Browns B.L.H.

Dorpstraat 5 5504 HH Veldhoven Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Browns B.L.H.

Dinsdag t/m Donderdag 11:00 - 17:00
Vrijdag 11:00 - 20:00
Zaterdag 11:00 - 17:30

Jouw recensie over het restaurant Browns B.L.H.

Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Zeer uitgebreide kaart. De gerechten zijn overheerlijk. De prijzen zijn meer dan billijk en de bediening is vlot en attent. Het is er dan ook altijd gezellig druk. Het is daarom raadzaam te reserveren.
Corine V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Lekker eten. Onvriendelijke bediening die niet klantgericht ik. Bij drukte alleen aandacht voor de grote tafels. Bijna moeten smeken voor nog een kop thee.
LoesK .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Het nieuwe pand ziet er van binnen sfeervol en ruimtelijk uit. Wanneer het drukker is, moet men rekening houden met het geluidsniveau. De open keuken geeft een leuk beeld en laat zien hoe proper men te werk gaat.
Voor een high tea bij Browns geweest. Twee kannen theewater is voor 9 personen helaas wat weinig en serveersters kwamen niet vaak langs om deze opnieuw bij te vullen. Pickwick thee is niet slecht, maar bij een high tea verwacht ik iets exclusievere thee.
Keuze uit twee soorten soep, welke geserveerd werden met knoflook brood. Lekker! Vervolgens een heerlijke salade met warme kip. Daarna werden er schalen met twee soorten broodjes op tafel gezet, een stagiaire met zoetigheid en warme applecrumble geserveerd. Broodjes waren simpel belegd. De zoetigheden (gebakjes & bonbons) kwamen duidelijk van de groothandel. Bij de scones werd eenvoudige jam geserveerd en de clodded cream was absoluut niet zoals het hoort. Gemiste kans, want het begin van de high tea was prima!
Eefje V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
De beste plek om te lunchen waar ik ooit ben geweest. Een hele ruime keuze: broodjes, salades, wraps etc. Prijs /kwaliteit echt super. Mijn favoriet: Caesar salade. Wel even reserveren, het is een erg populaire plek. Zelfs nu ze op een nieuwe, grotere locatie zitten.