Brouwcafé De Hofnar

Doctor Lelykade 28 2583 CM Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Brouwcafé De Hofnar

Culinaire hotspot in Scheveningen

Bij Brouwcafé de Hofnar maak je een welverdiende culinaire stop na een fikse strandwandeling. Ook kun je hier met je vrienden uren aan de bar blijven hangen onder het genot van heerlijke speciaalbieren. Geniet vanaf het terras van de zon en de reuring in de haven. Hier word je echt op je culinaire wenken bediend, of het nou gaat om dry aged meat of om een sappig gebakken sliptongetje!

Meer informatie over restaurant Brouwcafé De Hofnar

9,1

Jouw recensie over het restaurant Brouwcafé De Hofnar

w F.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
zeer goed restaurant zeer vriendelijk personeel en het eten geweldig
M T.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Gezellig, zeer vriendelijk personeel en lekker eten. Prima.
erna V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
13.08 zondagvond op het terras gegeten. Erg lang wachten op het bestelde eten, frites was koud (nieuwe gekregen), biefstuk (ladysteak) uit de vriezer, ontdooid en op de grill - waterig en vaal.
Ik kom af en toe in het Brouwcafé; leuke lokatie; personeel vriendelijk; biertjes lekker, maar dat etentje viel nogal tegen!!
melissa H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Binnen nogal donker maar op het terras heerlijk ook als het wat koeler wordt gaan de terrasverwarming aan, waardoor je lekker buiten kunt zitten. Eten was lekker, koffie ook, mag wat heter geserveerd worden.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
onveranderd prima service, vriendelijk personeel en lage prijzen! ik blijf er komen.
Dorien L.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
De sliptongen die we beiden besteld hadden waren erg mager uitgevallen. Gelukkig konden we 'onbeperkt' patat bestellen dus een 2e portie was zeer welkom. Het duurde vaak even voordat we contact kregen met het personeel. Qua prijs-kwaliteit verhouding en locatie verder een prima plek.
cynthia A.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Je zit hier in de zomer gezellig in de Scheveningse haven. We hebben een prima glas wijn gedronken en op de sliptongetjes was niets aan te merken. Er staan leuke meiden in de bediening. Vooral een aanrader om in de zon te borrelen en daarna een simpele, maar lekker bereide maaltijd te eten.
TvW .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Vriendelijke en zeer attente bediening.
Simpele, maar zeer verse ingrediënten. Gunstige prijs kwaliteit verhouding. Hie kom ik zeker terug.
Bert R.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Prima prijs kwaliteit verhouding. Beste spareribs van Scheveningen! Ontspannen sfeer en relaxed personeel. Voor bierliefhebbers een aanrader!
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
onveranderd prettig om te vertoeven, vriendelijk, snelle bediening en gunstige prijsstelling!
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Ben inmiddels frequent bezoeker van Brouwcafé De Hofnar. Dat zegt eigenlijk al genoeg!!
Wytse B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Lekker eten, goede service, gezellige sfeer. Wel harde muziek, moet hard praten om een normaal gesprek te kunnen hebben.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Blijf hier graag komen, vriendelijke en snelle bediening. Goede aandacht!
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
prima eten met snelle en zeer vriendelijke bediening tegen een bespotelijk lage prijs - actie op woensdag sliptong zoveel als je wilt voor € 14,50!! Daar kom ik zeker voor terug.Bovendien gratis parkeren achter/voor de deur.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
goed eten tegen een redelijke prijs, vriendelijke bediening. jammer voor De Hofnar dat op kerstavond er weinig boekingen waren. Zou op 1e kerstdag worden goedgemaakt werd mij verzekerd.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
prima etablissement; kom hier al jaren vaak om te lunchen, nu ook voor diner. Dit zal zeker niet de laatste keer zijn geweest. Integendeel!!
Robert K.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Afgelopen vrijdag hier gegeten met vriendin en viel zeker in de smaak. Leuke sfeer, iets te rumoerig door borrelende gezelschappen. Rustige achtergrond muziek door Dj. Zeer vriendelijke bediening. Trio van vlees gegeten maar was vrij droog. Ga zeker nog een keer terug voor de spare ribs. Schijnen voortreffelijk te zijn. Eerst proeven, dan geloven. Maar blijft een leuke gelegenheid om ongedwongen een drankje en een hapje te doen.
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Goed eten, goede gastvrijheid, en goed tempo tussen de gangen.
Ondanks de rij in de gang werden we niet opgejaagd. Prima prijs kwaliteit.
Enige minpuntje is de akoestiek. Combinatie van net te harde muzieken veel mensen is lastig.
Nel V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Op zich was eten, bediening en decor in orde.
Alleen was de reservering niet aangekomen bij de Hofnar.
En zij deden niet mee met de AH zegelactie wat jammer was. De Hofnar stond wel in de lijst
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Heerlijk gegeten: vooraf inktvisringen, hoofd biefstuk van het waardse rund en varkenshaas medaillons. Verse ingrediënten en niet te veel poespas erbij. Keuze wel of geen groente vind ik altijd erg prima. Bediening is goed: joviaal maar niet te. Plek is subliem : aan de haven dus heerlijk zitten voor een goede prijs. Goede uitgebreide bierkaart met heldere omschrijvingen en smaken echt supergoed.
We kwamen en komen hier absoluut terug.