Brownies & Downies Emmen

Vrijdag en Zaterdag 09:30 - 17:00
Zondag Gesloten
Mariabakkerbroekema .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Vanmiddag met vriendinnen hier de lunch gebruikt. Verrassend! Prima verzorgde lunch en bediening was uitstekend. Wat een geweldig concept. Zeker voor herhaling vatbaar.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Gisteravond bij Brownies en Downies in Emmen, erg lekker gegeten. Een spannende amuse op een stokje, heerlijke paprika/groentemousse soep met spekjes op de randen, een hoofdgerecht met kabeljauw, risotto en spinaziemousse. We konden natuurlijk niet achterblijven door ook een brownie te bestellen bij de koffie. De organisatie loopt erg soepel. Iedereen weet goed de eigen taak.
Minder vind ik de akoestiek. Het klinkt in erg hol binnen, door het relatief lage plafond en het ontbreken van zachte materialen (houten vloer en houten tafels en stoelen)
Suusje5 .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Wij vonden het eten zo wie zo al lekker bij brownies Emmen maar het kerstdiner van 23 december overtrof alle verwachtingen. Heeeeerlijk, super lekker gegeten . Kok Dennis weet waar hij mee bezig is. Echt top. Van voorgerecht tot het heerlijk toetje alles was even lekker . En mooi opgemaakt. Behalve dat de bediening goed is hebben de dames en heren nog een prachtig kerstlied gezongen. En nu vergeet ik bijna de kerstman. Ook was dit die avond goed in zijn rol. Zeker voor herhaling vatbaar.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2015
Super leuk en goed concept! Mensen met het syndroom van down werken hier mee. Ze doen dit ontzettend leuk en met een leidinggevende. Het eten is vers en erg lekker. Zeker een goede en leuke tent om lekker te gaan lunchen!