Brouwcafé De Hofnar

Doctor Lelykade 28 2583 CM Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Brouwcafé De Hofnar

Culinaire hotspot in Scheveningen

Bij Brouwcafé de Hofnar maak je een welverdiende culinaire stop na een fikse strandwandeling. Ook kun je hier met je vrienden uren aan de bar blijven hangen onder het genot van heerlijke speciaalbieren. Geniet vanaf het terras van de zon en de reuring in de haven. Hier word je echt op je culinaire wenken bediend, of het nou gaat om dry aged meat of om een sappig gebakken sliptongetje!

Meer informatie over restaurant Brouwcafé De Hofnar

Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 02:00
- Ontbijt 11:00 -

Dorien L.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
De sliptongen die we beiden besteld hadden waren erg mager uitgevallen. Gelukkig konden we 'onbeperkt' patat bestellen dus een 2e portie was zeer welkom. Het duurde vaak even voordat we contact kregen met het personeel. Qua prijs-kwaliteit verhouding en locatie verder een prima plek.
cynthia A.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Je zit hier in de zomer gezellig in de Scheveningse haven. We hebben een prima glas wijn gedronken en op de sliptongetjes was niets aan te merken. Er staan leuke meiden in de bediening. Vooral een aanrader om in de zon te borrelen en daarna een simpele, maar lekker bereide maaltijd te eten.
TvW .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Vriendelijke en zeer attente bediening.
Simpele, maar zeer verse ingrediënten. Gunstige prijs kwaliteit verhouding. Hie kom ik zeker terug.
Bert R.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Prima prijs kwaliteit verhouding. Beste spareribs van Scheveningen! Ontspannen sfeer en relaxed personeel. Voor bierliefhebbers een aanrader!
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
onveranderd prettig om te vertoeven, vriendelijk, snelle bediening en gunstige prijsstelling!
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Ben inmiddels frequent bezoeker van Brouwcafé De Hofnar. Dat zegt eigenlijk al genoeg!!
Wytse B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Lekker eten, goede service, gezellige sfeer. Wel harde muziek, moet hard praten om een normaal gesprek te kunnen hebben.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Blijf hier graag komen, vriendelijke en snelle bediening. Goede aandacht!
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
prima eten met snelle en zeer vriendelijke bediening tegen een bespotelijk lage prijs - actie op woensdag sliptong zoveel als je wilt voor € 14,50!! Daar kom ik zeker voor terug.Bovendien gratis parkeren achter/voor de deur.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
goed eten tegen een redelijke prijs, vriendelijke bediening. jammer voor De Hofnar dat op kerstavond er weinig boekingen waren. Zou op 1e kerstdag worden goedgemaakt werd mij verzekerd.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
prima etablissement; kom hier al jaren vaak om te lunchen, nu ook voor diner. Dit zal zeker niet de laatste keer zijn geweest. Integendeel!!
Robert K.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Afgelopen vrijdag hier gegeten met vriendin en viel zeker in de smaak. Leuke sfeer, iets te rumoerig door borrelende gezelschappen. Rustige achtergrond muziek door Dj. Zeer vriendelijke bediening. Trio van vlees gegeten maar was vrij droog. Ga zeker nog een keer terug voor de spare ribs. Schijnen voortreffelijk te zijn. Eerst proeven, dan geloven. Maar blijft een leuke gelegenheid om ongedwongen een drankje en een hapje te doen.
suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Goed eten, goede gastvrijheid, en goed tempo tussen de gangen.
Ondanks de rij in de gang werden we niet opgejaagd. Prima prijs kwaliteit.
Enige minpuntje is de akoestiek. Combinatie van net te harde muzieken veel mensen is lastig.
Nel V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Op zich was eten, bediening en decor in orde.
Alleen was de reservering niet aangekomen bij de Hofnar.
En zij deden niet mee met de AH zegelactie wat jammer was. De Hofnar stond wel in de lijst
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Heerlijk gegeten: vooraf inktvisringen, hoofd biefstuk van het waardse rund en varkenshaas medaillons. Verse ingrediënten en niet te veel poespas erbij. Keuze wel of geen groente vind ik altijd erg prima. Bediening is goed: joviaal maar niet te. Plek is subliem : aan de haven dus heerlijk zitten voor een goede prijs. Goede uitgebreide bierkaart met heldere omschrijvingen en smaken echt supergoed.
We kwamen en komen hier absoluut terug.
traxys .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Het is in dit geval niet zozeer het decor wat de aandacht treft meer het verkeer voor De Hofnar.
We zijn tot op heden nu 2 x wezen eten bij de de Hofnar en dat was goed. Goede bediening en eten. Alleen als je buiten zit te eten (dat deden wij tot 2 x toe) dan heb je een het idee bij een motor autoshow bent terecht gekomen. Veel gas geven om de aandacht te krijgen voor hun mooie bolides of motoren. Vervelend als je rustig wilt eten en weinig te maken heeft met normaal verkeer.
Wieteke H.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
We hebben op het terrasje zitten eten. Toen het begon te regenen werd de luivel uitgeschoven zodat we toch droog konden zitten. Een dj zorgde voor bijpassende achtergrond muziek.

De biefstuk was goed bereid. Voor de saus moest 2,- betaald worden, wat erg veel is voor dat kleine beetje wat we kregen. Daarbij was de saus waterig, maar na er wat van gezegd te hebben kregen we een nieuw pannetje saus die veel romiger en beter was.
De schnitzel had wel wat krokanter gemogen maar het was prima te eten.

De Irish coffee was lauw en bij de gin tonic was de gin ver te zoeken en ook van de whisky bij de Irish coffee was er weinig te proeven. Bij het afrekenen stond er brood op de rekening die we niet besteld hadden, die werd meteen van de rekening gehaald.
Al met al een heerlijke plek om lekker wat te drinken, het eten is wat je mag verwachten van de prijs. De bediening is aardig.

's Avonds laat kwamen we nog even terug om wat te drinken. Ook toen ervaarden we dat je beter een biertje kan bestellen dan een mixdrankje. De maat van de gin/ whisky/ bacardi nemen ze erg nauw.
Cisca D.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Vandaag een brunch voor 6 personen gehad bij de Hofnar. Mooie locatie, heerlijk en overvloedig eten en drinken en top bediening! We komen zeker terug!
Dbuchly .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Vandaag samen met mijn vrouw een bezoekje gebracht aan dit brouwcafé na een lange strandwandeling. Op het terras in het zonnetje heb je een schittert uitzicht over de haven.
Het terras zat helemaal vol, maar binnen in het zonnetje zitten bij de openslaande deur is ook geen straf.

De bierkaart is zeer uitgebreid en ze hebben lekkere borrelhapjes. De bediening is vriendelijk en vlot en de bartenders hebben verstand van het bier dat ze tappen. We hebben een paar heerlijke biertjes gedronken met wat te knabbelen erbij.

We kunnen alleen maar beamen wat onze voorganger al heeft geschreven. Een top locatie, prima service, lekkere muziek en heerlijk gedronken en gegeten. Wat wil een mens nog meer...

We komen hier zeker weer terug!
kajoma01 .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Top lokatie, prima service, lekkere muziek van de dj en heerlijk gegeten, wat wil een mens nog meer... Komen hier zeker weer terug!