Over restaurant Brouw

Comfort food aan de kust

Op de grens tussen Zuid-Holland en Zeeland ligt het leuke Strandpaviljoen Brouw. Als zonaanbidder zit je hier goed, maar gelukkig kan je er ook terecht voor de heerlijke ingrediënten die de omgeving te bieden heeft. Brouw staat bekend om zijn comfort food, eten waar je blij van wordt en met liefde bereid is! Vier hier het leven met diegene die je lief hebt.

Meer informatie over restaurant Brouw

Duur
Raymond013 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Brouw is niet direct een van de mooiste standpaviljoens op de Brouwersdam, maar hier was ten minste plek. De kachel stonk behoorlijk. Het eten was goed, maar aan de prijs. Bediening was redelijk, maar de dame van de drankjes was vooral bezig met haar mobiel, zodat je meerdere malen moest wuiven.
Sanne G.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Wat fijn om hier even tot rust te komen na een lange werkdag. Vriendelijk personeel & heerlijk eten! Oja en niet te vergeten prachtig uitzicht op zee. Keep on going :-)
Sander B.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Slechte service! Onmenselijk. Daarbij kip hapjes die niet goed zijn, gevaarlijk! Slechtste strandtent die ik heb meegemaakt! Kwaliteit van het eten valt ook zwaar tegen.
Jammer.
Als wij twijfelen over de leeftijd van onze gasten vragen wij om een legitimatie.
Wanneer deze niet getoond kan worden mogen wij geen alcohol schenken aan deze persoon die het niet kan tonen.

Dit is bij jullie voorgevallen, de één toch alcohol mogen schenken en dan 'stiekem' aan de ander geven. Sorry, hier zeggen wij wat van.
Wanneer er een bittergarnituur besteld is, alles op eten en dan zeggen dat het niet goed is, Tja wij zien dat graag anders.

Voorderest geven wij dit soort acties geen verdere aandacht en steken onze tijd liever in andere zaken.

Vriendelijk groet Team Brouw
Jan O.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Weekend hier afgesloten. Wel gereserveerd maar weinig aandacht voor de klant. Pas laat na klagen eten gekregen. Procureur droog en weinig smaak. Jammer, was leuke zaak maar geld belangrijker dan klant. "Volk komt toch wel"
PSeten .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Perfecte plek aan het strand met leuke menukaart maar het eten kan beter. We gingen met vijf mensen eten en namen allemaal wat anders. De zalm en de kabeljauw waren lekker maar het waren kleine porties, voor ons was dit te weinig. De visburger was lekker maar die bijbehorende frites waren melig. De noodles smaakten goed maar het gerecht zag er flets uit, het krijgt meer kleur door bijvoorbeeld sla toe te voegen. We hebben een salade bij besteld maar dat was ook maar weinig. Bij het kindermenu zat een grote vis, het zou makkelijker zijn om die in kleine behapbare stukjes op te dienen. De bediening was vriendelijk maar traag. We vroegen bij de toetjes of er warme chocoladesaus bij de Dame Blanche kon, maar wat we kregen was ijskoud. Wel een topper was de brownie met chocolade ijs, aardbeien en mon-chou crème. De prijzen zijn vrij hoog, daardoor matige prijs/kwaliteit verhouding.
Marianne K.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Afgelopen zaterdagavond een hapje gegeten bij Brouw. Fantastisch uitzicht over het strand en de Noordzee. De bediening is ontzettend vriendelijk en de wachttijden zijn heel netjes.

Als voorgerecht had mijn tafelgenoot een visplankje, wat goed smaakte en een ruime hoeveelheid was. Ik had zelf de tarte tatin van tomaat. De parmezaanse kaas was niet goed terug te vinden, maar het smaakte prima.
Als hoofdgerecht hadden we beiden de Ribeye & Gamba; verrukkelijk. Het vlees was perfect gegaard en had een heerlijke grillsmaak, de groenten waren nog knapperig, de dikke frieten waren heel goed en de mayo was ook lekker.
Omdat we geen plekje meer over hadden voor een nagerecht, hebben we 2 "brouwnies" mee naar huis genomen, die we later nog hebben genuttigd. Een prima aanvulling voor bij de koffie of thee!

Kortom; goede kwaliteit gerechten, prijs-/kwaliteitverhouding is prima, vriendelijke bediening. Hier komen we zeker terug!
Poortugaal .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Hier heerlijk gegeten. Biefstuk Mrij is echt een aanrader. Bediening was goed.
Leuke afsluiter van een gezellig weekend Zeeland.
Rens V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Fantastisch gegeten, met als hoogtepunt de dinerplank. een echte aanrader.
Zeker een restaurant/strandpaviljoen om terug te komen.
LoesK .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2015
Prima geluncht op het fijne terras. Broodje zalm was goed belegd. Tosti smaakte prima, maar behoorlijk aan de prijs voor wat er opgediend werd. Bediening aardig.
Jack V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Lekker anders! Plankje met Zeeuwse lekkernijen lekker hartig na bakken in de zon. Vlotte gezellige bediening welke n foutje snel en correct hersteld. Goede bierkeuze en royaal ingeschonken eenvoudige witte wijn.
Jsc .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
In een gezellige sfeer hebben we van een heerlijk 3 gangen diner genoten. Het Strandpaviljoen Brouw ziet er gezellig uit waar je op een relaxe/ontspannen manier na kunt genieten van een heerlijk dagje strand , een fikse strandwandeling of zomaar een avondje uit.
De bediening was vlot en gastvrij. Vooral het gebruik van verse streekproducten trok mij erg aan. Kortom een echte aanrader!

vooraf: Tartaar van verse zeebaars
hoofdgerecht: Gegrilde kalgfentrcote met rode wij risotto, sugar snaps en appel-calvados saus
dessert: Gestoofde lokale fruitsoorten met vanille-roomijs en boerenjongens
Anja J.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2014
Zalig gegeten op een toplocatie. Heerlijk terras met uitzicht op de altijd weer fascinerende zee. Serveerster die aangeeft dat er buiten de menukaart ook nog mosselen te bestellen zijn. Hele goeie tip van haar. De mosselen waren om je vingers bij af te likken!
Raymond013 .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2014
Heerlijke plek om een hapje te eten of iets te drinken. Locatie is bijzonder, een zeer actief stukje strand waar altijd wat te zien is. Inrichting is leuk. Veel hergebruikte materialen zorgen voor een leuke sfeer. Gewoon leuke plek om te zijn.
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2014
Op11 juni tijdens WK voetbal , lekker een WK menu genoten,
sate ,heerlijk en een grote portie , nauwelijks kunnen opeten.
op 18 juni geamenlijk met Marianne en Toni ook weer heerlijk gegeten, Toni vond haar scholfillet uitstekend
Marianne at haar heerlijke sate, en zelf nam ik Fish & Chips, [ gebakken vis, ook erg smakelijk],
heerlijke witte[ Zeeuwse] wijn van de Kleine Schorre [ Pinot Blanc] erbij , een mooie afsluiter van een zonnige dag.
Gaan we vaker doen. een aanrader.
Witjesteef H.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2014
Tijdens een korte vakantie gegeten bij Brouw. Mooi strandpaviljoen met spectaculair uitzicht op het brede strand en de zee. We aten wat later en de zon ging onder. We hadden een tafel binnen waar de inrichting fris en uitnodigend is. Vlotte bediening en nadat we een prettig glas witte huiswijn hadden gekregen, leek de avond niet meer stuk te kunnen.
De menukaart is niet te groot en met klassiekers die je aan het strand mag verwachten. Op voorspraak van de bediening koos ik voor de kabeljauw met risotto en mijn vrouw voor de verse pasta carbonara. De kinderen vers gemaakte friet met een snack; lekker makkelijk op een warme avond in juni.
Vooraf kozen we schaal met diverse soorten vleeswaren om samen met de wijn vast wat kleins te eten. Helaas duurde het nogal lang voordat we deze kregen. Smaak was goed, echter nog voordat we halverwege het voorafje waren werden de hoofdgerechten uitgeserveerd. De kabeljauw te gaar en niet met risotto, maar met rijstepap. Ook de bediening laten proeven en met enig schaamrood op de kaken gaf ze me gelijk. De pasta carbonara was ook matig; de pasta smaakte als uit een pakje, de pancetta was niet goed gebakken en er was een soort saus gemaakt met champignons wat niet lijkt op een carbonara. Op zich geen moeilijk gerecht als je verse ingrediënten gebruikt. De friet van de kinderen was klein en slap en daarmee nou net te matig.
Nadat we bediening meermaals hadden gewenkt werd gevraagd of we dessert wilden. Fruit van het seizoen met ijs en slagroom. Prima van smaak, maar daar moesten we ook weer lang (30 minuten) op wachten en zelf om vragen of deze nog kwam.
Eigenlijk vonden we de avond erg teleurstellend. Het eten was echt onder de maat en wellicht veroorzaakt door de drukte, want het zat helemaal vol. Jammer want het is een prachtige plek aan het strand en met wat meer aandacht in de keuken en bediening volgens mij potentieel een mooi adres.
Miloub .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2014
Wauw wat een ontzettend mooi en goed concept! Ze gebruiken producten uit de omgeving. De vis is erg lekker!!! Mooi ingericht en echt een plek om vaker te komen! Voelde me er gelijk thuis. Complimenten
Arno R.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2014
Dit is echt een fijne strandtent! Het blijft een strandtent maar het moet ook een goed restaurant zijn, die twee kenmerken hebben de nieuwe eigenaren er zeker in gebracht! Heerlijk ontspannen sfeertje en zeker als je bij de openhaard kan zitten. Probeer de verse friet, oei die is lekker! Voor lunch had ik een club Brouw, goede vulling en lekker eten! Absoluut een aanrader op de Brouwersdam
Ruben O.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2014
Laatst heerlijk gegeten, had de burger op. Echt enorm verbeterd sinds de nieuwe eigenaar er in zit......................