Brothers Wateringen

13-G Plein 2291 CA Wateringen Nederland Kaart

Over het restaurant Brothers Wateringen

'Brothers' is één van de nieuwere restaurants van Wateringen. De vertrekken zijn gelegen in het monumentale Raadhuis, op zich al een bezienswaardigheid. In Brothers kun je bovendien ook nog eens lekker eten in een ongedwongen sfeer. Voor deze broers staat jouw leuke avond uit immers centraal.

Als je het aan de broers zelf vraagt, dan zouden zij het liefst de "Meat the Brothers", Sukadesteak van de grill van 300 gram, geserveerd met een huisgemaakte confit van rode ui, kiezen. Voor visliefhebbers raden zij de sliptong aan. Maar ook vegetariërs worden hier verwend. Een leuk concept is ongetwijfeld de zogenaamde 'brotherdeal' voor een vaste en vriendelijke prijs van €29,95 mag je dan vrij drie gangen uit de kaart pikken: een voorgerecht, een hoofdgerecht en een dessert. Als dat geen goede deal is?

Meer informatie over restaurant Brothers Wateringen

Jouw recensie over het restaurant Brothers Wateringen

DeLier B.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Goed eten, alleen we hadden een big brother deal en moesten voor de proeverij van dessert 2,50 extra betalen terwijl dat nergens stond. Dat vind ik wel een tegenvaller.
Jos W.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
We hebben hier voor het eerst gegeten maar kom zeker n paar x terug
Els V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Wij hadden patat bijbesteld en bij thuiskomst de rekening nagekeken en dit stond op de rekening vermeld voor € 2,95. Dat hebben we nog nooit meegemaakt dat je hiervoor moet betalen.
E.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
heerlijk gegeten,vriendelijke bediening,speciale wensen geen probleem. Top restaurant in een prachtige lokatie.
hier komen we zeker terug
R.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Goede bediening en hoge kwaliteit.
Eten van hoge kwaliteit en goede verzorging aan tafel.
Een aanrader als u eens goed en met hoge kwaliteit wilt eten. Leuk om met uw partner te doen
G En J S.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Heerlijk gegeten, zoals altijd en vriendelijk personeel. Plus een erg leuke verrassing voor onze trouwdag.
gerard R.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
vriendelijke bediening,goede kwaliteit van de gerechten.

ps.het is aan te raden de kaart eens te wisselen.
marnix68 .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Mooie ligging. Leuk interieur. Hadden als groep van vijf een mooie hoektafel zodat het gesprek dat we moesten en wilden voeren volgens plan kon plaatsvinden. Bediening allerhartelijkst. Wel zeer gericht op volgen de glas; maar beter dit dan andersom. Eten ronduit lekker. Zalmmousse vooraf en roodbaars met prachtige smaken erbij. Helaas te ver van huis anders kwam ik zo weer!
Minpuntje: geluid. Je verstaat niet letterlijk wat de buren zeggen maar er is een 'gordijn van geluid'. Lijkt me op te lossen.
Pauline H.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Wij konden elkaar goed verstaan. Akoestiek is prima! Heerlijk gegeten.
Alleen voor het Brothers nagerecht stond er geen sterretje op de kaart, wij hebben nog gevraagd of dit bij het drie-gangen menu hoorde, zonder bijbetaling. Dit was het geval werd gezegd. Doch op de rekening moesten wij toch 8x 2,50 bijbetalen.Wanneer jullie ook voor dit nagerecht een sterretje plaatsen, dan hoeft er geen verwarring te zijn. Ga zo door prima zaak en ik kom zeker nog eens.
S.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Samen gegeten met mijn zwangere vriendin en werd gelijk mee gedacht door het personeel en gaven zelfs suggesties, super goed geregeld
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Het was gezellig, de bediening prima en netjes.
Na afloop nog even gezellig natafelen was mogelijk (zaterdagavond) Kortom een aanrader.
S.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Leuke afwisselende kaart, goede verhouding vlees-vis-vega gerechten (in ons gezelschap 2 niet-viseters en 1 vegetarier); sfeervolle inrichting, met zijn vieren (waarvan er 3 de Brothers deal hadden, en 1 een voor- en hoofdgerecht) met alles erop en eraan 50,- p.p. kwijt. Wij gaan beslist nog eens terug.
beryvo .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Een heel gezellig restaurant in Wateringen. Veel keus uit gerechten. Priis -kwaliteitsverhouding erg gunstig.Aardige bediening.
B.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Erg vriendelijk en persoonlijk restaurant. Het eten is echt altijd verrukkelijk en de wisselende gerechten buiten de kaart om zijn heerlijk. Ieder bord wat gebracht wordt is al een feestje om naar te kijken. Zodra wij binnenkomen worden we direct persoonlijk opgevangen, er wordt echt met liefde en plezier gewerkt en dat merk je. Een genot om te eten!
Bea W.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Fantastisch gegeten. Super.
Marion S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Wij hebben heerlijk met ons hele gezin bij Brothers gegeten. Het brothersmenu is dan ideaal! Iedereen bestelde wat anders en alles smaakte fantastisch. Compliment voor de kok!!
Wij komen zeker terug.
Floor B.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Zoals altijd bij brothers lekker gegeten en fijne bediening. Jammer alleen dat als je om een extra stukje brood vraagt hier 4 euro voor wordt gerekend...zeker als je met zn tweetjes voor 140 euro lekker hebt gegeten en gedronken...als ze die 4 euro hadden weggelaten, was het een stukje service vh huis geweest en hadden ze zeker meer fooi gekregen. Het zijn de kleine dingen die het doen...
V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Jammer dat het vlees koud was, maar verder was het een mooi restaurant en een goede service.
Ook kwam het eten ook niet allemaal tegelijk aan dat was jammer.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Goed gegeten bij Brothers, bediening prima en informatief. Eten was heerlijk en het restaurant is gezellig ingericht.
Sylvia S.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Een aanrader, heerlijk gegeten, vriendelijk personeel met verstand van zaken, heerlijke wijn en een prettige sfeer. We komen zeker terug!