Brothers Wateringen

13-G Plein 2291 CA Wateringen Nederland Kaart

Over het restaurant Brothers Wateringen

'Brothers' is één van de nieuwere restaurants van Wateringen. De vertrekken zijn gelegen in het monumentale Raadhuis, op zich al een bezienswaardigheid. In Brothers kun je bovendien ook nog eens lekker eten in een ongedwongen sfeer. Voor deze broers staat jouw leuke avond uit immers centraal.

Als je het aan de broers zelf vraagt, dan zouden zij het liefst de "Meat the Brothers", Entrecote van de grill van 300 gram kiezen. Voor visliefhebbers raden zij de pasta tonijn aan. Maar ook vegetariërs worden hier verwend. Een leuk concept is ongetwijfeld de zogenaamde 'brotherdeal' voor een vaste en vriendelijke prijs van €32,50 mag je dan vrij drie gangen uit de kaart pikken: een voorgerecht, een hoofdgerecht en een dessert. Als dat geen goede deal is?

Meer informatie over restaurant Brothers Wateringen

vanaf 15:00 uur bent u welkom op ons terras

Jouw recensie over het restaurant Brothers Wateringen

Kirsten A.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Heerlijk gegeten, vooral het lamsvlees was verrukkelijk, wij komen zeker nog eens terug!
Diana H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Heerlijk eten, goede service, prettige sfeer.
Elly A.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Fijn, dat ik met mijn vrienden gezellig met elkaar konden praten. Bij het vorige restaurant was dit onmogelijk.
Bij binnenkomst heb ik wel gevraagd of de muziek zachter kon omdat wij onder de box zaten.
Vooral voor ouderen is vaak het geluid storend en daardoor vermoeiend en dat is toch niet waarvoor je gezellig met elkaar wilt gaan dineren.
Maarten F.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Voor het eerst na ca. 1,5 jaar weer eens geprobeerd; we zijn indertijd wegens een “haperende” keuken als trouwe klant afgehaakt...
En gelukkig, het was weer prima! De formule is goed en de beide brigades ook! Voorgerechten scampi’s met noedels en een vistrio waren uitstekend en werden begeleid door een keurige Chardonnay. Hoofdgerecht voor mijn partner was een “dubbele” entree, twee visloempia’s. Mijn hoofdgerecht was een perfect gegaarde ossenhaas, met een lepel te eten, begeleid door een Cabernet Sauvignon.
Twee adviesjes: ietsje meer licht om te lezen en een (zacht) muziekje ter begeleiding van het gezellige geroezemoes. We komen terug!
Irene M.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
De bediening was vrij langzaam. Liepen vaak langs de tafels zonder de lege borden weg te halen. Hierdoor heeft ik 2 sterren voor de service
P.F.M. B.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Het is een gezellig en goed restaurant.
Davy V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
De menukaart bevatte vlekken en/of broodkruimels, dat was jammer. Verder prima geregeld en een goede service.
D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Echt heerlijk gegeten. Ik was al vaker geweest, mijn man niet. Zijn reactie wa: "ik heb in tijden niet zo lekker gegeten als vanavond!"....zeker voor herhaling vatbaar. Voorgerecht vistrio was super!
Miranda T.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Heerlijk gegeten. Alles klopte gewoon en bediening super vriendelijk. Voor- hoofd- en nagerechten waren allemaal even lekker en mooi verzorgd.
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
heerlijk gegeten
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
als je bij het raam zit kan je je jas wel aan trekken, Dan krijg je het koud van de airco. Voor de rest prima restaurant, maar telefonisch of op de side slecht te bereiken om te reserveren
Betsie Z.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
De nieuwe kaart uitgeprobeerd. Jammer dat telkens €2.50 bij een nieuwe kaart erbij komt bij het samengestelde menu. Nu nog redelijk in prijs maar al bij al voor 2 personen meer dan €100,- kwijt.
Linsey V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
De wachttijd was perfect, Een echt avondje uit in een gemoedelijke sfeer. Er was geen haast en de serveersters voelde perfect aan wanneer we klaar waren voor de volgende gang. Wij komen zeker een keertje terug.
Heleen V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Super leuk restaurant
Eten was heerlijk en het personeel was gezellig en professioneel.
Een aanrader; wij komen zeker terug!!!
Mario L.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Heerlijk gegeten in een geweldige setting met superleuke bediening. Echt een aanrader in deze prijscategorie. Zalig genoten. Bedankt.
Ela S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Heerlijk gegeten in een gezelige ambiance.
Stefka K.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
We hebben super lekker gegeten, prima bediening en de sfeer is ook uitstekend
Claudia K.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Goede sfeer, lekker eten, vriendelijke service maar de tafelverdeling kan beter omdat het wat rommelig was met de bediening aan de tafel.
Ferry S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Een heel leuk restaurant met heel lekker eten. En vriendelijk personeel.
Teun V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018