Brouwhotel Parkzicht

• Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Caroline A.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Heerlijk gegeten leuke vlotte bediening
Ria W.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Lekker gegeten, bijgerechten wel simpel bij supergoed vlees. Fles wijn besteld, maar die werd gewoon op tafel gezet met 2 glazen erbij. Kleine moeite om even te schenken dat maakt de beleving net even wat beter. Zeer mooi interieur!
Thea B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Heerlijk eten en een goede bediening.
Sanne S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Een leuke rondleiding gehad in de brouwerij. Was echt te gek. Ook heerlijke biertjes mogen proeven.
Het eten was ook heerlijk.
Lauré F.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Lekkere en grote porties hoofdgerechten, helaas waren de bijgerechten (aardappel, groente) overgoten met saus en minder lekker. De broodplank vooraf bevatte 2 grote verse broden, helaas was de erbij geserveerde boter nog erg hard. Inrichting was erg mooi. Service was goed.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Als altijd gezellig en lekker eten voor een gunstige prijs!
Willian V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Ze weigerden de spaarkaart van AH.Deden ze niet aan mee volgens hen!Moesten bijna een uur wachten op stokbrood met kruidenboter!!Er zat een druppel rode wijn aan het glas.Bij de poot.Op een witte broek! Niet leuk.Hoofdgerecht was goed.
We waren zo kwaad dat we het toetje ergens anders gegeten hebben.
Bediening erg slordig in Parkzicht en telkens iemand anders.Van elkaar wisten ze niet wie er al geweest was.
Ronduit een zootje.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
We hadden op 26 mei 2018 met 4 personen geresveerd. Na onze aankomst om 18:30 kregen we met enige moeite op het terras een tafeltje waar we met z’n vieren net aan pasten. We hebben om 18:45 besteld; het voorgerecht (gewoon een soepje) kwam drie kwartier later en het hoofdgerecht was om 20:30 ondanks vele keten aandringen, nóg niet gearriveerd. We hebben afgerekend en hebben op het terras vele ontevreden wachtenden achtergelaten. Een excuus kon er niet af.
H.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Heerlijk gegeten. Mooi gepresenteerde gerechten. Goede kaart. Prima bediening. Voor herhaling vatbaar! Goed begin van een avondje theater in Veendam.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Als altijd lekker eten. Mooie nieuwe inrichting!
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Complimenten voor de nieuwe inrichting!
Marloes S.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar. Voldoende keus op de kaart voor iedere smaak. Mooi fris interieur.
Agnes Z.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
We hebben een erg leuke en gezellige avond gehad. En heerlijk gegeten. Super. We komen zeker een keer weer om te eten. Jullie hebben een prachtige keuken gekregen.
M.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Je kan hier goed eten. Alleen de kwaliteit van de hamburger was teleurstellend. Je verwacht hier een verse zelfgemaakte hamburger en niet een te zoute ingekochte. Voor de rest prima en goed verzorgd.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
We hadden verwacht dat e.e.a. meer op niveau zou zijn. Bij het ontvangst geen aandacht voor onze jassen, bij vertrek nauwelijks "goedenavond". We namen een voorgerecht en een hoofdgerecht, voor het hoofdgerecht (tournedos) kreeg ik een steakmes. Toen het voorgerecht werd geserveerd kreeg ik geen ander bestek, dus met het steakmes gegeten, dit werd bij het afruimen meegenomen maar voor het hoofdgerecht werd vergeten ons nieuw bestek te geven.
De rode merlot wijn was erg vlak, vrijwel geen afdronk, de keuze voor een glas wijn was enkel merlot of een argentijnse(?)
Het voorgerecht zou warm en koud zijn. Koud was het wel maar het warme deel (zalm) was ook koud.
Ik heb twijfel of mijn tournedos wel echt een tournedos was, het had de structuur van draadjesvlees met zenen meestal zie ik een tournedos fijner van structuur. Het was wel mooi rood gebakken.
We komen niet snel terug
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
erg gezellig en vriendelijke bediening en goed eten.
gezellig inrichting kom er zeker nog een keer weer.
geef het door aan vrienden en familie
Fam. B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Het eten was heerlijk en met zorg en aandacht bereid. De gerechten werden vlot geserveerd. Prima kwaliteit van het wild, rumpsteak en de zwijnhaas. Ook de hoeveelheden waren meer dan voldoende. Geen minuscule liflafjes zoals je dat wel eens in de grote steden tegen de hoofdprijs voorgeschoteld krijgt. Het Plein is echt een aanrader voor als je lekker wilt eten in het vaak onderschatte hoge noorden.
Dick07 .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Wij wilden dit deel van het land bezoeken en vonden een geriefelijk onderkomen in dit hotel. Daar besloten wij ook de maaltijden te genieten. Die bleken onze culinaire verwachtingen te overtreffen. Men heeft er de keuze te zitten in het restaurant, eetcafé of serre. Wij kozen het laatste. Het voorgerecht was een salade met gesneden asperges en wat ham. Deze was zeer aangenaam en fris van smaak. De aanbevolen witte wijn paste er goed bij. Het hoofdgerecht was wildzwijnhaas, in spek gebakken. Dit ging vergezeld van twee groenten, een aangemaakte salade en frites. Wij kozen daarbij de huiswijn, een merlot. Alles smaakte zo goed en de porties waren zo ruim, dat wij afzagen van een dessert. De volgende avond aten wij een mosterdsoep van grove Groningse mosterd. Dit was een originele soep, die bijzonder van smaak was. Het hoofdgerecht bestond uit asperges met beenham, en daarbij eipartjes, en naar wens nootmuskaat en botersaus. Het dessert was een dame blanche. Alles was werkelijk voortreffelijk. De keukenbrigade weet hoe het moet en is in staat ook een salade of een soep bijzonder te laten zijn. De bediening was zeer vriendelijk. En dat alles in een economische prijsstelling!