Brownies & Downies Helmond

Markt 24 5701 RK Helmond Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Brownies & Downies Helmond

De Drie Musketiers M.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
In een schitterend pand op de markt van Helmond. Wij komen hier regelmatig en altijd tot tevredenheid. Leuke kleine gerechtjes altijd vers en met een super bediening.
Twee mooie terrassen voor en achter. Wij zijn en blijven Fans
Believe B.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Super locatie in het centrum van Helmond met een fijn terras. Leuke aankleding! Super sfeer! Zaterdagmiddag borrel met luxe hapjes. Lekker. We komen snel weer terug. Ga zo door!
Helmond5706 .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Wat een ontdekking! Ik heb nog nooit eerder zo'n lekker broodje gegeten met daarbij zo'n complete koffie mogen ontvangen. Koffie, Slagroom met likeurtje, een glaasje water, een brownie en dit alles op een zeer mooi gepresenteerde dienblad. Als kers op de taart was de bediening en leiding bijzonder vriendelijk en attent. Zelfs de deur werd voor mij opengehouden. De leukste en beste horeca ervaring die ik ooit heb mogen beleven. Voor mij is dit de nieuwe huiskamer van Helmond!