Brownies & Downies Veghel

Deken van Miertstraat 1 5461 JN Veghel Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Brownies & Downies Veghel

Dree S.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Helaas scheen de zon vandaag niet zodat we gebruik moesten maken van ons drie-uurtje in de wel zeer fraaie lichte serre aan de Aa. Geen echte straf dus.
Het drie-uurtje is een zeer aangenaam geprijsd arrangementje van soepje, salade en koffie.
Het wordt geserveerd tussen 3 en 6
De salade werd geserveerd op een brede basis van zalm met gevarieerde slasoorten en mooi gekruide scampi's en asperges. Echt genieten dus en een royale portie. Brood vol van smaak en lekker krokant.
Het was dus weer genieten aan de AA in Veghel.
Tip voor de restauranthouder wat de wijn betreft.
Probeer eens de Montespina sauvignon komt van dezelfde producent als de huiswijn.

Chantalvk103 .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2015
Wij gingen met een groep collega's lunchen bij Brownies & Downies. Ik vind het een erg leuk concept; de bediening is erg leuk. De stoelen werden netjes aangeschoven en de thee werd voor me gezet. Brownies & Downies doet zijn naam eer aan: De brownies bij de thee waren écht heel erg lekker.

Ik bestelde een clubsandwich. Deze was erg goed belegd en ook erg lekker.
Het was wel een beetje aan de prijs, maar het was een erg leuke lunch. Ik vond dat de prijs wel waard!

Het restaurant was erg open en er was nog toegang tot een bibliotheek geloof ik. Dat vond ik persoonlijk iets minder. Het was wel simpel, maar sfeervol ingericht. Ik heb begrepen dat ze sinds een tijdje in een ander pand zitten, wat een vooruitgang was t.o.v. het vorige pand.
R. L.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2013
Lekkere tostie Danny gegeten, goede cappuccino en chocomelk.
Jammer alleen dat de prijzen van de drank op de kaart niet overeen komen met die op de rekening.
Verschil van € 0,40 per consumptie, dit kan natuurlijk niet.
Prijzen zijn over het algemeen aan de hoge kant.
Verder vonden wij het een donker op elkaar gepakt geheel maar dat is natuurlijk ook een kwestie van smaak.
Wat ons betreft in ieder geval niet voor herhaling vatbaar.