Brussels Lof

Koningsplein 16 2981 EA Ridderkerk Nederland Kaart

Over het restaurant Brussels Lof

Gastvrijheid bovenaan de kaart

Bij Brussels Lof in Ridderkerk word je met open armen ontvangen. Wat een ruimte, dit restaurant telt twee verdiepingen en heeft ook nog een heerlijk terras. De bediening is een en al service, de kaart van grote kwaliteit en ook de wijnkaart straalt van vakkundigheid. Hou hun facebookpagina in de gaten om te zien welke leuke acties en activiteiten de vlotte eigenaars organiseren, een bijzonder duo.

Meer informatie over restaurant Brussels Lof

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Ilja V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heerlijke ambiance, en zo lekker gegeten! Een echte culinaire verrassing en dat bij ons om de hoek. We kregen een mooi plekje bij de boekenkast en hadden op deze manier ook alle ruimte op privacy. We hebben genoten van een heerlijk voorafje en een heerlijke bijpassend wijn. Ook het hoofdgerecht was genieten. Als dessert hebben we voor koffie gekozen. Erg vriendelijke bediening, die op het juiste moment wisten te serveren. Top zaak, gaan we zeker naar terug.
L. T.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Gisteren heerlijk genoten! We hadden het Valentijnsmenu en hebben echt fantastisch gegeten. Ook de wijnen waren erg goed die erbij geschonken werden. Het personeel is zeer vriendelijk en hebben onze Valentijnsavond een succes gemaakt! Zeker voor herhaling vatbaar.
Joke S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Moesten lang wachten dat iemand vroeg wat we wilden eten en toen hadden we hetmenu nog niet gezien!, tafel was niet gedekt. Kwaliteit was niet slecht maar niet voor herhaling. Bij de varkenshaas bijna geen groenten. En bij de zalm een schepje spinazie. Ook werd er niet gevraagd of nog koffie wilden. Jammer.
toom1 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Wij zijn van AH actie wezen eten bij Brussels Lof. Ontvangst was prima. Het plekje ook, maar het was boven waar volgens ons alle AH klanten werden neergezet en wij vonden het wel rumoerig. Ook de muziek was overheersend. Het voorgerecht was echt heerlijk, mosterdsoep. Het hoofdgerecht, varkenshaas vonden we karig. Er had meer groente en patat bij gemogen en ook het stukje vlees had groter gemogen. We moesten erg lang wachten op ons nagerecht omdat het ineens erg volgelopen was. Maar het was wel heerlijk, dame blanche, wat wel weer genoeg was. De bediening was ook perfect. Leuk voor een keer, maar we zullen er niet zo snel weer naar terug gaan.
lenielenienl .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het eten was heel lekker. De bediening was vriendelijk kwamen ook vragen of het gesmaakt had. Maar na het voorgerecht hebben we wel heel lang moeten wachten op het hoofdgerecht. De bediening erop aangesproken kregen we een drankje van het huis voor het wachten met een verontschuldiging. Nagegecht kwam wel vrij snel.
Hans W.
Met de AH aktie geweest. Kon kiezen uit 2 gerechten
Heerlijk gegeten Vooraf witlof mosterdsoep/cappacio, hoofdgerecht varkenshaas/zalm en als dessert ijs.
Smaakte goed. Was erg rumoerig kon elkaar moeilijk verstaan
Anne K.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Het eten was heerlijk! De uitwerking was niet standaard, maar net wat anders dan gebruikelijk. Tafels staan op goede afstand van elkaar. Zeker een aanrader.
Ellie A.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Helemaal volgeboekt, personeel erg vriendelijk, geen kleine porties maar worden wel snel achter elkaar geserveerd, de thee was nog erg heet toen het brood met smeersels kwam en direct daarna de soep. Je bent zo weer thuis en dat is een beetje jammer.
Helen V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Vriendelijk ontvangst, heerlijke AH-actie 3-gangenmenu gegeten. Het was erg lekker: Witlof-mosterdsoep!! Super. Varkenshaas was erg goed en de crème brûlee was heerlijk!!
Leuk sfeertje. We komen er zeker een keer terug om gerechten van de kaart te proberen.
wschut1 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Vriendelijke ontvangst en verzorgd eten. Op zaterdag veel bedrijvigheid, meer als wij hadden verwacht. Geen klachten over het restaurant.
k.maijer6 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Grandcafe ? Als je die naam wilt
voeren moeten ze echt nog wel een stap maken.
Het voor en hoofdgerecht ging nog wel maar de dameblanch leek nergens op jammer.
Het totaalresultaat is dat wij hier niet terug komen.
Cindy D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heerlijke vers flinterdun gesneden carpaccio ! Zo lekker heb ik hem lang niet gekregen ergens !
Als hoofdgerecht de varkenshaas gevuld met champignons en omwikkeld met rauwe ham , lekker mals perfect gegaard vlees . Vond enkel de champignons erin door de erg gladde mousse structuur geen toegevoegde waarde geven qua smaak .
Als dessert de crème brulee die wederom goed smaakte.
Leuke vlotte bediening gedurende de avond . Alles bij elkaar een erg leuke zaak om te eten . Wij komen zeker een keer terug
Bas S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Via de AH-restaurantactie. Beperkte keus uit 2 prima voor-, hoofd- en nagerechten. Uitstekende kwaliteit, mooi opgediend. Uitbreiden makkelijk mogelijk tegen redelijke kosten. Ons bezoek aan Brussels Lof is wederom prima bevallen!
jacza48 .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
we waren tevreden over het eten alleen tijdens het hoofdmenu kwam de patat te laat, we hadden ons overige eten al op. dat was wel een teleurstelling.
silvianijsen1 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Lekker gegeten en leuk bediend enige minpuntje we zaten bij een hele grote groep en die waren erg luidruchtig. We konden elkaar haast niet verstaan.
Barbara M.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Echt helemaal top! Het eten en de bediening waren super. Dus voor degene die een heerlijke avond willen is het zeker een aanrader
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
We vonden het een nette zaak. Vriendelijke bediening. En op het eten was niets aan te merken. Alleen was de keus beperkt maar dat wisten we van te voren.
Een zaak om nog eens naar terug te gaan.
Sjanie D.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Vrienden uitgenodigd voor een gezellig etentje met de restaurant aktie
Prima keuze menu, voor elk wat wils en ik zal zeker weer terug komen, leuke lokatie
P. Y.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
In het verleden was het altijd goed eten.
Nu gegeten op basis AH actie.
2 x Carpaccio ---> Deze was koud, veel te dun gesneden waardoor er nauwelijks een vleessmaak te vinden was.
1 x stukje varkenshaas --> Vlees prima maar mocht wat uitdagender gekruid zijn
1 x op de huid gegrilde zalm --> Zalm was gegaard (huis had geen grill gezien en was zacht) en niet gekruid
Beide --> aardappelpuree en warme groentes waren echt smaakloos.
2 x Dameblance --> weinig op een groot bord.
Teleurstellend.
Mogelijk omdat het een keuze menu was voor een actie, maar dit is geen visitekaartje.
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We waren hier van AH restaurantie-actie. Keuze zéér beperkt, maar smaakte prima. Gerechten volgenden elkaar te veel snel op. Al het aan hun gelegen had, hadden we na een 3 gangen diner inclusief koffie binnen een uur weer buiten gestaan.