Brownies & Downies Spijkenisse

Vrijdag en Zaterdag 09:00 - 17:30
Zondag Gesloten
Desiree V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Het is er eindelijk van gekomen. Het is een leuke zaak met vriendelijk personeel dat hun uiterste best doet. De koffie kwam op een leuk dienblaadje en de brownie en blondie waren heerlijk. Als je haast hebt moet je hier niet gaan zitten maar daar hield ik van te voren al rekening mee. Op zaterdag nogmaals hier iets willen drinken maar dit liep uit op een teleurstelling. Er liep maar 1 iemand in de bediening (zonder handicap) die waarschijnlijk niet haar dag had. Na 3 kwartier zijn we zonder te kunnen betellen weggegaan. Anderen die na ons kwamen hadden al lang hun bestelling op tafel staan maar ons vergat ze iedere keer.
Joshi76 .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Afgelopen vrijdag middag hier toevallig verzeild geraakt voor een lunch. Ik had een broodje carpaccio en mijn man een uitsmijter. De ontvangst was uitermate vriendelijk en het eten heel erg lekker! Als je haast hebt moet je hier niet zijn. Wij hebben genoten!
Trudie V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Erg leuke zaak, zeer vriendelijk personeel. Prachtige mooi opgemaakte borden. En het smaakt allemaal ook nog eens erg lekker. Wij gaan er graag terug.