Brussels Lof

Koningsplein 16 2981 EA Ridderkerk Nederland Kaart

Over het restaurant Brussels Lof

Gastvrijheid bovenaan de kaart

Bij Brussels Lof in Ridderkerk word je met open armen ontvangen. Wat een ruimte, dit restaurant telt twee verdiepingen en heeft ook nog een heerlijk terras. De bediening is een en al service, de kaart van grote kwaliteit en ook de wijnkaart straalt van vakkundigheid. Hou hun facebookpagina in de gaten om te zien welke leuke acties en activiteiten de vlotte eigenaars organiseren, een bijzonder duo.

Meer informatie over restaurant Brussels Lof

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Cindy D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Bas S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Via de AH-restaurantactie. Beperkte keus uit 2 prima voor-, hoofd- en nagerechten. Uitstekende kwaliteit, mooi opgediend. Uitbreiden makkelijk mogelijk tegen redelijke kosten. Ons bezoek aan Brussels Lof is wederom prima bevallen!
jacza48 .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
we waren tevreden over het eten alleen tijdens het hoofdmenu kwam de patat te laat, we hadden ons overige eten al op. dat was wel een teleurstelling.
silvianijsen1 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Lekker gegeten en leuk bediend enige minpuntje we zaten bij een hele grote groep en die waren erg luidruchtig. We konden elkaar haast niet verstaan.
Barbara M.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Echt helemaal top! Het eten en de bediening waren super. Dus voor degene die een heerlijke avond willen is het zeker een aanrader
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
We vonden het een nette zaak. Vriendelijke bediening. En op het eten was niets aan te merken. Alleen was de keus beperkt maar dat wisten we van te voren.
Een zaak om nog eens naar terug te gaan.
Sjanie D.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Vrienden uitgenodigd voor een gezellig etentje met de restaurant aktie
Prima keuze menu, voor elk wat wils en ik zal zeker weer terug komen, leuke lokatie
P. Y.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
In het verleden was het altijd goed eten.
Nu gegeten op basis AH actie.
2 x Carpaccio ---> Deze was koud, veel te dun gesneden waardoor er nauwelijks een vleessmaak te vinden was.
1 x stukje varkenshaas --> Vlees prima maar mocht wat uitdagender gekruid zijn
1 x op de huid gegrilde zalm --> Zalm was gegaard (huis had geen grill gezien en was zacht) en niet gekruid
Beide --> aardappelpuree en warme groentes waren echt smaakloos.
2 x Dameblance --> weinig op een groot bord.
Teleurstellend.
Mogelijk omdat het een keuze menu was voor een actie, maar dit is geen visitekaartje.
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We waren hier van AH restaurantie-actie. Keuze zéér beperkt, maar smaakte prima. Gerechten volgenden elkaar te veel snel op. Al het aan hun gelegen had, hadden we na een 3 gangen diner inclusief koffie binnen een uur weer buiten gestaan.
Emma L.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Anderhalf jaar geleden geweest voor een diner, toen heel teleurgesteld. Gisteravond met de AH actie geweest en het was een aangename verrassing. Ze hebben hun tweede kans met beide handen aangegrepen! Heerlijk eten en perfecte service! Prijs/kwaliteit meer dan goed met de actie.
Monica K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Altijd goed eten bij Brussels lof.
Frietjes weinig.
Dat mag wel meer.
Verder super geholpen hoor.Heel vriendelijk .
Wij gaan er vaker eten en altijd in orde
Marthine R.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Leuke en huiselijke inrichting, Er worden leuke events georganiseerd met thema gerelateerd eten. Verder is het eten goed en is er ruime keuze aan wijnen.
matsmeets .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Prima, leuke entourage en bediening
Eten prima
Meer muziek zou leuker zijn
Kom zeker terug
Buiten ook mooi versierd
Goede verbindingsroute met bus etc.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Vriendelijke servicegerichte bediening in een gezellige ambiance. Eten meer dan prima, hoofdgerecht had iets warmer gemogen.
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance! Ieder gerecht was goed. Een paar keer was de bediening te snel met het ophalen van de borden, maar ze corrigeerden zich netjes.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Leuke zaak en prima gegeten. Bediening netjes. Echter een aantal tafeltjes staan zo opgesteld dat je letterlijk bij anderen aan tafel zit. Dat is wel een minpunt
Familie-eters .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Met vijf man gegeten op 19 november. Carpaccio was goed maar erg zout. tournedos, mini stukje, niet warm. zalm was oke.
Garnituur voor alle menu's patatjes dat kan echt niet voor zon restaurant. Groenten: drie halve sperciebonen en wat flintertjes paprika. Voor een tournedos van 22,50 is dat behoorlijk prijzig en kwalitatief niet erg hoogstaand. Capuccinotaartje was mierzoet. Bediening was vriendelijk en op tijd. Bij AH actie keuze uit twee toch wat magere menu's, het voelde toch wat afgeknepen allemaal, dat is jammer. Bij verschillende andere restaurants toch meer kwaliteit en bredere variatie.
FeliD .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Met de ah actie hier wezen eten. Vooraf carpaccio was lekker. Mosterd witlof soep had lekker kunnen zijn maar erg flauw en dun. De varkenshaas als hoofdgerecht was prima. De zalm was saai en flauw: een stukje gestoomde(?terwijl dit gebakken zou zijn) vis waar verder niks mee gedaan is. Het dessert was ook eenvoudig. 29.95 voor een driegangen menu prima voor met de ah actie.
marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Bij Brussels lof heerst een relaxte sfeer. Het eten was heerlijk. Met een fijne bediening waren alle ingrediënten aanwezig voor een gezellige avond met vrienden!
Marjolein
Arjo en V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
We hebben erg lekker gegeten en de bediening was prima, we hoefden helemaal niet lang te wachten. Prijs-kwaliteit-verhouding erg goed.