Brussels Lof

Koningsplein 16 2981 EA Ridderkerk Nederland Kaart

Over restaurant Brussels Lof

Gastvrijheid bovenaan de kaart

Bij Brussels Lof in Ridderkerk word je met open armen ontvangen. Wat een ruimte, dit restaurant telt twee verdiepingen en heeft ook nog een heerlijk terras. De bediening is een en al service, de kaart van grote kwaliteit en ook de wijnkaart straalt van vakkundigheid. Hou hun facebookpagina in de gaten om te zien welke leuke acties en activiteiten de vlotte eigenaars organiseren, een bijzonder duo.

Meer informatie over restaurant Brussels Lof

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Ron V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Familie-eters .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Met vijf man gegeten op 19 november. Carpaccio was goed maar erg zout. tournedos, mini stukje, niet warm. zalm was oke.
Garnituur voor alle menu's patatjes dat kan echt niet voor zon restaurant. Groenten: drie halve sperciebonen en wat flintertjes paprika. Voor een tournedos van 22,50 is dat behoorlijk prijzig en kwalitatief niet erg hoogstaand. Capuccinotaartje was mierzoet. Bediening was vriendelijk en op tijd. Bij AH actie keuze uit twee toch wat magere menu's, het voelde toch wat afgeknepen allemaal, dat is jammer. Bij verschillende andere restaurants toch meer kwaliteit en bredere variatie.
FeliD .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Met de ah actie hier wezen eten. Vooraf carpaccio was lekker. Mosterd witlof soep had lekker kunnen zijn maar erg flauw en dun. De varkenshaas als hoofdgerecht was prima. De zalm was saai en flauw: een stukje gestoomde(?terwijl dit gebakken zou zijn) vis waar verder niks mee gedaan is. Het dessert was ook eenvoudig. 29.95 voor een driegangen menu prima voor met de ah actie.
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Bij Brussels lof heerst een relaxte sfeer. Het eten was heerlijk. Met een fijne bediening waren alle ingrediënten aanwezig voor een gezellige avond met vrienden!
Marjolein
Arjo En V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
We hebben erg lekker gegeten en de bediening was prima, we hoefden helemaal niet lang te wachten. Prijs-kwaliteit-verhouding erg goed.
Jeanette N.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Goede sfeer. Het was bomvol vanwege de AH actie en daardoor erg rumoerig .
Maar dat stond de vlotte bediening , goede service en het heerlijke eten niet in de weg.
Bvanhengel .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Het personeel was vriendelijk en het geheel heel mooi ingericht. Frisse toiletten.
Het eten was heerlijk. Goed voor een 2e bezoek.
Nel V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Eten was goed. In het restaurant was het erg druk daardoor erg rumoerig. Je zit op en in elkaar. Bij binnenkomst bleek dat we een tafeltje hadden gekregen op de bovenverdieping terwijl 2 personen in ons gezelschap absoluut niet kunnen traplopen en er geen lift was. Dit is uiteindelijk wel opgelost. Absoluut geen leuke binnenkomer.
Carkodade .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Restaurant doet bij binnenkomst gelijk gezellig aan. Indeling van restaurant is gevarieerd, tafels staan leuk verdeeld. Bediening is vriendelijk en vlot. Wij waren er deze keer in kader van de AH actie, menu is eenvoudig van opzet maar lekker. Al met al een goede avond gehad.
A.tuk1 .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Een heerlijk driegangenmenu menu. Voor de maandag een gezellige drukte.
Sfeer was goed, gaan hier zeker nog een keer naar toe.
Zullen deze zaak ook bij vrienden aanbevelen.
Esov .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijk gegeten van het AH actie menu. Eten was van goede kwaliteit en smaakte prima. De droge witte wijnen waren heerlijk. Een adres om zeker nog eens terug te komen.
Debby H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heerlijk gegeten. AH-menu was erg goed. Beslist een restaurant om nog een keer naar terug te gaan. Gezellig, vriendelijk personeel, zeer goed eten.
Wim-Corrie .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Zeer goed restaurant, een beetje rumoerig. Goede en zeer vriendelijke bediening. Een heel groot nadeel (misschien omdat we samen waren) om 18.45 binnen, om 19.00 uur voorgerecht, om 19.15 het hoofdgerecht, en met gevraagde uitstel om 20.00 uur het nagerecht. Dus in 1 uur tijd het gehele 3 gangen menu. Veel en veel te snel. Heel jammer.
JoannaVerkerk .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Een niet bijzonder eetcafé met standaard tafels, stoelen en sfeer. De gerechten zijn leuk opgemaakt. Echter, standaard combinaties en geen verrassingen.
Nsmeijer .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant, goede service en gezellige sfeer. De porties hebben een prima grootte en de prijzen zijn ook prima.
Kwadijk .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Heerlijk gegeten , zeer vriendelijke bediening
Per gang een keuze , toen het niet goed lukte met de allergie van mijn vrouw mocht ze a la carte bestellen, top service
Lydia D.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
We zijn met de AH diner actie geweest. Heerlijk gegeten! 3 gangenmenu waarbij steeds keuze is tussen 2 gerechten, voor iedereen zat er iets tussen wat we lekker vonden. Goede kwaliteit eten, vers en smaakvol, geen standaard pakjes smaakjes. Het smaakte allemaal heel lekker. Vrolijke attente bediening. Beetje lang wachten tussen voorgerecht en hoofdgerecht. Maar alles bij elkaar zeker aan te bevelen!
Rebecca D.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Goed gegeten van de AH zegeltjes. Het eten was goed, hoewel bepaalde ingrediënten duidelijk niet aanwezig waren of vervangen. Aardige ambiance en bediening, we hebben wel behoorlijk lang moeten wachten waardoor het etentje 3 uur duurde. Het was gezellig, maar het had best iets vlotter gemogen.
Willy B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
29 augustus hier gegeten. Voor de lunch hier vaste klant, dus nu ook eens s avonds geprobeerd. Zoals altijd het personeel heel vriendelijk en behulpzaam en ook tijdens het diner heerlijk gegeten! Vind zelf de lunch gerechten lekkerder als de diner gerechten, maar dat is heel persoonlijk natuurlijk. Vind het een fijne en gezellige zaak waar ik me altijd welkom voel!
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
We hebben hier een lunch genuttigd op het terras. De uitstraling van het terras is matig. Bediening op zich vlot. Het eten was qua smaak gewoontjes maar wel heel aardig opgemaakt. Wat ik buitengewoon jammer vond is dat het servies en ook de spulletjes die op tafel stonden niet schoon waren. Het gaat echt om de finishing touch en daar kan nog wel het een en ander aan verbeterd worden.