Brouwerij Troost de Pijp

Cornelis Troostplein 21 1072 JJ Amsterdam Nederland Kaart
31-207371028

Over het restaurant Brouwerij Troost de Pijp

Brouwketels als decor

Troost biedt bij zijn grote collectie aan huisgebrouwen bier (en zelfs een gin) een een heerlijk menu vol burgers en flamküchen. De tweede vestiging in het Westerpark organiseert rondleidingen door hun brouwerij. Achter de ramen en boven de bar zie je de grote zilveren brouwketels borrelen. Wat wil je nog meer midden in de Pijp?

Meer informatie over restaurant Brouwerij Troost de Pijp

Maandag t/m Donderdag 16:00 - 01:00
Vrijdag 16:00 - 03:00
Zaterdag 14:00 - 03:00

Jouw recensie over het restaurant Brouwerij Troost de Pijp

Elsie H.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Het is echt heerlijk en ter plekke bereid. Zeker een aanrader!
Marion B.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Het zijn de kleine dingen waar mee je groot kan worden. Ik had een verzoek voor dezelfde tafel als de week ervoor ingediend. En ja hoor op onze tafel stond een bordje met Marion. Heerlijk eten en wat een geweldige muziek.
Ton S.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
leuke tent, goede bediening. Wel een beetje veel lawaai , maar dat is logisch voor een kroeg. ik had fish en chips. Vis had iets langer gebakken kunnen worden. Verhouding bier -frisdank vond ik wat vreemd. Zeker voor herhaling vatbaar.
Marion B.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
We werden vriendelijk ontvangen. Bij het maken van de reservering aan gegeven dat mij vader in een rolstoel zit. Serveerster gaf aan dat ze een plek achter in de zaak voor ons in gedachte had. Eten niet heel spannend mar lekker. Goede sfeer. Wij komen terug
Yob D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Prima tent, heel druk (vrijdag) en je bent benieuwd of het goed gaat gaan met bestellen. Maar dat ging het. Vrij vlot ook gezien drukte. Echte kroeg, matige resonantie, dus veel lawaai. Eten basic, niet duur, niet heel veel. Burgers goed, taco’s ok. Specialist in bieren van de tap. Daardoor weinig andere assortiment drankjes. Dat alle toetjes ‘huisgemaakt’ waren kon ik alleen echt niet geloven. Terugkomadres voor snel hapje en lang drankje.
Hoi Yob,

Ok ok, toegegeven de bastognekoeken van de bodem van onze cheesecake maken
we niet zelf. Dat kunnen anderen beter. We nodigen je graag een keer uit om
mee te draaien tijdens de mise en place, zodat je zelf kunt zien en proeven
dat de rest wel degelijk huisgemaakt is!

Team Brouwerij Troost De Pijp
Robbert R.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Geweldig restaurantt! Goede sfeer, gezellige inrichting en prima eten. Heerlijke burgers. Erg druk, reserveren zeker aan te raden.
Martine B.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Heerlijk bier, uitstekend eten en snelle en attente bediening.
Niki J.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Gezellige en leuk ingerichte tent met vriendelijke en snelle bediening. De kwaliteit van het eten en het bier was goed maar niet geweldig. Honingbier was wel erg lekker. Radler was OK, helaas wat te zoet. De burgers waren goed, al had 'the veggie' wat meer peper en zout kunnen gebruiken. Zoete aardappelfriet was erg lekker maar echt een kleine portie voor die prijs. De side salad had teveel dressing, die ook nog te zoet was, maar de sla, tomaten en noten zelf waren wel erg lekker. Verder is de mayonnaise niet heel goed, smaakt als fabrieksmayo.

Al met al een superleuke tent die qua afwerking nog wat strakker kan. Maar ik kom er zeker terug. Terras is ook erg leuk overigens!
Maria P.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Leuke, gezellige plek met een super service!
Mie-anne C.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Gezellige plaats om te zitten. Vele locals komen hier om hun avond lekker en gezellig in te vullen, zeer groot pluspunt vind ik zelf. Eten was echt lekker en de voorgestelde biertjes ook!
Pytrik D.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Een avond Ajax gekeken, dit werd uitgezonden op een groot scherm in de serre. Erg plezierige sfeer, ongedwongen en heel lekker gegeten. Heb de IPA en Cerveza gedronken, topbiertjes! Service was ook super!
Kendall E.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Leuke en goede bediening. Lekkere hamburgers. Biertjes wel wat aan de prijzige kant, maar wel lekker.
Anna O.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Altijd goed en gezellig. Helaas minder burgers op het menu maar dat maakt kiezen wel makkelijker. Reserveren is handig..
bentevs .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Verrukkelijke classic burger gehad met frites en een lekkere Ipa. Super, het bier gaat erg goed samen met het malse vlees. Het is een mooie locatie en je ziet dat mensen hier met passie werken aan het brouwen van het bier en het bereiden van de burgers. Het restaurant is zo ingericht als je zou verwachten en voelt een beetje Amerikaans aan. Een aanrader voor iedereen die van bier en burgers houdt.
Margot P.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Prima informele sfeer. Echt Amsterdam. Houden zo
GittaGitta K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Heel fijn restaurant. prettige sfeer.Hamburgers van Vegan tot Original. Bier van zoet tot stoer. Publiek van jong tot oud. Reserveren is wel aan te bevelen, want hier is het altijd druk (en gezellig), maar tegelijkertijd ook intiem.
Sebastian W.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten bij brouwerij Troost in de Pijp. Het was een geweldige avond. Ze brouwen niet alleen heerlijk bier maar distilleren ook lekkere Gin. En daarnaast serveren heerlijke snacks en goed gebalanceerde burgers. Al direct bij binnenkomst was de service top, zowel de host, barvrouw en de bediening gaven een goede service. Wij willen vooral Doortje bedanken voor de geweldige avond!
Marc J.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Uitstekende hamburger-friet-tent met goed zelfgebrouwen bier in een Quartier Latin-achtige omgeving. Alleen voor wie van Hollandse stiptheid houdt, is Brouwerij Troost geen aanrader. De bediening is rommelig georganiseerd.
Eeke R.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Een heel erg lekkere vegaburger gegeten hier (er is ook een veganburger). Jammer dat de portie friet erg klein is (zeker gezien de prijs). Nog eentje bij moeten bestellen... Service is prima in orde. Wel is het erg lawaaierig en druk, en doordat de tafels heel dicht op elkaar staan kun je elkaar nog maar nauwelijks verstaan.
Laura W.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Weer heerlijk gegeten! De zin 'lekkerste hamburger van Amsterdam' is ook gevallen.

Samen met heerlijke biertjes en ontzettend vriendelijke staff hebben wij niks te klagen gehad. Aanrader!