Brownies & downieS Den Bosch

Vrijdag t/m Zondag 09:00 - 17:00

6,9
Badeend_15 .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2016
Eigenlijk hadden we voor een dagje theater in Den Bosch op 24 februari bij Brownies & Downies Den Bosch willen eten, en daarvoor hadden wij een Social Deal. Toen ik zo'n twee weken van te voren wilde reserveren, zaten ze helemaal vol, en was er nog maar één dag beschikbaar voor die maand. We hebben gelijk gebeld, maar de leidinggevende kon er niks aan doen. Na een hoop heen en weer bellen, mochten we een reservering voor een latere datum via mail doorgeven. Daar waren wij niet zo blij mee, aangezien wij helemaal vanuit Den Haag moesten komen, en verder niet zo veel meer te zoeken hadden in Den Bosch. Liever hadden wij dus een andere oplossing gezien.

Gisteren stond een dagje Arnhem op een programma, en hebben we - om de Social Deal niet verloren te laten gaan - een omweg via Den Bosch gepland. Ik moet zeggen, het was de omweg niet waard. Soep smaakte waterig en had weinig vulling, en de toast van mijn broodje was gedeeltelijk verbrand. Ook vond ik mijn broodje droog (te droge kipfilet), en zaten er hier en daar wat vreemde willekeurige ingrediënten in (een halve rozijn? en mijn tafelgenote had de andere helft van de rozijn op haar broodje carpaccio). Dit viel mij erg tegen, zeker nadat wij al kennis hadden gemaakt met Brownies & Downies Den Haag - waar wij zeer te spreken waren over de smaak en kwaliteit van het eten. De bediening verwijt ik niks, want dat waren stuk voor stuk erg aardige, vriendelijke mensen die zo hun best deden, en er ook nog in slaagde, ondanks de drukte. Erg knap gedaan! Maar gewoon de hele ervaring, en hoe met Social Deal werd omgegaan, was een flinke teleurstelling.
Anja K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
We hebben boven gezeten. Ietwat krap, de tafels staan erg dicht op elkaar. Maar wel gezellig. En we konden zien dat het eten op de tafels naast ons er net zo mooi uitzag als bij ons. Als je thee bestelt, krijg je een heel dienblad met schaaltjes losse thee; minder keuze dan op het eerste gezicht lijkt, maar zeker origineel. De bediening zorgt er van harte voor dat je niks tekort komt.
Berletta .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
Ik heb al meerdere keren geluncht bij Brownies&Downies Den Bosch en eet dan de salade met geitenkaas. De salade is heerlijk, de thee wordt heel origineel geserveerd en de koffie ook met een mini brownie en glaasje slagroom. De bediening is vlot en vriendelijk. De ruimte is erg krap waardoor je niet altijd even comfortabel kunt zitten. Eten wat de pot schaft op donderdagavond heb ik eenmaal geprobeerd maar dat was echt slecht helaas: de kip in het voorgerecht was niet goed doorbakken en de lamsrack als hoofdgerecht was misschien wel goed maar ik zou het nooit gekozen hebben. Ik zou de gerechten voor eten wat de pot schaft wat algemener houden zodat het aansluit bij een groter publiek.

Trotamundos .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2015
Brownies & Downies heeft 2 vestigingen in Den Bosch. In het VVV-kantoor bestaat dat in dezelfde ruimte uit een eenvoudige koffiecorner, waar ook broodjes geserveerd worden. In deze vestiging een kop koffie gedronken.
De kop koffie werd opgediend met een glaasje water, een glaasje slagroom en een stukje brownie.
Alles stond in een vierkant houten bakje. Zag er best aardig uit. Koffie smaakte erg goed.
Jantien1980 .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2014
Na vaak langsgelopen te zijn vandaag maar eens hier geluncht met een collega. Tijdens het werk lunchen moet snel gebeuren en daar heeft Brownies&Downies aan voldaan!

Onze vrouwelijke serveerster was zeer vriendelijk en kwam geregeld terug om te vragen of alles naar wens was en verkocht ons tussendoor nog wat drankjes. Wij hebben genoten van tweemaal de geitenkaas salade, een verse jus, water en thee. De salade was verrassend lekker wat mede mogelijk werd gemaakt door de kroketjes waar de geitenkaas in zat én de vijgen ernaast! De jus heb ik wel eens lekkerder gedronken, was niet erg fris van smaak. De thee is een cadeau om te ontvangen op het dienblad inclusief losse thee en een stukje brownie.

Ik heb nog 1 tip voor onze gastvrouw van deze dag; gebruik af en toe een deodorant op warme dagen als deze!
David .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2014
Eerlijk is eerlijk, het is zo'n goed en leuk concept waarin je ziet hoe het loont om deze initiatieven te hebben, maar... het eten is niet goed, te wisselend. Op donderdag is er 'eten wat de potschaft', we hadden er heerlijke courgette soep met zongedroogde tomaten en daarna helaas risotto met zoveel peper dat het niet te eten was. De zongedroogde tomaat was ook wat overderven daarbij. Laatst hier nog een keer geluncht, het broodje met nog bevroren carpaccio was niet te eten en de zongedroogde tomaten daarbij hadden geen meerwaarde. Het broodje kalfspastrama met zongedroogde tomaten was okee, maar niet heel lekker.

Zongedroogde tomaten en olijven horen gewoon niet op ieder gerecht. Koks op kookcursus en het is het beste tentje van Den Bosch. Aan het personeel, zowel de bediening als hun leidinggevenden ligt het niet, die maken er een heel leuk restaurantje van!
Tycho88 .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2013
Hartstikke lekker gegeten hier. Het begon al met de overheerlijke brownie die tezamen met de cappuccino geserveerd werd. Het broodje zalm wat daarop volgde was heerlijk, de verhouding zalm en mosterd-dillesaus was precies goed. De service was prima, we werden hartelijk ontvangen door de gastheer. Je ziet dat de medewerkers plezier hebben in hetgeen ze doen en dat ze je met de beste intenties willen- en vervolgens ook- bedienen. Het décor was uitstekend. We zaten aan het beste tafeltje op de bovenverdieping aan het raam. De volgende dat we in Den Bosch zijn pakken wij hier weer onze lunch.