Brouwerij Troost Westergas

Pazzanistraat 27 1014 DB Amsterdam Nederland Kaart
31-207371028

Over het restaurant Brouwerij Troost Westergas

Feest met bier en burgers

De tweede locatie waar Troost bier gebrouwen, gebotteld en verkocht wordt. Daarbij past een heerlijk menu vol burgers en flammküchen uitstekend. Hoge kwaliteit en sfeer midden in het Westerpark van Amsterdam. En als je een feestje hebt is een eigen muurtap wel zo gemakkelijk.

Meer informatie over restaurant Brouwerij Troost Westergas

• Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Brouwerij Troost Westergas

Guido L.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Eerst op zaterdag rondleiding gedaan in de brouwerij. Leuk om te zien hoe het brouwproces in zijn werk gaat. Aansluitend ee hapje gegeten. Spareribs, saté en gebakken witvis. Prettige bediening, vriendelijk, persoonlijk, geen overdreven gedoe prima. Boven gezeten, gezellige sfeerverlichting, leuk uitzicht op benedenruimte en de ketels van de brouwerij. Prijzen hoofdgerecht excl. frites. (€4,-) p.portie. smaak en garing vlees was erg goed. Vis had flink wat (bier)paneer wat van invloed was op de smaak en garing. Leuke inrichting, houten bankjes voelen na een tijdje wel hard aan t zitvlak. We hadden online gereserveerd, uitstekend. Op tafel stond naambordje met tijd erop al klaar. Dat voelt welkom, maar infomeert ook de "eerdere bezoeker" al vooruit dat men straks plaats moet maken. Prettige constructie.
Appels E.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Lekker eigen bier, goede attente bediening. Veel expats komen hier voor de vrijdagmiddagborrel. Mooie grote ruimte, akoestisch wel een beetje een probleem door de vele galm. Eten is niet heel verrassend maar de hamburgers zijn smaakvol en passen perfect bij het bier.
Marcel K.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Het lunchmenu kan wel een uitsmijter gebruiken. Het is redelijk eenzijdig.
Het meubilair moeten zij meteen wegdoen. Het was de tijd aldaar besteedt echt moeilijk om je houding te vinden in de banken met rugleuning. De banken zonder rugleuning zijn voor mij op voorhand al een nachtmerrie.
anne P.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Op de eerste ronde (broodplank) hoefden we niet lang te wachten. Het hoofdgerecht duurde 40 minuten voordat het op tafel stond. De sparerib was droog maar de sate was mals.
Petra T.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Opvallend is de espresso; prima van smaak in goed voorverwarmde kopjes. Bier en burgers zijn helemaal OK. 120 tekens zorgt er wel voor dat je je misschien onzinnige dingen gaat vermelden.
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Ik kom zeker een keer terug!
Peggy L.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Fijne ongedwongen sfeer en lekker eten, zeker een aanrader. Ook leuk om te borrelen met een groep vrienden op het knusse terras.
Tessa D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heerlijke plek om te borrelen! Leuke lokatie, lekkere borrelhappen, leuke bediening en ideaal als je niet al te duur uit eten wilt.
Wiesje H.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Gezellige plek, lekkere biertjes en prima eten. Goeie bediening
Annelies D.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Zaterdag 8 juli neergestreken op terras van Troost, proeverij van bier met Nachos , super lekker. overgegaan op de rode wijn die erg goed was, met daarbij de spare ribs en the italian burger ( is denk ik wel de lekkerste burger die ik tot nu toe heb mogen eten). Etton Mess toe en toen waren we helemaal verzadigd, Bediening was erg leuk alles bij elkaar hebben we 4 uur op terras gezeten en genoten !
annette89 .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Hele leuke avond gehad. Enige minpunt was dat ik een plekje in de zon had gereserveerd en een plekje onder een afdak kreeg. Verder goede bediening, lekker eten en heerlijk bier.
Lilian W.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Goed eten en aardig personeel. Ook lief voor ons hondje, die welkom zijn!
Brittany C.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Een leuke avond. Lekker eten, goede drankjes, maar de muziek was veel te hard.
Appels E.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Sfeervolle plek met eigen brouwerij en dus grote keus aan heerlijk bier. Kaart is simpel, voornamelijk hamburgers, maar goed klaargemaakt en netjes geprijsd -hoewel de side dishes zoals frites wel net wat te duur zijn. Je gaat hier toch voornamelijk naar toe om te borrelen en daar past het eten perfect bij. Bediening is zeer vriendelijk maar kan af en toe iets oplettender zijn, hoewel het erg druk was dus dat is begrijpelijk. Kortom: perfecte plek voor een vrijdagnamiddagborrel met wat simpels te eten bij de drankjes. Akoestisch is het wel problematisch want je kunt elkaar slechts met moeite verstaan als het vol is.
Bert S.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
mooie industriele omgeving waar zelfs eigen bier wordt gebrouwen
E E.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Ik ben nu een aantal keer drankjes komen drinken bij TROOST. Hele leuke plek en leuke sfeer. De bediening is ook vriendelijk maar niet altijd even oplettend. Alle keren dat ik hier ben geweest moest ik wel één of meerdere keren naar de bar lopen om mijn drankjes te bestellen, omdat de bediening mij voorbij liep (zowel binnen als terras).
Ik blijf terug komen, maar er zijn wel verbeteringen voor het bedieningspersoneel.
CJ Dippel !.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Gisteren aten wij bij Troost Westergas. Het was heel druk en gezellig. De bediening was heel vriendelijk en attent. Ons commentaar op de de Vegan burger (droog) werd herkent. Meer mensen hadden er kennelijk over geklaagd. We hadden een koffie of iets dergelijks verwacht als genoegdoening. Maar dat zat er niet in. De Classic burger, frieten en Cheesecake waren (gelukkig wel) goed.
Lewis K.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Lekkerste Burger van Amsterdam...punt! Leuk zweer en heeeel lekker bier. Vrienden van mij hebben ook de Ribs gegeten...niet de grootste portie maar heerlijk. Heel druk dus book book book!
Wendy K.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Maandagavond samen met vrienden bij dit restaurant gegeten. We kwamen vanaf de naastgelegen televisiestudio en zochten nog een leuk plekje voor een snelle hap na de uitzending.

Ik had een heerlijke vegetarische burger van linzen en quinoa met champignons en avocado op een witte tarwebol. Ook de speciaal biertjes die ze hier hebben zijn heerlijk en dat voor een leuke prijs. Zeker aan aanrader dit restaurant!
Henriette P.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Fijne plek met heerlijke burgers en uitstekende bediening. Zelfs voor iemand die niet van burgers houdt!