Brunotti Beach Club

31-181820233

Meer informatie over restaurant Brunotti Beach Club

Tineke A.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Gisterenavond hier met een gezelschap gegeten. Mooie locatie, gaaf interieur, fijne bediening en super lekker gegeten!!!. Een echte aanrader. Bedankt voor de gezellige avond!!!!
Sophie K.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Eettentje bij de surfschool. Het eten is van redelijke kwaliteit, maar ik vond de kaart niet echt bijzonder. Heel standaard gerechten.

Bediening is vriendelijk en vrij snel.

De locatie is de reden dat dit tentje loopt.
Chrissy B.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Hier al meerdere malen geluncht en gegeten. Een geweldig terras met mooi uitzicht op het Oostvoornse Meer. Binnen ziet het er ook heel gaaf uit, een soort surf chique.
Zaterdag hier lekker op het terras gezeten, tapasplank erbij en een heerlijke fles wijn erbij, wat wil je nog meer?! Echt aan aanvulling voor Oostvoorne!
Mverduijn .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Nieuw in Oostvoorne..Brunotti Beach Club.
Perfect gelegen aan het Oostvoornsemeer.
Het is hier heerlijk relaxen na een dagje watersporten.
Na een heerlijke Chouffe uit de tap zijn we gaan eten in de club.
Voorgerecht was garnalen met chorizo en salade.
Hoofdgerecht waren heerlijke spareribs gemarineerd naar een recept van de eigenaar, met friet en salade.
Nagerecht was een brownie met mango-ijs en aardbeien.
Als je de zaak binnenloopt, zie je gelijk de mooie bar, met daarachter een "echte" open keuken.
Je waant je echt in een soort van "surfclub"
Perfecte sfeer, goede bediening en uitermate vriendelijk personeel.
Je kan hier binnen komen met stropdas, maar zeer zeker ook in zwembroek !!
Een echte aanrader als je van eten en drinken houdt in een heerlijk relaxe sfeer aan een toplocatie !!
De keuken is open van 10.00u tot 22.00u.