Brownies & Downies Eindhoven

6,9
7,1
LindaEindhoven .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Koffie met een taartje gegeten op Koningsdag. Vriendelijke en vlotte bediening, alles goed geregeld. Lekkere koffie en latte macchiato met een siroopje met slagroom en een stukje brownie. De worteltaart was ook smakelijk.
Gabi D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Super gezellige ongedwongen sfeer, heerlijk gegeten en nog een top optreden gekregen van de bediening. We hebben genoten en gaan zeker nog vaak terug!
jopio65 .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Heerlijke lunch bij Brownies & downieS in hartje Eindhoven: geniet van een lunchplankje met de dagsoep, een huisgemaakte bitterbal, diverse sandwiches en een brownie dit was de social deal
voor 7,50.
We kregen op een plankie een glaasje soep, wat zeer karig en half gesmeerd en belegde brood,
een bitterbal met een kerrieprutje brownie was stukje chocolade cake.
Het geheel was teleurstellend had er meer van verwacht, gezien eerdere ervaringen, jammer dat ze zn kans laten liggen want om meer zieltjes te winnen zou het zeer aantrekkelijk geweest moeten zijn, en dan krijg je ook betere mond op mond reklame. De bediening aan tafel zou m.i. ook beter kunnen en dus beter begeleid moeten worden!
TM&FJ ..
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
We hadden hier een high tea met een groep van acht. We hadden iets te vieren en kregen vooraf een hugo cocktailtje, een bitterbal van eend op een stokje met een truffelmayonaise en een soepje van spinazie. We hadden gekozen voor de eenvoudige high tea, en kregen twee grote houten platen: 1 met club sandwiches, en 1 met verschillende zoete hapjes. Natuurlijk brownies, maar ook appeltaart-stukjes, witte chocolade cheesecake en potjes yoghurt met een soort notenreepje. De jongeman die ons bediende deed dat prima en vriendelijk. Verbeterpuntjes: de soep (die gedronken moest worden uit een glaasje) zou beter wat minder heet geserveerd kunnen worden. En op een tafel van 8 zijn 2 grote platen eigenlijk wat weinig: alles moest doorgegeven worden. Desalniettemin, leuke zaak, aanrader.