Brussels Lof

Koningsplein 16 2981 EA Ridderkerk Nederland Kaart

Over restaurant Brussels Lof

Gastvrijheid bovenaan de kaart

Bij Brussels Lof in Ridderkerk word je met open armen ontvangen. Wat een ruimte, dit restaurant telt twee verdiepingen en heeft ook nog een heerlijk terras. De bediening is een en al service, de kaart van grote kwaliteit en ook de wijnkaart straalt van vakkundigheid. Hou hun facebookpagina in de gaten om te zien welke leuke acties en activiteiten de vlotte eigenaars organiseren, een bijzonder duo.

Meer informatie over restaurant Brussels Lof

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

• Betaalpas , Mastercard , Visa card
  • Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Rolstoelvriendelijk , Terras , Wi-Fi
Eten8,2/10
Service8,1/10
Decor8/10
Rebecca D. (0 recensie) 6 /10
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
- Recensie wordt momenteel bewerkt -
Willy B. Fijnproever (5 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
29 augustus hier gegeten. Voor de lunch hier vaste klant, dus nu ook eens s avonds geprobeerd. Zoals altijd het personeel heel vriendelijk en behulpzaam en ook tijdens het diner heerlijk gegeten! Vind zelf de lunch gerechten lekkerder als de diner gerechten, maar dat is heel persoonlijk natuurlijk. Vind het een fijne en gezellige zaak waar ik me altijd welkom voel!
Martine V. Gastronoom (17 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
We hebben hier een lunch genuttigd op het terras. De uitstraling van het terras is matig. Bediening op zich vlot. Het eten was qua smaak gewoontjes maar wel heel aardig opgemaakt. Wat ik buitengewoon jammer vond is dat het servies en ook de spulletjes die op tafel stonden niet schoon waren. Het gaat echt om de finishing touch en daar kan nog wel het een en ander aan verbeterd worden.
Hanneke V. Bourgondiër (2 recensies) 5,5 /10
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Kregen snel een drankje. Vervolgens kwam de serveerster de bestelling opnemen. Het ei op de clubsandwich zalm kon ook als omelet. Half uur later (het was heel rustig) gevraagd waar onze bestelling bleef. Vergeten. Ook vergeten wat de bestelling ook alweer was. Nogmaals besteld. Nogmaals gevraagd van het ei. Ja dat kon en omdat we waren vergeten ging de kok meteen met onze bestelling aan de slag. Niet dus 2 tafels kregen eerder hun eten. Uiteindelijk, na een uur (!) kwam onze bestelling. Met een spiegelei ipv omelet. Want dat laatste kon namelijk helemaal niet. Als goedmakertje kregen we nog wel koffie aangeboden. Werd neergezet op volle tafel die ook pas later werd afgeruimd. In een bijna lege zaak.
Leo V. Fijnproever (6 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Bediening super. eten goed en lekker. Prijs oke.we zíjn afgelopen zondag voor de carpaccio /varkenshaas en het ijs toetje gegaan.en woensdag gáán we voor de truffelsoep en de gebakken zalm. Zag er ook héérlijk uit.
Corinne V. Fijnproever (5 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Wij kwamen voor het eerst bij Brussels Lof, met veel hout ingericht als bistro-eetcafé in het moderne centrum van Ridderkerk. En what's in a name: niets dan lof. Wij werden heel vriendelijk ontvangen en de bediening bleef de hele avond aardig, prettig informeel en adequaat. Het restaurant zat goed vol, en buiten stond een heel gezelschap te borrelen. Eén minivergissinkje in de drukte: we kregen de gewone menukaart, maar omdat we wel vermoedden dat er een restaurantactie-menukaart zou zijn, was dit probleem snel opgelost. Dat er mensen zijn die het bestaan daarvan vreemd vinden, verbaast mij nog altijd: de restaurants worden druk bezocht en doen hun best een mooi menu aan te bieden. En je krijgt nota bene een heel menu voor niks! Logisch dus dat het aanbod op de kaart meestal iets beperkter is dan op de reguliere kaart. Het gaat om de kwaliteit, en de kaart hier biedt een bijzonder lekker driegangenmenu. Beiden namen we de carpaccio, die buitengewoon smeuïg en smaakvol was. Leuk dat er ook (wit)lof-soep op de kaart stond, ook al aten we deze nu niet. Uit macht der gewoonte zouden we er een mandje brood bij hebben leeggegeten, maar dat ontbrak. Geen punt, want we kwamen echt niets tekort. Vervolgens passeerden zowel de varkenshaas als de zalm de revue, gevolgd door de dame blanche en de crème brûlée. Alles zag er heel verzorgd en erg aantrekkelijk uit, en de smaakcombinaties waren zeer aan ons besteed. Klein waren de porties allerminst. Een paar losse glazen wijn (rood en wit) en koffie na completeerden onze zeer welbestede avond. Ook zonder de korting zouden we vinden dat je bij Brussels Lof heel goed eet en daar zeker niet te veel voor betaalt. We komen graag terug.
Karin W. Fijnproever (7 recensies) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
We hadden een ah-bon. Moet je altijd maar afwachten wat er komt. Maar dit was voortreffelijk. Een goed gekozen menu en fantastisch bereid. Ik heb de complimenten nog aan de chef laten geven. Wat hebben wij lekker gegeten. Vooraf hadden we brood met tja wel te harde boter. Dat was echt het enige dat ik dacht mwa. Toen carpaccio. Heerlijk. Vervolgens varkenshaas omwikkeld met parmaham dat even onder de grill was geweest, jamjam. En toe een creme brulee met eigenlijk en iets te zacht dakje maar dat mocht de pret niet drukken. Heeeerlijk gegeten. Met een fantastische bediening. Kortom, jammer dat Ridderkerk uit mijn route ligt anders zou ik hier met regelmaat komen.
Lilian M. 1e beoordeling (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Erg leuke en gezellige locatie! Van binnen erg goed aangekleed en we zijn erg vriendelijk en gastvrij ontvangen. De kaart is echt leuk opgezet met voldoende keuzes en we kregen een super wijnadvies welke bij al onze gerechten goed gecombineerd werd.

Vooraf had ik de carpaccio welke heerlijke vers en dun gesneden is, meer dan genoeg lekkers erbij. Als hoofdgerecht de zalm welke goed op de huid gebakken was en net niet helemaal door, heerlijk! En als dessert de kaasplank met meer dan voldoende kazen, goed gekozen!

Kortom: hier ga ik zeker vaker eten!!
Nicoletteroeland . Bourgondiër (2 recensies) 5,3 /10
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Het decor was oudelijk en niet helemaal schoon. stoffig zeg maar. Het eten was over het algemeen goed. Maar de carpatio lauw die koud hoort te zijn en de varkenshaas te droog. Wij mochten het menu kiesen van een schoolbord. En daarvan kozen wij de Carpatio voor af , varkenshaas als hoofmenu en de dame blanche als toetje. De bediening was vlot en kwamen veel langs om te vragen of we nog wat wilden drinken. Bij de rekening moesten we ze wel roepen. Op de rekening bleek dat we twee carpatio moesten betalen , 1varkens haas en 1 dame blanche. We kregen dus een twee gangen menu gratis in plaats van twee. terwijl op het schoolbord een drie gangen menu werd aangegeven en er niets van werdt geschegd dat de carpatio niet bij de AH actie zat. Vreemd. Mijn man heeft er nog op gewezen maar daar werdt duidelijk over heen gepraat. Voor ons heeft dit restaurand of cafe, afgedaan.
Marjo E. Bourgondiër (2 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Met onze gespaarde zegeltjes van AH een reservering gemaakt. Keuze uit 2 voorgerechten, hoofdgerechten en desserts. Overheerlijke carpaccio gegeten daarna had ik een perfecte gerookte zalmsteak en de rest van ons gezelschap had gevulde varkenhaas wat zij allemaal erg lekker vonden. Als afsluiting creme brulee en dame blanche. Perfecte zeer vriendelijke bediening, we konden kiezen er was buiten of binnen gereserveerd. Wij hebben heerlijk op het terras gezeten. Zeker een aanrader. Wij komen hier beslist nog terug.
Lloesje . 1e beoordeling (1 recensie) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Samen met mijn partner superlekker gegeten. Vooral het voorgerecht carpaccio was erg lekker! Beide menu's waren heerlijk. Door het mooie weer hebben we buiten op het terras gegeten, heel gezellig,
EricB69 . 1e beoordeling (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Voorgerecht carpaccio was echt heerlijk en hoofdgerechten van ah-keuzemenu (varkenshaas / zalm ) waren ook echt verrukkelijk. Zeker een aanrader en we komen hier zeker terug. Leuke ambiance en gezellig
Ja.ruseler . 1e beoordeling (1 recensie) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Het diner was erg lekker, bediening super vriendelijk. Gezellig sfeer, hadden tafel bij raam gevraagd en ook gekregen. Kwamen al bij brussels lof, zeker het aanbevelen waard.
Fcvanvliet . 1e beoordeling (1 recensie) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Eten in een gezellige omgeving, vlotte bediening een AH keuze menu was in orde keuze uit 2 gerechten vlees en vis zalm een beetje flauw varkenshaas zag er goed uit.
Janenanneliesweij . Bourgondiër (3 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Leuke ambiance, wel iets te warm. Zeer lekker gegeten, goede huiswijn en bijzonder vriendelijk en goed personeel.
Er was aandacht besteed aan het ah-menu.
Jannekebouwmans . 1e beoordeling (1 recensie) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Heerlijk gegeten! De carpaccio en varkenshaas zijn echte aanraders. Goede prijs kwaliteit verhouding voor het 3 gangen menu! Mooie zaak!
Margrietvanrees . 1e beoordeling (1 recensie) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Wij kennen Brussels Lof en vinden het gezellig restaurant om even een hapje te gaan eten, deze keer kwamen wij met de restaurant zegels van de AH (vast menu). Wij voelden ons net als andere keren dat wij hier kwamen klanten die een avond verwend wilde worden met lekker eten. Personeel was vriendelijk en deden hun werk.
Geert.van.someren . 1e beoordeling (1 recensie) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Voor de AH-actie een 3-gangen menu. Beperkte keus met twee keuzes per gang, maar gewoon erg goed. Niets dan lof. Zeker voor herhaling vatbaar.
Linda R. Fijnproever (7 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Heerlijk gegeten met de AH actie. Beperkte keuze, maar wel hele lekkere gerechten. We hadden de carpaccio, de varkenshaas en als dessert de dame blanche en de crème brulee. Alles was even lekker en de bediening oplettend. In het verleden waren de eigenaren nog weleens wat afstandelijk, maar zijn nu vriendelijk en attent. We lunchen al regelmatig bij Brussels Lof maar zullen ook zeker terugkomen voor het diner.
EsSander . Fijnproever (6 recensies) 6,5 /10
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Het eten was gewoon normaal. Blonk niet echt uit. Bediening was heel vriendelijk en beleefd. We wonen niet echt in de buurt, maar als het net even anders zou zijn, zouden we er toch niet iets verder voor rijden. Nu blijft het bij deze ene keer.