Brouwerij Troost Westergas

Pazzanistraat 27 1014 DB Amsterdam Nederland Kaart
31-207371028

Over het restaurant Brouwerij Troost Westergas

Feest met bier en burgers

De tweede locatie waar Troost bier gebrouwen, gebotteld en verkocht wordt. Daarbij past een heerlijk menu vol burgers en flammküchen uitstekend. Hoge kwaliteit en sfeer midden in het Westerpark van Amsterdam. En als je een feestje hebt is een eigen muurtap wel zo gemakkelijk.

Meer informatie over restaurant Brouwerij Troost Westergas

• Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Brouwerij Troost Westergas

Mariette S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Heerlijke ontspannen sfeer, super eten in combinatie met niet te versmaden biertjes.
Marina D.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Eten was goed en erg lekker gezeten op het terras. Een deel van de service was wel echt een domper. De serveerster gooide (uiteraard per ongeluk), bier over mijn broek en schoenen heen. Zonder sorry te zeggen begon ze het bankje droog te maken en liep weer verder. Toen het stel naast ons het verkeerde biertje hadden aangenomen (voor ons bestemd), konden zij een snauw krijgen dat ze dit had kunnen zeggen. Geloof niet dat dit toeristen stel een hele goede indruk heeft gekregen van ons als Nederlanders....
Beste Marina,

We vinden het erg vervelend dat je, naast dat je wel lekker hebt kunnen zitten op ons terras, onze bediening zo'n domper vindt. Uiteraard is het altijd ongehoord dat iemand van de bediening een snauw uitdeelt aan een gast en vinden we dat dit ook verder moet worden uitgezocht. Zou ik je vriendelijk mogen vragen om een mailtje te sturen naar Jason@brouwerijtroost.nl? Zodat wij verder kunnen zorgen dat dit tot een goed einde uitloopt

Hartelijke groet,

Team Troost Westergas
Glenda C.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Echt altijd de lekkerste (vega/vlees) burger! Ik kom speciaal voor de ‘veggie’ en mijn vrienden voor de ‘classic’ vleesburgers. Bediening is altijd behulpzaam en vriendelijk en we komen voor zowel het eten, bediening als sfeer minimaal 1x per maand al lange tijd. Het speciaalbier is voor mij persoonlijk te zwaar, maar ben fan van de ‘Session’.
Kees U.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Twee uur gewacht op onze bestelling door problemen in de keuken. We hebben uiteindelijk bij de buren wat gegeten. De bediening kon er niet veel aan doen maar bood ook niet een gewenst alternatief.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Ik vond het zeer geslaagd. De pulled beef en salade waren lekker. De bediening was zeer vlot, attent en aangenaam. De harde muziek vind ik daarentegen niet aangenaam, zeker als je vlak onder de ( niet zo goede) luidsprekers zit. De toetjes waren trouwens ook erg lekker.
Remus O.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Gezellig plek voor een heerlijke burger met speciaal biertjes. Goede tip om hierheen te gaan als je een leuke avond wilt hebben met je vrienden.
Lilly V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Vrijdagavond, drukte, veel muziekherrie, veel groepen, veel hippe mensen. De bediening was vriendelijk en adequaat. Het eten niets bijzonders, de vis van mijn fish and chips was mushy en overgaar, met wat zout net eetbaar. Salade en patat waren ok. De veggieburger was ok, helaas hadden ze het beetje saus wat erbij kwam over het brood uitgesmeerd..lekkere oosterse rauwkostsalade. Toetje hebben we overgeslagen omdat we een beetje bang gemaakt waren voor de vier mensen die ook nog aan onze tafel zouden gaan komen."We zullen jullie misschien moeten verplaatsen, O jullie hadden ook gereserveerd?..dan blijf je natuurlijk lekker zitten..". Ik denk dat ze bij de reserveringen hebben gedacht dat wij wel binnen twee uur weg zouden zijn. Deze tent is ok voor een snelle hap en een lekker biertje, niet voor een lekker relaxed dineetje...
Hi Lily,

Bedankt dat je nog even de tijd wilde nemen om ons van feedback te voorzien van je afgelopen bezoek bij ons in de brouwerij.

We vinden het jammer om te lezen dat, met name de Fish & Chips niet goed bereid aan tafel kwam en dat dit tussentijds niet is opgelost. Daarnaast willen we iedereen de mogelijkheid geven zo lang mogelijk te kunnen tafelen en willen we het imago van een 'snelle hap' vermijden. Zouden we zo vrij mogen zijn om jullie dan nog een keer uit te nodigen voor een revanche op de Fish & Chips? Ditmaal aan een tafel die voor jullie de hele avond beschikbaar is, zodat er wel genoeg tijd en ruimte is voor een dessert.

Indien we jullie nog een keer mogen ontvangen, zou ik jullie vriendelijk mogen vragen dit via email te doen voor een vlekkeloze verloop van de reservering.

Nogmaals bedankt voor je feedback en hopen graag de minder goede ervaring bij te mogen stellen.

Hartelijke groet,

Team Troost Westergas
Guido L.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Eerst op zaterdag rondleiding gedaan in de brouwerij. Leuk om te zien hoe het brouwproces in zijn werk gaat. Aansluitend ee hapje gegeten. Spareribs, saté en gebakken witvis. Prettige bediening, vriendelijk, persoonlijk, geen overdreven gedoe prima. Boven gezeten, gezellige sfeerverlichting, leuk uitzicht op benedenruimte en de ketels van de brouwerij. Prijzen hoofdgerecht excl. frites. (€4,-) p.portie. smaak en garing vlees was erg goed. Vis had flink wat (bier)paneer wat van invloed was op de smaak en garing. Leuke inrichting, houten bankjes voelen na een tijdje wel hard aan t zitvlak. We hadden online gereserveerd, uitstekend. Op tafel stond naambordje met tijd erop al klaar. Dat voelt welkom, maar infomeert ook de "eerdere bezoeker" al vooruit dat men straks plaats moet maken. Prettige constructie.
Appels E.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Lekker eigen bier, goede attente bediening. Veel expats komen hier voor de vrijdagmiddagborrel. Mooie grote ruimte, akoestisch wel een beetje een probleem door de vele galm. Eten is niet heel verrassend maar de hamburgers zijn smaakvol en passen perfect bij het bier.
Marcel K.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Het lunchmenu kan wel een uitsmijter gebruiken. Het is redelijk eenzijdig.
Het meubilair moeten zij meteen wegdoen. Het was de tijd aldaar besteedt echt moeilijk om je houding te vinden in de banken met rugleuning. De banken zonder rugleuning zijn voor mij op voorhand al een nachtmerrie.
anne P.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Op de eerste ronde (broodplank) hoefden we niet lang te wachten. Het hoofdgerecht duurde 40 minuten voordat het op tafel stond. De sparerib was droog maar de sate was mals.
Petra T.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Opvallend is de espresso; prima van smaak in goed voorverwarmde kopjes. Bier en burgers zijn helemaal OK. 120 tekens zorgt er wel voor dat je je misschien onzinnige dingen gaat vermelden.
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Ik kom zeker een keer terug!
Peggy L.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Fijne ongedwongen sfeer en lekker eten, zeker een aanrader. Ook leuk om te borrelen met een groep vrienden op het knusse terras.
Tessa D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heerlijke plek om te borrelen! Leuke lokatie, lekkere borrelhappen, leuke bediening en ideaal als je niet al te duur uit eten wilt.
Wiesje H.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Gezellige plek, lekkere biertjes en prima eten. Goeie bediening
Annelies D.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Zaterdag 8 juli neergestreken op terras van Troost, proeverij van bier met Nachos , super lekker. overgegaan op de rode wijn die erg goed was, met daarbij de spare ribs en the italian burger ( is denk ik wel de lekkerste burger die ik tot nu toe heb mogen eten). Etton Mess toe en toen waren we helemaal verzadigd, Bediening was erg leuk alles bij elkaar hebben we 4 uur op terras gezeten en genoten !
annette89 .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Hele leuke avond gehad. Enige minpunt was dat ik een plekje in de zon had gereserveerd en een plekje onder een afdak kreeg. Verder goede bediening, lekker eten en heerlijk bier.
Lilian W.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Goed eten en aardig personeel. Ook lief voor ons hondje, die welkom zijn!
Brittany C.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Een leuke avond. Lekker eten, goede drankjes, maar de muziek was veel te hard.