Brunello

7,2
Voordelig
Marianne H.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Kort geleden heerlijk geluncht bij Brunello. Samen met een vriendin die een echte Italië kenner is. En met de zegeltjes van AH was de rekening een lachertje. De wijn was duurder dan ons verrassings lunchmenu.
We komen snel terug.

Marianne
Jimmy R.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Vandaag heerlijk geluncht bij Brunello in Elst. De inslalata prosciutto was rijkelijk gevuld en goed van smaak. De bediening was vlot en erg vriendelijk. Zeker een aanrader voor een lekkere lunch.
Nannemiek .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Brunello was een aangename verrassing. Uitstraling prima, buiten gezeten. Enige minpuntje daarbij is dat er wat licht mist op het terras/op je tafel als het donker wordt, maar verder prima gezeten.
De wijnen , zowel wit als rood, waren heerlijk en de pizza carpaccio een echte aanrader. Puur en eenvoudig, maar overheerlijk. Fijn ook dat deze een kleinere afmeting heeft en niet teveel vette kaas op de mooie dunne bodem had. Heerlijk dessert ook en zeer vriendelijke jonge bediening. Dikke pluim!
ThomasenLinde .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Geweldige avond gehad, prettige sfeer, vriendelijk geholpen en bovenal fantastisch lekker gegeten. Voorgerecht carpaccio. Hoofgerecht tonijn met gegrilde groenten, salade en aardappels. Heerlijk. Je proeft de geweldige verse ingredienten en de zorgvuldige bereiding. Heerlijk eten in een leuke zaak, mooi ingericht, geweldig lekker klaargemaakt.
Judith P.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Modern Italiaans restaurant, met een mooie uitstraling, klassieke foto's aan de muur en mooie details maken het echt stijlvol.
Wij waren met 4 personen en hebben als voor gerecht gekozen voor een gezamenlijke plank met anti pasti, de Brunello misto classic. Olijven, kaas, stukjes focaccia, prosciutto, tapenade etc. Smullen dus.
Goed advies over de wijn, ben geen kenner maar de ober wist waar hij het over had.
Daarna zelf gekozen voor de Spaghetti aflik, olio e peperonsino, een zwart gekleurde spaghetti, met weinig ingrediënten zoals het hoort, heerlijk pittig van smaak. De anderen kozen voor vlees, 2 x Filletto di manzo, tournedos, goed van smaak en lekker mals. En 1 x Filletto di pollo à la polenta, viel ook erg in de smaak.
De grote uitsmijter was het grand dessert wederom een gezamenlijke plank met heerlijke zoetigheden en een goede Italiaanse koffie ernaast.
Kortom, genoten van eten, ambiance en service! Voor herhaling vatbaar, ook vanwege goede prijs kwaliteit verhouding.
Margret J.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Gisteren zijn mijn vriendin en ik wezen eten bij Brunello. Ik raad iedereen aan om daar eens te gaan naar toe te gaan. De ontvangst wat hartelijk en vriendelijk. We werden naar ons tafeltje begeleid en zagen meteen de gezellige uitstraling van het restaurant. Mijn vriendin en ik bestelde de Brunello misto deluxe. Een grote houten plank met typisch Italiaanse lekkernijen. Mijn vriendin heeft een lactosevrij dieet, ook daar werd ze prima in begeleid. Als dessert nam ik het frisse limoncellotaartje. Leuk geserveerd met een bolletje ijs en vers fruit. Zeker een aanrader. Mijn een vriendin een schaaltje vers fruit. Een dikke pluim voor Brunello. We komen zeker terug.
MariannetB .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Heerlijk gegeten, een grote plank met allerlei verschillende lekkernijen erop. Attente bediening, heerlijke wijn!
En rekening houdend met mijn lactose intolerantie een speciaal gemaakt nagerecht! Chapeau!
Verita T.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Vorige week heerlijk gegeten bij Brunello in Elst. Bij binnenkomst werden wij hartelijk ontvangen door de gastheer waarna wij naar tafel werden geleid. Nadat wij onze drankjes kregen werd ons de menukaart aangereikt waar er ruime keus is tussen pasta's, pizza's en vis- vlees gerechten.

Vooraf heb ik de spaghetti aglio olio gegeten, een zwart gekleurde pasta met heerlijke verse groentes, pepers en knoflook. Als hoofdgerecht nam ik de pizza calzone gevuld met mozzarella en tomaat. Heerlijk gekruid en een juiste grootte. Als hoogtepunt hebben we een grand dessert als nagerecht gehad, een heerlijke wandeling door de desserts met als favoriet de tiramisu!

Brunello is zeker aan te raden, lekker eten, goede service en een mooie ambiance!
QuidProQuo .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Prima ontvangst, leuke inrichting, half open keuken met mooie oven in het midden. Keukenpersoneel erg serieus en niet de vriendelijkste, alsof ze het je kwalijk nemen dat je er komt eten. Pizza's zijn klein, maar dit staat ook duidelijk vermeld op de kaart. Wel heerlijk van smaak. Vlees van de bbq smaakvol maar droog, geserveerd met een salade en gebakken aardappeltjes. Partner Linguine met venusschelpjes, deze was erg goed. Pasta goed gekookt en alles zeer smaakvol, helaas nog wel zand in de schelpen, kon wellicht nog een wasbeurt gebruiken.
Nagerecht erg groot, maar lekker.

Bediening zoals velen al melden, aan de jonge kant en laten steken vallen.
Voor het geld zijn er betere plekjes om te eten, als deze dingen iets bijgesteld zouden worden is het een prima zaak.
GeertdV .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Zojuist geluncht bij Brunello te Elst. Mijn partner had een tagliatelle met bospaddenstoelen die nu al bekroond is tot favoriet. Ik zelf had een trio van 3 belegde mini broodjes, ik koos voor vitelli tonato, carpaccio en zalm, in 1 woord voortreffelijk! Heel vriendelijk geholpen in een fijne ambiance. Wij gaan Brunello zeker nog een keer bezoeken. Dikke pluim!
Gera V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Mooie inrichting. Goede en vriendelijke bediening. Voorgerechten waren prima. Maar de pizza's waren een aanfluiting. Veel te klein, te plat, te vet. Die kunnen nooit gebakken zijn in een houtoven. Zag ook nergens iemand deeg rollen dus denk aan kant en klaar bodempjes...dat mag geen pizza heten. Wij zijn echte pizza kenners en liefhebbers maar zelfs iemand die nooit in italie een pizza heeft gegeten kan hier niet blij van worden. Er werd goed naar onze kritiek geluisterd en mijn pizza tartufo zag er dusdanig uit dat hij van de rekening werd gehaald. Wellicht nog een keer proberen met vlees of vis als hoodfgerecht. Maar pizza.....niet doen!
Timaik .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
2 'Ollanders die Italiaantje spelen: dat kan niet goed gaan. Pizza's zijn niet krokant en veel te klein, voor kraanwater is geen plaats ('verdienmodel') en de desserts zijn weer absurd groot en vooral niet Italiaans (ondanks de naamgeving). Ook nog een foutje met de bon en geen gevoel voor wat gastvrijheid betekent. Dat kan je de bediening niet verwijten, die zijn op veel te jonge leeftijd, zonder begeleiding, het diepe in gegooid. Wel lekker goedkoop. Ambiance: niet.
Hub K.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Hebben er al 4 x gedineerd en het blijft steeds top, zowel voorgerecht als hoofd- en nagerecht. Ik vind de tournedos geweldig en mijn vrouw de diverse visgerechten.
Inrichting is zeer smaakvol en past goed bij deze zaak. Personeel is vrij jong maar zeer beleefd en behulpzaam. Iedereen moet het vak leren dus worden er foutjes gemaakt, maar wie maakt die niet?
Ondanks dat ik uit het zuiden des lands kom (Valkenburg) en maar enkele keren in Elst kom, ga ik er steeds weer terug. Chapeau voor Brunello en staff..!!
Corinne E.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Inrichting is mooi, personeel is aardig, maar te jong en onwetend Maar dat aardig maakt weer veel goed Eten vonden wij vreselijk. Enige wat lekker was, was de espresso na afloop. Niets met Italiaans te maken, net zo Italiaans als eten uit de zakjes van Knorr en Honig. Brood, kan geen Italiaans zonder, hebben ze niet. Pasta, te gaar, soepgroenten en gedroogde kruiden er in. Italiaans eten is: eenvoudig, simpel, maar altijd van topkwaliteit Geen frutsels en fratsen en onnodige decoraties. Dat sommigen dat lekker vinden, zal best als je thuis met die genoemde zakjes kookt. Als je van vers en echt eten houdt is het drie keer niks En ook nog behoorlijk aan de prijs.
Claud76 .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Een nieuw, modern, sfeervol Italiaans restaurant in Elst. Als voorgerecht met z'n tweeën de Brunello misto delfde genomen, een heerlijke verzameling Italinaanse lekkernijen. Daarmee was onze buik al behoorlijk gevuld, dus als hoofdgerecht gingen we beiden voor het kleine formaat pizza. Die was gewoon helemaal goed en werd begeleid een prima huiswijn. Een nagerecht paste er niet meer bij, maar daar komen we zeker een keer voor terug!
Emja .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Een poos geleden hier gegeten. Bij binnenkomst werden we keurig ontvangen, waarna we naar een tafel werden geholpen. We zaten voor aan in het restaurant, waardoor je niet de sfeer proeft. Er komen veel mensen langs die in en uit lopen, waardoor je niet rustig een gesprek kunt voeren. Bovendien helpen de tegels op de vloer ook niet qua akoestiek. Lekker rustig zitten is er niet bij. Het eten was redelijk, maar karig. Daarnaast stoorde het ons dat je voor bijna elk gerecht een andere serveerster krijgt. Normaal maken we er een avondje uit van, maar hier waren we na 1,5 uur al weer weg. De prijs van boven de € 100 voor 2 personen (waarbij we 2 drankjes hebben genomen) was voor ons te veel van het goede. Helaas, maar hier komen we niet meer.