Brooks Amsterdam

Meer informatie over restaurant Brooks Amsterdam

- Ontbijt 08:00 - 11:00

Patricia K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Heerlijk gegeten en de bediening was super vriendelijk en maakte een gezellig praatje met ons. Wij komen zeker nog eens terug!
J. T.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Wij waren goed te spreken over de Tom Kha Kai soep, pittig met verse groenten en lekkere stukjes kip.

De vis, in het hoofdgerecht met de Gesmoorde, (onbekende) Vis, was vrij smakeloos. De bloemkool en de spinazie die in het menu vermeld werden waren nauwelijks terug te vinden maar wel een flinke berg pasta.

Het tweede hoofdgerecht Steak Bavette, beiden vonden wij de steak taai, nauwelijks om door te komen.
Naast de steak lagen spruitjes en twee kleine stukjes, nog geen kwart van een stronkje prei, geroosterde prei, aardappelpuree (twee theelepeltjes), zoete aardappelchips en hazelnootjus.

Dessert, Lava Cake was uitstekend, zag er prima uit, combinatie van smaken erg lekker.

Dessert, Poached Pear daarvan vonden wij het flensje te dik, de peer die erbij lag was bijna rauw te noemen.

Kortom twee zeer vriendelijke dames die ons om en om bedienden, prettige sfeer maar de keuken laat wat te wensen over.
Loes C.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Bijzonder leuke brasserie in Amsterdam-Zuid waarvan je stiekem hoopt dat er meer geopend zouden kunnen worden elders in de stad. Wat opvalt is de bijzonder vriendelijke dames van de bediening, dat voelde echt als een 'warm welcome'.
Keurig verzorgde en smakelijk opgediende gerechten en...minstens zo belangrijk het smaakte uitstekend! Er werd goed meegedacht over de glutenallergie van mijn tafelgenote en zo kwam er dan ook een yummie dessert dat geheel binnen deze beperking paste. Dank aan de dames èn niet in de laatste plaats natuurlijk aan de medewerkers in de keuken!
Met onze AH/Iens voucher was dit een mooi voordeeltje maar de kaart heeft sowieso redelijk geprijsde gerechten zodat het ook zonder deze actie ook geen probleem mag zijn om binnen te lopen en een paar prima uurtjes te hebben, weg uit de drukte van het centrum. Fijn dat in dit kader de hele kaart beschikbaar was en geen aangepast menukaartje werd aangeboden, dit heeft toch echt onze voorkeur! Volgens ons is dat ook de bedoeling van de actie, maar wordt niet overal op dezelfde wijze toegepast. En wéér een restaurant dat op ons verzoek gewoon kraanwater serveert, kijk...dat is zoals het hoort! Fijne zaak hoor daar in de Beethovenstraat...
Leah A.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Gister hier met de AH-actie gegeten. Je kunt lekker à la carte bestellen. Iets wat ik een enorme pré vind. Steak tartare als voorgerecht. Echt heel lekker. Had misschien iets zout mogen hebben, maar verder echt goed vlees. Hoofdgerecht risotto met truffel. Ook lekker. Als nagerecht een kaasplankje met veel kaas. Dus buikje goed rond gegeten en niets te klagen over het eten.
Johanna D.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Dit was een heel fijn restaurant om gezellig een avondje uit eten te gaan, we werden allervriendelijkst ontvangen en die vriendelijkheid bleef de gehele avond hangen,we konden met onze A.H bon kiezen uit de gehele klaart en de gerechten waren top. Kortom we hebben genoten en een echte aanrader, dus vooral voor de Amsterdammers ga eens heerlijk eten bij Brooks in de Beethovenstraat.
Gerdien R.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten hier! We waren met de AH actie en mochten a la carte kiezen, dus geen keuzemenu wat veel restaurants dan aanbieden, heel erg prettig. En erg vriendelijk personeel, al met al een geslaagd bezoek en we komen zeker nog een keer terug!
Picolovestoeat .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Gegeten met AH actie. Leuk dat we vrij van de kaart konden kiezen! Vriendelijke bediening. Twee van de voorgerechten waren verkeerd opgenomen, maar dat werd snel en netjes opgelost. Steak tartaar was heerlijk, overige voorgerechten en hoofdgerechten waren prima, maar niet bijzonder. Over de toetjes waren we minder te spreken: nogal smakeloos.
Helenbaudoin .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Leuk informeel restaurant. Bijzonder vriendelijk, attent en gastvrij personeel.
Prima wijn- en spijskaart. Genoeg keuze, borden zijn mooi opgemaakt.
Alles was heel smakelijk, behalve het voorgerecht met gerookte vis en garnalen.
Zo zonde dat alles in de quinoa lag!
Aanrader!
Natascha D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Heerlijke uitgebreide lunch, lekker gezeten, mooie locatie, iets aan de prijzige kant. Carpaccio met truffelmayonaise en gepocheerd ei Mexicaan style gegeten.
Ellis-henk .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Met de AH actie gegeten. Ze hebben een 3 gangendiner, maar je kunt ook a la carte eten. Erg lekker gegeten in een gezellig ingericht restaurant. Bediening ook prima!!!!
Lotte K.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Bij Brooks gegeten via de AH restaurantactie. Mochten kiezen van de hele kaart. Sinds gisteren een nieuwe kaart, maar enkele gerechten van de oude kaart zoals getoond bij het boeken waren ook nog beschikbaar. Het duurde redelijk lang voor de voorgerechten kwamen. Deze waren wel van goede kwaliteit. De hoofdgerechten vielen toch een beetje tegen gezien onze verwachtingen. Al met al toch lekker gegeten. Goede en vriendelijke bediening.
Part .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Met dieet wensen werd heel actief meegedacht
Waterkan en oen de kan leeg was, werd gevraagd of wij een nieuwe wilden. Royaal
Arthurvanommen .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
We hadden gereserveerd via de AH restaurantactie. Er stond buiten een tafel klaar, er was goede bediening en de keuze betrof zowel a la carte als een speciaal menu. Het eten was goed en zo hebben we een hele fijne avond gehad.
Janieck .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Gegeten met de AHrestaurant actie. De bediening was vriendelijk en het restaurant zag er gezellig en trendy uit. Leuk dat je kunt kiezen van het 3-gangenmenu en a la carte. Het eten was heerlijk en we hebben een topavond gehad!
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
We namen het dagmenu: het voorgerecht: salade met vis was slecht met rare bloemkool toefjes, het hoofdgerecht met longhaas was heerlijk, maar door een "communicatie stoornis" tussen de bediening en de keuken moesten we er een uur op wachten ( kregen wel een gratis drankje extra), ook het toetje met kersenijs en smeltend chocoladetaartje was goed. Van de wijnen was de Chiraz heerlijk.
Erg aardig personeel , we voelden ons daar welkom.
We zaten eerst buiten, dat werd al gauw te koud, binnen is het sober ingericht.
Nikolas S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Al de tweede keer heerlijk gegeten met AH actie! Mooi opgeknapt restaurant met smakelijke Brasserie kaart. Attente zeer vriendelijke bediening. Een echte aanwinst voor de buurt rondom Beethovenstraat!
Baselina .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Gerechten over algemeen vrij goed, alleen doperwtenpuree bij fish en chips was beetje zurig en niet lekker. Bij hoofdgerechten vrij weinig groenten, verder eten en wijnen goed.
Bediening, sfeer en interieur wel prima.
Jolijn K.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Gegeten met de AHrestaurant actie. Leuk dat je kunt kiezen van het 3 gangenmenu en a la carte en dan zelf je driegangenmenu kunt samenstellen. Voorgerecht steak tartaar was lekker. De burger als hoofdgerecht was goed, echter had het vlees wel wat (meer) gekruid mogen zijn. Mijn tafelgenoot had het dessert van het menu, de chocolade lavacake, volgens de bediening erg lekker en een goede keuze. Misschien vanwege die aanbeveling hoge verwachtingen, maar werden echter niet waar gemaakt. Het was wel smakelijk, maar te gaar en niet de rijke chocoladesmaak die je verwacht; het centrum was cake en geen lava ;) Goed gemaakt door de bediening met een kopje koffie van het huis, erg vriendelijk. De kazen waren super. Gezien de drukte wat langer moeten wachten op de gangen, maar de ambiance maakte ook dat weer goed. Al met al een leuke avond.
Rebeccavan .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Voorgerecht carpattio was lekker
Hoofdgerecht lamsrek erg weinig en relatief duur
Nagerecht prima niet bijzonder, maar wel lekker
Personeel top!
Gezelligheid en inrichting top!
Persoonlijk aanrader
T V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Door de AH actie kwamen bij Brooks terrecht. Wat een leuk en gezellig restaurant op een leuke locatie in de Beethovenstraat. Service was super! Echt klantvriendelijk personeel en je mag alles van de kaart kiezen (bij sommige restaurants wordt je minder aardig ontvangen omdat je met de AH actie komt). Eten was ook lekker. Wij komen hier zeker terug!!