Brouwcafé de Molen

Woensdag t/m Zondag 12:00 - 23:00

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Wandav .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Vanmiddag hier gaan lunchen. Het broodje beenham is hier erg goed en de salade met gerookte kip was ook lekker. Het is hier een snoepwinkel voor bierliefhebbers. Biertjes zijn top. Zijn daarna nog naar de winkel geweest van hun om biertjes te kopen voor thuis. We waren zeer enthousiast. Bediening was goed en hadden een goede uitleg van de verschillende bieren.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Beiden hadden we hetzelfde hoofd en voorgerecht. Het voorgerecht was goed, het hoofdgerecht was prima, mooie zoete saus bij de eend. De groenten bij het hoofdgerecht waren nogal warrig en zag er niet erg smakelijk uit, wat ook maakten dat we het allebei niet hebben opgegeten. De bieren waren lekker, en hebben een mooie naam. De bediening was niet happig om je drinken aan te vullen wat ons wel erg droog liet staan. Het decor vond ik onaf, maar over smaak valt te twisten. Wel was het erg gehorig. Verder was prijs kwaliteit een prima verhouding.
Trudyg .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
De bierstoof is heerlijk! Maar de steak was ook prima. We eten hier regelmatig met een lekker speciaal biertje erbij. Goede sfeer.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Een brouwerij mèt een restaurant vormt een ideale combinatie. Het Bodegraafse bier heeft intussen een wereldnaam gekregen, niet gek voor een brouwerij die als een groter gegroeide hobby begon. In het Brouwcafé kun je voor een redelijk bedrag redelijk eten. Het is geen topkwaliteit wat je wordt voorgeschoteld, maar passend bij de status van eetcafé. Vooraf broccolisoep, lekker, romig, alleen de kok heeft een royale greep in de zoutpot gedaan. Als hoofdgerecht wildstoofpot met puree van aardappel en knolselderij. Rijk en smaakvol met een beetje weinig puree. Bieramisu is het dessert, met een bijdrage uit eigen brouwerij. Een gigantische portie, die als een groot stuk 'taart' op tafel komt. Het oog zou ook wat willen. Het bier doet het goed in deze tiramisuvariant. De bediening is heel vriendelijk, maar niet heel handig, zodat een van het gezelschap een glas bier over zijn rug krijgt!
Eric H.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Hier gegeten met vrienden op een zaterdagavond. We hadden niet gereserveerd en hadden geluk dat het personeel een tafel vrij kon maken voor ons. Helaas zaten we hierdoor wel in een hoekje dat niet goed in het zicht van het personeel was waardoor we lang op nieuwe bestellingen moesten wachten. Vanwege de drukte werd ons gevraagd allemaal hetzelfde gerecht te nemen, de hamburger. Dit was geen verkeerde keuze. Zeer goede burger met lekkere friet. Achteraf merkten we dat er ruim zout over was gestrooid, had minder gemogen.
Patrice K.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Lekker eten, fantastische biersoorten en bedienend personeel met oog voor de klant en veel kennis van de bieren. Hele leuke avond gehad, we komen zeker terug!
Nina-Z .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2016
Gister avond hier gegeten in het vernieuwde restaurant. De uitgebreide menukaart werd aangevuld met dagspecialiteiten wat het lastig maakte een keuze te maken. Uiteindelijk kozen we toch allemaal voor de steak (waarvoor we in eerste instantie gekomen waren), geserveerd met friet en salade.

Het vlees was goed en mals, zeker voor de lage prijs(€12,50) een verassing. Hierna nog een heerlijk dessert en dat werd natuurlijk allemaal begeleid door heerlijke bieren. (Wij hadden allemaal een ander en konden zo van alles wat proeven)

De bediening is vriendelijk en het restaurant ziet er prachtig uit, wij komen zeker terug!!!
Sjoerd D.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Heerlijke bieren, lekker eten en een zeer vriendelijke bediening. Er is net verbouwd en daar zijn nog wat sporen van, maar dat drukt de sfeer zeker niet.