lof

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Tineke W.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
coby B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
We hadden een AH arrangement en dit was super lekker. Er werd heel goed rekening gehouden met mijn lactose en tarwe vrije menu. Ik kreeg aangepast iets anders wat niet op het standaard arrangement stond en dat vond ik echt klasse. Fijne en aardige bediening met 28 graden s avonds op teras is natuurlijk niet verkeerd. Aanrader wanneer je in Ridderkerk bent dus !
Monica V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Dit was niet de eerste keer dat we hier gegeten hebben maar voorlopig wel de laatste keer. Het eten was matig. En de bediening was wat laks en afwezig. Ook onderling liep het in mijn ogen gewoon niet. Heel jammer, tis een mooie tent. Het kan zoveel beter!
verheijden .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Wij hebben afgelopen weekend met de AH actie bij Brussels Lof gegeten. Wij waren er nog nooit geweest maar zijn positief verrast. De sfeer was gemoedelijk en er werd goed rekening gehouden met het feit dat wij onze baby bij hadden(tafeltje met veel ruimte voor de kinderwagen). De keus aan gerechten was beperkt maar zeker geen verkeerde keus! We hebben heerlijk gegeten voor een zeer schappelijke prijs! Bij eerdere recensies lazen wij dat de wachttijd langer was maar hier hebben wij absoluut niets van gemerkt. De bediening was attent en er werd geregeld gevraagd of alles naar wens was. Kortom, niets op te merken op dit restaurant. We zullen er zeker vaker komen!
Familie123 L.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Heerlijk gegeten in een prettige omgeving en dito bediening Prima prijs/kwaliteit verhouding
NJ G.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Het ontvangst was prima. Vriendelijk personeel. Het eten smaakte prima. De wachttijd tussen het voorgerecht en hoofdgerecht was wel vrij lang. De andere gerechten werden sneller geserveerd. Op een gegeven moment stond de muziek vrij hard, waardoor je elkaar wat minder goed kon verstaan. Toen we gevraagd hadden of deze wat zachter kon, was dat geen enkel probleem.
Jacoline V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Heerlijk gegeten. Gezellige locatie
Arjo en V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Voor de tweede keer hier gegeten met onze AH-zegels. Het was net als vorig jaar erg lekker. Vriendelijke en adequate bediening. Enig minpuntje misschien dat het menu volgens mij bijna hetzelfde was als vorig jaar. Maar zo iets lekkers wil je best eens per jaar eten, dus wat ons betreft geen probleem.
Manuela B.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Gezellige sfeer, heerlijk gegeten!
Monica V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Prima restaurant, goed eten, vriendelijk personeel.
caroline V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Bediening kan wat enthousiaster
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Van een heerlijke lunch genoten bij Brussels Lof. Bij binnenkomst viel me direct de gezelligheid op van de inrichting. Bediening was vriendelijk en het eten uitstekend. Het restaurant liep vol, dat zegt genoeg! Ga zeker een keer terug!
Roos S.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Weer super lekker geluncht vanmiddag! Kwalitatief goede en ook mooie gerechten. Bediening altijd vriendelijk en hebben verstand van zaken!
Ilja V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heerlijke ambiance, en zo lekker gegeten! Een echte culinaire verrassing en dat bij ons om de hoek. We kregen een mooi plekje bij de boekenkast en hadden op deze manier ook alle ruimte op privacy. We hebben genoten van een heerlijk voorafje en een heerlijke bijpassend wijn. Ook het hoofdgerecht was genieten. Als dessert hebben we voor koffie gekozen. Erg vriendelijke bediening, die op het juiste moment wisten te serveren. Top zaak, gaan we zeker naar terug.
L. T.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Gisteren heerlijk genoten! We hadden het Valentijnsmenu en hebben echt fantastisch gegeten. Ook de wijnen waren erg goed die erbij geschonken werden. Het personeel is zeer vriendelijk en hebben onze Valentijnsavond een succes gemaakt! Zeker voor herhaling vatbaar.
Joke S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Moesten lang wachten dat iemand vroeg wat we wilden eten en toen hadden we hetmenu nog niet gezien!, tafel was niet gedekt. Kwaliteit was niet slecht maar niet voor herhaling. Bij de varkenshaas bijna geen groenten. En bij de zalm een schepje spinazie. Ook werd er niet gevraagd of nog koffie wilden. Jammer.
toom1 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Wij zijn van AH actie wezen eten bij Brussels Lof. Ontvangst was prima. Het plekje ook, maar het was boven waar volgens ons alle AH klanten werden neergezet en wij vonden het wel rumoerig. Ook de muziek was overheersend. Het voorgerecht was echt heerlijk, mosterdsoep. Het hoofdgerecht, varkenshaas vonden we karig. Er had meer groente en patat bij gemogen en ook het stukje vlees had groter gemogen. We moesten erg lang wachten op ons nagerecht omdat het ineens erg volgelopen was. Maar het was wel heerlijk, dame blanche, wat wel weer genoeg was. De bediening was ook perfect. Leuk voor een keer, maar we zullen er niet zo snel weer naar terug gaan.
lenielenienl .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het eten was heel lekker. De bediening was vriendelijk kwamen ook vragen of het gesmaakt had. Maar na het voorgerecht hebben we wel heel lang moeten wachten op het hoofdgerecht. De bediening erop aangesproken kregen we een drankje van het huis voor het wachten met een verontschuldiging. Nagegecht kwam wel vrij snel.
Hans W.
Met de AH aktie geweest. Kon kiezen uit 2 gerechten
Heerlijk gegeten Vooraf witlof mosterdsoep/cappacio, hoofdgerecht varkenshaas/zalm en als dessert ijs.
Smaakte goed. Was erg rumoerig kon elkaar moeilijk verstaan