Brussels Lof

Koningsplein 16 2981 EA Ridderkerk Nederland Kaart

Over het restaurant Brussels Lof

Gastvrijheid bovenaan de kaart

Bij Brussels Lof in Ridderkerk word je met open armen ontvangen. Wat een ruimte, dit restaurant telt twee verdiepingen en heeft ook nog een heerlijk terras. De bediening is een en al service, de kaart van grote kwaliteit en ook de wijnkaart straalt van vakkundigheid. Hou hun facebookpagina in de gaten om te zien welke leuke acties en activiteiten de vlotte eigenaars organiseren, een bijzonder duo.

Meer informatie over restaurant Brussels Lof

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Brussels Lof

Kirsten B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Het is jammer dat wij niet in de buurt wonen, anders waren we vaste gast geworden! Alles klopte; van het brood vooraf tot de koffie met likeur en slagroom tot slot. Heerlijk eten en vriendelijke service. Echt n aanrader als je van goed eten houdt..
pietkrogt .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wij waren met vrienden van de ah actie.
Eten was heerlijk. Personeel heb ik grote bewondering voor. Ze liepen de benen onder hun lijf vandaan.
Wij zaten boven en de keuken was beneden. Groot compliment voor deze vriendelijke mensen.
Kortom alles perfect.
Liesbeth
jeanetl .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Zijn erg hartelijk ontvangen en duidelijk uitgelegd waar we plaats konden nemen.Bediening aan tafel goed en gezellig. Aanrader voor een volgende keer.
margriet.bijkerk .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Jammer dat we ergens achterin onder de trap zijn gestald naast een kapstok ! Kapstok stond niet op de juiste plaats en het was irriterend dat mensen dat ding steeds voller gingen hangen boven onze tafel ! Communicatie was ook niet goed tussen personeel onderling ! Kregen de grote kaart aan geboden terwijl er een aparte kaart was voor de AH actie ! Moest dit zeggen tegen degene die ons bediende ! porties waren vrij klein voor iemand ( partner) met grote trek !
Roterman1966 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Ik had gereserveerd met de restaurant AH actie. We hadden keuze uit 2 3 gangenmenu's. Prima keus. De gerechten waren lekker. Het was onze eerste kennismaking met Brussels Lof. Een gezellig restaurant, Grand Café.
Het was een goed gevuld restaurant, daarnaast konden we elkaar nog goed verstaand. Prima bediening.
Zonder de actie zou ik hier zeker nog eens terug komen.
Elizabeht V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het was leuk lekker gezellig ik heb zalm genomen dat was alleen een heel klein smal stukje dat is het enigste wat ik jammer vond
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Wij hadden al een keer beneden gezeten, maar zijn nu boven gaan zitten,wat wij een stuk gezelliger vonden, het eten was heel goed en de bedieniing vlot en vriendelijk, kortom alles perfect, groetjes L. W. Hulspas.
Hannie B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Mandje friet per persoon zou beter passen ipv 1 mandje met zn 2
Of een iets groter mandje ????
Nico Carin W.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Gisteravond hier gegeten. Vriendelijke ontvangst en we mochten zelf onze tafel uitkiezen. Er was een aparte kaart voor het Albert Heijn menu waar we konden kiezen uit twee gerechten. De gerechten waren allemaal heerlijk en ook ruim voldoende . De sfeer was ook heel ontspannen en de serveerster vroeg of ze even moest wachten of dat het nagerecht gelijk geserveerd kon worden. Dat vonden we ook heel netjes. Genoten van het eten en zeker voor herhaling vatbaar.
E S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Het is altijd heel goed bij Brussels lof, ook nu weer. Vriendelijk personeel . Het betrof een 3-gangenmenu. Wij hebben niets met zoete toetjes. Daarom vonden we het sympathiek dat we de toetjes voor koffie of thee mochten inruilen. We komen graag terug.
Een Bolnessenaar.
Lloesje .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
We hadden keuze uit twee driegangendiners. Omdat we met zes vrienden en vriendinnen waren hebben we alle gerechten geprobeerd. Alles was super lekker. Verrukkelijke witlofmosterdsoep, vis en vlees precies goed en de toetjes waren ook heerlijk. De bediening was ook prima. Dit was de derde keer deze zomer dat we bij Brussels Lof aten. Wel met verschillende vrienden, maar alle keren veel lof. Kortom een aanrader en voor herhaling vatbaar!
maya17 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Jammer dat je voor het brood moet betalen, maar dat is een keuze die je dan zelf moet bepalen.Vond wel de gingerale van het merk hendriks superlekker
Rinus M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Kan een ieder dit restaurant aanbevelen goede bediening en we werden netjes ontvangen .
Ga daar zeker nog eens eten.
Was een goede prijs kwaliteit verhouding.
ljcdegier .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Erg vriendelijk personeel, eten ruim voldoende en lekker,
alleen was helaas de zalm iets te gaar bij ons allebei.
Keuze voor AH-actie beetje beperkt,
maar wel geschikt voor iedereen.
xena2011 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We zijn heel snel geholpen en kregen na bestelling direct ons drankje. De bediening was netjes, maar ietwat slordig met het serveren van de drankjes. Er werd behoorlijk gemorst en ik moest zelf vragen of de tafel a.u.b. weer droog gemaakt kon worden.

De bediening was ook snel met het opdienen van het eten. Iets te snel naar mijn zin, waardoor ik het gevoel kreeg, dat ik niet op mijn gemak kon eten en dat er voor ons tafeltje al mensen stonden te wachten!

Ondanks bovenstaande, hebben we lekker en goed gegeten.
C.J. W.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. (AH restaurantactie). Konden zelf ons tafeltje uitzoeken. De wachttijden tussen de gangen was prima.
Kortom: een gezellige avond gehad.
Germaine S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Aangezien voor de 3e maal een zeer slechte tafel aan ons werd toegewezen, zijn wij deze keer vertrokken om elders een gezellige avond met een mooie plaats te beleven.
Jammer dat bij een dergelijke actie van AH er wellicht teveel reserveringen worden aangenomen.
Het eten was de vorige maal redelijk.
J. R.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
We moesten heel lang wachten. Later bleek dat we moesten wachten op alleandere personen met hetzelfde arrangement zodat ze in een keer alles tegelijk konden bereiden en uitserveren. Heel jammer want het duurde veel te lang. Wij komen hier niet meer terug.
ja.ruseler R.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Gezellig
Steef P.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Gezellig restaurant, prima bediening. Samen met partner, goed geluidsniveau voor een gesprek en genoeg privacy.Attente bediening, schonk op tijd onze glazen bij en vroeg of alles naar wens was.