Brouwcafé De Hofnar

Doctor Lelykade 28 2583 CM Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Brouwcafé De Hofnar

Culinaire hotspot in Scheveningen

Bij Brouwcafé de Hofnar maak je een welverdiende culinaire stop na een fikse strandwandeling. Ook kun je hier met je vrienden uren aan de bar blijven hangen onder het genot van heerlijke speciaalbieren. Geniet vanaf het terras van de zon en de reuring in de haven. Hier word je echt op je culinaire wenken bediend, of het nou gaat om dry aged meat of om een sappig gebakken sliptongetje!

Meer informatie over restaurant Brouwcafé De Hofnar

Robert K.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Goed eten, goede gastvrijheid, en goed tempo tussen de gangen.
Ondanks de rij in de gang werden we niet opgejaagd. Prima prijs kwaliteit.
Enige minpuntje is de akoestiek. Combinatie van net te harde muzieken veel mensen is lastig.
Nel V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Op zich was eten, bediening en decor in orde.
Alleen was de reservering niet aangekomen bij de Hofnar.
En zij deden niet mee met de AH zegelactie wat jammer was. De Hofnar stond wel in de lijst
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Heerlijk gegeten: vooraf inktvisringen, hoofd biefstuk van het waardse rund en varkenshaas medaillons. Verse ingrediënten en niet te veel poespas erbij. Keuze wel of geen groente vind ik altijd erg prima. Bediening is goed: joviaal maar niet te. Plek is subliem : aan de haven dus heerlijk zitten voor een goede prijs. Goede uitgebreide bierkaart met heldere omschrijvingen en smaken echt supergoed.
We kwamen en komen hier absoluut terug.
Traxys .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Het is in dit geval niet zozeer het decor wat de aandacht treft meer het verkeer voor De Hofnar.
We zijn tot op heden nu 2 x wezen eten bij de de Hofnar en dat was goed. Goede bediening en eten. Alleen als je buiten zit te eten (dat deden wij tot 2 x toe) dan heb je een het idee bij een motor autoshow bent terecht gekomen. Veel gas geven om de aandacht te krijgen voor hun mooie bolides of motoren. Vervelend als je rustig wilt eten en weinig te maken heeft met normaal verkeer.
Wieteke H.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
We hebben op het terrasje zitten eten. Toen het begon te regenen werd de luivel uitgeschoven zodat we toch droog konden zitten. Een dj zorgde voor bijpassende achtergrond muziek.

De biefstuk was goed bereid. Voor de saus moest 2,- betaald worden, wat erg veel is voor dat kleine beetje wat we kregen. Daarbij was de saus waterig, maar na er wat van gezegd te hebben kregen we een nieuw pannetje saus die veel romiger en beter was.
De schnitzel had wel wat krokanter gemogen maar het was prima te eten.

De Irish coffee was lauw en bij de gin tonic was de gin ver te zoeken en ook van de whisky bij de Irish coffee was er weinig te proeven. Bij het afrekenen stond er brood op de rekening die we niet besteld hadden, die werd meteen van de rekening gehaald.
Al met al een heerlijke plek om lekker wat te drinken, het eten is wat je mag verwachten van de prijs. De bediening is aardig.

's Avonds laat kwamen we nog even terug om wat te drinken. Ook toen ervaarden we dat je beter een biertje kan bestellen dan een mixdrankje. De maat van de gin/ whisky/ bacardi nemen ze erg nauw.
Cisca D.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Vandaag een brunch voor 6 personen gehad bij de Hofnar. Mooie locatie, heerlijk en overvloedig eten en drinken en top bediening! We komen zeker terug!
Dbuchly .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Vandaag samen met mijn vrouw een bezoekje gebracht aan dit brouwcafé na een lange strandwandeling. Op het terras in het zonnetje heb je een schittert uitzicht over de haven.
Het terras zat helemaal vol, maar binnen in het zonnetje zitten bij de openslaande deur is ook geen straf.

De bierkaart is zeer uitgebreid en ze hebben lekkere borrelhapjes. De bediening is vriendelijk en vlot en de bartenders hebben verstand van het bier dat ze tappen. We hebben een paar heerlijke biertjes gedronken met wat te knabbelen erbij.

We kunnen alleen maar beamen wat onze voorganger al heeft geschreven. Een top locatie, prima service, lekkere muziek en heerlijk gedronken en gegeten. Wat wil een mens nog meer...

We komen hier zeker weer terug!
Kajoma01 .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Top lokatie, prima service, lekkere muziek van de dj en heerlijk gegeten, wat wil een mens nog meer... Komen hier zeker weer terug!
Marijke_Verschoore .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Vandaag heerlijk in het zonnetje met uitzicht op de haven genoten van een Bomschuitje, één van hun zelfgebrouwen biertjes en die zijn goed. Van de menu kaart de angus steak gekozen. Deze smaakte erg lekker. Het rode wijntje dat ons minder beviel werd met een vriendelijke lach erbij omgeruild voor een Chimay Blauw. Die smaakte uitstekend. Het is tenslotte een Brouwcafé en in de bieren zijn ze goed. Ook de kip tante Door smaakte prima.
Een fijn, gezellig plekje om te vertoeven.
Ingrid M.
  • Datum van je bezoek: 29 feb. 2016
Bij Het Brouwcafe moet je uiteraard zijn voor het bier. Het bestellen van een wijntje was dan ook zeer teleurstellend. Er stond dan misschien geen limiet streepje op het glas, de ober had geen moeite het glas te vullen met slechts een enkele slok wijn. Bij het tweede glas beloofden ze iets meer in te schenken en daar bleef het bij: 'iets'.

Het eten was ok.
Stam86 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Met een cadeau gekregen bon hebben mijn vriendin en ik genoten van de High Wine bij De Hofnar. De rode huiswijn is weinig onderscheidend, maar soepel. De verwennerij naast de wijnen bestond uit: een kleine romige tomatensoep met basilicum, kroketjes, diverse kazen, calamarisi, croustini met carpaccio, serranoham, gemarineerde olijven en brood met smeersels. Het geheel overtrof onze verwachtingen. De bediening is losjes en aardig. Het verbaasde mij alleen dat de dame van de bediening niet precies wist wat er allemaal op de etachere lag, maar haar vriendelijke glimlach maakte alles goed.
Ik vind de zaak mooi en het uitzicht op de haven verveelt natuurlijk nooit. Ook achterin de zaak zit je leuk, maar er hing een beetje een vreemd luchtje (daarom geen 8).

Wij hebben een gezellig middag gehad en komen denk ik nog wel een keertje terug voor een hapje of drankje.
Caitriona .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Eerste indruk was positief, de bediening was erg aardig en behulpzaam. Ik heb een Blank Angus steak besteld. Vlees was erg mals en perfect gebakken maar ik kon niks van de vlees zelf proeven. Na een paar hapjes heb ik dit aan de bediening doorgegeven, hij gaf aan dat er waarschijnlijk te veel kruiden op de vlees was waardoor je de vlees niet kon proeven. Zijn oplossing was een gratis kopje koffie na het eten. Toen ik aangaf dat ik geen koffie drank is hij weggelopen en nooit meet terug gekomen. Ik moest 24.95euro betalen voor een Black Angus steak waar ik niks van kon proeven.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Vandaag nog eens naar ons favoriete restaurantje! Per toeval waren vandaag de Australische 10 daagse begonnen. Krokodil, sprinkhaan, kangoeroe... Heerlijk gegeten, mooi gepresenteerd en super aardig personeel! Ook dit was weer tip top! Heerlijk genieten en zeker voor herhaling vatbaar!
Emmy65 .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Hwt eten was lekker. Er was van de AH-actie niet veel keus. De bediening was top. Onze kleinzoon was ook mee en daar werd zo lief mee opgegaan. Echt geweldig.
R O.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Zeer teleurstellende ervaring. De 1e keer hier heerlijk gegeten een maand of 2 geleden en daarom besloten nogmaals te gaan, deze keer met de Ah actie. De kaart die we bij deze actie kregen was erg beperkt. Ook vonden we het vreemd dat er geen prijs bij vermeld stond. Wij alle 4 waren niet erg te spreken over de gerechten. De caesar salade bevatte vooral erg veel kappertjes en gedroogde tomaten en was verder niet erg smaakvol. De biefstuk was echter nog smakelozer. Dit is wel de slechtste biefstuk die ik in tijden heb gegeten: koud, droog en het smaakte helemaal nergens naar. Het dessert kon er mee door maar meer ook niet. De bediening vonden we ook wat niet bijzonder spontaan, en krijg er altijd kriebels van dat wanneer je een Merlot wijn besteld en het antwoord als steevast is 'een Merlootje?'. De tafels zijn ook niet bijzonder groot voor 4 volwassenen, en ook achter je heb je niet erg veel ruimte. Het kwam erg bij ons over dat toch nog een paar centen verdienen aan deze actie belangrijker was dan het tevreden stellen van de klant. Wij wáren te spreken over de Hofnar. Maar nu niet meer.
AFGRFAD .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2015
Lekker gegeten met de AH-actie bij de Hofnar. Leuke bediening en lekkere gerechten om uit te kiezen. Enige verbeterpuntje vind ik de hoeveelheid groente bij het hoofdgerecht en het toetje was niet om over naar huis te schrijven, maar verder echt dik in orde! Lekkere wijnen en speciaalbiertjes! Voor een ongecompliceerde hap een aanrader!
Nrjsmit .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
we hebben het AH menu genomen, het was erg lekker en goed verzorgd.
Het personeel was erg vriendelijk en kwam steeds vragen of alles naar wens was.
vooraf een tartaartje van gerookte forel.
hoofdmaaltijd varkenshaas medalions.
Toetje met van allerlei zoete lekkernij.
geweldig en dat voor E35 voor 2 personen.
Maril008 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Alles was, zoals altijd, tip top naar wens.
Gezelligste toplocatie in Scheveningen.
Bijzonder lekkere gastronomie en buitengewoon vriendelijk personeel.
Pmholsthoorn .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
We vonden het heel gezellig bij de Hofnar, de bediening was meer dan prima en het advies voor een lekker biertje was geweldig.
Het eten was hier en daar niet goed warm, dat viel een beetje tegen maar was verder wel heel lekker en gevarieerd.
Een tikkie meer ruimte als je met zes mensen zit te eten hadden we ook wel prettig gevonden.
Maar het bezoek was zeker de moeite waard, we koen dan ook zeker terug.