Brouwcafé De Hofnar

Doctor Lelykade 28 2583 CM Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Brouwcafé De Hofnar

Culinaire hotspot in Scheveningen

Bij Brouwcafé de Hofnar maak je een welverdiende culinaire stop na een fikse strandwandeling. Ook kun je hier met je vrienden uren aan de bar blijven hangen onder het genot van heerlijke speciaalbieren. Geniet vanaf het terras van de zon en de reuring in de haven. Hier word je echt op je culinaire wenken bediend, of het nou gaat om dry aged meat of om een sappig gebakken sliptongetje!

Meer informatie over restaurant Brouwcafé De Hofnar

9,2

Jouw recensie over het restaurant Brouwcafé De Hofnar

Johan V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Spareribs lekker, maar zeker niet echt mals. Sliptong iets te hard gebakken, waardoor niet geheel op te eten. Rest was heerlijk. Beetje jammer dat ik pas in het hotel de bon controleerde: Als je een kleine Weizenbier krijgt, maar op de rekening staat een grote aangeslagen....
Prachtige ligging, goede sfeer, prettig personeel.
René L.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Een gezellig café-restaurant. Goede sfeer. Vriendelijke bediening. Leuke plek. Het eten is wat je kan verwachten in dit type restaurant.
MarjaSalome .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2018
Wij kwamen met zijn 4en voor een high beer. Mijn dochter is Veganist en daar hadden perfect rekening mee gehouden. En niet alleen maar standaars groentes maar wel echt lekkere dingen. Voor ons vleeseters was het ook heel erg lekker. Maar ja dat is het altijd als wij hierheen gaan.
Hetty S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Het was erg druk hoofd gerecht duurde lang maar werd netjes gemeld en ter compensatie een gratis drankje. Eten was top en de bediening heel prettig!
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heerlijk op terras biertje gedronken, waarna we binnen heerlijk en gezellig hebben gegeten.
Sonja C.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Aardige en vlotte bediening!
Anja D.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Het eten was erg lekker! De hoeveelheid was ook prima. Vlotte service. Het enigste minpuntje is dat de tafeltjes buiten niet erg groot zijn.
We komen hier zeker nog eens terug.
Ewoud H.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Eten was heerlijk, vooral erg genoten van het visplankje als voorgerecht, aanrader! Bediening ook heel goed en het prachtige uitzicht op de haven maakt het tot een heerlijke ervaring.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Druk, dus lang wachten op uitstekende gerechten.
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Heerlijke gegeten op een perfecte locatie met vriendelijke bediening !!!
Jet B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Gezellig restaurant op erg leuke locatie. Het personeel is zeer vriendelijk en gastgericht. Robin heeft mijn wens voor een extra pittige kipsaté waargemaakt terwijl die optie bij de spareribs stond. Helemaal top.
Groeten, Jet
Marcella B.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Goed eten, fijne sfeer en top bediening
RM K.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Caesar salad gegeten. Slap mini hoopje sla met een paar sliertjes kip, 3 ansjovisreepjes, een uitgebakken spekje en een kwart ei. 13,80 euro? Nee, de drankjes zijn prima en de bediening top maar de salades kun je beter ergens anders eten...
Jan Willem V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Beetje simpel allemaal
Annemieke E.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Heerlijk gegeten, goede prijs kwaliteit verhouding, zeer prettige bediening, kortom een aanrader! Wij komen zeker terug.
Jurgen T.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2018
Super gezellige avond met vrienden gehad, lekker gegeten super vriendelijke bediening en lekkere muziek.
Top zaak echte een aanrader voor een gezellig avondje uit.
Dirk S.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Echt gezellig en ongedwongen drinken en eten...kwaliteit/ prijs verhouding goed.. Beetje weinig wijn in wijnglas, dat wel ( dit viel eigenlijk allemaal op..)
Desiré B.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Boven verwachting goed gegeten met mooi uizicht over de haven van Scheveningen.
De bediening is leuk, vrolijke gasten die hun werk met plezier doen.
Enige minpuntje was dat de muziek iets te hard stond.
Barrie D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Wat een ervaring. Het brouwcafe is doordrenkt van horecavakmanschap. De bedrijfsleider is misschien wat oud, maar ondanks zijn grijze haren eindeloos jong van geest. Zijn inpressie van Mickey Mouse is van een trandencentaal niveau. Ik zou hem wel doen. Dan heb je nog een blonde biersommelier die je alles kan vertellen over elk biertje wat er maar op de kaart staat. Hij is niet alleen heel kundig, maar ook nog eens ontzettend knap. Ik zou hem wel doen. Dan loopt er nog een blond mokkel rond die fantastisch de Backstreet Boys kan zingen. Als je dat hoort lijkt het alsof er engeltjes door je gehoorgang huppelen. Die zou ik ook wel doen. Dan heb je nog een lookalike van superman rondlopen. Die is meer voor de show volgens mij. En tenslotte loopt er nog een beer van een jongen rond die nogal fan is van de Beatles. Als hij achter de bar staat is het er altijd wel een muzikale versnapering te verkrijgen naast je bier. Ik zou hem na twaalf bier ook doen. Ik zou het hele brouwcafe wel doen denk ik.
Gerda K.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
We hebben een prima avond gehad. We konden zelf aangeven, wanneer we het volgende gerecht wilde hebben.
De sfeer was goed en de service uitstekend. Hele leuke muziekkeuze. Voor herhaling vatbaar