Brouwcafé De Hofnar

Doctor Lelykade 28 2583 CM Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Brouwcafé De Hofnar

Culinaire hotspot in Scheveningen

Bij Brouwcafé de Hofnar maak je een welverdiende culinaire stop na een fikse strandwandeling. Ook kun je hier met je vrienden uren aan de bar blijven hangen onder het genot van heerlijke speciaalbieren. Geniet vanaf het terras van de zon en de reuring in de haven. Hier word je echt op je culinaire wenken bediend, of het nou gaat om dry aged meat of om een sappig gebakken sliptongetje!

Meer informatie over restaurant Brouwcafé De Hofnar

9,2

Jouw recensie over het restaurant Brouwcafé De Hofnar

Paul B.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Heerlijke gegeten op een perfecte locatie met vriendelijke bediening !!!
Jet B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Gezellig restaurant op erg leuke locatie. Het personeel is zeer vriendelijk en gastgericht. Robin heeft mijn wens voor een extra pittige kipsaté waargemaakt terwijl die optie bij de spareribs stond. Helemaal top.
Groeten, Jet
Marcella B.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Goed eten, fijne sfeer en top bediening
RM K.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Caesar salad gegeten. Slap mini hoopje sla met een paar sliertjes kip, 3 ansjovisreepjes, een uitgebakken spekje en een kwart ei. 13,80 euro? Nee, de drankjes zijn prima en de bediening top maar de salades kun je beter ergens anders eten...
Jan Willem V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Beetje simpel allemaal
Annemieke E.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Heerlijk gegeten, goede prijs kwaliteit verhouding, zeer prettige bediening, kortom een aanrader! Wij komen zeker terug.
Jurgen T.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2018
Super gezellige avond met vrienden gehad, lekker gegeten super vriendelijke bediening en lekkere muziek.
Top zaak echte een aanrader voor een gezellig avondje uit.
Dirk S.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Echt gezellig en ongedwongen drinken en eten...kwaliteit/ prijs verhouding goed.. Beetje weinig wijn in wijnglas, dat wel ( dit viel eigenlijk allemaal op..)
Desiré B.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Boven verwachting goed gegeten met mooi uizicht over de haven van Scheveningen.
De bediening is leuk, vrolijke gasten die hun werk met plezier doen.
Enige minpuntje was dat de muziek iets te hard stond.
Barrie D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Wat een ervaring. Het brouwcafe is doordrenkt van horecavakmanschap. De bedrijfsleider is misschien wat oud, maar ondanks zijn grijze haren eindeloos jong van geest. Zijn inpressie van Mickey Mouse is van een trandencentaal niveau. Ik zou hem wel doen. Dan heb je nog een blonde biersommelier die je alles kan vertellen over elk biertje wat er maar op de kaart staat. Hij is niet alleen heel kundig, maar ook nog eens ontzettend knap. Ik zou hem wel doen. Dan loopt er nog een blond mokkel rond die fantastisch de Backstreet Boys kan zingen. Als je dat hoort lijkt het alsof er engeltjes door je gehoorgang huppelen. Die zou ik ook wel doen. Dan heb je nog een lookalike van superman rondlopen. Die is meer voor de show volgens mij. En tenslotte loopt er nog een beer van een jongen rond die nogal fan is van de Beatles. Als hij achter de bar staat is het er altijd wel een muzikale versnapering te verkrijgen naast je bier. Ik zou hem na twaalf bier ook doen. Ik zou het hele brouwcafe wel doen denk ik.
Gerda K.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
We hebben een prima avond gehad. We konden zelf aangeven, wanneer we het volgende gerecht wilde hebben.
De sfeer was goed en de service uitstekend. Hele leuke muziekkeuze. Voor herhaling vatbaar
w F.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
zeer goed restaurant zeer vriendelijk personeel en het eten geweldig
M T.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Gezellig, zeer vriendelijk personeel en lekker eten. Prima.
erna V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
13.08 zondagvond op het terras gegeten. Erg lang wachten op het bestelde eten, frites was koud (nieuwe gekregen), biefstuk (ladysteak) uit de vriezer, ontdooid en op de grill - waterig en vaal.
Ik kom af en toe in het Brouwcafé; leuke lokatie; personeel vriendelijk; biertjes lekker, maar dat etentje viel nogal tegen!!
melissa H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Binnen nogal donker maar op het terras heerlijk ook als het wat koeler wordt gaan de terrasverwarming aan, waardoor je lekker buiten kunt zitten. Eten was lekker, koffie ook, mag wat heter geserveerd worden.
J G.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
onveranderd prima service, vriendelijk personeel en lage prijzen! ik blijf er komen.
Dorien L.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
De sliptongen die we beiden besteld hadden waren erg mager uitgevallen. Gelukkig konden we 'onbeperkt' patat bestellen dus een 2e portie was zeer welkom. Het duurde vaak even voordat we contact kregen met het personeel. Qua prijs-kwaliteit verhouding en locatie verder een prima plek.
Cynthia A.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Je zit hier in de zomer gezellig in de Scheveningse haven. We hebben een prima glas wijn gedronken en op de sliptongetjes was niets aan te merken. Er staan leuke meiden in de bediening. Vooral een aanrader om in de zon te borrelen en daarna een simpele, maar lekker bereide maaltijd te eten.
TvW .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Vriendelijke en zeer attente bediening.
Simpele, maar zeer verse ingrediënten. Gunstige prijs kwaliteit verhouding. Hie kom ik zeker terug.
Bert R.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Prima prijs kwaliteit verhouding. Beste spareribs van Scheveningen! Ontspannen sfeer en relaxed personeel. Voor bierliefhebbers een aanrader!