Brownies and Downies Wijchen

Elckerlycweg 22 6602 Wijchen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Brownies and Downies Wijchen

Roland S.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Gisteren gezellig gegeten bij Brouwnies and Downies in Wijchen.
Ik kom hier bijna elke donderdag ( marktdag )
en wat een gezellig personeel, zelfs met onde Binky ( grote Leonberger) ben ik hier altijd welkom.

en over het eten allen maar klasse.

Lianda
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Een aanwinst voor Wijchen met gezellige lunchroom maar zeker ook als restaurant een aanrader. Wij aten het uitgebreide plankje als voorgerecht samen, dit was zeker niet te weinig! Ook het dessert (brownie) hebben wij gedeeld en ik had het anders niet op gekund (terwijl ik van zoet hou).
Ze hebben een open keuken (altijd een pré).
De bediening is overdag vaak met mensen met verstandelijke beperking, wat soms unieke situaties oplevert maar altijd een prettige sfeer. De dame die ons vanavond hielp was enorm vrolijk en droeg echt bij aan een gezellige avond.
CCBN .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Zondagavond met 5 personen gedineerd. De zaak is sfeervol versierd voor de kerst. De bediening is zeer vriendelijk en klantgericht. Alle voorgerechten waren heerlijk vers en zeer smaakvol. De hoofdgerechten waren behoorlijke grote porties. Heerlijk gebakken zalm, vegetarische gevulde paprika met paddestoelen en broodje hamburger. Alles vers en knapperig. Beetgaar. Ook de nagerechten zijn de moeite van het proeven waard. Enkel zaten we in de koude trek bij de deur naar het terras. De bediening heeft de verwarming hoger gezet en ervoor gezorgd dat de deur maar minimaal gebruikt werd. We zijn dik tevreden naar huis gegaan.
Mike V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Wat een prachtige zaak !
heerlijk gegeten een niet hele uitgebreide kaart maar voor iedereen wat.
Alles vers klaargemaakt , er werd ons een kopje pompoensoep { ivm Halloween } geserveerd om te proeven heerlijk !
Helaas waren de personen waar het hoofdzakelijk om draait er deze avond niet, maar wat een verademing om in deze zaak te eten of een drankje te doen.
De open keuken is een van de schoonste en netste die ooit heb gezien.
De ambiance doet niet onder voor de grote gerenomeerd ezaken alles prima en netjes op elkaar afgestemd.
de mixed grill kon in een "junior"en in een "senior " uitvoering dus voor de grote en kleine eters onder ons.
alles vers en met grote zorg klaargemaakt.
drie dikke duimen !!!
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Wat werkt hier vriendelijk personeel, daar kunnen anderen een voorbeeld aan nemen. We hebben de high-tea genuttigd en dat was kortom heerlijk! Een keuze uit veel theesoorten gepaard gaand met een leuk zandlopersysteem om het lekkerste uit je thee te halen. Het ging vergezeld met een amuse, een soepje, div.sneetjes brood met oa zalm, brie, filet, kaas en daarna heerlijke zoetigheden zoals crème brûlée, fruit, appeltaart, slagroom en een zoet nagerechtje met frambozensaus. Wij gaan volgende keer voor de high-wine!
Fleur222 .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Al een aantal keren wezen lunchen en 1 keer avond gegeten. Het eten smaakt echt geweldig. Wat een smaaksensatie! De bediening was ook top en erg vriendelijk. Het is zowel binnen als buiten erg gezellig zitten en ook de (achter) buitentuin is erg knus. Toiletten zijn ook erg mooi, luxe en schoon. De voorgerechten zijn in verhouding aan de prijzige kant maar dat is ons enige minpuntje. Wij zullen nog vaak terugkomen!
Latta-tjes .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Samen met vriendinnen een hapje gegeten na een avondje shoppen.
Een vriendelijk ontvangst in een mooie locatie met een open keuken en leuk interieur. We mogen een tafeltje buiten uitzoeken en krijgen meteen de kaart aangeboden.
De 'proeverij' en het speciale toetje 'kwarktaart met rode bessen' waren heerlijk.
Een restaurant waar bijzondere mensen een kans krijgen om zichzelf te ontwikkelen en onder begeleiding te werken, een mooi initiatief met een prachtig resultaat!
Astrid A.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2015
Wat een geweldige aanwinst voor Wijchen! Het restaurant ziet er werkelijk prachtig uit, alles is tot in de puntjes verzorgd. En wat werken er aardige mensen! De medewerkers van de doelgroep zetten echt hun beste beentje voor. Zij worden op een bijzonder vriendelijke manier geholpen door de andere medewerkers. Heel respectvol. Daar heb ik echt van zitten genieten.
Ook het eten is top! Er wordt echt met verse producten gewerkt. Jammer dat de maand bijna om is, want de salade van deze maand (tonijncarpaccio) was super. Ben benieuwd wat er in maart geserveerd wordt.