Brussels Lof

Koningsplein 16 2981 EA Ridderkerk Nederland Kaart

Over het restaurant Brussels Lof

Gastvrijheid bovenaan de kaart

Bij Brussels Lof in Ridderkerk word je met open armen ontvangen. Wat een ruimte, dit restaurant telt twee verdiepingen en heeft ook nog een heerlijk terras. De bediening is een en al service, de kaart van grote kwaliteit en ook de wijnkaart straalt van vakkundigheid. Hou hun facebookpagina in de gaten om te zien welke leuke acties en activiteiten de vlotte eigenaars organiseren, een bijzonder duo.

Meer informatie over restaurant Brussels Lof

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Tom M.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Via de Albert Heijn actie besloten hier te gaan eten. We kregen een keuzemenu waarbij we als voorgerecht kozen voor een rundercarpaccio, welke ontzettend lekker was. Als hoofgerecht kozen we ook weer beide voor de gegrilde zalm op een bedje van wilde spinazie en puree, ook een heerlijk gerecht!

Het was rustig in het restaurant op een dinsdagavond. De bediening was vriendelijk en snel.
silvianijsen1 .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
De bediening ging niet echt vlot en het leek of de serveersters er totaal geen zin in hadden wat wel jammer is want het eten was lekker.
jankorte1 D.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Voorgerecht niet geweldig.Hoofdgerecht was goed allen erg weinig patat voor 2personen.
Bediening goed en vriendelijk.veel rumoer uit de keuken,jammer.
Bij elkaar goed voor de actieprijs maar te duur voor de normale prijs!
hkuling .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Agnes B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heel leuk en plezierig geholpen hing een prima sfeer. Het eten was héérlijk ruime porties en mooi opgemaakte borden zeker een aanrader ????
Tiny N.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Wij komen al jaren bij Brussels Lof ook nadat we 7 jaar geleden zijn vertrokken uit Ridderkerk. De kwaliteit is constant en het personeel erg vriendelijk. Zowel voor de lunch, borrel als diner een prima adres.
hwvreeswijk .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Vriendelijke bediening, heerlijke gerechten. Het is voor herhaling vatbaar en zeker een aanrader. De carpaccio en zalm waren overheerlijk.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
We hebben met de familie heerlijk zitten eten.
We hadden een drie gangen menu wat meer als voldoende was.
Bediening was heel vlot en vriendelijk en de prijzen gunstig....
Kortom een aanrader
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Het meisje die ons hielp, erg gezellig en vriendelijk.
Op de helft van de tijd ging zij naar huis, en heefteen gezellige man het overgenomen.
Hij was een gezellige donkeren man, heel erg vriendelijk en vertelde dat hij ook andere dingen kon en
de kans kreeg om iets uit te proberen. Echt geweldig en ontzettend lekker , en wij hebben het
getroffen dat hij onze tafel had overgenomen.
Wij komen beslist nog een keer terug. Met vriendelijke groet Loes Oomen.????????❤️
Leo D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Gezellige sfeer ,lekker eten ,aardig en vriendelijk personeel .voldoende te eten .ze vragen vaak of alles naar wens is en dat is fijn
Marie Christine D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
het was prima, met de AH restaurantactie hier gegeten met mijn vriend; we konden de hele avond buiten zittten en het personeel was erg vriendelijk! Het eten was goed, netjes verzorgd!
Zeker voor herhaling vatbaar
ewagemakers .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Gisteren daar gegeten met de AH actie. Eten is prima. Het Voorgerecht de carpaccio was bijzonder gepresenteerd. Er zaten allemaal kleine parmezaanse kaas schaafsels op de carpaccio je daaronder truffel mayonaise. Hoofdgerecht 1 (ik had de zalm) vond ik flauw van smaak. De patat was wel erg lekker. Mijn partner had het andere hoofdgerecht de kip. De kip was erg droog..
Het dessert de dame blanche was om je vingers bij af te likken. Nu ben ik een toetjesmens, dus was helemaal in mijn nopjes. De crème brulee was ook erg lekker.
sonja S.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Heerlijk geluncht zal dit restaurant zeker aanbevelen bij familie en vrienden.
conny V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij Brussels Lof, de sfeer was heel gezellig , de achtergrond muziek maakte het ook heel sfeervol al met al een topavond gehad.
Lenny B.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Gisterenavond lekker gegeten bij Brussels Lof via de AH actie. Gerechten zijn misschien niet bijzonder, maar gewoon goed klaargemaakt! De patat had misschien iets langer mogen bakken, maar dat is persoonlijk.
Groot plus punt vonden wij dat we het dessert mochten ruilen voor kaas (we zijn allebei niet zo van de zoete toetjes) en dat hier een heel schappelijk extra bedrag voor gerekend wordt!
Zeker voor herhaling vatbaar!
Carl N.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Voorgerecht Garnalencocktail : garnalen zwemmen in te (veel?) dunne saus. (garnalen waren wel goed)
Schnitzel was te droog en lag als een blok beton op de maag.
Vlaamse friet was prima.
Wim J.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heel tevreden, je krijgt veel te eten. We konden het niet eens op. Carpaccio was boven verwachting.
Gezellige sfeer. Een tip: stof de randen van de stoelen eens af.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Vriendelijke en behulpzame bediening.
Een goede kwaliteit / prijsverhouding.
Porties waren, voor ons 70 plus, ruim voldoende.
We gaan nog een keer terug!
Jacq V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Gezellig eetcafé leuke maaltijden en
Zeer vriendelijk personeel
Helga W.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Kaart is beperkt. Tafelgenote en ik wilden allebei de tong picasso. Nee die hadden ze niet meer. Voor een zaterdagavond vind ik dat een slechte zaak.