Brouwerij Troost Oost

Land van Cocagneplein 1 1093 Amsterdam Nederland Kaart
31-207371028

Over het restaurant Brouwerij Troost Oost

Nederland is een bierland en in deze brouwerij kun je zien en proeven waarom dat al heel lang, heel goed gaat! Een historische plaats waar je 11 verschillende soorten bier kunt proeven. En omdat je een goede bodem nodig hebt om die allemaal te proberen, kun je kiezen uit een gevarieerd menu. Voor lunch, borrel of diner. En wat smaakt er nu lekkerder bij een glas bier dan: hamburgers, rib-eye’s, salades, bitterballen, flammkuchen, nacho’s en cheesecakes? Check in deze coole beerclub!

Meer informatie over restaurant Brouwerij Troost Oost

• Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant Brouwerij Troost Oost

Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Gisteren hier gegeten. Kippendij (12,50) dat meer op kalkoenvlees leek...... wat bleek, je krijgt er niets bij! Patat moet je apart bestellen.....4 euro en groente ook, 4 euro. Dat betekent dat je voor ruim 20 euro een snackbarmaaltijd zit te eten. Heel triest....Oh ja bij de kippendij zat zelfgemaakt zuur, toe maar. 2 verdwaalde stukjes..... Vriendelijk personeel, dat wel. Ik denk, dat de maaltijd aan kosten niet boven de 2 euro uitkomt. Natuurlijk, we moeten allemaal ons geld verdienen, maar op deze trieste manier
Ibrahim I.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
We werden heel snel opgevangen en snel voorzien van drankjes en hapjes. Het personeel was uitermate vriendelijke en was professioneel ingesteld. Een aanrader voor een ieder. Ik kom zeker terug. Bedankt voor de gastvrijheid
Janna V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Geen bijzondere gerechten maar wel gewoon erg lekker.
Herman B.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Lekker buiten een steak en chickenwrap gegeten; extra gemsla en seizoensgroenten met veel te veel rauwe prei! Prima bieren.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Er was maar één Brouwerij Troost toen ik er de laatste keer at. Nu hebben ze vier zaken. Of ze ook allemaal een ambachtelijke brouwerij binnen de muren hebben weet ik niet maar in Oost in elk geval wel. Naast een uitgebreide bierkaart hebben ze een soepje, salades, tosti's, eiergerechten, sandwiches, flammkuchen en burgers op de kaart staan. De inrichting vond ik niet heel aantrekkelijk maar de service was prima. Ik besloot voor de burger The Italian te gaan in combinatie met een portie friet. De burger bestond uit een geroosterde witte tarwebol, een burger gemaakt van blonde d'Aquitainevlees, pancetta, gorgonzola, zwarte olijven, gebakken champignons, aioli van gerookte knoflook, chutney van rode uien en sla. Zo stond het op de kaart en de ingrediënten waren ook allemaal duidelijk aanwezig (en dat is nog wel eens anders). De burger smaakte fantastisch en ook de friet met schil was erg smakelijk al is vier euro voor zo'n kleine portie echt te duur.
Leonoor D.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Super leuke locatie voor lunch, borrel en diner. Pro actieve en vriendelijke bediening en lekker eten. Een aanrader om naartoe te gaan.
Lennart E.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Leuk restaurant, goede kaart en goede service. Het aanbod aan bieren is top. Bediening was vriendelijk en heel snel. Was er op een woensdag en het was er niet heel druk, maar voldoende gezellig.
Tamara B.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Brouwerij troost Oost is een leuke plek, veel verschillende bieren op e tap en prima betaalbaar pubfood.
Absoluut een aanrader.
Anoek S.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
Wat fijn een Troost in Oost! Mooie plek ook weer, het ziet er prachtig uit. The Italian blijft mijn lievelingsburger en ook hier smaakt hij weer super. Qua biertjes was voor mij de New England IPA een nieuwe aanwinst en die vond ik erg lekker. Bediening is erg aardig, dus ja, Troost Oost mag blijven!
Femke K.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Een aanwinst voor Amsterdam Oost! Sfeervol, vriendelijk persoon en heerlijk en betaalbaar eten. Een aanrader voor jong en oud.
Joost L.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Eindelijk weer een aanwinst in Oost, even wat anders dan alle andere tenten. Wat een heerlijke biertjes hebben ze hier met als hoogtepunt de Tripel. Ook het eten was super lekker, genoten van de spare ribs, het vlees is zo mals dat het van de botten afvalt, echt een aanrader. De bediening was ook hartstikke vriendelijk van begin tot het eind! Super!
Welmer B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Lekkere borrelgarnituur gehad, vooral de ambachtelijke mini frikandelletjes waren super! Mijn Hoptimus Lime cocktail was alleen exht te zoet, geen lekker hop bittertje wat ik wel had verwacht. De mayonaise was slap en smaakloos. De bediening is erg aardig, de aankleding clean en toch gezellig! Aanrader voor een borrel. Ik kom nog een keer terug voor het diner.
Ysanne D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heel gezellig. Ging er met mijn ouders en broer uit eten, niet té chique maar wel kwaliteitseten. En heerlijke biertjes natuurlijk.
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
De bediening was erg aardig, helaas zijn er weinig gerechten als je gluten intolerantie hebt.
Ook was er geen glutenvrij bier, komt nog.
muziek stond eg hard
Hi Haarlemfoodie,

Fijn om te horen dat je goed bediend bent tijdens je bezoek! Helaas was je inderdaad net te vroeg voor het glutenvrije bier. Welk bier het wordt houden we nog even voor onszelf maar als tip kunnen we je wel vast vertellen dat het hoofdingrediënt mais is ;).

Je feedback over onze glutenvrije kaart nemen we graag ter harte. Bij iedere kaartwisseling proberen we nog meer opties voor alle diëten op te nemen zodat iedereen zich welkom kan voelen bij Brouwerij Troost.
Met 6 glutenvrije hoofdgerechten dachten wij er te zijn maar zo te horen kan daar dus nog wel wat bij! Als er iets aan de kwaliteit van het eten schortte horen we dat natuurlijk ook graag! Laat het ons gerust weten via oost@brouwerijtroost.nl.

Bedankt voor je feedback en graag tot een volgende keer!

Met vriendelijke groet,

Team Troost Oost
Maurice M.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Inmiddels al een aantal keer hier gegeten/gedronken sinds de opening, Het is en blijft Troost, dus goede bieren en burgers! Maar, door de rare indeling blijft de ruimte 'leeg' aanvoelen, ondanks dat het goed vol kan zitten. Hierdoor is het ook lastig voor bediening om je te spotten voor een bestelling. Het interieur/vloer/kleuren geven daarbij een gevoel van sportkantine. Goede aanwinst voor de buurt, maar steekt toch wat magertjes af vergeleken met haar 'oudere zusjes'.
Hi Maurice,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen en nog meer bedankt voor de complimenten over de bieren en de burgers! Je opmerking over de knusse hoekjes is terecht en iedere dag wordt onze bediening weer wat scherper op alle verscholen plekjes. Oefening baart tenslotte kunst!

Het gevoel van een sportkantine hebben we in ieder geval nooit zo bedoeld, bedankt voor de feedback. We nemen die ter harte en zijn wekelijks bezig met het nog mooier aankleden van de zaak. Wist je overigens dat haar oudere zusjes ook na 3 jaar in De Pijp en 2 jaar in Westergas nog steeds niet af zijn en wij daar ook continu op zoek zijn naar verbeteringen?

Nogmaals bedankt voor de feedback en we hopen je gauw in een nog mooiere brewpub te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groet,

Team Troost Oost
Ana M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
heerlijk gegeten bij Brouwerij Troost, de sfeer is gezellig en de bedienend personeel vriendelijk. Heerlijk om zo uit eten te gaan met de familie. Enige min puntje was dat nadat je een vegan hoofdgerecht hebt besteld heb je geen vegan nagerecht om uit te kiezen.... dus zat ik te kijken hoe naderen hun nagerecht aten en ik niet.
Amy S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Het eten was erg lekker en de biertjes ook. Wij hebben een bierproeverij gedaan wat goed beviel.
Als hapje vooral hebben we het bierplankje (klein) genomen. Eerlijk gezegd was deze weinig bijzonder en niet echt smaakvol.
Als hoofdgerecht hadden we verschillende burgers met patatjes allemaal erg lekker.
Wat betreft de sfeer... Wij zaten aan de straatkant wat niet bijzonder gezellig was. Achterin bij de bar zag het er leuker uit. Het is allemaal nog vrij leeg en hol. Dit kan te maken hebben met het feit dat ze nog niet te lang open zijn. Hopelijk komt er een beetje sfeer in naarmate de tijd vordert.
Al met al een leuke avond. Zeker voor herhaling vatbaar.
Miriam V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Wat een aanwinst voor de buurt! Hier ga ik zeker nog een keer terug. Goede bieren en mooie gerechtjes. Vriendelijk personeel.
Geoffrey W.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Afgelopen zaterdag de Classic burger gegeten in Brouwerij Troost Oost en wat was die lekker! Heerlijk broodje, goeie toppings en een lekker sausje! Bieren ook fantastisch, met name de Pilsner drinkt lekker door!